Ik heb inderdaad echt niks beters te doen dan dat.quote:Op maandag 17 december 2012 15:02 schreef Yreal het volgende:
Speedy die gewoon zit te lurken, puur om de lapo te maken
dat we dat wel even duidelijk hebben.quote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad echt niks beters te doen dan dat.
Ja, prima te doen.quote:Op maandag 17 december 2012 15:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat we dat wel even duidelijk hebben.
zijn belastingrecht2 en fiscaal bestuursrecht een beetje te behappen?
Niiice.quote:Op maandag 17 december 2012 15:21 schreef Yreal het volgende:
We noteren 17/21 goed voor de mc van aansprakelijkheidsrecht. 4 over de extra voorgeschreven literatuur![]()
En over de open vragen heb ik een nog veel beter gevoel![]()
Goed bezig.quote:Op maandag 17 december 2012 15:21 schreef Yreal het volgende:
We noteren 17/21 goed voor de mc van aansprakelijkheidsrecht. 4 fout over de extra voorgeschreven literatuur![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 15:21 schreef Yreal het volgende:
We noteren 17/21 goed voor de mc van aansprakelijkheidsrecht. 4 fout over de extra voorgeschreven literatuur![]()
Iets met huid en beer en schoten.quote:Op maandag 17 december 2012 15:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
dank dank.
Mijn eerste universitaire 8 (of hoger?) Wordt wel feesten dan
Dit. Was de huid van de beer voordat je eenden gaat schietenquote:
Dat was je schoonmoeder.quote:Op maandag 17 december 2012 15:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het schot is al gelost, ik heb iets dood neer horen vallen
Hello!quote:Op maandag 17 december 2012 15:33 schreef Tchock het volgende:
Waar is Erik als je zijn mening over een horloge wil weten
Wat kost dat nou ongeveer?quote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ga ik halen. Lekker bling.
3000 euro ofzo. Lever er eentje in, dan verwacht ik zo'n 1250 - 1500 bij te moeten lappen.quote:Op maandag 17 december 2012 15:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat kost dat nou ongeveer?
Mooi.quote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Boss is volgens mij veel te overpriced voor horloges.quote:Op maandag 17 december 2012 15:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en nog een vraag. Ik zag laatst een horloge van Boss. Mooi horloge vond ik, maar is dat nou nog van redelijke kwaliteit? Ik zou Boss niet per se met horloges associeren.
serieus? ik vind het prachtig!!quote:
Is je vraag nou beantwoord?quote:Op maandag 17 december 2012 15:24 schreef Speedy_T het volgende:
Even nog een fiscaal vraagje wat me niet helemaal duidelijk is.
Stel je hebt coöperatie X, met twee leden waaronder één natuurlijke persoon en één B.V.
X keert dividend uit aan beiden. Het uitgekeerde dividend aan de natuurlijk persoon is aftrekbaar voor de winst ex. art. 9 lid 1 sub g.VpB (toch?) en is bij die persoon belast bij de IB (box 1). Hoe zit het dan met het dividend dat aan de BV wordt uitgekeerd?
My guess is dat die uitkering niet aftrekbaar is ogv art. 10 lid 1(a)Vpb. En vervolgens bij de BV 'gewoon' belast als winst uit onderneming?
Ik vind het ook wel mooi hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 15:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
serieus? ik vind het prachtig!!
heb je toch nog wat gedaan met je levenquote:Op maandag 17 december 2012 16:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Is je vraag nou beantwoord?
O, en Spotless: dit is waarom ik moest lachen om 'I'm blue da ba dee'
Ik vind die metalen banden altijd zo lelijkquote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb begrepen dat in deze situatie ook de deelnemingsvrijstelling van toepassing is. Maar ik blijf het enigszins verwarrend vinden, aangezien ik bij deelneming moest denken aan een kapitaalverschuiving van 'onder naar boven', dus van dochter naar moeder.quote:Op maandag 17 december 2012 16:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ahhhh duidelijk. Smurf. Maar succesquote:Op maandag 17 december 2012 16:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Verveel je je kerel?quote:Op maandag 17 december 2012 16:05 schreef Tchock het volgende:
Toch wel echt een pareltje weer van mijn hand
WGR / Ma Haarbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |