PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Lloris heeft geniale reflexes en is erg snel..dat maakt hem voor FUT een superkeeper omdat veel mensen hun keeper toch als een dolle hand uit laten komen als de bal binnen 20 meter van het doel is (en vaak eerder)quote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Cech vind ik ook niks, heb 'm zelf niet gehad maar als ik hem tegenkom dan is het feest. Wie dan wel weer ontzettend goed is qua saves tegen mij is Lloris, niet normaal. Eén op ééns die ik normaliter scoor houdt die baas er gewoon uit. Oh, en Neuer ook.
Oppoquote:
Ik storm echt nooit met de keeper uit de goal omdat iedereen sweaty speeltquote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lloris heeft geniale reflexes en is erg snel..dat maakt hem voor FUT een superkeeper omdat veel mensen hun keeper toch als een dolle hand uit laten komen als de bal binnen 20 meter van het doel is (en vaak eerder)
Wie is Jaws?quote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijft bizar soms hoe die flops het ineens doen in het buitenland. Elmander, Cvita, Jaws, Bastos
Kom maar op met die info !quote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef Pep_Vanille het volgende:
Oh Kamikazie, dat moet je alleen doen als je 'm nodig hebt hoor. Heb 'm pas 2x gelist en nu vrij goedkoop (25.000) omdat ik het zat ben, zonder BIN. Maar ik hou je niet tegen.
Klopt, is ook zo. Ik laat het altijd van de situatie afhangen, beetje op en neer wieberen bij de penaltystip zodat hij het niet meer weet.quote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lloris heeft geniale reflexes en is erg snel..dat maakt hem voor FUT een superkeeper omdat veel mensen hun keeper toch als een dolle hand uit laten komen als de bal binnen 20 meter van het doel is (en vaak eerder)
quote:
Ik ook niet hahaquote:Op maandag 17 december 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had nog nooit gehoord van Jaws als bijnaam voor Cassio
Dat soort irritante mensen krijg ik ook altijd met penaltiesquote:Op maandag 17 december 2012 14:11 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Klopt, is ook zo. Ik laat het altijd van de situatie afhangen, beetje op en neer wieberen bij de penaltystip zodat hij het niet meer weet.
Haha, doe ik ook altijdquote:Op maandag 17 december 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat soort irritante mensen krijg ik ook altijd met penaltiesIk schiet hem altijd maar in de dak van het goal
quote:Op maandag 17 december 2012 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
VDM gaat wieisboos op zijn bek slaan heb ik in de wandelgangen vernomen.
Kan hem niet vindenquote:Op maandag 17 december 2012 14:12 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Lavezzi, LM, 3-5-2, 25.000, 14 min, team: Galaxy Rangers.
Werkt altijd bij pacehoeren jaquote:Op maandag 17 december 2012 14:14 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Haha, doe ik ook altijdop en neer bewegen en net doen alsof je gaat duiken, en dan blijven staan in het midden en die bal gewoon klemmen
.
quote:
PS3, vergeten te vermeldenquote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden
Waar speel je op PS3 of xbox?
Zal ik jouw taas even verbouwen anders, vieze miet. Kom woensdag naar hoerenveen, fittie bij het abe standbeeld.quote:
Hij staat er opquote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O das raar, ik ook. Kan hem nog niet vinden
Misschien dat een andere ps3'er is kan kijken?
En dan hebben wij nu Waterman, faler in de 2e divisie van Duitslandquote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
Falen bij Sparta en vervolgens de speler van het WK voor clubs zijn
Staat nu op 8 min. Vreemd! Als ik hem zelf zoek, kan ik hem ook niet vinden, maar hij staat er wel zeker op!quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O das raar, ik ook. Kan hem nog niet vinden
Misschien dat een andere ps3'er is kan kijken?
Voetbalzone.nl?quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[/quote
Ik verwachtte m al
[quote]Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
lol
welke site is dat
Je blijft van mn taas afquote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal ik jouw taas even verbouwen anders, vieze miet. Kom woensdag naar hoerenveen, fittie bij het abe standbeeld.
Gtoot jaquote:Op maandag 17 december 2012 14:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik mis het woord "kankerklapjes" en ik zie een typo.
Tamperenquote:
Slecht doet hij het toch niet, al vind ik hem ook geen puntenpakker. Een keeper moet je gewoon de tijd geven en dat had Advocaat met Tyton moeten doen. Gomes was in zijn eerste wedstrijden ook een labiele mongool en kijk met wat voor status hij bij PSV eindigde..Je merkt nu aan alles dat Advocaat echt voor een jaartje komt, die titel wil pakken en niet verder wil kijken. Na dit jaar is het gewoon klaar met Tyton en zal volgend jaar Zoet onder de lat staan lijkt me.quote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En dan hebben wij nu Waterman, faler in de 2e divisie van Duitsland
(gvd Advocaat geef Tyton nog een kans)
quote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Kamikazie het volgende:
Had iemand hier rooney voor 200c ja?
Wat een baas.
Je eigen auction kan je ook niet zien met dezelfde accountquote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Staat nu op 8 min. Vreemd! Als ik hem zelf zoek, kan ik hem ook niet vinden, maar hij staat er wel zeker op!
Oh, dat zou iets verklaren.quote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je eigen auction kan je ook niet zien met dezelfde account
quote:Op maandag 17 december 2012 14:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sowieso niet, dus mensen kunnen ook wel stoppen met DM'en
Lol doen ze dat?quote:Op maandag 17 december 2012 14:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Lavezzi staat er gewoon op. nog 3min ofzo
Ik kan hem echt niet zienquote:
59th minute is voor paupers. Gold <300 BIN zoeken elke keer dat je een andere speler gaat zoekenquote:Op maandag 17 december 2012 14:26 schreef Tim86 het volgende:
Gerben is de Lucky Luke van de 59th minute.
Lurkers worden wakker.quote:Op maandag 17 december 2012 14:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yep, klopt allemaal. Heb 'm maar weer gerelist, komt goedquote:Op maandag 17 december 2012 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ik kan hem echt niet zien
352, LM toch? Dacht dat hij ook een argentijn was? PSG, Ligue 1?
Origineel.quote:Op maandag 17 december 2012 14:28 schreef DutchSL het volgende:
Lekker weer komende dagen![]()
[ afbeelding ]
Ik zie m nu staanquote:Op maandag 17 december 2012 14:28 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Yep, klopt allemaal. Heb 'm maar weer gerelist, komt goed. Heb er nu maar wel een BIN opgezet, iets te laag maarja, wil ervan af.
Jij hebt toch niet stiekem mijn account zitten hacken ofzo he?quote:Op maandag 17 december 2012 14:28 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Yep, klopt allemaal. Heb 'm maar weer gerelist, komt goed. Heb er nu maar wel een BIN opgezet, iets te laag maarja, wil ervan af.
is dit echt?quote:Op maandag 17 december 2012 14:28 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Snowballs from hellquote:Op maandag 17 december 2012 14:28 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat je mijn spelers niet kan zien, had net een Rooney heel goedkoop verkocht maar nu heeft iemand anders hem denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 14:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet stiekem mijn account zitten hacken ofzo he?
nee ff serieusquote:Op maandag 17 december 2012 14:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, winterjas kan binnen blijven de 21e.
Ga je nou godverdomme een beetje grappig lopen doen?!quote:Op maandag 17 december 2012 14:30 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn spelers niet kan zien, had net een Rooney heel goedkoop verkocht maar nu heeft iemand anders hem denk ik.
Kan toch zijn dat het echt zo is.quote:Op maandag 17 december 2012 14:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt nog maar 4 dagen te leven. Sorry.
Sorryquote:Op maandag 17 december 2012 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga je nou godverdomme een beetje grappig lopen doen?!
Ik kan straks misschien niet meer op mijn account door jou he !
Dat wordt geen TOTY Ibraquote:Op maandag 17 december 2012 14:34 schreef DutchSL het volgende:
Het is een Franse voorspelling, volgens het knmi blijft het hier koud
Ben jij een mongool?quote:Op maandag 17 december 2012 14:37 schreef Pep_Vanille het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat 5* skillers veel lekkerder dribbelen. Ik vind Ben Arfa echt geniaal, met die man is het heel simpel om zonder trucje iemand de passeren omdat hij de bal zo dicht bij heeft. Zal wel een illusie zijn.
Of zou het misschien aan andere stats liggenquote:Op maandag 17 december 2012 14:37 schreef Pep_Vanille het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat 5* skillers veel lekkerder dribbelen. Ik vind Ben Arfa echt geniaal, met die man is het heel simpel om zonder trucje iemand de passeren omdat hij de bal zo dicht bij heeft. Zal wel een illusie zijn.
Heeft met dribbling te maken.quote:Op maandag 17 december 2012 14:37 schreef Pep_Vanille het volgende:
Niet in FUT helaas, wel daarbuitenquote:Op maandag 17 december 2012 14:39 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand hier met Totti gespeeld? IN FUT
balancequote:Op maandag 17 december 2012 14:40 schreef Pep_Vanille het volgende:
Als ik bijvoorbeeld Boateng en Ben Arfa vergelijk is daar een groot verschil in qua souplesse, beiden 86 dribbling.
Barfa heeft hogere agility, is kleiner, sneller, lichter en heeft veeeeeeel meer balance. Logisch dus.quote:Op maandag 17 december 2012 14:40 schreef Pep_Vanille het volgende:
Als ik bijvoorbeeld Boateng en Ben Arfa vergelijk is daar een groot verschil in qua souplesse, beiden 86 dribbling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo langzaam is hij niet het slaat toch nergens op dat Adriano met 150kg sneller dan hem is.quote:Op maandag 17 december 2012 14:42 schreef Rijst het volgende:
31 pace is wel ernstig. Del Piero was nog sneller. Zelfs Adriano
quote:Op maandag 17 december 2012 14:43 schreef Thorb het volgende:
Had net Nederlands mondeling, dit gedicht. Ik snap er nog steeds niets vanHet gaat over de oneindigheid van de tijd en de korte duur van het leven en jou minimale rol in de wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets dacht ik ook maar dat was niet genoeg ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het gaat over de oneindigheid van de tijd en de korte duur van het leven en jou minimale rol in de wereld.
Wat had je als cijfer?quote:Op maandag 17 december 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook maar dat was niet genoeg ofzo
Gelukkig wist ik de zooi van mijn boeken wel
quote:Op maandag 17 december 2012 14:43 schreef Thorb het volgende:
Had net Nederlands mondeling, dit gedicht. Ik snap er nog steeds niets vanGaat over de afsluitdijk, simpel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je deze week toetsen?quote:Op maandag 17 december 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook maar dat was niet genoeg ofzo
Gelukkig wist ik de zooi van mijn boeken wel
Ja en hij ging zaterdag (of vrijdag?) al om half 1 weg.quote:Op maandag 17 december 2012 14:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, hij had geen eens meer tijd om mij te helpen, dus het zal wel serieuze shit zijn.
Misschien moeten we hem even in de gaten houden, dit lijkt de verkeerde kant op te gaan.quote:Op maandag 17 december 2012 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja en hij ging zaterdag (of vrijdag?) al om half 1 weg.
Zo nu en dan een corrigerend pak slaag op FIFA van mij en alles komt goed !quote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem even in de gaten houden, dit lijkt de verkeerde kant op te gaan.
ROT OPquote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef Vraagje100 het volgende:
Waneer komt de toty eigenlijk? Eind december of januari?
Ik om 5 uur vanachtquote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef Thorb het volgende:
Sliep gister al om 12 uur, vond ik wel netjes
Op de releasedag van GTA Vquote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef Vraagje100 het volgende:
jij haalt al je energie uit je overmatige vet reserves.quote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik om 5 uur vanacht8 uur er weer uit
Danke dan weet ik het ongeveerquote:Op maandag 17 december 2012 14:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Op de releasedag van GTA V
Je moeder is een vetreservequote:Op maandag 17 december 2012 14:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
jij haalt al je energie uit je overmatige vet reserves.
Tijd voor een nieuw account..Vraagje100 is allang geweest. Ik zou er een nulletje achter zettenquote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef Vraagje100 het volgende:
Ik haal gewoon een 9quote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
AK vond ik altijd zo belachelijk in de 6de
Als ik leerde haalde ik een 5 als ik niet leerde haalde ik een 7.
Handicap.quote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
AK vond ik altijd zo belachelijk in de 6de
Als ik leerde haalde ik een 5 als ik niet leerde haalde ik een 7.
eigenlijk wel iddquote:Op maandag 17 december 2012 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw account..Vraagje100 is allang geweest. Ik zou er een nulletje achter zetten [ afbeelding ]
Nee, ik heb 2 maversquote:Op maandag 17 december 2012 14:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jou moeder ook .... o wacht je had 2 vaders !
Daaromquote:
Hier stopte ik met lezen, hoax.quote:Op maandag 17 december 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom
Ik dacht huh toen ik het al had gepostZou maver ook een kruising tussen een moeder en een vader zijn?
quote:
Rot eens op met je nerd taalgebruik.quote:Op maandag 17 december 2012 14:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen, hoax.
Stream!!??quote:
Niks mis met een goede nerd zo nu en dan....quote:Op maandag 17 december 2012 14:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rot eens op met je nerd taalgebruik.
OOOH SNAAAAPPPPP HET IS AAN JONGENS IK HERHAAL HET IS AAN!quote:Op maandag 17 december 2012 15:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Aan je pikkie trekken oh wacht die heb je niet
Maar kan ze ook koken?quote:Op maandag 17 december 2012 15:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niks mis met een goede nerd zo nu en dan....
[ afbeelding ]
brandblussserzzzzquote:Op maandag 17 december 2012 15:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
OOOH SNAAAAPPPPP HET IS AAN JONGENS IK HERHAAL HET IS AAN!
Ik kan jou knock-out slaan met 1 welgemikte swaffel.quote:Op maandag 17 december 2012 15:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Aan je pikkie trekken oh wacht die heb je niet
haal ff een arizona flesje voor me. With honeyquote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ga , even boodschappen doen en hope ndat ik me daarna kan concentreren op mijn studie in plaats van hier trollen.
Gr gr.
quote:Op maandag 17 december 2012 15:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niks mis met een goede nerd zo nu en dan....
[ afbeelding ]
Klopt.quote:
Geen worstenbroodje ?quote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
haal ff een arizona flesje voor me. With honey
quote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
haal ff een arizona flesje voor me. With honey
Wat heb je met de overige 15 gedaan?quote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoeveel packs kan ik eigenlijk halen voor 5?
5 wat? Koeien? Auto's?quote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoeveel packs kan ik eigenlijk halen voor 5?
GTA SAquote:Op maandag 17 december 2012 15:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wat heb je met de overige 15 gedaan?
Die van de Black Keys is stukken beterquote:
Playmobil setje gehaald.quote:Op maandag 17 december 2012 15:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wat heb je met de overige 15 gedaan?
ahh nicequote:
Kwestie van smaakquote:Op maandag 17 december 2012 15:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die van de Black Keys is stukken beter
Geen idee wat ik er anders mee moet doenquote:
ja idd zoiets denk ik wel het beste. Ik had het toen maar verspild aan packs. Beter SA van kunnen halenquote:Op maandag 17 december 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee wat ik er anders mee moet doen
quote:Op maandag 17 december 2012 15:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, fifteen, de leeftijd van GJE over 8 jaar.
ik kan dat wel op mijn reserve ps3. Dat is die grotere versie, daar kunnen ps2 spellen gewoon opquote:Op maandag 17 december 2012 15:09 schreef Rijst het volgende:
[..]Geen ps2 spellen kunnen spelen op de ps3. Fucking gay
Echt bazen drinken alleen maar bier, ook bij je ontbijt.quote:Op maandag 17 december 2012 15:08 schreef Rijst het volgende:
D
[..]
Dat is voor mensen met swag. Dat snap jij niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haahha je bent zkr dikquote:Op maandag 17 december 2012 15:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt bazen drinken alleen maar bier, ook bij je ontbijt.
Daarom Xbox.quote:Op maandag 17 december 2012 15:09 schreef Rijst het volgende:
Gwon getraint bierbuik, mooi rond en hard.quote:
Ik heb 'maar' 3 toetsweken maar daardoor in elke toetsweek 8 toetsen, vrije dag zit er niet inquote:Op maandag 17 december 2012 15:11 schreef el-blanchito het volgende:
Vrije dag vandaag
Ideaal zo in de toetsweek, maar m'n concentratie is volledig weg
Heb 80 ps2 gamesquote:Op maandag 17 december 2012 15:09 schreef Rijst het volgende:
Op de xbox kan je wel ps2 spellen spelen?quote:
Ik had afgelopen vrijdag Engels, Frans en Spaansquote:Op maandag 17 december 2012 15:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb 'maar' 3 toetsweken maar daardoor in elke toetsweek 8 toetsen, vrije dag zit er niet in
Gewoon 7 colleges op een dag kijken via internet en de rest van de periode geen fuck doen.quote:Op maandag 17 december 2012 15:11 schreef el-blanchito het volgende:
Vrije dag vandaag
Ideaal zo in de toetsweek, maar m'n concentratie is volledig weg
1e versie ps3 kopen?quote:
Ja ik ook (nou eigenlijk 30 ofzo). Maar vind het zo zonde dat ik ze niet meer kan spelen op de GS3quote:
In VWO6?quote:Op maandag 17 december 2012 15:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon 7 colleges op een dag kijken via internet en de rest van de periode geen fuck doen.
ja maar die van jou is kkdik hahahaquote:Op maandag 17 december 2012 15:15 schreef poker4lifee het volgende:
mijn bazen ps3 waarop ps2 spellen kunnen> jullie falende ps3s
Lachen man. Kost me maar 7,50quote:
niet als je het vergelijkt met vdmquote:Op maandag 17 december 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja maar die van jou is kkdik hahaha
Nee graphics zijn echt zo slecht. En dat spel is overrated. 3/4 is platteland. Koop gewoon packkzzzzquote:Op maandag 17 december 2012 15:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lachen man. Kost me maar 7,50
Nee, packs is zonde, SA is blijvend.quote:Op maandag 17 december 2012 15:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee graphics zijn echt zo slecht. En dat spel is overrated. 3/4 is platteland. Koop gewoon packkzzzz
Sowhee die zitten c_ker lang op turnenquote:
Ah oke, daar moet ik nog een half jaartje op wachten dan!quote:
Dit klonk zo grappig in m'n hoofd.quote:Op maandag 17 december 2012 15:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
Sowhee die zitten c_ker lang op turnen
Moet je wel naar een uni gaan die colleges opneemt, anders moet je alsnog elke dag afreizen naar de collegezaal.quote:Op maandag 17 december 2012 15:26 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ah oke, daar moet ik nog een half jaartje op wachten dan!
Gelukkig heb ik wel de filmpjes van ecodocent. Misschien dat hier iemand is hier met economie die het handig vindt om te gebruiken?
jaloerzzzzquote:Op maandag 17 december 2012 15:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
Sowhee die zitten c_ker lang op turnen
Hmmmja, dat wordt misschien wel een probleem....quote:Op maandag 17 december 2012 15:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je wel naar een uni gaan die college opneemt, anders moet je alsnog elke dag afreizen naar de collegezaal.
Bij justitie?quote:Op maandag 17 december 2012 15:31 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als ik tegen die tijd niet al lang bekend ben natuurlijk.
Een sociaal leven leiden is ook niet verkeerd hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 15:31 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hmmmja, dat wordt misschien wel een probleem....
Ik ga waarschijnlijk academische PABO doen, Dat is een combinatie van HBO en Universitair, dus dat wordt nog even afwachten.
Als ik tegen die tijd niet al lang bekend ben natuurlijk.
quote:
Ghehehe, weet je hoeveel vrouwen er PABO doen?quote:Op maandag 17 december 2012 15:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een sociaal leven leiden is ook niet verkeerd hoor.
hahah meeste lezen toch alleen die sheets voor, kan je ook thuis blijven en sheets terugkijkenquote:Op maandag 17 december 2012 15:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je wel naar een uni gaan die colleges opneemt, anders moet je alsnog elke dag afreizen naar de collegezaal.
3 keer premium natuurlijkquote:Op maandag 17 december 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
GTA SA gekauft, 4,3gb
Nu packs. 5x normaal of 3x premium?
Ja, de meeste colleges zijn echt van een niveau lik-me-vessie, daar kom ik niet me bed voor uit. Tot nu toe maar 1 docent gehad waarvan ik alle college IRL heb meegemaakt.quote:Op maandag 17 december 2012 15:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah meeste lezen toch alleen die sheets voor, kan je ook thuis blijven en sheets terugkijkenEr is ook zo'n instantie hier die samenvattingen van de vakken maakt en ook hoorcollege aantekeningen maakt
En die krijg je dus gratis als je lid bent, wel chill.
Paar dagen terug nog voor rond de 20K 15K gekocht.quote:
KROOS! kroos? HUILIE HUILIE! OMG! WTF! OOOH SHIT! FAP FAP FAP!!! OMG!!! HEHEHEHE!!! WOEF WOEF!!!! OOHHH!!quote:
eheheheheheh Ik zit in een gebouw vol met SPWersquote:Op maandag 17 december 2012 15:44 schreef el-blanchito het volgende:
Als ik zie wat er tegenwoordig voor vrouwelijk schoon rondloopt op de pabo, dan is het voor mij geen moeite om even naar school te gaan
En dat staat voor?quote:Op maandag 17 december 2012 15:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
eheheheheheh Ik zit in een gebouw vol met SPWers
quote:Op maandag 17 december 2012 15:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
KROOS! kroos? HUILIE HUILIE! OMG! WTF! OOOH SHIT! FAP FAP FAP!!! OMG!!! HEHEHEHE!!! WOEF WOEF!!!! OOHHH!!
Vind het wel tof van jequote:Op maandag 17 december 2012 15:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
Nee, pabo is mannelijk
Ik dacht vroeger altijd dat mensen die gids bedoelden.quote:Op maandag 17 december 2012 15:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
Nee, pabo is mannelijk
HAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 17 december 2012 15:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat mensen die gids bedoelden.Kwam puur omdat mijn opa die gids onder de tafel had liggen en ik die altijd zag liggen als ik op visite kwam.
Ik vind deze veruit het best:quote:
Dankje! Ik weet dat je het goed bedoeld, maar ik vind het persoonlijk een van de kutste reacties die je maar kan krijgen. Mensen lijken altijd te denken dat ik me opoffer door dit werk te gaan doen, maar z e begrijpen vaak niet dat ik het gewoon doe omdat ik het leuk vindt.quote:
Imagine Dragons-On Top of the Worldquote:Op maandag 17 december 2012 15:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind deze veruit het best:
Ik heb wel een leuk team.quote:Op maandag 17 december 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga een team met Huseklepp en Elyounnousi maken
Origineel.quote:Op maandag 17 december 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga een team met Huseklepp en Elyounnousi maken
Inlerquote:Op maandag 17 december 2012 16:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Toprak en nog een CB moeten nog komen.
Ja, iedereen heeft het idd, altijd moeite tegenquote:
Heb 50k budget ofzoquote:
Als ze net geprixefixed zijn dan is je budget al opquote:
Ozz hoe voelt de nederlaag van gisterenquote:Op maandag 17 december 2012 16:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Toprak en nog een CB moeten nog komen.
Ozil, Gundogan, Serdar Tasci en Gokhan Inler. Zo jammer dat die niet voor Turkije spelen. Van Ozil wel begrijpelijk want, maar de rest had net zo goed voor Turkije kunnen kiezen.quote:
Varela-fernando-diaby-Arfaquote:Op maandag 17 december 2012 16:07 schreef Rijst het volgende:
Ik weet geen leuke hybrid. Help meeee
[ afbeelding ]
Ik moet lachen om de wanhopig Galatasaray-supporters die eindelijk kunnen winnen van Fenerbahce.quote:Op maandag 17 december 2012 16:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ozz hoe voelt de nederlaag van gisteren![]()
![]()
nothnxquote:Op maandag 17 december 2012 16:09 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Varela-fernando-diaby-Arfa
Mangal-Djouhrou-Distin
Sczeszny
Bij mij speelde het ideaal!quote:
Nou een succes supporter is 1 ding dat ik zeker niet ben. Ik weet ook goed dat FB jaren de overhand had op GS maar dat kwam doordat wij gewoon jarenlang een kwalitatief slecht elftal hadden. FB had elk jaar gewoon een goed elftal met Alex, Hooijdonk, Anelka, Appiah en lugano terwijl wij rondliepen met Orhan Ak, Hapolatli, inamoto en pratessen van deze wereld. Die tijd is nu voorbij Zo een zwak GS als de afgelopen 10 jaar zal FB nooit meer zien het word nu gewoon weer Gelijkwaardig.quote:Op maandag 17 december 2012 16:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik moet lachen om de wanhopig Galatasaray-supporters die eindelijk kunnen winnen van Fenerbahce.Wij hebben jullie 10 jaar lang alle hoeken van de wereld laten zien.
We zitten nu als club in een dip met een trainer die er niks van bakt. Terwijl het bij Galatasaray allemaal juist andersom is. Alles gaat goed binnen de club. Het is gewoon wachten tot het een keer minder draait bij jullie. En dan horen we alle succes supporters ook niet meer, zoals 2 jaar terug.
Geen Kaboul upv Distin?quote:Op maandag 17 december 2012 16:09 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Varela-fernando-diaby-Arfa
Mangal-Djouhrou-Distin
Sczeszny
Kan ook, maar ik vond Distin prima spelen. Vreemd genoeg werd hij er haast nooit uitgelopenquote:
Welcome back trouwensquote:Op maandag 17 december 2012 16:15 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik vond Distin prima spelen. Vreemd genoeg werd hij er haast nooit uitgelopen
Zonder de steun van de overheid was er nieteens meer zoiets als GS. Jullie waren bijna failliet verklaard met een schuld van meer dan 350M$. In 2005 werd er nog gebedeld door toenmalige voorzitter Cihan Ozaydin (ARE) op de nationale televisie.quote:Op maandag 17 december 2012 16:13 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nou een succes supporter is 1 ding dat ik zeker niet ben. Ik weet ook goed dat FB jaren de overhand op GS maar dat kwam doordat wij gewoon jarenlang een kwalitatief slecht elftal hadden. En FB had elk jaar gewoon een goed elftal met Alex, Hooijdonk, Anelka, Appiah en lugano terwijl wij rondliepen met Orhan Ak, Hapolatli, inamoto en pratessen van deze wereld. Die tijd is nu voorbij Zo een zwak GS als de afgelopen 10 jaar zal FB nooit meer zien het word nu gewoon weer Gelijkwaardig.
Thanks!quote:
Je weet dat GS toen ook veel spelers heeft weggestuurd en dat wij daardoor ook onder andere Ribery zijn kwijtgeraakt. GS is uiteindelijk gewoon zelf uit de problemen gekomen door wat dure grond te verkopen waar GS er heel veel van heeft. Ook de onzin dat de overheid het stadion gratis heeft gebouwd is pure onzin. GS had Ali samiyen en doordat de overheid GS een nieuw stadion heeft gefinancierd heeft de overheid dat stukje grond gekregen. Op dit moment bouwen ze daar het grootste winkelcentrum van heel Europa en de hoeveelheid winst die ze daar uit gaan halen is een aantal factor die het stadion heeft gekost.quote:Op maandag 17 december 2012 16:17 schreef Ozz-03 het volgende:
schuld van meer dan 350M$. In 2005 werd er nog gebedeld door toenmalige voorzitter Cihan Ozaydin (ARE) op de nationale televisie.
Helemaal geen gekke gedachte kennelijk.quote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef Tim86 het volgende:
Gala is dus het PSV van Turkije? Geldnood? Even wat grond verkopen
Maar het grote verschil is dat GS dat grond gewoon vroeger heeft gekocht en nu gewoon voor de marktwaarde weer verkoopt is gewoon buisniss.quote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef Tim86 het volgende:
Gala is dus het PSV van Turkije? Geldnood? Even wat grond verkopen
Ook de zooi aan het verkopen?quote:Op maandag 17 december 2012 16:25 schreef Toefjes het volgende:
Diamé is 2x zo duur geworden sinds ik m gekocht heb
Ook dik gepricefixed op de xbox laatst.quote:Op maandag 17 december 2012 16:25 schreef Toefjes het volgende:
Geblesseerd ook he.quote:Op maandag 17 december 2012 16:25 schreef Toefjes het volgende:
Vertelquote:
ik wil ook met langzame spelers kunnen spelenquote:Op maandag 17 december 2012 16:30 schreef Rijst het volgende:
Gaat niet lukken zo. Of ik moet Cabaye weghalen en Nesta Centraal zetten. Motta kan ook een goede link zijn
[ afbeelding ]
Ja, maandje pauze, en weer beginnen na de crashquote:Op maandag 17 december 2012 16:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ook de zooi aan het verkopen?
jazekerquote:Op maandag 17 december 2012 16:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Heeft iemand nog xbox coins te koop?
Zeg tegen die wijven dat ze hun bek moeten houden en het lieve meisje zal je een baas vindenquote:Op maandag 17 december 2012 16:37 schreef wieisboos het volgende:
Mensen die niet snappen wat een stiltecoupe iszitten twee wijven in de coupe te praten over dat justin bieber bijna ontvoerd was
Antiklacht: er zit een lief meisje tegenover me
Oh wacht wat?quote:Op maandag 17 december 2012 16:35 schreef Rijst het volgende:
Nesta komt net tekort
[ afbeelding ]
Edit oh wacht![]()
Maak gewoon dit teamquote:Op maandag 17 december 2012 16:35 schreef Rijst het volgende:
Nesta komt net tekort
[ afbeelding ]
Edit oh wacht![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 16:35 schreef Rijst het volgende:
Nesta komt net tekort
[ afbeelding ]
Edit oh wacht![]()
Afperserquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 16:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ah nee bedankt, koop wel msp. Misschien dat ik een beetje geluk heb deze keer.
11 euro dan?quote:Op maandag 17 december 2012 16:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ah nee bedankt, koop wel msp. Misschien dat ik een beetje geluk heb deze keer.
Jawel Gquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |