PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Lloris heeft geniale reflexes en is erg snel..dat maakt hem voor FUT een superkeeper omdat veel mensen hun keeper toch als een dolle hand uit laten komen als de bal binnen 20 meter van het doel is (en vaak eerder)quote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Cech vind ik ook niks, heb 'm zelf niet gehad maar als ik hem tegenkom dan is het feest. Wie dan wel weer ontzettend goed is qua saves tegen mij is Lloris, niet normaal. Eén op ééns die ik normaliter scoor houdt die baas er gewoon uit. Oh, en Neuer ook.
Oppoquote:
Ik storm echt nooit met de keeper uit de goal omdat iedereen sweaty speeltquote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lloris heeft geniale reflexes en is erg snel..dat maakt hem voor FUT een superkeeper omdat veel mensen hun keeper toch als een dolle hand uit laten komen als de bal binnen 20 meter van het doel is (en vaak eerder)
Wie is Jaws?quote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijft bizar soms hoe die flops het ineens doen in het buitenland. Elmander, Cvita, Jaws, Bastos
Kom maar op met die info !quote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef Pep_Vanille het volgende:
Oh Kamikazie, dat moet je alleen doen als je 'm nodig hebt hoor. Heb 'm pas 2x gelist en nu vrij goedkoop (25.000) omdat ik het zat ben, zonder BIN. Maar ik hou je niet tegen.
Klopt, is ook zo. Ik laat het altijd van de situatie afhangen, beetje op en neer wieberen bij de penaltystip zodat hij het niet meer weet.quote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lloris heeft geniale reflexes en is erg snel..dat maakt hem voor FUT een superkeeper omdat veel mensen hun keeper toch als een dolle hand uit laten komen als de bal binnen 20 meter van het doel is (en vaak eerder)
quote:
Ik ook niet hahaquote:Op maandag 17 december 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had nog nooit gehoord van Jaws als bijnaam voor Cassio
Dat soort irritante mensen krijg ik ook altijd met penaltiesquote:Op maandag 17 december 2012 14:11 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Klopt, is ook zo. Ik laat het altijd van de situatie afhangen, beetje op en neer wieberen bij de penaltystip zodat hij het niet meer weet.
Haha, doe ik ook altijdquote:Op maandag 17 december 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat soort irritante mensen krijg ik ook altijd met penaltiesIk schiet hem altijd maar in de dak van het goal
quote:Op maandag 17 december 2012 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
VDM gaat wieisboos op zijn bek slaan heb ik in de wandelgangen vernomen.
Kan hem niet vindenquote:Op maandag 17 december 2012 14:12 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Lavezzi, LM, 3-5-2, 25.000, 14 min, team: Galaxy Rangers.
Werkt altijd bij pacehoeren jaquote:Op maandag 17 december 2012 14:14 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Haha, doe ik ook altijdop en neer bewegen en net doen alsof je gaat duiken, en dan blijven staan in het midden en die bal gewoon klemmen
.
quote:
PS3, vergeten te vermeldenquote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden
Waar speel je op PS3 of xbox?
Zal ik jouw taas even verbouwen anders, vieze miet. Kom woensdag naar hoerenveen, fittie bij het abe standbeeld.quote:
Hij staat er opquote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O das raar, ik ook. Kan hem nog niet vinden
Misschien dat een andere ps3'er is kan kijken?
En dan hebben wij nu Waterman, faler in de 2e divisie van Duitslandquote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
Falen bij Sparta en vervolgens de speler van het WK voor clubs zijn
Staat nu op 8 min. Vreemd! Als ik hem zelf zoek, kan ik hem ook niet vinden, maar hij staat er wel zeker op!quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O das raar, ik ook. Kan hem nog niet vinden
Misschien dat een andere ps3'er is kan kijken?
Voetbalzone.nl?quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[/quote
Ik verwachtte m al
[quote]Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
lol
welke site is dat
Je blijft van mn taas afquote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal ik jouw taas even verbouwen anders, vieze miet. Kom woensdag naar hoerenveen, fittie bij het abe standbeeld.
Gtoot jaquote:Op maandag 17 december 2012 14:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik mis het woord "kankerklapjes" en ik zie een typo.
Tamperenquote:
Slecht doet hij het toch niet, al vind ik hem ook geen puntenpakker. Een keeper moet je gewoon de tijd geven en dat had Advocaat met Tyton moeten doen. Gomes was in zijn eerste wedstrijden ook een labiele mongool en kijk met wat voor status hij bij PSV eindigde..Je merkt nu aan alles dat Advocaat echt voor een jaartje komt, die titel wil pakken en niet verder wil kijken. Na dit jaar is het gewoon klaar met Tyton en zal volgend jaar Zoet onder de lat staan lijkt me.quote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En dan hebben wij nu Waterman, faler in de 2e divisie van Duitsland
(gvd Advocaat geef Tyton nog een kans)
quote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Kamikazie het volgende:
Had iemand hier rooney voor 200c ja?
Wat een baas.
Je eigen auction kan je ook niet zien met dezelfde accountquote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Staat nu op 8 min. Vreemd! Als ik hem zelf zoek, kan ik hem ook niet vinden, maar hij staat er wel zeker op!
Oh, dat zou iets verklaren.quote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je eigen auction kan je ook niet zien met dezelfde account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |