abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 december 2012 @ 18:30:42 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120516675
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 18:24 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Hij is ervoor bespraft met rood. Die twijfel moet er dan niet zijn. Het is of expres gedaan, of niet. Zo niet, dan moet die kaart geseponeerd worden. Zo wel, dan is het rood, en een veel hardere actie dan die van Marcelo.

Het gegeven dat het in actie gebeurt, is wel een legitiem argument. Maar dat zijn dan zaken die de tuchtcommissie mag bekendmaken en uitleggen. Als ze dat doen, is er ook minder discussie en meer respect voor de commissie.

[..]

Ik heb het ook niet over complottheorieën gehad. Enkel dat de bestraffing spelers zeker niet altijd consequent is.
Of spelers van kleinere clubs minder vaak de luk zijn, zou ik niet weten. Het lijkt misschien wel het geval te zijn. Maar ik moet zeggen dat ik niet echt de evt. schorsing van een speler van VVV in de gaten houdt. Wanneer daar iets gebeurt, wordt dat ook minder in de media gebracht.

[..]

En alle wedstrijden mèt Van Bommel waren zeker geweldig? Utrecht, NEC, RKC? De aanwezigheid van Van Bommel maakt niet veel uit in deze.
Misschien lijkt het voor een buitenstaander niet consequent, maar indien in het betaald voetbal het in grote lijnen hetzelfde is als bij de amateurs zal dat het vast wel zijn. Wellicht dat de tuchtcommissie in het vervolg bij elke schorsing een (uitgebreide) toelichting online kan gooien oid. Dat zou al een hoop schelen.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 18:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En Narsingh moet dan leren vanuit stilstand een man voorbij te komen.
Ja en Wijnaldum moet leren om overzicht te houden. Zulk soort spelers zijn het gewoon niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120517302
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 18:30 schreef Caland het volgende:

Misschien lijkt het voor een buitenstaander niet consequent, maar indien in het betaald voetbal het in grote lijnen hetzelfde is als bij de amateurs zal dat het vast wel zijn. Wellicht dat de tuchtcommissie in het vervolg bij elke schorsing een (uitgebreide) toelichting online kan gooien oid. Dat zou al een hoop schelen.
Volgens mij zijn ze bij PSV niet echt buitenstaander. En of het consequent is of niet, kan je als vaste volger toch ook zien? Wellicht dat die uitleg meer licht kan schijnen op de redenatie die er gedaan is. Maar of die toelichting er ook ligt, weten we natuurlijk ook niet. Vandaar die m.i. terechte vraag om openheid.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 18:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Door het structurele falen van Wijnaldum ben ik hier ook voor. Betekent wel dat je met Matavz in de spits moet spelen. En Narsingh moet dan leren vanuit stilstand een man voorbij te komen.
Waarom zou dat betekenen dat je met Matavz in de spits moet spelen? Die wisselwerking tussen Wijnaldum en Lens was ook niet bepaald wat mensen van te voren ervan zeiden. Narsingh is sowieso een speler die op snelheid alles doet. Moet gewoon langs de lijn rennen, en een voorzet afgeven.
Narsingh is in principe wel complementair aan Matavz, maar ik vind de laatstgenoemde toch erg tegenvallen. Leuk dat hij er nu een paar in heeft liggen, maar het moet wel vooral via hem. Met Lens heb je echt oorlog in de 16, en kunnen anderen ook scoren. Het feit dat er zoveel gescoord wordt, komt op het conto van de opstelling met Lens. Dat Lens zelf minder doelpunten maakt, zegt in dit verband niet zo. Matavz moet echt in stelling worden gebracht. Creëert zelf niets, en feitelijk betekent dat dat je het hele team op hem afstelt. Wordt Matavz goed afgedekt, heeft hij een mindere dag, of valt hij zelfs weg door bijv. een blessure of schorsing, dan heb je weer een heel andere opstelling nodig, waar de routine niet inzit, etc. etc.

Lens moet gewoon in de spits. Maar goed, Advocaat gaat nu kiezen voor Matavz, zoals hij ook voor Hutch op de rechtsback kiest.

[ Bericht 46% gewijzigd door Xaobotnik op 19-12-2012 18:56:05 ]
pi_120533170
Leuk om te luisteren.
https://soundcloud.com/funxfm/tiener-v-h-jaar-jetro-willems

Wel paar opmerkelijke dingen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_120534974
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 23:20 schreef mrstylo het volgende:
Leuk om te luisteren.
https://soundcloud.com/funxfm/tiener-v-h-jaar-jetro-willems

Wel paar opmerkelijke dingen.

Hij is niet een man van veel woorden of wel? Die interviewer moet echt elk antwoord uit hem trekken.
Land of the free. Home of the brave.
pi_120535127
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 23:48 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Hij is niet een man van veel woorden of wel? Die interviewer moet echt elk antwoord uit hem trekken.
Maar hij verteld wel alles.
Hij heeft liever een trainer als BvM, dan Advocaat.
Hij kostte 8ton+2ton bonussen en niet 6ton.
Real Madrid is zijn lieveling club.
Onzin:
Hij heeft een Mercedes Coupe met AMG pakket. _O_
Hij gaat naar Dubai met teamgenoten.
Hij woont in zijn eentje en in die flat woont ook Kromojiwojo (?).
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_120535954
“@Mzanka: Aight its pretty clear, the prize will be a signed 100year PSV jersey of mine
So tell a friend to tell a friend, to follow me!
#20000 #ZANKA”

Followww
pi_120544463
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 00:45 schreef Doublepain het volgende:
“@Mzanka: Aight its pretty clear, the prize will be a signed 100year PSV jersey of mine
#20000 #ZANKA”

Followww
Ah dus het shirt komt na de winterstop? :)
pi_120548618
quote:
Advocaat: ‘Strootman is drie klassen beter dan Barry van Man City’

Dick Advocaat is maar wat blij dat hij kan beschikken over Kevin Strootman. De trainer van PSV is meer dan tevreden over de linkermiddenvelder, die in zijn ogen met gemak mee zou kunnen in de Premier League. “Strootman is overal klaar voor”, zegt de oefenmeester over de Oranje-international.

“Een speler van 22 jaar, die al zo goed is... Dat zie je niet vaak”, vervolgt Advocaat in gesprek met Voetbal International. “Ik vind hem drie klassen beter dan bijvoorbeeld Gareth Barry van Manchester City en dat is een topper daar.” Strootman vormt op het middenveld van de Eindhovense formatie een controlerend duo met zijn geroutineerde collega Mark van Bommel, als die tenminste speelgerechtigd is.

“Het is jammer dat hij maar zeventig procent van de wedstrijden heeft gespeeld. Het is nog steeds een heel bepalende speler, maar hij moet wel topfit zijn om dat te zijn. Mark is met afstand de beste en de belangrijkste in het positiespel. Zijn manier van inpassen, zijn inzicht, dat is echt fenomenaal. Zijn instelling is van hetzelfde niveau”, meent Advocaat. “Zijn fysieke gesteldheid is het enige probleem. Als Mark niet fit is, dan is hij snel geïrriteerd.”
  donderdag 20 december 2012 @ 13:27:58 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120549084
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Barry een topper? Strootman is wel beter ja
pi_120550249
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Sowieso.

Strootman is in mijn ogen de beste speler van de Eredivisie van dit moment. Heeft gewoon alles.
pi_120550522
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Sowieso.

Strootman is in mijn ogen de beste speler van de Eredivisie van dit moment. Heeft gewoon alles.
Daarom dat hij al in 3 TT's wordt geëerd _O_ .
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120550827
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Daarom dat hij al in 3 TT's wordt geëerd _O_ .
Zelf pro Ajacied Jack is een grote fan
pi_120551241
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zelf pro Ajacied Jack is een grote fan
Jack is zelfs fan van van Bommel. Die man heeft kennis _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 december 2012 @ 14:43:44 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120552014
wat Jack ook vind, niemand neemt hem nog serieus :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120552091
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 23:52 schreef mrstylo het volgende:
Kromojiwojo
Ranomi Kromowidjojo
pi_120552125
"als die tenminste speelgerechtigd is."

Even een sneertje naar Bommel erin _O-
pi_120552432
Iedereen is beter dan Barry van Man.City. Dat is een alibispeler voor city om toch maar een Brit op te stellen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_120552447
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:46 schreef Adames het volgende:

[..]

Ranomi Kromowidjojo
Het neukertje van Pieter vd Hoogenband ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_120552946
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:56 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Het neukertje van Pieter vd Hoogenband ?
Doet Pietertje goed. Hun kind zal ultieme zwem genetics hebben. Michael Phelps eat your heart out.
pi_120553552
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 00:45 schreef Doublepain het volgende:
#20000 #ZANKA”

Followww
Wie wil zijn shirt nou :')
pi_120554350
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 18:24 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Hij is ervoor bespraft met rood. Die twijfel moet er dan niet zijn. Het is of expres gedaan, of niet. Zo niet, dan moet die kaart geseponeerd worden. Zo wel, dan is het rood, en een veel hardere actie dan die van Marcelo.

My thoughts exactly.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_120555776
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Wie wil zijn shirt nou :')
Ik natuurlijk
  donderdag 20 december 2012 @ 18:30:12 #248
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_120560199
PSV shirtjes met Freo achterop vind ik eigenlijk maar lelijk.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_120562424
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:30 schreef BlaZ het volgende:
Niks aan te doen, Tiny heeft fantastisch gehandeld en het valt niet zo erg op. Tenminste, heb er geen last van.
pi_120563122
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:30 schreef BlaZ het volgende:
Ik vind vooral dat vaatdoek dat dienst moet doen als uitshirt erg lelijk. Ben benieuwd naar het nieuwe (100-jarig) uittenue.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')