SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Ja, het is echt.. wow. Ik heb er geen woorden voor.quote:
Je moet het echt vanavond kijken, nu, het liefst
Want echt. Jeetje.In ieder geval geen belgquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Nou nou nouquote:Op maandag 17 december 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat je een geil wipkonijn bent![]()
![]()
Waar gaat dit over??quote:Op maandag 17 december 2012 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, het is echt.. wow. Ik heb er geen woorden voor.
Want echt. Jeetje.![]()
Je komt ook wel... Vrolijk over oid.quote:Op maandag 17 december 2012 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Minder, niet weg, maar valt inmiddels wél te onderdrukken met diclofenac.Rustig aan.![]()
maar tijgers zijn cool![]()
en als je er dan mee op de foto kunt ....
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik ben geen Belgquote:Op maandag 17 december 2012 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want echt. Jeetje.
[..]
In ieder geval geen belg![]()
![]()
Tis maar net wat je belangrijk vindt he?quote:Op maandag 17 december 2012 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
en als je er dan mee op de foto kunt ....![]()
Ja, dan praat je de dierenmishandeling die erachter zit wel helemaal goed voor jezelf.quote:Op maandag 17 december 2012 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
en als je er dan mee op de foto kunt ....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
zal ik jou eens aan de ketting leggen voor andermans vermaakquote:Op maandag 17 december 2012 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
en als je er dan mee op de foto kunt ....Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dexterquote:
Ziek zijn staat niet synoniem voor niet vrolijk zijnquote:Op maandag 17 december 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je komt ook wel... Vrolijk over oid.![]()
Ik heb nu wel meer energie, maar dat komt vooral omdat ik EIN-DE-LIJK wat voor mijn ondernemingsplan heb gedaan
Maar ik kan nog nietquote:Op maandag 17 december 2012 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want echt. Jeetje.
[..]
In ieder geval geen belg. Ik moet het eerst nog downloaden
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 17:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
zal ik jou eens aan de ketting leggen voor andermans vermaak![]()
![]()
Ik zou als ik echt pijn heb niet echt vrolijk kunnen zijn denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ziek zijn staat niet synoniem voor niet vrolijk zijn![]()
Ik heb nu wel meer energie, maar dat komt vooral omdat ik EIN-DE-LIJK wat voor mijn ondernemingsplan heb gedaanRustig aan.![]()
Afhankelijk van de pijn, denk ikquote:Op maandag 17 december 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou als ik echt pijn heb niet echt vrolijk kunnen zijn denk ik..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Echt, zodra je kan, kijken.quote:Op maandag 17 december 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar ik kan nog niet. Ik moet het eerst nog downloaden
Als je 'm hebt gezien, snap je waarom..
Zit er weer zo'n leuke scene in?quote:Op maandag 17 december 2012 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt, zodra je kan, kijken.
Als je 'm hebt gezien, snap je waarom..![]()
![]()
heeyquote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Maar zoals ik net al zei; ik heb nu geen pijn meer, dankzij diclofenac. Ik voel me er zelfs licht in mijn hoofd doorquote:Op maandag 17 december 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou als ik echt pijn heb niet echt vrolijk kunnen zijn denk ik.
Wieeeeee. *rondje doet op bureaustoel*quote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar zoals ik net al zei; ik heb nu geen pijn meer, dankzij diclofenac. Ik voel me er zelfs licht in mijn hoofd doorRustig aan.![]()
Ik moet nog boodschappen doen, koos inspiritatieloosquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi there
ik heb griekse koftanu nog maken
.
![]()
vandaagquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoi
Was je nu vandaag jarig of morgen?
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
ach ja, wie weet kun je in dat nationale park niet eens met een tijger op de foto. Maar ja, ik zal er wel over nadenken![]()
Maar kamelen zijn wel prima om mee een tocht door de woestijn te maken toch?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Kan niet op mijn bank, hahaquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wieeeeee. *rondje doet op bureaustoel*
Ik ga mijn overheerlijke spaghettisaus weer maken
Zal ik doenquote:Op maandag 17 december 2012 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt, zodra je kan, kijken.
Als je 'm hebt gezien, snap je waarom..!
Ik ga nu naar de Subway![]()
![]()
Dus geen jointje vandaag voor jou?quote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Maar zoals ik net al zei; ik heb nu geen pijn meer, dankzij diclofenac. Ik voel me er zelfs licht in mijn hoofd door
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Shit, als ik dat geweten hadquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi there
ik heb griekse koftanu nog maken
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Niet koken vanavond?quote:Op maandag 17 december 2012 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Ik ga nu naar de Subway![]()
![]()
Mouzaka... is ook Grieksquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef muhahaha het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen, koos inspiritatieloos.
of een salade van veldsla, met cherrytomato's, komkommer, rode ui, gekookte kruimelige aardappels en een mosterd dressing
Forum Opties Forumhop: Hop naar: