Maar hoe pak ik zoiets aan? Nog nooit dit gevoel gehad maar sinds een maand of 2 heb ik dit gevoel en zou het inderdaad ook graag uit willen voerenquote:Op maandag 17 december 2012 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
Kan
zou je ook verliefd kunnen worden op een man?
edit: ow sorry niet goed gelezen
het is ook maar net hoe je het begrip invult... ik zou namelijk niet zeggen dat je bi bent als je alleen sex met een man zou willen
maar een ander denkt daar weer anders over
maar wat zou het uit maken?
als je het eens wil proberen moet je het doen
via internet is een goede optiequote:Op maandag 17 december 2012 18:36 schreef Eenkloonvoormij het volgende:
[..]
Maar hoe pak ik zoiets aan? Nog nooit dit gevoel gehad maar sinds een maand of 2 heb ik dit gevoel en zou het inderdaad ook graag uit willen voeren
Profiel maken bij 1 van de vele homo/bi sites, kijken of je iemand leuks tegenkomt, wat chatten, afspreken en dan uitproberen als het klikt. Simpel toch?quote:Op maandag 17 december 2012 18:36 schreef Eenkloonvoormij het volgende:
[..]
Maar hoe pak ik zoiets aan? Nog nooit dit gevoel gehad maar sinds een maand of 2 heb ik dit gevoel en zou het inderdaad ook graag uit willen voeren
Het woordenboek vult het gewoon in als jezelf seksueel aangetrokken voelen tot beide geslachten.quote:Op maandag 17 december 2012 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
Kan
zou je ook verliefd kunnen worden op een man?
edit: ow sorry niet goed gelezen
het is ook maar net hoe je het begrip invult... ik zou namelijk niet zeggen dat je bi bent als je alleen sex met een man zou willen
maar een ander denkt daar weer anders over
maar wat zou het uit maken?
als je het eens wil proberen moet je het doen
ik ga hier maar 1 keer op in want ik wil niet te veel offtopic gaan maar de vandale loopt wel vaker achter op de invulling van de samenlevingquote:Op maandag 17 december 2012 18:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het woordenboek vult het gewoon in als jezelf SEKSUEEL AANGETROKKEN VOELEN tot beide geslachten.
En hij vindt mannen ook seksueel opwindend dus ja, biseksueel aldus de definitie van de van dale bijvoorbeeld.
[..]
Vrag het tijnbrein
En stel dat ie het achteraf helemaal niks vind, seks met een man?quote:Op maandag 17 december 2012 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Profiel maken bij 1 van de vele homo/bi sites, kijken of je iemand leuks tegenkomt, wat chatten, afspreken en dan uitproberen als het klikt. Simpel toch?
je hoeft er toch niet meteen een foto en je adres aan te hangen?quote:Op maandag 17 december 2012 18:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
En stel dat ie het achteraf helemaal niks vind, seks met een man?
Want het kan ook zijn dat TS gewoon nieuwsgierig is, ben ik ook. Maar niet direct biseksueel.
Dan zit ie daar met een OPENBAAR profiel op een homodatingsite. Lekker dan.
Ok.quote:Op maandag 17 december 2012 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga hier maar 1 keer op in want ik wil niet te veel offtopic gaan maar de vandale loopt wel vaker achter op de invulling van de samenleving
iedereen die ik ken vult het anders in en ik denk dat het over 5 jaar sowieso ook wel anders in de vandale staat
Het kan best zijn dat het dat is maar ik ben wel serieus van plan om het een keer te proberen omdat ik het gewoon zeker wil weten. Stel dat het niks is stop ik er ook gelijk weer meequote:Op maandag 17 december 2012 18:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Want het kan ook zijn dat TS gewoon nieuwsgierig is, ben ik ook. Maar niet direct biseksueel.
Je hoeft niet meteen met je NAW gegevens + pasfoto op een site hoor??quote:Op maandag 17 december 2012 18:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan zit ie daar met een OPENBAAR profiel op een homodatingsite. Lekker dan.
Gewoon een keer proberen danquote:Op maandag 17 december 2012 18:44 schreef Eenkloonvoormij het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat het dat is maar ik ben wel serieus van plan om het een keer te proberen omdat ik het gewoon zeker wil weten. Stel dat het niks is stop ik er ook gelijk weer mee
Dat zou ik ook doen ja, moet er niet aan denken herkend te worden op zo'n shitsite. Maar dan is het toch helemaal niet effectief of 'leuk' meer op zo'n seksdatesite, als iedereen iemand anders is dan wat je ziet?quote:Op maandag 17 december 2012 18:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen met je NAW gegevens + pasfoto op een site hoor??
99% van de verstandige mensen pakt een nieuw mailadres, maakt daarmee een profiel aan met een valse naam en een foto waarop je niet herkenbaar bent.....
Even nadenken he
je kunt toch ook geen foto er op zetten en pas als je je veilig voelt bij iemand een foto sturen?quote:Op maandag 17 december 2012 18:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen ja, moet er niet aan denken herkend te worden op zo'n shitsite. Maar dan is het toch helemaal niet effectief of 'leuk' meer op zo'n seksdatesite, als iedereen iemand anders is dan wat je ziet?
Niet herkenbaar is niet meteen een nep-foto he...quote:Op maandag 17 december 2012 18:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen ja, moet er niet aan denken herkend te worden op zo'n shitsite. Maar dan is het toch helemaal niet effectief of 'leuk' meer op zo'n seksdatesite, als iedereen iemand anders is dan wat je ziet?
Dank je wel!quote:Op maandag 17 december 2012 18:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt toch ook geen foto er op zetten en pas als je je veilig voelt bij iemand een foto sturen?
waarom wil je dat het ingewikkeld is?
en TS: gewoon doen! wie weet is het een super toffe aanvulling op je sexleven
90% = geen foto geen reactie...quote:
Het Bolke?quote:Op maandag 17 december 2012 18:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Hier in enschede is een populaire gay discotheek, kun je als hetero zo een man vinden. Hoef je geen enkele moeite voor te doen, als je er tenminste een beetje redelijk uit ziet dan hè
De komende week zit Giel Beelen in Enschedequote:Op maandag 17 december 2012 18:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Hier in enschede is een populaire gay discotheek, kun je als hetero zo een man vinden. Hoef je geen enkele moeite voor te doen, als je er tenminste een beetje redelijk uit ziet dan hè
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |