SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Ja, het is echt.. wow. Ik heb er geen woorden voor.quote:
Je moet het echt vanavond kijken, nu, het liefst
Want echt. Jeetje.In ieder geval geen belgquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Nou nou nouquote:Op maandag 17 december 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat je een geil wipkonijn bent![]()
![]()
Waar gaat dit over??quote:Op maandag 17 december 2012 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, het is echt.. wow. Ik heb er geen woorden voor.
Want echt. Jeetje.![]()
Je komt ook wel... Vrolijk over oid.quote:Op maandag 17 december 2012 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Minder, niet weg, maar valt inmiddels wél te onderdrukken met diclofenac.Rustig aan.![]()
maar tijgers zijn cool![]()
en als je er dan mee op de foto kunt ....
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik ben geen Belgquote:Op maandag 17 december 2012 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want echt. Jeetje.
[..]
In ieder geval geen belg![]()
![]()
Tis maar net wat je belangrijk vindt he?quote:Op maandag 17 december 2012 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
en als je er dan mee op de foto kunt ....![]()
Ja, dan praat je de dierenmishandeling die erachter zit wel helemaal goed voor jezelf.quote:Op maandag 17 december 2012 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
en als je er dan mee op de foto kunt ....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
zal ik jou eens aan de ketting leggen voor andermans vermaakquote:Op maandag 17 december 2012 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
en als je er dan mee op de foto kunt ....Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dexterquote:
Ziek zijn staat niet synoniem voor niet vrolijk zijnquote:Op maandag 17 december 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je komt ook wel... Vrolijk over oid.![]()
Ik heb nu wel meer energie, maar dat komt vooral omdat ik EIN-DE-LIJK wat voor mijn ondernemingsplan heb gedaan
Maar ik kan nog nietquote:Op maandag 17 december 2012 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want echt. Jeetje.
[..]
In ieder geval geen belg. Ik moet het eerst nog downloaden
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 17:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
zal ik jou eens aan de ketting leggen voor andermans vermaak![]()
![]()
Ik zou als ik echt pijn heb niet echt vrolijk kunnen zijn denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ziek zijn staat niet synoniem voor niet vrolijk zijn![]()
Ik heb nu wel meer energie, maar dat komt vooral omdat ik EIN-DE-LIJK wat voor mijn ondernemingsplan heb gedaanRustig aan.![]()
Afhankelijk van de pijn, denk ikquote:Op maandag 17 december 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou als ik echt pijn heb niet echt vrolijk kunnen zijn denk ik..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Echt, zodra je kan, kijken.quote:Op maandag 17 december 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar ik kan nog niet. Ik moet het eerst nog downloaden
Als je 'm hebt gezien, snap je waarom..
Zit er weer zo'n leuke scene in?quote:Op maandag 17 december 2012 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt, zodra je kan, kijken.
Als je 'm hebt gezien, snap je waarom..![]()
![]()
heeyquote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Maar zoals ik net al zei; ik heb nu geen pijn meer, dankzij diclofenac. Ik voel me er zelfs licht in mijn hoofd doorquote:Op maandag 17 december 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou als ik echt pijn heb niet echt vrolijk kunnen zijn denk ik.
Wieeeeee. *rondje doet op bureaustoel*quote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar zoals ik net al zei; ik heb nu geen pijn meer, dankzij diclofenac. Ik voel me er zelfs licht in mijn hoofd doorRustig aan.![]()
Ik moet nog boodschappen doen, koos inspiritatieloosquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi there
ik heb griekse koftanu nog maken
.
![]()
vandaagquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoi
Was je nu vandaag jarig of morgen?
Det Som En Gang Var
ach ja, wie weet kun je in dat nationale park niet eens met een tijger op de foto. Maar ja, ik zal er wel over nadenken![]()
Maar kamelen zijn wel prima om mee een tocht door de woestijn te maken toch?
Kan niet op mijn bank, hahaquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wieeeeee. *rondje doet op bureaustoel*
Ik ga mijn overheerlijke spaghettisaus weer maken
Zal ik doenquote:Op maandag 17 december 2012 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt, zodra je kan, kijken.
Als je 'm hebt gezien, snap je waarom..!
Ik ga nu naar de Subway![]()
![]()
Dus geen jointje vandaag voor jou?quote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Maar zoals ik net al zei; ik heb nu geen pijn meer, dankzij diclofenac. Ik voel me er zelfs licht in mijn hoofd door
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Shit, als ik dat geweten hadquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi there
ik heb griekse koftanu nog maken
Niet koken vanavond?quote:Op maandag 17 december 2012 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Ik ga nu naar de Subway![]()
![]()
Mouzaka... is ook Grieksquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef muhahaha het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen, koos inspiritatieloos.
of een salade van veldsla, met cherrytomato's, komkommer, rode ui, gekookte kruimelige aardappels en een mosterd dressing![]()
oooew das wel zo lekkerquote:Op maandag 17 december 2012 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Ik ga nu naar de Subway
Det Som En Gang Var
Ik heb een 1-persoons iets nodig want morgen en overmorgen eet ik sowieso buiten de deurquote:Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mouzaka... is ook Grieks
of een salade van veldsla, met cherrytomato's, komkommer, rode ui, gekookte kruimelige aardappels en een mosterd dressing.
![]()
Ik weet het wel zeker. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar als ik bijvoorbeeld hoofdpijn heb, ben ik echt niet te genieten. Toen ik zo'n pijn had met m'n knie was ik gewoon vrolijkquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat jij gelijk heb, denk ik..
aviko schotels zijn lekker en makkelijkquote:Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een 1-persoons iets nodig want morgen en overmorgen eet ik sowieso buiten de deur.
Det Som En Gang Var
Hoofdpijn, daar word IK zelfs chagrijnig van!quote:Op maandag 17 december 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar als ik bijvoorbeeld hoofdpijn heb, ben ik echt niet te genieten. Toen ik zo'n pijn had met m'n knie was ik gewoon vrolijk.
Ah so, smakelijk alvastquote:Op maandag 17 december 2012 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet, mijn ouders wel. Maar heb toch nog honger..
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar als ik bijvoorbeeld hoofdpijn heb, ben ik echt niet te genieten. Toen ik zo'n pijn had met m'n knie was ik gewoon vrolijk.
Rustig aan.![]()
Dat zijn toch die diepvrieszakken?quote:Op maandag 17 december 2012 17:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
aviko schotels zijn lekker en makkelijk![]()
dank jequote:Op maandag 17 december 2012 17:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]Hartelijk gefeliciteerd!!!!
* -Engel- geeft een berenknuffel![]()
Det Som En Gang Var
uhuhquote:Op maandag 17 december 2012 17:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn toch die diepvrieszakken?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
die k-e-k salade van de appie zijn volgens mij eenpersoonsquote:Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een 1-persoons iets nodig want morgen en overmorgen eet ik sowieso buiten de deur.
![]()
![]()
Dan had ik nu in de file naar A'foort gestaan jaquote:Op maandag 17 december 2012 17:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan was je direct richting A. gereden ?![]()
Letop!!! dat zijn eigenlijk 2 porties.... andere helft in de vriezer doenquote:Op maandag 17 december 2012 17:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn toch die diepvrieszakken?![]()
![]()
Iglo heeft ze ook tegenwoordig, die pak ik wel eensquote:.
Maaltijdsalades, ook daar zondig ik me aanquote:Op maandag 17 december 2012 17:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die k-e-k salade van de appie zijn volgens mij eenpersoons. Wel gezond
.
![]()
700 gram is dat ja, die krijg ik niet op in mijn eentjequote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Letop!!! dat zijn eigenlijk 2 porties.... andere helft in de vriezer doen.
![]()
mega files... better not.... manquote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan had ik nu in de file naar A'foort gestaan ja![]()
ik rij gewoon binnendoor
![]()
![]()
ik welquote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
700 gram is dat ja, die krijg ik niet op in mijn eentje.
![]()
![]()
ik wel makkelijk zelfsquote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
700 gram is dat ja, die krijg ik niet op in mijn eentje.
Det Som En Gang Var
Is niet overal even handig, en volgensmij kan het ook niet volledig over de hele route van hier naar daar..quote:Op maandag 17 december 2012 17:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mega files... better not.... manik rij gewoon binnendoor
Flinke porties ook?quote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Letop!!! dat zijn eigenlijk 2 porties.... andere helft in de vriezer doen
Rustig aan.![]()
Niet eensquote:Op maandag 17 december 2012 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit je voor de rest van de avond vol of wa?![]()
![]()
true, maar voor mij werkt het iigquote:Op maandag 17 december 2012 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is niet overal even handig, en volgensmij kan het ook niet volledig over de hele route van hier naar daar..![]()
you like fishsticks?quote:
Do you like to put them in your mouth?
meestal na een uur alweer trekquote:
Det Som En Gang Var
Subwayquote:Op maandag 17 december 2012 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Ik ga nu naar de Subway
Jawel, vanavondquote:Op maandag 17 december 2012 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus geen jointje vandaag voor jou?
Ja, oke jij misschien welquote:Op maandag 17 december 2012 17:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zie mijn comment boven je post.
![]()
![]()
Ja gohquote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
true, maar voor mij werkt het iigVan A naar V
oew lekker ik wil ookquote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Subway
[..]
Jawel, vanavond
Det Som En Gang Var
What are you? A gay fish?quote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
you like fishsticks?
Do you like to put them in your mouth?
ik ookquote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, in het restaurant heb ik altijd genoeg aan het hoofdgerecht.
maar dat is gewoon omdat veel vlees
![]()
Jelly Fishquote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
What are you? A gay fish?![]()
![]()
Had ik eigenlijk ook wel verwacht, altijd voor 't slapen gaan toch ofzo?quote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Subway
[..]
Jawel, vanavondDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Uhu en de patatjesquote:Op maandag 17 december 2012 17:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ookmaar dat is gewoon omdat veel vlees
.
![]()
Haha ja, daar ging het laatst ook al overquote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
you like fishsticks?
Do you like to put them in your mouth?![]()
![]()
jij snapte hemquote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
What are you? A gay fish?
Maar ik ga er weer vandoorDit is weer voor een tijdje de laatste keer FOK!, totdat ik weer een keer wifi of ander internet heb
![]()
Groetjes
true...quote:Op maandag 17 december 2012 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind Vathorst apart van Amersfoort![]()
![]()
Veel plezier nogquote:Op maandag 17 december 2012 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij snapte hem
Maar ik ga er weer vandoorDit is weer voor een tijdje de laatste keer FOK!, totdat ik weer een keer wifi of ander internet heb
![]()
Groetjes![]()
![]()
Ik had ze vrijdag, bij Kees Kroketquote:Op maandag 17 december 2012 17:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... die had ik gister wel.... en ze waren super lekker.
![]()
Naja is weer eens wat anders dan Piet Frietquote:Op maandag 17 december 2012 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had ze vrijdag, bij Kees Kroket.
![]()
![]()
Hij smaakt goed hoorquote:Op maandag 17 december 2012 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naja is weer eens wat anders dan Piet Friet. Wel wat prijzig
.
![]()
Jij weet welkequote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Subway
[..]
Jawel, vanavondEn met het goede broodje
![]()
![]()
Dat dien ik eerst te testen voor ik daar een mening over kan hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij smaakt goed hoor. Wel wat prijzig
.
![]()
![]()
Net als de IJsbeer en 't Voskequote:Op maandag 17 december 2012 17:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat dien ik eerst te testen voor ik daar een mening over kan hebben.
Hm waarom weet ik dat allemaal.
![]()
Geen ideequote:Op maandag 17 december 2012 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Net als de IJsbeer en 't Voske.
Hm waarom weet ik dat allemaal.
Ook een tester he![]()
![]()
![]()
Ja, zo zou je het op kunnen vattenquote:. Ooit bij 1 snackbar geweest waarbij het frituurvet er erg ranzig uitzag, dat was 1 keer en nooit meer
.
![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 17 december 2012 17:52 schreef muhahaha het volgende:
Ja, zo zou je het op kunnen vatten. Ooit bij 1 snackbar geweest waarbij het frituurvet er erg ranzig uitzag, dat was 1 keer en nooit meer
.
Ik ga nooit meer naar de snackbar op dat ene hoekje ...
![]()
Precies ja. Sommige tenten wil je gewoon niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 17 december 2012 17:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
HerkenbaarIk ga nooit meer naar de snackbar op dat ene hoekje ...
.
![]()
Geen buurmeisje?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 17:54 schreef Faxie het volgende:
Oja fuck ik zou bij m'n ouders eten vandaagMoeder belt net op waar ik blijf
Laters![]()
![]()
Goed geregeldquote:Op maandag 17 december 2012 17:54 schreef Faxie het volgende:
Oja fuck ik zou bij m'n ouders eten vandaagMoeder belt net op waar ik blijf
Laters![]()
![]()
uhuh en bij sommige tenten moet je gewoon van bepaalde gerechten afblijvenquote:Op maandag 17 december 2012 17:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies ja. Sommige tenten wil je gewoon niet dood gevonden worden.
![]()
![]()
die was hier net nogquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dat zou ik dan weer niet wetenquote:Op maandag 17 december 2012 17:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhuh en bij sommige tenten moet je gewoon van bepaalde gerechten afblijven. Ik weet ook een friettent die het niet erg vind om friet opnieuw te frituren
. Ook daar kom ik niet meer.
![]()
AAAAAAAAAAAAAA getverquote:Op maandag 17 december 2012 17:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet weten. Ik weet ook een friettent die het niet erg vind om friet opnieuw te frituren
. Ook daar kom ik niet meer.
![]()
niet meer krokant, extra bruin/zwart en vettig![]()
![]()
Grappig want die tent was wel altijd druk rond etenstijdquote:Op maandag 17 december 2012 17:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAA getver![]()
niet meer krokant, extra bruin/zwart en vettig.
![]()
In het centrum zeker?quote:Op maandag 17 december 2012 17:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grappig want die tent was wel altijd druk rond etenstijd.
![]()
oke, dan WA.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 17:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volksbuurtje juist.
Ik ga afsluiten, boodschappen doen.
![]()
![]()
vreetkeesquote:Op maandag 17 december 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
Maar goed dat ik niet de hele avond nog op dat halve broodje moet teren, heb nog hongerLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Zeg vertel ons Vinniiee, wat heeft u deze avond allemaal op de culinaire planning staan?quote:Op maandag 17 december 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
Maar goed dat ik niet de hele avond nog op dat halve broodje moet teren, heb nog hongerRustig aan.![]()
Yeshquote:Op maandag 17 december 2012 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk ook wel verwacht, altijd voor 't slapen gaan toch ofzo?Jaa, met cheese oregano?quote:Op maandag 17 december 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij weet welkeEn met het goede broodje
Hierquote:
Dag mensen
Deze jongen mag na een drukke, fokloze werkdag naar huis
Laterrrrrr
Same shit, different day
SC hopper present![]()
byequote:Op maandag 17 december 2012 18:06 schreef -Engel- het volgende:
Ff een muziekje aan en dan maar koken
toedels
Det Som En Gang Var
Sowieso moet jij meer vreten.quote:Op maandag 17 december 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
Maar goed dat ik niet de hele avond nog op dat halve broodje moet teren, heb nog honger[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Net Chicken Bacon Melt oid op, zo dadelikk geen idee. Ik kook niet.quote:Op maandag 17 december 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg vertel ons Vinniiee, wat heeft u deze avond allemaal op de culinaire planning staan?Een half broodje is echt weinig. Mijn lunch was al 9 boterhammenquote:![]()
![]()
Wait, wut?quote:Op maandag 17 december 2012 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is deze? Ik voel een libido!What you forget, you are gonna repeat.
zoveel boterhammen eet ik nog niet eens in een week wegquote:Op maandag 17 december 2012 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net Chicken Bacon Melt oid op, zo dadelikk geen idee. Ik kook niet.
[..]
Een half broodje is echt weinig. Mijn lunch was al 9 boterhammen
Det Som En Gang Var
Ja ja ja jaquote:Op maandag 17 december 2012 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yesh
[..]
Jaa, met cheese oregano?
[..]
HierVeel lekkerder
![]()
![]()
Vertelquote:Op maandag 17 december 2012 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap er ook al niks van. Helemaal in de war.
Ik heb 10 boterhammen op, net een half broodje van de Subway, en zo dadelijk nog normaal avondetenquote:Op maandag 17 december 2012 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso moet jij meer vreten.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Volgende keer neem ik een hele
![]()
Doen
Er valt weinig te vertellen verder.quote:
Ik heb gewoon ineens (mwah, had het gister ook een beetje) zin in seks. In intieme aanrakingen. Behoefte om klaar te komen.
Dit is echt een jaar of 5 geleden geloof ik.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jepquote:. Dit was een tussendoortje, moet zo nog avondeten, dus een halve genomen
.
Omnomnom wat lekker![]()
![]()
Nu heb ik zin in de subway.quote:Op maandag 17 december 2012 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net Chicken Bacon Melt oid op, zo dadelikk geen idee. Ik kook niet.
[..]
Een half broodje is echt weinig. Mijn lunch was al 9 boterhammen
Nicequote:Op maandag 17 december 2012 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er valt weinig te vertellen verder.
Ik heb gewoon ineens (mwah, had het gister ook een beetje) zin in seks. In intieme aanrakingen. Behoefte om klaar te komen.
Dit is echt een jaar of 5 geleden geloof ik.![]()
You're becoming a man again
Ga maar nog meer eten.quote:Op maandag 17 december 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb 10 boterhammen op, net een half broodje van de Subway, en zo dadelijk nog normaal avondeten[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nadat ik anti-depressiva begon te slikken, rond die tijd, is het nooit meer goed gekomen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice![]()
You're becoming a man again
Tot nu.
Dan bacon? Straks ga je spaghettisaus met bacon nemen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn spaghettisaus is beter[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Awesome! Dat is toch megagoed nieuws?quote:Op maandag 17 december 2012 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadat ik anti-depressiva begon te slikken, rond die tijd, is het nooit meer goed gekomen.
Tot nu.
Maar wel met kaasquote:Op maandag 17 december 2012 18:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan bacon? Straks ga je spaghettisaus met bacon nemen.
En kaas is belangrijker dan bacon
Als ik iemand had om iets mee te doen, was het beter nieuws geweest denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Awesome! Dat is toch megagoed nieuws?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb opeens Aerosmith - Pink in mijn hoofd maar dan met kaas ipv roze.quote:Op maandag 17 december 2012 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Awesome! Dat is toch megagoed nieuws?
[..]
Maar wel met kaas
En kaas is belangrijker dan bacon[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bij mij werd het allemaal beter met ADquote:Op maandag 17 december 2012 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadat ik anti-depressiva begon te slikken, rond die tijd, is het nooit meer goed gekomen.
Tot nu.
Rustig aan.![]()
Niks van haar gehoord meer?quote:Op maandag 17 december 2012 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik iemand had om iets mee te doen, was het beter nieuws geweest denk ik.
Dan kan je de hele dag ongezonde zooi vreten en frituren. En anders meot je maar bier gaan drinkenquote:Op maandag 17 december 2012 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe wil ik dat doen?De grootste ramp is op dagen dat.ik vrij ben, geen werkweek ritme
Ja, ik weet dat dat kan. Maar daar heb ik niet om 's morgens 10 uur zin in. En ik houd niet van bierquote:Op maandag 17 december 2012 18:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kan je de hele dag ongezonde zooi vreten en frituren. En anders meot je maar bier gaan drinken![]()
![]()
Ik kan bevestigen dat dagelijks structureel 12 boterhammen eten 1.5 liter volle melk avondeten en stroopwafels / ander koek in de avond mij dus 3 kilo liet aankomen in 1 maand.quote:Op maandag 17 december 2012 18:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kan je de hele dag ongezonde zooi vreten en frituren. En anders meot je maar bier gaan drinkenRustig aan.![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij mij werd het allemaal beter met AD
Het duurde toen bij mij een tijdje voordat ik uberhaupt weer een erectie kon krijgen
Zit je daar, met een fotomodel.Nee.quote:Op maandag 17 december 2012 18:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks van haar gehoord meer?
10 boterhammen + 2L volle melk was 6kg in 3 weken.quote:Op maandag 17 december 2012 18:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dagelijks structureel 12 boterhammen eten 1.5 liter volle melk avondeten en stroopwafels / ander koek in de avond mij dus 3 kilo liet aankomen in 1 maand.![]()
Er was geen ander soort medicatie waardoor je geen erectieproblemen had?quote:Op maandag 17 december 2012 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het duurde toen bij mij een tijdje voordat ik uberhaupt weer een erectie kon krijgen
Zit je daar, met een fotomodel.
[..]
Nee.![]()
![]()
Jij bent denk ik lichter / kleiner dan ik?quote:Op maandag 17 december 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
10 boterhammen + 2L volle melk was 6kg in 3 weken.
Mijn lichaam vraagt blijkbaar veel energie dan gok ik zo.Rustig aan.![]()
Ah, that sucks manquote:Op maandag 17 december 2012 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je daar, met een fotomodel.
[..]
Nee.![]()
* TheGirlNextDoor knuffelt KaneelWhat you forget, you are gonna repeat.
Dat duurde maar een paar dagen hoor. Dan moet je het eerst aankijken enzo.quote:Op maandag 17 december 2012 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er was geen ander soort medicatie waardoor je geen erectieproblemen had?
Daarna had ik geen zin in seks en kon ik alleen met veel moeite klaarkomen.
Letterlijk uren zitten rukken.
Pokkespul, die AD.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
1,82m en toen 56kgquote:Op maandag 17 december 2012 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij bent denk ik lichter / kleiner dan ik?
Mijn lichaam vraagt blijkbaar veel energie dan gok ik zo.. Na 3 weken 6kg erbij.
Van het weekend uitgerekend wat ik ongeveer nodig heb op een normale dag zonder sport: 2800-3000kcal.![]()
Pils of bier? En dan leer je het maar drinken. En anders kan je altijd nog aan de anti depressiva.quote:Op maandag 17 december 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat dat kan. Maar daar heb ik niet om 's morgens 10 uur zin in. En ik houd niet van bier[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op maandag 17 december 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat duurde maar een paar dagen hoor. Dan moet je het eerst aankijken enzo.
Pokkespul, die AD.
Oh, ik dacht een langere periodequote:Op maandag 17 december 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat duurde maar een paar dagen hoor. Dan moet je het eerst aankijken enzo.
Pokkespul, die AD..
Meh, dat zuigtNu is het wel beter dus?
![]()
Stroopwafels eten dus.quote:Op maandag 17 december 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
10 boterhammen + 2L volle melk was 6kg in 3 weken.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Als ik die verhalen van Kaneel zo hoor heb ik daar niet zoveel trek in. Een tripel vind ik wel lekkerder dan een gewoon pilsje.quote:Op maandag 17 december 2012 18:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pils of bier? En dan leer je het maar drinken. En anders kan je altijd nog aan de anti depressiva.![]()
Ik zit rond de 65 kilo oid nu, terwijl ik in maart 72 was.quote:Op maandag 17 december 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1,82m en toen 56kg. Na 3 weken 6kg erbij.
Van het weekend uitgerekend wat ik ongeveer nodig heb op een normale dag zonder sport: 2800-3000kcal.Rustig aan.![]()
Dat is niet bij iedereen zo.quote:Op maandag 17 december 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik die verhalen van Kaneel zo hoor heb ik daar niet zoveel trek in. Een tripel vind ik wel lekkerder dan een gewoon pilsje.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Beter ga je meer etenquote:Op maandag 17 december 2012 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit rond de 65 kilo oid nu, terwijl ik in maart 72 was..
![]()
Ja. Of gevulde koeken.quote:Op maandag 17 december 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lol, wut? OkéEen pak per dag ofzo?
Een pak per maaltijdquote:Op maandag 17 december 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lol, wut? OkéEen pak per dag ofzo?
Jajoh, maar zit weer in zo een periode dat ik nergens zin in heb...quote:
Die motivatie om weer te beuken is nog niet langsgewaaid.Rustig aan.![]()
Werkt toch niet.quote:Op maandag 17 december 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan. Maar waarom aan de AD gaan? Alleen om dik te worden?Rustig aan.![]()
Natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan. Maar waarom aan de AD gaan? Alleen om dik te worden?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Gewoon elke dag bij de Mc gaan etenquote:Op maandag 17 december 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan. Maar waarom aan de AD gaan? Alleen om dik te worden?
Hmm, dat is balen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajoh, maar zit weer in zo een periode dat ik nergens zin in heb...
Die motivatie om weer te beuken is nog niet langsgewaaid.![]()
Ik ga zondag wel bij de Mc eten.quote:Op maandag 17 december 2012 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon elke dag bij de Mc gaan eten[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Lol, beetje duur wordt dat uiteindelijk. En niet erg lekker na 3 dagen denk ikquote:Op maandag 17 december 2012 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon elke dag bij de Mc gaan eten![]()
![]()
Is het ook niet. Maar je contract loopt straks af, dan ga je de hele dag zitten FOK!-en met popcorn en chips en stroopwafels en snoepjes en gevulde koeken en colaquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 18:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga zondag wel bij de Mc eten.
Wat doe jij in de mc eigenlijk?quote:
Truequote:Op maandag 17 december 2012 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lol, beetje duur wordt dat uiteindelijk. En niet erg lekker na 3 dagen denk ik
Werkenquote:Op maandag 17 december 2012 18:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat doe jij in de mc eigenlijk?
Meen je dat nou? Ik dacht alleen etenquote:
Nee maar serieus, keuken of counter?
Alles. Ik kan allesquote:Op maandag 17 december 2012 18:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik dacht alleen eten
Nee maar serieus, keuken of counter?
Oke, was even nieuwsgierigquote:
Dank je.quote:Op maandag 17 december 2012 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, that sucks man![]()
* TheGirlNextDoor knuffelt KaneelVoor mij viel het wel mee. Toenmalige vriendin vond het kutter.quote:Op maandag 17 december 2012 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijkJa, is al 3 jaar ofzo een stuk beter. Maar nog steeds behoorlijk beneden gemiddeld.quote:Op maandag 17 december 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een langere periode.
Meh, dat zuigtNu is het wel beter dus?
Kan je zonder libido wel.... Nog de motivatie vinden haar gewoon te pleasen ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor mij viel het wel mee. Toenmalige vriendin vond het kutter.?
Rustig aan.![]()
Kan ik me ook wel voorstellenquote:Op maandag 17 december 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Voor mij viel het wel mee. Toenmalige vriendin vond het kutter.
Hashtagsquote:Op maandag 17 december 2012 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
Crap, het regent hard en ik moet er zo door #ikbenvansuiker.
Haha jaquote:Op maandag 17 december 2012 18:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar je contract loopt straks af, dan ga je de hele dag zitten FOK!-en met popcorn en chips en stroopwafels en snoepjes en gevulde koeken en cola![]()
![]()
Balen. Sterktequote:Op maandag 17 december 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Voor mij viel het wel mee. Toenmalige vriendin vond het kutter.
[..]
Ja, is al 3 jaar ofzo een stuk beter. Maar nog steeds behoorlijk beneden gemiddeld.![]()
![]()
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
There was something in the air tonight, the stars were bright, Fernando.
Waarom ik? Genoeg andere mannen die dat vast veel beter kunnen dan mij. Bovendien is mijn behoefte om iets met mannen te doen ook niet meer aanwezig eigenlijkquote:Op maandag 17 december 2012 18:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg tijn, help deze arme man eensSEX / Bi-seksueel?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Gloeiende, anders valt de buurvrouw even van de trap met volle pan hete zuurkoolstamppot..![]()
Hopenlijk niks gebroken, niet verbrand aan het eten ook gelukkig..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Gelukkig gaat er geen eten verlorenquote:Op maandag 17 december 2012 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gloeiende, anders valt de buurvrouw even van de trap met volle pan hete zuurkoolstamppot..![]()
Hopenlijk niks gebroken, niet verbrand aan het eten ook gelukkig..zuurkool
14 SHADES OF GREY
Volgens de DvD ben ik biseksueel?
Nee, echt?quote:Op maandag 17 december 2012 18:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Volgens de DvD ben ik biseksueel?
Zonde van de zuurkool.quote:Op maandag 17 december 2012 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hopenlijk niks gebroken, niet verbrand aan het eten ook gelukkig..[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Man, das juist lekker! Maar nu niet meer, nu lag het door 't trappenhuis..quote:Op maandag 17 december 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig gaat er geen eten verlorenzuurkool
Zuurkool is juist een van de dingen die ik niet lekker vindquote:Op maandag 17 december 2012 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Man, das juist lekker! Maar nu niet meer, nu lag het door 't trappenhuis..14 SHADES OF GREY
yup.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mjah, nogalquote:![]()
Kut voor haar ook, ze heeft al zoveel onzin meegemaakt de afgelopen maanden..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Over 10 minuten zou ik kunnen kijken. Ware het niet dat ik dan nog niet klaar ben met eten en afwassenquote:![]()
![]()
Ik wil naar Fresh Meat kijken, maar in plaats daarvan stel ik een lijst samen met functionaliteiten.
Mijn leven is een feest.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Nu heb ik zin in zuurkool.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op maandag 17 december 2012 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over 10 minuten zou ik kunnen kijken. Ware het niet dat ik dan nog niet klaar ben met eten en afwassen
Afwasmachine ftw.quote:Op maandag 17 december 2012 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over 10 minuten zou ik kunnen kijken. Ware het niet dat ik dan nog niet klaar ben met eten en afwassen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik had er ook zin inquote:![]()
Arme Buuf.. Denk dat ik het de komende week maar om moet draaien, dat ik voor haar extra kook ipv zij voor mij...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee geen worst.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Lijkt we wel zo liefquote:Op maandag 17 december 2012 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had er ook zin in![]()
Arme Buuf.. Denk dat ik het de komende week maar om moet draaien, dat ik voor haar extra kook ipv zij voor mij...Waarom nietquote:?
![]()
![]()
Wat?
C'est la vie
ouderloos vanavond?quote:Op maandag 17 december 2012 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen ruimte voor. En voor 1 bord en 1 pan ga ik geen afwasmachine gebruiken[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
En hoe functioneel ben je?quote:Op maandag 17 december 2012 18:54 schreef heloef het volgende:
Ik wil naar Fresh Meat kijken, maar in plaats daarvan stel ik een lijst samen met functionaliteiten.
Mijn leven is een feest.Jouw worst?quote:14 SHADES OF GREY
Ik houd niet van worst.quote:Op maandag 17 december 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt we wel zo lief
[..]
Waarom niet?
Oke.quote:Op maandag 17 december 2012 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Maar zij hebben al gegeten.
Niet mijn functionaliteiten, maar de functionaliteiten van het product dat ik uiteindelijk moet afleveren.quote:C'est la vie
Nee, de Buuf is nog niet over haar ex heen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe functioneel ben je?
[..]
Jouw worst?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Maar jij bent het product toch?quote:Op maandag 17 december 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet mijn functionaliteiten, maar de functionaliteiten van het product dat ik uiteindelijk moet afleveren.Misschien kan je haar helpen om over haar ex heen te helpen door over haar heen te gaanquote:Op maandag 17 december 2012 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, de Buuf is nog niet over haar ex heen.14 SHADES OF GREY
Nee.quote:Op maandag 17 december 2012 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar jij bent het product toch?
[..]
Misschien kan je haar helpen om over haar ex heen te helpen door over haar heen te gaanDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee ik ben het product niet. Godzijdank niet. Dan was het een heel kort lijstje geweest.quote:Op maandag 17 december 2012 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar jij bent het product toch?C'est la vie
Subtiel, echt heel subtiel.quote:Op maandag 17 december 2012 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je haar helpen om over haar ex heen te helpen door over haar heen te gaan
C'est la vie
Die heb ik al een dag binnenquote:
(vanmorgen dus, dus bijna een dag)
Vanavond maar even kijken. Ben wel erg benieuwd
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2012 19:04:34 ]![]()
Een dag? Hij is pas een uur of 14 te downloadenquote:Op maandag 17 december 2012 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik al een dag binnen
Vanavond maar even kijken. Ben wel erg benieuwdHij schijnt heel goed te zijn.
![]()
Maar om wat voor product gaat het eigenlijk?quote:Op maandag 17 december 2012 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben het product niet. Godzijdank niet. Dan was het een heel kort lijstje geweest.14 SHADES OF GREY
ik deed een editquote:Op maandag 17 december 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een dag? Hij is pas een uur of 14 te downloadenHij schijnt heel goed te zijn.
![]()
![]()
Ik wil het nu ook wel doenquote:Op maandag 17 december 2012 19:04 schreef -Engel- het volgende:
Kan iemand mij over 15 min een schop geven ... tnx
14 SHADES OF GREY
Vergeleken bij dat ben je een net ingezeepte babybips.quote:C'est la vie
Een website.quote:Op maandag 17 december 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar om wat voor product gaat het eigenlijk?C'est la vie
Het is ook gewoon not-done.. Er is wel wat gebeurd, en daarom weet ik dat ze het nog niet wil.. Eerst die knurft uit d'r hoofd..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Het is echt wow!!!! Je moet nu kijken!quote:Op maandag 17 december 2012 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik al een dag binnen
(vanmorgen dus, dus bijna een dag)
Vanavond maar even kijken. Ben wel erg benieuwdWhat you forget, you are gonna repeat.
Wat voor website?quote:14 SHADES OF GREY
Oh, ik zie hetquote:Hahaquote:Op maandag 17 december 2012 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Vergeleken bij dat ben je een net ingezeepte babybips.![]()
![]()
Tussen jullie?quote:Op maandag 17 december 2012 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is ook gewoon not-done.. Er is wel wat gebeurd, en daarom weet ik dat ze het nog niet wil.. Eerst die knurft uit d'r hoofd..![]()
![]()
Nu weet ik het zeker het einde van de wereld is nabij.C'est la vie
Nog 10 minutenquote:Op maandag 17 december 2012 19:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]... de kookplaat en pannen moeten nog afkoelen... anders verbrand ik mijn fikken
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 17 december 2012 19:08 schreef heloef het volgende:
Nu weet ik het zeker het einde van de wereld is nabij.
please enlight me![]()
Een portfolio voor iemand.quote:C'est la vie
Opdracht voor school zeker?quote:14 SHADES OF GREY
Ja.quote:C'est la vie
Gewoon een gevoel.quote:C'est la vie
Vorige keer toen ze eten kwam brengen is ze gebleven voor 't toetje, op de bank wat tv zitten kijken en zitten praten enzo..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
En wie doe jij?quote:14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 17 december 2012 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is echt wow!!!! Je moet nu kijken!ik moet zo weg
ik ga pas rond half 11 kijken
![]()
Oh, dat noem ik nu niet echt 'iets gebeurd' ofzo.quote:Op maandag 17 december 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vorige keer toen ze eten kwam brengen is ze gebleven voor 't toetje, op de bank wat tv zitten kijken en zitten praten enzo..![]()
Ik had geen spannend verhaal beloofd.quote:Op maandag 17 december 2012 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]waar blijft nou dat spannende verhaal .... zo jammer he
C'est la vie
Lang geleden in een land hier ver vandaan leefde de Maya's en die hadden een kalander. Die kalander loopt af op 21-12-2012. Het einde. Niemand leefde nogquote:Op maandag 17 december 2012 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]waar blijft nou dat spannende verhaal .... zo jammer he
14 SHADES OF GREY
Ligt eraan wat het toetje wasquote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat noem ik nu niet echt 'iets gebeurd' ofzo.![]()
![]()
ja.... dus?quote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had geen spannend verhaal beloofd.![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!quote:Op maandag 17 december 2012 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik moet zo weg
ik ga pas rond half 11 kijken
Kinkyquote:14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lang geleden in een land hier ver vandaan leefde de Maya's en die hadden een kalander. Die kalander loopt af op 21-12-2012. Het einde. Niemand leefde nog![]()
![]()
Je maakte je eigen verwachtingen veel te hoog, dat is mijn schuld niet.quote:C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: