quote:
Ik schijt op dm en pm.quote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef Maharbal het volgende:
O en Erik, die DM functie is niet aan jou besteed, of wel?
Dit had niet even via DM gekund?quote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef Maharbal het volgende:
Weet ik ook (nog) niet. Even afwachten nog. Of anders bellen naar buro onderwijs?quote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef Boterbartje het volgende:
Actaeon, wanneer is het inschrijven voor 2e semester?
Vanaf 10 januari ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef Boterbartje het volgende:
Actaeon, wanneer is het inschrijven voor 2e semester?
Die is wel fantastisch, indeed.quote:Op maandag 17 december 2012 19:27 schreef eriksd het volgende:
Die reclame van Ditzo met John de Wolff enzo. Haha.
Haha, hoe lang duurt het nog voordat ie dat eens doorkrijgt.quote:Op maandag 17 december 2012 19:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Again, we zitten niet op dezelfde universiteit. Old sport.
Erik had mij altijd netjes DM's terug gestuurd.quote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef Maharbal het volgende:
joa, wellicht ook een ideequote:Op maandag 17 december 2012 19:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Weet ik ook (nog) niet. Even afwachten nog. Of anders bellen naar buro onderwijs?
Er komt een dag dat ik dat ga begrijpenquote:Op maandag 17 december 2012 19:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Again, we zitten niet op dezelfde universiteit. Old sport.
Doe maar rustig aan hoor, gewoon in je eigen tempo waar je je het fijnst bij voelt.quote:Op maandag 17 december 2012 19:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik dat ga begrijpen
Precies, het leerproces is bij een ieder anders, zo heb ik mij laatst laten vertellen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoor, gewoon in je eigen tempo waar je je het fijnst bij voelt.
Optyfen vent. Houd je klep en begrijp het gewoon, net als de rest.quote:Op maandag 17 december 2012 19:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik dat ga begrijpen
That's the spirit.quote:Op maandag 17 december 2012 19:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Optyfen vent. Houd je klep en begrijp het gewoon, net als de rest.
Je kan niet je eigen referentiekader en maatstaven toepassen op alle anderen hè! Als je het niet begrijpt moet je gewoon de kans hebben vragen te stellen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
bullshit; slimme mensen en veel domme mensen, meer niet tochquote:Op maandag 17 december 2012 19:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Precies, het leerproces is bij een ieder anders, zo heb ik mij laatst laten vertellen.
Nouja zeg wat een taalgebruik en dat van een modquote:Op maandag 17 december 2012 19:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een vraagje omtrent SW;quote:
Dat is z'n Noord-Koreaanse insteekquote:Op maandag 17 december 2012 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja zeg wat een taalgebruik en dat van een mod
Ik hoop dat je de referentie begrijpt.quote:Op maandag 17 december 2012 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja zeg wat een taalgebruik en dat van een mod
Misschien had Ties die discussie gemist.quote:Op maandag 17 december 2012 19:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de referentie begrijpt.
Ik denk het niet, evenmin Boterbartjequote:Op maandag 17 december 2012 19:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 17 december 2012 19:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Moment ik ben je niet vergeten maar moet even de Sw erbij pakkenquote:Op maandag 17 december 2012 19:36 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een vraagje omtrent SW;
Klopt het dat een levensverzekering (afgesloten door meneer A) die eennmalig een bedrag uitkeert- ten gunste van Mevrouw B bij overleden van Meneer A - niet krachtens erfrecht (ogv art 13) door Mevrouw B wordt verkregen?
Je moet art. 13 Sw even goed lezen. Uit wiens vermogen zijn de premies betaald? Het relatievermogensregime is hierbij van belang.quote:Op maandag 17 december 2012 19:36 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een vraagje omtrent SW;
Klopt het dat een levensverzekering (afgesloten door meneer A) die eennmalig een bedrag uitkeert- ten gunste van Mevrouw B bij overleden van Meneer A - niet krachtens erfrecht (ogv art 13) door Mevrouw B wordt verkregen?
Maharbal steelt mijn antwoorden weerquote:Op maandag 17 december 2012 19:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je moet art. 13 Sw even goed lezen. Uit wiens vermogen zijn de premies betaald? Het relatievermogensregime is hierbij van belang.
Geeft niets.quote:Op maandag 17 december 2012 19:44 schreef eriksd het volgende:
Het is wel het summum van mijn humor hé. Ik moest er echt hard om lachen. Als enige.
Niet zo bescheiden.quote:Op maandag 17 december 2012 19:44 schreef eriksd het volgende:
Het is wel het summum van mijn humor hé. Ik moest er echt hard om lachen. Als enige.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:44 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat weer te schaterlachen.
De (correcte) moderne benaming is relatievermogensrecht, omdat je tegenwoordig niet alleen hoeft te huwenquote:Op maandag 17 december 2012 19:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maharbal steelt mijn antwoorden weermaargoed. Hij heeft wel gelijk. Kijk naar hoe er verzekerd is (kruislings of anderszins) en wat is de huwelijksvermogensrechtelijke situatie.
Klopt. Al die moderne k*ttermenquote:Op maandag 17 december 2012 19:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De (correcte) moderne benaming is relatievermogensrecht, omdat je tegenwoordig niet alleen hoeft te huwen
Ik heb ook gelachen, sowieso omdat ik altijd vurig hoop dat die tocht niet doorgaat.quote:Op maandag 17 december 2012 19:44 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op maandag 17 december 2012 19:44 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet sowieso best vaak om fok! lachen eigenlijkquote:
quote:
Ik heb inderdaad ook wel eens dingen gezien waarvan ik de tranen in m'n ogen kreeg. Leg dat dan maar eens uit op het werk.quote:Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet sowieso best vaak om fok! lachen eigenlijkIk zal mijn favoriete note aan een user even opzoeken. Vond het de beste uitspraak ooit in een politieke discussie.
Ik snap het nu volgens mij.quote:Op maandag 17 december 2012 19:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je moet art. 13 Sw even goed lezen. Uit wiens vermogen zijn de premies betaald? Het relatievermogensregime is hierbij van belang.
Zeker van die pareltjes in WGR?quote:Op maandag 17 december 2012 19:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook wel eens dingen gezien waarvan ik de tranen in m'n ogen kreeg. Leg dat dan maar eens uit op het werk.
Dat komt dan door het alsof-beding, waardoor effectief 50% van de premies uit het vermogen van de erflater is gekomen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik snap het nu volgens mij.
Er was een verrekenbeding waarbij wordt afgerekend alsof er gemeenschap was. De totale uitkering was 200k. Maar er wordt dus maar 100k verkregen ogv art 13 vanwege de gemeenschap.
KLB heb ik dat ook weleens jaquote:Op maandag 17 december 2012 19:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Meestal KLB of ONZ.
En veel 9gag.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vind dit topic ook echt gezellig. Ik beschouw jullie een beetje als de medestudenten die ik niet heb.
Awwquote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vind dit topic ook echt gezellig. Ik beschouw jullie een beetje als de medestudenten die ik niet heb.
Eens.quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
aaaahquote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2012 19:53 schreef Keyos het volgende:
Dat plaatje van Erik _0-, moest mij inhouden om niet hardop te lachen in de bus.
Tchock heeft geen vriendjesquote:
En stel dat die uitkering niet eenmalig is maar jaarlijks 50.000. Dan val je dus wel onder de vrijstelling van art. 32 en moet je dat gaan verrekenen met de vrijstelling, ogv art. 20 jo 32 lid2?quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat komt dan door het alsof-beding, waardoor effectief 50% van de premies uit het vermogen van de erflater is gekomen.
ONZ-topic uit 2008. Bedankt voor je bijdrage weer.quote:Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef Boterbartje het volgende:
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Hoeft er niet toe te doen, dan zul je eventueel moeten kapitaliseren. Art. 32, lid 2 geeft beperkingen aan de vorm van de uitkeringen, die staan in lid 5. Art. 13 spreekt van 'al wat (...) wordt verkregen'quote:Op maandag 17 december 2012 19:58 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
En stel dat die uitkering niet eenmalig is maar jaarlijks 50.000. Dan val je dus wel onder de vrijstelling van art. 32 en moet je dat gaan verrekenen met de vrijstelling, ogv art. 20 jo 32 lid2?
waarom doe je zo hatelijk?quote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
ONZ-topic uit 2008. Bedankt voor je bijdrage weer.
Omdat je zo weinig hersencapaciteit aan het opstellen van je posts lijkt te wijdenquote:Op maandag 17 december 2012 20:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waarom doe je zo hatelijk?
lachwekkende topics enzo
waar slaat dit nou weer op dan?quote:Op maandag 17 december 2012 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je zo weinig hersencapaciteit aan het opstellen van je posts lijkt te wijden
quote:Op maandag 17 december 2012 20:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waar slaat dit nou weer op dan?
Ah op die manier. Thanks!quote:Op maandag 17 december 2012 20:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoeft er niet toe te doen, dan zul je eventueel moeten kapitaliseren. Art. 32, lid 2 geeft beperkingen aan de vorm van de uitkeringen, die staan in lid 5. Art. 13 spreekt van 'al wat (...) wordt verkregen'
Prachtig hè?quote:Op maandag 17 december 2012 20:17 schreef Ties02 het volgende:
The END is nigh
Dit bestaat ook gewoon echt
Meteoriet is in aantocht, ja. Scheert maar 39,8 LD (een LD is 300.000 kilometer) langs ons heen. En verder een Mayakalender die eigenlijk toch niet afloopt.quote:Op maandag 17 december 2012 20:23 schreef eriksd het volgende:
Ohja, 21 december hé? Is er iets in aantocht? Meteoriet ofzo? Of gewoon gelul allemaal?
De 20e heb ik kerstdiner, borrel en feest. Vrijdag ben ik waarschijnlijk toch al mentaal dood (op kantoor).quote:Op maandag 17 december 2012 20:23 schreef eriksd het volgende:
Ohja, 21 december hé? Is er iets in aantocht? Meteoriet ofzo? Of gewoon gelul allemaal?
Ja, het maakt allemaal niet meer zoveel uit. Alles is toch mislukt of aflopend in mijn leven.quote:Op maandag 17 december 2012 20:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De 20e heb ik kerstdiner, borrel en feest. Vrijdag ben ik waarschijnlijk toch al mentaal dood (op kantoor).
Donderdag even voor de zekerheid al je horloges omdoen. Sterf je toch een beetje in het harnas.quote:Op maandag 17 december 2012 20:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, het maakt allemaal niet meer zoveel uit. Alles is toch mislukt of aflopend in mijn leven.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Donderdag even voor de zekerheid al je horloges omdoen. Sterf je toch een beetje in het harnas.
Ohja, wat een film was datquote:Op maandag 17 december 2012 20:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
We wachten nog twee dagen en dan gaan Willis en Affleck het oplossen. Wel met strikte instructies: Affleck kan NIET terugkomen deze keer.
Ik zeg filmavond.quote:Op maandag 17 december 2012 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohja, wat een film was datMisschien weer ff downloaden.
Een van mijn guilty pleasures. Buscemi die de nuke berijdt.quote:Op maandag 17 december 2012 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohja, wat een film was datMisschien weer ff downloaden.
Elke keer als ik Buscemi zie, moet ik denken aan zijn rol in Con Air en die scene met dat kleine meisje.quote:Op maandag 17 december 2012 20:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een van mijn guilty pleasures. Buscemi die de nuke berijdt.
Ik had ook eigenlijk wel een hoger cijfer verwacht op imdbquote:Op maandag 17 december 2012 20:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een van mijn guilty pleasures. Buscemi die de nuke berijdt.
He's got the whole world in his handsquote:Op maandag 17 december 2012 20:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Elke keer als ik Buscemi zie, moet ik denken aan zijn rol in Con Air en die scene met dat kleine meisje.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:30 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
He's got the whole world in his hands
Buscemi zal voor mij altijd de crimineel uit Fargo zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 20:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Elke keer als ik Buscemi zie, moet ik denken aan zijn rol in Con Air en die scene met dat kleine meisje.
I know there's gonna there's gonna be violencequote:Op maandag 17 december 2012 20:33 schreef eriksd het volgende:
Tripping is echt heerlijk om mee te zingen
Gelukkig kunnen maar een paar mensen dit plaatje voor zich zien.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:34 schreef Speedy_T het volgende:
Con Air is volgens mij ook wel de meest uitgezonden film op sbs 6
Het wachten is op de remake met Jody Bernal inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 20:34 schreef Speedy_T het volgende:
Con Air is volgens mij ook wel de meest uitgezonden film op sbs 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedrijfsbelang ?quote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef Tchock het volgende:
Weten jullie eigenlijk waarom sommige mensen met naam en toenaam in een arrest staan (Prosecutor v. Du¨ko Tadić) en anderen helemaal anoniem blijven (X. v. Europese Octrooi Organistatie)?
Held. Top CD.quote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef Boterbartje het volgende:
first day ignore you. then laugh at you and hate you. then they fight you, then you win. when the truth dies, very bad things happen
Het is gewoon een lekker nummer. Vind ik dan hé.quote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef Boterbartje het volgende:
first day ignore you. then laugh at you and hate you. then they fight you, then you win. when the truth dies, very bad things happen
Beste CD van RW en ce qui concerne moi.quote:Op maandag 17 december 2012 20:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekker nummer. Vind ik dan hé.
Ik vind kanker sowieso niet grappig. Het is ook niet zo dat ik het slecht trek, maar ik zie niet in waarom het zo komisch zou zijn. Zeker als je weet dat er veel mensen zijn die er sterk aanstoot aan nemen.quote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef eriksd het volgende:
Om de een of andere reden trek ik grappen over borstkanker slecht. Is een aantal keer best dichtbij geweest en dat heeft echt enorme impact op mensen.
Goed voornemen voor 2013: ook dat woord niet meer gebruiken.
Ja, je hebt gelijk. Soms schiet het er nog wel uit. Even op letten inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind kanker sowieso niet grappig. Het is ook niet zo dat ik het slecht trek, maar ik zie niet in waarom het zo komisch zou zijn. Zeker als je weet dat er veel mensen zijn die er sterk aanstoot aan nemen.
Oh, ik had het niet direct over jouquote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Soms schiet het er nog wel uit. Even op letten inderdaad.
Dat moet je lekker zelf weten vent.quote:Op maandag 17 december 2012 20:45 schreef Maharbal het volgende:
Ik luister nu naar Rihanna. Wie wil me lynchen?
Dit. Ik heb ook gezien wat het kan doen met mensen in mijn omgeving en het is echt niet leuk. Ik neem er zelfs lichtelijk aanstoot aan. Ik vind sowieso schelden met dergelijke verschrikkelijke ziektes een beetje een no-go.quote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind kanker sowieso niet grappig. Het is ook niet zo dat ik het slecht trek, maar ik zie niet in waarom het zo komisch zou zijn. Zeker als je weet dat er veel mensen zijn die er sterk aanstoot aan nemen.
Wat vond je van mijn bedrijfsbelang-idee ?quote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je er nog? Zo ja, kun jij boter karnen van X. v. Europese Octrooi Organisatie?
Dat soberzo. Krijg altijd gezeik over mijn muzieksmaak: lekker boeiend.quote:Op maandag 17 december 2012 20:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat moet je lekker zelf weten vent.
Ja, zou kunnen... Ik weet het niet. Viel me eerder al op, er zijn meer arresten waar mensen geanonimiseerd zijn. Terwijl er ook arresten zijn waar mensen voor de meest gruwelijke dingen berecht worden, en gewoon volledig worden benoemdquote:Op maandag 17 december 2012 20:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn bedrijfsbelang-idee ?
Als je Take on Me gaat zingen op de meet, ben ik er bij!quote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef eriksd het volgende:
A-ha kan ik het beste meezingen. Die zanger en ik zitten een beetje op dezelfde hoogte bij het zingen.
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BI9632quote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geef eens een link, dan zal ik eens lezen en kijken of ik er chocola van kan maken.
Ga je ons ook laten genieten van je zangkunsten op de meet?quote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef eriksd het volgende:
A-ha kan ik het beste meezingen. Die zanger en ik zitten een beetje op dezelfde hoogte bij het zingen.
Ook die veel te hoge stukken?quote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef eriksd het volgende:
Persoonlijk zie ik het onderscheid niet.quote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef Boterbartje het volgende:
sorry als ik mensen gekwetst heb met kanker. m'n moeder is er net vanaf, en m'n opa bijna.. maar voor mij is er gewoon een verschil tussen zwarte humor en doelbewust mensen pijn doen door met kanker te schelden..
maar nogmaals; sorry
Ik vind het ook een verschrikkelijke ziektequote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef Boterbartje het volgende:
sorry als ik mensen gekwetst heb met kanker. m'n moeder is er net vanaf, en m'n opa bijna.. maar voor mij is er gewoon een verschil tussen zwarte humor en doelbewust mensen pijn doen door met kanker te schelden..
maar nogmaals; sorry
Gast serieus ? Ik doe Take On Me wel eens bij Singstar en bij in a day or twooooooo ga ik meestal naadloos over in een levensbedreigende hoestbui.quote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef eriksd het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb nu tranen in m'n ogen door dit plaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net niet. Qua praten heb ik normale stem gelukkig.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef Boterbartje het volgende:
maar nogmaals; sorry
quote:Op maandag 17 december 2012 20:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een verschrikkelijke ziekte
laatst nog van de trap gekankerd
Ah wel nee, geen zorgen joh.quote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef Boterbartje het volgende:
maar nogmaals; sorry
hier moet ik dus knetterhard om lachenquote:Op maandag 17 december 2012 20:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een verschrikkelijke ziekte
laatst nog van de trap gekankerd
Welnee. Jij wilde iets "leuks" melden, die mening werd niet gedeeld, klaar. Moving on, nothing to see.quote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef Boterbartje het volgende:
maar nogmaals; sorry
Gelukkig. Anders maakt dat je werk ongetwijfeld een stuk lastiger.quote:Op maandag 17 december 2012 20:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Net niet. Qua praten heb ik normale stem gelukkig.
Voordat ik me helemaal de vermoeidheid in ga lezen...heb je hier wat aan?quote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BI9632
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tevens:
quote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voordat ik me helemaal de vermoeidheid in ga lezen...heb je hier wat aan?Un-rape my arseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tevens:![]()
Whut?quote:
[..]
Voordat ik me helemaal de vermoeidheid in ga lezen...heb je hier wat aan?Doet me denken aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tevens:![]()
Ken alleen het nummer met Diddy in de, ik geloof, Dirty South remix. Wel een aardige stem.quote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef Maharbal het volgende:
On a serious note: hebben jullie wel eens muziek gehoord van Skylar Grey? Dat mens heeft een puike stem.
Homoquote:
Ja dat je dat niet kende joh. Helemaal grijs gedraaid vroeger. Zo'n vette intro ook.quote:Op maandag 17 december 2012 21:02 schreef eriksd het volgende:
Midnight oil is wel lekker trouwens Spotless. Dank daarvoor.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ken alleen het nummer met Diddy in de, ik geloof, Dirty South remix. Wel een aardige stem.
O verrek, dit nummer ken ik ook!quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
Het nummer met Eminem is bekender dan deze versie.
Waarschijnlijk van Eminem en Rihanna.quote:Op maandag 17 december 2012 21:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
O verrek, dit nummer ken ik ook!
Dat kan best trouwensquote:Op maandag 17 december 2012 21:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van Eminem en Rihanna.
[..]
Voordat ik me helemaal de vermoeidheid in ga lezen...heb je hier wat aan?Mja... meh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tevens:
quote:Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef eriksd het volgende:
wat krijgen jullie bij at5.nl? Zonder de www?
Mmhhhhhhquote:Op maandag 17 december 2012 21:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Eentje die sowieso niet mag ontbreken in ieders collectie
Sowieso alles van deze man
Vast nietquote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef Boterbartje het volgende:
is het erg als je wat wist op at5.nl?
naja ze missen in elk geval wat bestanden.. moet je maar fatsoenlijk beveiligenquote:
Denk het.quote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef Tchock het volgende:
Maar, wat is er nou aan de hand? Een of andere faal-ICT'er heeft de bestanduploadpagina openbaar gemaakt?
Gewoon doen. Ze zullen vast een back-up hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef Boterbartje het volgende:
ik weet het niet, ben gewoon dol op kruisjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Hoe gaat het met Inleiding leren eigenlijk?quote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef Boterbartje het volgende:
ik weet het niet, ben gewoon dol op kruisjes
ah ja top. Heb zo'n beetje alle stof gehad. vandaag responsie college gehad, dat gaf een goed gevoel. Morgen nog de hele dag om jurisprudentie te leren en laatste stukje van thema 10 te doen en dan op tijd naar bedquote:Op maandag 17 december 2012 21:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Inleiding leren eigenlijk?
Goed bezig! Gaat wel lukken dan.quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ah ja top. Heb zo'n beetje alle stof gehad. vandaag responsie college gehad, dat gaf een goed gevoel. Morgen nog de hele dag om jurisprudentie te leren en laatste stukje van thema 10 te doen en dan op tijd naar bed
Hij linkt bij mij nu automatisch door naar de normale sitequote:
Daar kom ik sowieso nietquote:
Heb nrc.next, dus neequote:Op maandag 17 december 2012 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken je de rubriek 'Zo is het maar net' van de Volkskrant?
Die dingen zijn vaak zo erg dat het eigenlijk ook niet meer leuk is.quote:Op maandag 17 december 2012 21:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je zou die reacties eens moeten lezen onder bepaalde artikels
Dan hebben ze genoeg voer voor de komende jaren, me dunktquote:Op maandag 17 december 2012 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedere dag zetten ze een intens debiele comment van de telegraafsite in de spotlights![]()
NuJIJ is nog erger eigenlijk. Dat is echt diep intens triest wat mensen daar posten.quote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
NuJij is ook zoiets. Om je te bezeiken, zo infantiel
Geniaal is dat inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef Ties02 het volgende:
Of die dingen bij AD.nl waar je op kan stemmen: grappig, deprimerend enzo
Het enge is dat die mensen vaak bloedserieus zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
NuJIJ is nog erger eigenlijk. Dat is echt diep intens triest wat mensen daar posten.
Eigenlijk heel treurig dat er gewoon veel van dat soort mensen zijn.
Ja inderdaad. Die menen die kul dus echt die ze daar verkondigen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het enge is dat die mensen vaak bloedserieus zijn.
Ze worden tegengewerkt door de hoge heren uit Den Haag!!!111!!quote:Op maandag 17 december 2012 21:28 schreef Actaeon het volgende:
Ik vraag me dan altijd af hoe het zover heeft kunnen komen dat iemand zo dom is of opgehouden is met ook maar iets doen wat op nadenken lijkt.
Veel mensen hebben een enorme drempel om hun eigen mening los te laten.quote:Op maandag 17 december 2012 21:28 schreef Actaeon het volgende:
Ik vraag me dan altijd af hoe het zover heeft kunnen komen dat iemand zo dom is of opgehouden is met ook maar iets doen wat op nadenken lijkt.
Niet te geloven dat al het geld naar griekenland gaat en wij mooi 5 euro voor een pak sjek mogen betalen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze worden tegengewerkt door de hoge heren uit Den Haag!!!111!!
Kutstudenten ook!1 bezuinigen op die luie flikkersquote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze worden tegengewerkt door de hoge heren uit Den Haag!!!111!!
Doen niets anders dan feesten en zuipen!..!!quote:Op maandag 17 december 2012 21:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kutstudenten ook!1 bezuinigen op die luie flikkers
Maar ook heel selectief informatie vergaren en interpreteren dan.quote:Op maandag 17 december 2012 21:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Veel mensen hebben een enorme drempel om hun eigen mening los te laten.
En het kwartje van Kok. Dat zwiezozwie.quote:Op maandag 17 december 2012 21:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kutstudenten ook!1 bezuinigen op die luie flikkers
Negeren zelfs.quote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar ook heel selectief informatie vergaren en interpreteren dan.
oh lekker!!quote:
Geert zegt tenminste waar het op staat!!!quote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ook inderdaad. En niet meer zelf nadenken maar alles overnemen van mensen als Geert.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
oh wacht, er moet nog een 'het moet toch niet kunnen' in
quote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef Boterbartje het volgende:
e doen allemaal geoon mee, moet toc niet kunnen
Ik kende iemand die het volgende zei:quote:Op maandag 17 december 2012 21:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geert zegt tenminste waar het op staat!!!
You're jokin' right?quote:Op maandag 17 december 2012 21:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kende iemand die het volgende zei:
'Geert zeg wat wij denken!'
'O, en wat denken wij dan?'
'Ja, wat Geeft zegt!'
Niet? O, sorry dat ik je dan heb onderschat.quote:Op maandag 17 december 2012 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja no shit, niemand hier denkt dat je een letter van 17 mei hebt liggen
I'm sorry my friend, but noquote:
Godverquote:Op maandag 17 december 2012 21:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Ja, wat Geeft zegt!'
Vanwege de gulden, ja?quote:
Iemand zei ooit "je bent zelf een vuile hetero"quote:Op maandag 17 december 2012 21:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Ja, wat Geeft zegt!'
Tragisch dat soort mensen. Misschien niet meteen een hele slechte zaak dan dat je hem 'kende' en niet meer 'kent' .quote:
Ik heb een mooie gekregen en nu durf ik hem niet op te eten.quote:
Neem 'm mee naar bed.quote:Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb een mooie gekregen en nu durf ik hem niet op te eten.
Chocolade blijft lang goed. Geniet van het bezit.quote:Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb een mooie gekregen en nu durf ik hem niet op te eten.
Het bezit houd je niet lang want als je naar de WC geweest bent heb je een nieuwe zaak gevormd die daarna de gemeentekanalen in verdwijntquote:Op maandag 17 december 2012 21:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Chocolade blijft lang goed. Geniet van het bezit.
Een res anus ?quote:Op maandag 17 december 2012 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het bezit houd je niet lang want als je naar de WC geweest bent heb je een nieuwe zaak gevormd die daarna de gemeentekanalen in verdwijnt
Ik ook. Iedereen die 's ochtends voor de spiegel staat, er zo uitziet en denkt: ''Ja! Dat gaan we doen vandaag!'' kan wel op mijn sympathie rekenen.quote:
Zou je misschien meer je sympathie aan die vrouw kunnen geven die elke avond denkt "Oh god hij is weer thuis" en elke ochtend als ze wakker wordt die kop van Geert ziet.quote:Op maandag 17 december 2012 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Iedereen die 's ochtends voor de spiegel staat, er zo uitziet en denkt: ''Ja! Dat gaan we doen vandaag!'' kan wel op mijn sympathie rekenen.
Zou hij thuis net zo redeneren als in de Kamer?quote:Op maandag 17 december 2012 21:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zou je misschien meer je sympathie aan die vrouw kunnen geven die elke avond denkt "Oh god hij is weer thuis" en elke ochtend als ze wakker wordt die kop van Geert ziet.
Zo over de eettafel "DOE EENS NORMAAL VROUW".quote:Op maandag 17 december 2012 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou hij thuis net zo redeneren als in de Kamer?
Welke spuit elf heeft die diagnose gedaan zegquote:13. The applicant had a tendency to dress as a woman from early
childhood and underwent aversion therapy in 1963-64. In the mid-1960s,
she was diagnosed as a transsexual [...]
Verdommen om de Afrikaantjes water te geven en zulks.quote:Op maandag 17 december 2012 21:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zo over de eettafel "DOE EENS NORMAAL VROUW".
quote:Op maandag 17 december 2012 21:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Verdommen om de Afrikaantjes water te geven en zulks.
Haha, die was geniaalquote:Op maandag 17 december 2012 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh god, ik krijg al weer tranen in mijn ogen van het lachen als ik hier aan denk
Die_was_frigging_awesome.quote:Op maandag 17 december 2012 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh god, ik krijg al weer tranen in mijn ogen van het lachen als ik hier aan denk
Geloof daar niets van trouwens.quote:Op maandag 17 december 2012 21:51 schreef Ties02 het volgende:
Die heeft ervoor gezorgd dat Job af trad
quote:Op maandag 17 december 2012 21:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Verdommen om de Afrikaantjes water te geven en zulks.
Spotless is scherp hè?quote:Op maandag 17 december 2012 21:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Weet je zeker dat je niet komt bier drinken?
Beter van niet. Ga ik slap van ouwehoeren.quote:Op maandag 17 december 2012 21:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Weet je zeker dat je niet komt bier drinken?
Die mensen zijn vast geen juristenquote:Op maandag 17 december 2012 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb het mensen al serieus horen zeggen
Dan bevind je je in goed gezelschap.quote:Op maandag 17 december 2012 21:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Beter van niet. Ga ik slap van ouwehoeren.
Niet iedereen houdt er dezelfde bad habits op na als jij hè Ties.quote:Op maandag 17 december 2012 21:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zo dat is sterk spul, doe het rustig aan
Bad habits? Vertelquote:Op maandag 17 december 2012 21:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt er dezelfde bad habits op na als jij hè Ties.
Slap ouwehoeren? Jij?quote:Op maandag 17 december 2012 21:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan bevind je je in goed gezelschap.
Moet ik me speciaal mentaal voorbereiden op de meet en alles?quote:Op maandag 17 december 2012 21:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je die vraag aan Erik stelt.
Ik gebruik wel melatoninequote:Op maandag 17 december 2012 21:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als in elke avond zwaarder spul dan paracetemol wegtikken.
Guilty as chargedquote:Op maandag 17 december 2012 21:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als in elke avond zwaarder spul dan paracetemol wegtikken.
Junk.quote:Op maandag 17 december 2012 22:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik gebruik wel melatonineom lekker te slapen
Je maag is je dankbaarquote:Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een jaar dermate slecht geslapen dat ik elke avond jenever + paracetamol nam.
Ik denk dat daar inderdaad de oorzaak van dat probleem lagquote:
Welk probleem?quote:Op maandag 17 december 2012 22:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat daar inderdaad de oorzaak van dat probleem lag
quote:Op maandag 17 december 2012 22:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik gebruik wel melatonineom lekker te slapen
Ik kreeg op een gegeven moment enorme last van maagstreek of nier. Klapte daardoor een keer dubbel en toen heb ik besloten dat daar een eind aan moest komen.quote:
Paracetamol is berucht slecht voor je maagwand. Jenever er bij, hoppaquote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kreeg op een gegeven moment enorme last van maagstreek of nier. Klapte daardoor een keer dubbel en toen heb ik besloten dat daar een eind aan moest komen.
Jaja, ik zie er nog redelijk uit toch verder?
Ik dacht al dat er iets met je was.quote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kreeg op een gegeven moment enorme last van maagstreek of nier. Klapte daardoor een keer dubbel en toen heb ik besloten dat daar een eind aan moest komen.
Jaja, ik zie er nog redelijk uit toch verder?
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |