Oh, maar je moet nooit op maar 1 onderzoek afgaan natuurlijk!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:36 schreef Aventura het volgende:
Goh Isabeau, dat onderzoek doet alles wat ik dacht te weten over bewegen en krachttraining teniet. Maarja, erg goed duiden kan ik het niet. Volgens mij kun je niet ontkennen dat je er gestroomlijnder uitziet door krachttraining. Maar goed, dat zeggen de onderzoekers ook niet, het gaat om vetverbranding.
Toch maar weer eens mijn hardloopschoenen uit de kast halen!
toch hier ook maar gaan rennen naast krachttraining. Alhoewel ik dat verdomd moeilijk vind. Ik ben vorig jaar eens heel sportief begonnen, maar ik hou het gewoonweg niet vol, ik ren ook heel raar voor mijn gevoel en als je met ziet rennen lijkt het net gewoon loop alleen dan iets harder of zoquote:Op woensdag 19 december 2012 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, maar je moet nooit op maar 1 onderzoek afgaan natuurlijk!Daarom had ik het ook over het doen van een meta-analyse. Er is namelijk ook genoeg onderzoek wat het tegendeel beweert.
Er is ook (ook volgens dat onderzoek) niets mis met krachttraining, maar als je weinig tijd hebt en moet kiezen en je wilt vooral vet verbranden dan is hardlopen een betere weg volgens dit onderzoek. Maar eigenlijk wist je dat ook wel! Want op de vraag 'hoe krijg je mooie buikspieren' lees je vaak het antwoord: cardiotraining. Omdat je voor mooie buikspieren eerst die vetlaag weg moet krijgen natuurlijk. En ja, van krachttraining krijg je wel een mooier figuur dan zonder
dat zeg ik ook tegen een rokende collega.. of een collega die NET dat ene drankje teveel neemt..quote:Op woensdag 19 december 2012 14:17 schreef droomvrouwtje het volgende:
@tink jij verwoord het precies hoe ik er over denk. Als ''dikkie'' moet je constant verantwoorden. Ik heb ooit eens een collega gehad die tegen mij riep; zou je dat wel doen?? toen ik een mars nam. En dan echt vol afschuw. Terwijl ik toen heel bewust er voor had gezorgd die hele week dat ik die mars kon en mocht eten. Maar dat mijn slanke collega er dan 2 eet was niet raar.
Oh lekker! Ik heb dit jaar na vandaag alleen nog nachtdiensten (4 stuks...).quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:31 schreef Tink89 het volgende:
Zo, nog een half dagje thuiswerken en dan is het toch echt vakantie![]()
Tot over twee weken!
Wel verstandig ja, die weten vaak het meest van trainingsschema's en wat er past bij jouw doelen en probleemgebiedenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
ja ik vind zo individueel sporten wel echt saai en dus stom
maar voor groepslessen heb ik nog veel te weinig conditie
ik doe nu vaak de helft cardio en de helft gewichtjes maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat nou goed is om het beste resultaat te krijgen, vandaar
misschien toch eens aan die knappe sportschoolman vragen
Als je genoeg afvalt worden je tieten vanzelf ook een probleemgebiedquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
Alles is een probleemgebied
ownee mijn tieten niet maar de rest allemaal wel
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je genoeg afvalt worden je tieten vanzelf ook een probleemgebied
Ik heb dat nu alquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je genoeg afvalt worden je tieten vanzelf ook een probleemgebied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |