SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Ja, het is echt.. wow. Ik heb er geen woorden voor.quote:
Je moet het echt vanavond kijken, nu, het liefst
Want echt. Jeetje.In ieder geval geen belgquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Nou nou nouquote:Op maandag 17 december 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat je een geil wipkonijn bent![]()
![]()
Waar gaat dit over??quote:Op maandag 17 december 2012 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, het is echt.. wow. Ik heb er geen woorden voor.
Want echt. Jeetje.![]()
Je komt ook wel... Vrolijk over oid.quote:Op maandag 17 december 2012 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Minder, niet weg, maar valt inmiddels wél te onderdrukken met diclofenac.Rustig aan.![]()
maar tijgers zijn cool![]()
en als je er dan mee op de foto kunt ....
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik ben geen Belgquote:Op maandag 17 december 2012 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want echt. Jeetje.
[..]
In ieder geval geen belg![]()
![]()
Tis maar net wat je belangrijk vindt he?quote:Op maandag 17 december 2012 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
en als je er dan mee op de foto kunt ....![]()
Ja, dan praat je de dierenmishandeling die erachter zit wel helemaal goed voor jezelf.quote:Op maandag 17 december 2012 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
en als je er dan mee op de foto kunt ....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
zal ik jou eens aan de ketting leggen voor andermans vermaakquote:Op maandag 17 december 2012 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
en als je er dan mee op de foto kunt ....Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dexterquote:
Ziek zijn staat niet synoniem voor niet vrolijk zijnquote:Op maandag 17 december 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je komt ook wel... Vrolijk over oid.![]()
Ik heb nu wel meer energie, maar dat komt vooral omdat ik EIN-DE-LIJK wat voor mijn ondernemingsplan heb gedaan
Maar ik kan nog nietquote:Op maandag 17 december 2012 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want echt. Jeetje.
[..]
In ieder geval geen belg. Ik moet het eerst nog downloaden
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 17:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
zal ik jou eens aan de ketting leggen voor andermans vermaak![]()
![]()
Ik zou als ik echt pijn heb niet echt vrolijk kunnen zijn denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ziek zijn staat niet synoniem voor niet vrolijk zijn![]()
Ik heb nu wel meer energie, maar dat komt vooral omdat ik EIN-DE-LIJK wat voor mijn ondernemingsplan heb gedaanRustig aan.![]()
Afhankelijk van de pijn, denk ikquote:Op maandag 17 december 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou als ik echt pijn heb niet echt vrolijk kunnen zijn denk ik..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Echt, zodra je kan, kijken.quote:Op maandag 17 december 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar ik kan nog niet. Ik moet het eerst nog downloaden
Als je 'm hebt gezien, snap je waarom..
Zit er weer zo'n leuke scene in?quote:Op maandag 17 december 2012 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt, zodra je kan, kijken.
Als je 'm hebt gezien, snap je waarom..![]()
![]()
heeyquote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Maar zoals ik net al zei; ik heb nu geen pijn meer, dankzij diclofenac. Ik voel me er zelfs licht in mijn hoofd doorquote:Op maandag 17 december 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou als ik echt pijn heb niet echt vrolijk kunnen zijn denk ik.
Wieeeeee. *rondje doet op bureaustoel*quote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar zoals ik net al zei; ik heb nu geen pijn meer, dankzij diclofenac. Ik voel me er zelfs licht in mijn hoofd doorRustig aan.![]()
Ik moet nog boodschappen doen, koos inspiritatieloosquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi there
ik heb griekse koftanu nog maken
.
![]()
vandaagquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoi
Was je nu vandaag jarig of morgen?
Det Som En Gang Var
ach ja, wie weet kun je in dat nationale park niet eens met een tijger op de foto. Maar ja, ik zal er wel over nadenken![]()
Maar kamelen zijn wel prima om mee een tocht door de woestijn te maken toch?
Kan niet op mijn bank, hahaquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wieeeeee. *rondje doet op bureaustoel*
Ik ga mijn overheerlijke spaghettisaus weer maken
Zal ik doenquote:Op maandag 17 december 2012 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt, zodra je kan, kijken.
Als je 'm hebt gezien, snap je waarom..!
Ik ga nu naar de Subway![]()
![]()
Dus geen jointje vandaag voor jou?quote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Maar zoals ik net al zei; ik heb nu geen pijn meer, dankzij diclofenac. Ik voel me er zelfs licht in mijn hoofd door
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Shit, als ik dat geweten hadquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi there
ik heb griekse koftanu nog maken
Niet koken vanavond?quote:Op maandag 17 december 2012 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Ik ga nu naar de Subway![]()
![]()
Mouzaka... is ook Grieksquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef muhahaha het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen, koos inspiritatieloos.
of een salade van veldsla, met cherrytomato's, komkommer, rode ui, gekookte kruimelige aardappels en een mosterd dressing![]()
oooew das wel zo lekkerquote:Op maandag 17 december 2012 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Ik ga nu naar de Subway
Det Som En Gang Var
Ik heb een 1-persoons iets nodig want morgen en overmorgen eet ik sowieso buiten de deurquote:Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mouzaka... is ook Grieks
of een salade van veldsla, met cherrytomato's, komkommer, rode ui, gekookte kruimelige aardappels en een mosterd dressing.
![]()
Ik weet het wel zeker. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar als ik bijvoorbeeld hoofdpijn heb, ben ik echt niet te genieten. Toen ik zo'n pijn had met m'n knie was ik gewoon vrolijkquote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat jij gelijk heb, denk ik..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
aviko schotels zijn lekker en makkelijkquote:Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een 1-persoons iets nodig want morgen en overmorgen eet ik sowieso buiten de deur.
Det Som En Gang Var
Hoofdpijn, daar word IK zelfs chagrijnig van!quote:Op maandag 17 december 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar als ik bijvoorbeeld hoofdpijn heb, ben ik echt niet te genieten. Toen ik zo'n pijn had met m'n knie was ik gewoon vrolijk.
Ah so, smakelijk alvastquote:Op maandag 17 december 2012 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet, mijn ouders wel. Maar heb toch nog honger..
![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar als ik bijvoorbeeld hoofdpijn heb, ben ik echt niet te genieten. Toen ik zo'n pijn had met m'n knie was ik gewoon vrolijk.
Rustig aan.![]()
Dat zijn toch die diepvrieszakken?quote:Op maandag 17 december 2012 17:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
aviko schotels zijn lekker en makkelijk![]()
dank jequote:Op maandag 17 december 2012 17:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]Hartelijk gefeliciteerd!!!!
* -Engel- geeft een berenknuffel![]()
Det Som En Gang Var
uhuhquote:Op maandag 17 december 2012 17:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn toch die diepvrieszakken?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
die k-e-k salade van de appie zijn volgens mij eenpersoonsquote:Op maandag 17 december 2012 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een 1-persoons iets nodig want morgen en overmorgen eet ik sowieso buiten de deur.
![]()
![]()
Dan had ik nu in de file naar A'foort gestaan jaquote:Op maandag 17 december 2012 17:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan was je direct richting A. gereden ?![]()
Letop!!! dat zijn eigenlijk 2 porties.... andere helft in de vriezer doenquote:Op maandag 17 december 2012 17:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn toch die diepvrieszakken?![]()
![]()
Iglo heeft ze ook tegenwoordig, die pak ik wel eensquote:.
Maaltijdsalades, ook daar zondig ik me aanquote:Op maandag 17 december 2012 17:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die k-e-k salade van de appie zijn volgens mij eenpersoons. Wel gezond
.
![]()
700 gram is dat ja, die krijg ik niet op in mijn eentjequote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Letop!!! dat zijn eigenlijk 2 porties.... andere helft in de vriezer doen.
![]()
mega files... better not.... manquote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan had ik nu in de file naar A'foort gestaan ja![]()
ik rij gewoon binnendoor
![]()
![]()
ik welquote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
700 gram is dat ja, die krijg ik niet op in mijn eentje.
![]()
![]()
ik wel makkelijk zelfsquote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
700 gram is dat ja, die krijg ik niet op in mijn eentje.
Det Som En Gang Var
Is niet overal even handig, en volgensmij kan het ook niet volledig over de hele route van hier naar daar..quote:Op maandag 17 december 2012 17:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mega files... better not.... manik rij gewoon binnendoor
Flinke porties ook?quote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Letop!!! dat zijn eigenlijk 2 porties.... andere helft in de vriezer doen
Rustig aan.![]()
Niet eensquote:Op maandag 17 december 2012 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit je voor de rest van de avond vol of wa?![]()
![]()
true, maar voor mij werkt het iigquote:Op maandag 17 december 2012 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is niet overal even handig, en volgensmij kan het ook niet volledig over de hele route van hier naar daar..![]()
you like fishsticks?quote:
Do you like to put them in your mouth?
meestal na een uur alweer trekquote:
Det Som En Gang Var
Subwayquote:Op maandag 17 december 2012 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Ik ga nu naar de Subway
Jawel, vanavondquote:Op maandag 17 december 2012 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus geen jointje vandaag voor jou?
Ja, oke jij misschien welquote:Op maandag 17 december 2012 17:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zie mijn comment boven je post.
![]()
![]()
Ja gohquote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
true, maar voor mij werkt het iigVan A naar V
oew lekker ik wil ookquote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Subway
[..]
Jawel, vanavond
Det Som En Gang Var
What are you? A gay fish?quote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
you like fishsticks?
Do you like to put them in your mouth?
ik ookquote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, in het restaurant heb ik altijd genoeg aan het hoofdgerecht.
maar dat is gewoon omdat veel vlees
![]()
Jelly Fishquote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
What are you? A gay fish?![]()
![]()
Had ik eigenlijk ook wel verwacht, altijd voor 't slapen gaan toch ofzo?quote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Subway
[..]
Jawel, vanavondDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Uhu en de patatjesquote:Op maandag 17 december 2012 17:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ookmaar dat is gewoon omdat veel vlees
.
![]()
Haha ja, daar ging het laatst ook al overquote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
you like fishsticks?
Do you like to put them in your mouth?![]()
![]()
jij snapte hemquote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
What are you? A gay fish?
Maar ik ga er weer vandoorDit is weer voor een tijdje de laatste keer FOK!, totdat ik weer een keer wifi of ander internet heb
![]()
Groetjes
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: