quote:
Ik schijt op dm en pm.quote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef Maharbal het volgende:
O en Erik, die DM functie is niet aan jou besteed, of wel?
Dit had niet even via DM gekund?quote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef Maharbal het volgende:
Weet ik ook (nog) niet. Even afwachten nog. Of anders bellen naar buro onderwijs?quote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef Boterbartje het volgende:
Actaeon, wanneer is het inschrijven voor 2e semester?
Vanaf 10 januari ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef Boterbartje het volgende:
Actaeon, wanneer is het inschrijven voor 2e semester?
Die is wel fantastisch, indeed.quote:Op maandag 17 december 2012 19:27 schreef eriksd het volgende:
Die reclame van Ditzo met John de Wolff enzo. Haha.
Haha, hoe lang duurt het nog voordat ie dat eens doorkrijgt.quote:Op maandag 17 december 2012 19:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Again, we zitten niet op dezelfde universiteit. Old sport.
Erik had mij altijd netjes DM's terug gestuurd.quote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef Maharbal het volgende:
joa, wellicht ook een ideequote:Op maandag 17 december 2012 19:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Weet ik ook (nog) niet. Even afwachten nog. Of anders bellen naar buro onderwijs?
Er komt een dag dat ik dat ga begrijpenquote:Op maandag 17 december 2012 19:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Again, we zitten niet op dezelfde universiteit. Old sport.
Doe maar rustig aan hoor, gewoon in je eigen tempo waar je je het fijnst bij voelt.quote:Op maandag 17 december 2012 19:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik dat ga begrijpen
Precies, het leerproces is bij een ieder anders, zo heb ik mij laatst laten vertellen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan hoor, gewoon in je eigen tempo waar je je het fijnst bij voelt.
Optyfen vent. Houd je klep en begrijp het gewoon, net als de rest.quote:Op maandag 17 december 2012 19:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik dat ga begrijpen
That's the spirit.quote:Op maandag 17 december 2012 19:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Optyfen vent. Houd je klep en begrijp het gewoon, net als de rest.
Je kan niet je eigen referentiekader en maatstaven toepassen op alle anderen hè! Als je het niet begrijpt moet je gewoon de kans hebben vragen te stellen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
bullshit; slimme mensen en veel domme mensen, meer niet tochquote:Op maandag 17 december 2012 19:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Precies, het leerproces is bij een ieder anders, zo heb ik mij laatst laten vertellen.
Nouja zeg wat een taalgebruik en dat van een modquote:Op maandag 17 december 2012 19:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een vraagje omtrent SW;quote:
Dat is z'n Noord-Koreaanse insteekquote:Op maandag 17 december 2012 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja zeg wat een taalgebruik en dat van een mod
Ik hoop dat je de referentie begrijpt.quote:Op maandag 17 december 2012 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja zeg wat een taalgebruik en dat van een mod
Misschien had Ties die discussie gemist.quote:Op maandag 17 december 2012 19:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de referentie begrijpt.
Ik denk het niet, evenmin Boterbartjequote:Op maandag 17 december 2012 19:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 17 december 2012 19:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Moment ik ben je niet vergeten maar moet even de Sw erbij pakkenquote:Op maandag 17 december 2012 19:36 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een vraagje omtrent SW;
Klopt het dat een levensverzekering (afgesloten door meneer A) die eennmalig een bedrag uitkeert- ten gunste van Mevrouw B bij overleden van Meneer A - niet krachtens erfrecht (ogv art 13) door Mevrouw B wordt verkregen?
Je moet art. 13 Sw even goed lezen. Uit wiens vermogen zijn de premies betaald? Het relatievermogensregime is hierbij van belang.quote:Op maandag 17 december 2012 19:36 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een vraagje omtrent SW;
Klopt het dat een levensverzekering (afgesloten door meneer A) die eennmalig een bedrag uitkeert- ten gunste van Mevrouw B bij overleden van Meneer A - niet krachtens erfrecht (ogv art 13) door Mevrouw B wordt verkregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |