quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:51 schreef static het volgende:
En daarna ook weer openging. Dat vergeet je er steeds bij te melden.
Nogmaals dank voor de bannerquote:Op woensdag 19 december 2012 15:12 schreef Turbomuis het volgende:
Qua gates ga ik voor de Whatever Gate . Sowieso, vanwege de gate-naam, die de lading helemaal dekt, en daarnaast voor Sonja, die in haar eentje de gehele pharmaceutische industriein stand houdt.
Als ik het goed begrijp win je alleen al door mee te doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:19 schreef Karina het volgende:
En een verzoek aan de toekomstige winnaars: gaarne een review/verslag van de waxauch!
Dat begrijp ik nietquote:Op woensdag 19 december 2012 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp win je alleen al door mee te doen.
Dat we jouw eventuele waxsessie ook graag in verslag vernemen, denk ikquote:
Ik mag niet meedoen voor de prijzenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat we jouw eventuele waxsessie ook graag in verslag vernemen, denk ik
Ik hoef ook geen waxquote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mag niet meedoen voor de prijzenEn ik moet er niet aan denken, een wax, brrr
Niet dit jaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:59 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit te twijfelen of dat dit jaar was. Maar dat vanne Constanza Breukhoven was toch wel de besteWat een achterlijk figuur was dat toch ook.
ikke wel!quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen wax, ik hoop dat er 3 mensen winnen die erg graag willen waxen
Ik weet ook niet of Ole dat lekker zou vinden........quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:14 schreef tong80 het volgende:
FB / Hulde aan de mod Ole. Geen kontgelikkerij.
Kijk ik ook elke dag. Is lachen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:47 schreef flowerbox het volgende:
wat een mooi overzicht. Ole!
Ik heb zelf niet zoveel met gates. Ben meer van de foto-topics. Onflatteus, verspookt en celebs met hun kids.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |