PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Lloris heeft geniale reflexes en is erg snel..dat maakt hem voor FUT een superkeeper omdat veel mensen hun keeper toch als een dolle hand uit laten komen als de bal binnen 20 meter van het doel is (en vaak eerder)quote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Cech vind ik ook niks, heb 'm zelf niet gehad maar als ik hem tegenkom dan is het feest. Wie dan wel weer ontzettend goed is qua saves tegen mij is Lloris, niet normaal. Eén op ééns die ik normaliter scoor houdt die baas er gewoon uit. Oh, en Neuer ook.
Oppoquote:
Ik storm echt nooit met de keeper uit de goal omdat iedereen sweaty speeltquote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lloris heeft geniale reflexes en is erg snel..dat maakt hem voor FUT een superkeeper omdat veel mensen hun keeper toch als een dolle hand uit laten komen als de bal binnen 20 meter van het doel is (en vaak eerder)
Wie is Jaws?quote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijft bizar soms hoe die flops het ineens doen in het buitenland. Elmander, Cvita, Jaws, Bastos
Kom maar op met die info !quote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef Pep_Vanille het volgende:
Oh Kamikazie, dat moet je alleen doen als je 'm nodig hebt hoor. Heb 'm pas 2x gelist en nu vrij goedkoop (25.000) omdat ik het zat ben, zonder BIN. Maar ik hou je niet tegen.
Klopt, is ook zo. Ik laat het altijd van de situatie afhangen, beetje op en neer wieberen bij de penaltystip zodat hij het niet meer weet.quote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lloris heeft geniale reflexes en is erg snel..dat maakt hem voor FUT een superkeeper omdat veel mensen hun keeper toch als een dolle hand uit laten komen als de bal binnen 20 meter van het doel is (en vaak eerder)
quote:
Ik ook niet hahaquote:Op maandag 17 december 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had nog nooit gehoord van Jaws als bijnaam voor Cassio
Dat soort irritante mensen krijg ik ook altijd met penaltiesquote:Op maandag 17 december 2012 14:11 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Klopt, is ook zo. Ik laat het altijd van de situatie afhangen, beetje op en neer wieberen bij de penaltystip zodat hij het niet meer weet.
Haha, doe ik ook altijdquote:Op maandag 17 december 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat soort irritante mensen krijg ik ook altijd met penaltiesIk schiet hem altijd maar in de dak van het goal
quote:Op maandag 17 december 2012 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
VDM gaat wieisboos op zijn bek slaan heb ik in de wandelgangen vernomen.
Kan hem niet vindenquote:Op maandag 17 december 2012 14:12 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Lavezzi, LM, 3-5-2, 25.000, 14 min, team: Galaxy Rangers.
Werkt altijd bij pacehoeren jaquote:Op maandag 17 december 2012 14:14 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Haha, doe ik ook altijdop en neer bewegen en net doen alsof je gaat duiken, en dan blijven staan in het midden en die bal gewoon klemmen
.
quote:
PS3, vergeten te vermeldenquote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden
Waar speel je op PS3 of xbox?
Zal ik jouw taas even verbouwen anders, vieze miet. Kom woensdag naar hoerenveen, fittie bij het abe standbeeld.quote:
Hij staat er opquote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O das raar, ik ook. Kan hem nog niet vinden
Misschien dat een andere ps3'er is kan kijken?
En dan hebben wij nu Waterman, faler in de 2e divisie van Duitslandquote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
Falen bij Sparta en vervolgens de speler van het WK voor clubs zijn
Staat nu op 8 min. Vreemd! Als ik hem zelf zoek, kan ik hem ook niet vinden, maar hij staat er wel zeker op!quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O das raar, ik ook. Kan hem nog niet vinden
Misschien dat een andere ps3'er is kan kijken?
Voetbalzone.nl?quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[/quote
Ik verwachtte m al
[quote]Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
lol
welke site is dat
Je blijft van mn taas afquote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal ik jouw taas even verbouwen anders, vieze miet. Kom woensdag naar hoerenveen, fittie bij het abe standbeeld.
Gtoot jaquote:Op maandag 17 december 2012 14:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik mis het woord "kankerklapjes" en ik zie een typo.
Tamperenquote:
Slecht doet hij het toch niet, al vind ik hem ook geen puntenpakker. Een keeper moet je gewoon de tijd geven en dat had Advocaat met Tyton moeten doen. Gomes was in zijn eerste wedstrijden ook een labiele mongool en kijk met wat voor status hij bij PSV eindigde..Je merkt nu aan alles dat Advocaat echt voor een jaartje komt, die titel wil pakken en niet verder wil kijken. Na dit jaar is het gewoon klaar met Tyton en zal volgend jaar Zoet onder de lat staan lijkt me.quote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En dan hebben wij nu Waterman, faler in de 2e divisie van Duitsland
(gvd Advocaat geef Tyton nog een kans)
quote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Kamikazie het volgende:
Had iemand hier rooney voor 200c ja?
Wat een baas.
Je eigen auction kan je ook niet zien met dezelfde accountquote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Staat nu op 8 min. Vreemd! Als ik hem zelf zoek, kan ik hem ook niet vinden, maar hij staat er wel zeker op!
Oh, dat zou iets verklaren.quote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je eigen auction kan je ook niet zien met dezelfde account
quote:Op maandag 17 december 2012 14:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sowieso niet, dus mensen kunnen ook wel stoppen met DM'en
Lol doen ze dat?quote:Op maandag 17 december 2012 14:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Lavezzi staat er gewoon op. nog 3min ofzo
Ik kan hem echt niet zienquote:
59th minute is voor paupers. Gold <300 BIN zoeken elke keer dat je een andere speler gaat zoekenquote:Op maandag 17 december 2012 14:26 schreef Tim86 het volgende:
Gerben is de Lucky Luke van de 59th minute.
Lurkers worden wakker.quote:Op maandag 17 december 2012 14:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yep, klopt allemaal. Heb 'm maar weer gerelist, komt goedquote:Op maandag 17 december 2012 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ik kan hem echt niet zien
352, LM toch? Dacht dat hij ook een argentijn was? PSG, Ligue 1?
Origineel.quote:Op maandag 17 december 2012 14:28 schreef DutchSL het volgende:
Lekker weer komende dagen![]()
[ afbeelding ]
Ik zie m nu staanquote:Op maandag 17 december 2012 14:28 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Yep, klopt allemaal. Heb 'm maar weer gerelist, komt goed. Heb er nu maar wel een BIN opgezet, iets te laag maarja, wil ervan af.
Jij hebt toch niet stiekem mijn account zitten hacken ofzo he?quote:Op maandag 17 december 2012 14:28 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Yep, klopt allemaal. Heb 'm maar weer gerelist, komt goed. Heb er nu maar wel een BIN opgezet, iets te laag maarja, wil ervan af.
is dit echt?quote:Op maandag 17 december 2012 14:28 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Snowballs from hellquote:Op maandag 17 december 2012 14:28 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat je mijn spelers niet kan zien, had net een Rooney heel goedkoop verkocht maar nu heeft iemand anders hem denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 14:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet stiekem mijn account zitten hacken ofzo he?
nee ff serieusquote:Op maandag 17 december 2012 14:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, winterjas kan binnen blijven de 21e.
Ga je nou godverdomme een beetje grappig lopen doen?!quote:Op maandag 17 december 2012 14:30 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn spelers niet kan zien, had net een Rooney heel goedkoop verkocht maar nu heeft iemand anders hem denk ik.
Kan toch zijn dat het echt zo is.quote:Op maandag 17 december 2012 14:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt nog maar 4 dagen te leven. Sorry.
Sorryquote:Op maandag 17 december 2012 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga je nou godverdomme een beetje grappig lopen doen?!
Ik kan straks misschien niet meer op mijn account door jou he !
Dat wordt geen TOTY Ibraquote:Op maandag 17 december 2012 14:34 schreef DutchSL het volgende:
Het is een Franse voorspelling, volgens het knmi blijft het hier koud
Ben jij een mongool?quote:Op maandag 17 december 2012 14:37 schreef Pep_Vanille het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat 5* skillers veel lekkerder dribbelen. Ik vind Ben Arfa echt geniaal, met die man is het heel simpel om zonder trucje iemand de passeren omdat hij de bal zo dicht bij heeft. Zal wel een illusie zijn.
Of zou het misschien aan andere stats liggenquote:Op maandag 17 december 2012 14:37 schreef Pep_Vanille het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat 5* skillers veel lekkerder dribbelen. Ik vind Ben Arfa echt geniaal, met die man is het heel simpel om zonder trucje iemand de passeren omdat hij de bal zo dicht bij heeft. Zal wel een illusie zijn.
Heeft met dribbling te maken.quote:Op maandag 17 december 2012 14:37 schreef Pep_Vanille het volgende:
Niet in FUT helaas, wel daarbuitenquote:Op maandag 17 december 2012 14:39 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand hier met Totti gespeeld? IN FUT
balancequote:Op maandag 17 december 2012 14:40 schreef Pep_Vanille het volgende:
Als ik bijvoorbeeld Boateng en Ben Arfa vergelijk is daar een groot verschil in qua souplesse, beiden 86 dribbling.
Barfa heeft hogere agility, is kleiner, sneller, lichter en heeft veeeeeeel meer balance. Logisch dus.quote:Op maandag 17 december 2012 14:40 schreef Pep_Vanille het volgende:
Als ik bijvoorbeeld Boateng en Ben Arfa vergelijk is daar een groot verschil in qua souplesse, beiden 86 dribbling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo langzaam is hij niet het slaat toch nergens op dat Adriano met 150kg sneller dan hem is.quote:Op maandag 17 december 2012 14:42 schreef Rijst het volgende:
31 pace is wel ernstig. Del Piero was nog sneller. Zelfs Adriano
quote:Op maandag 17 december 2012 14:43 schreef Thorb het volgende:
Had net Nederlands mondeling, dit gedicht. Ik snap er nog steeds niets vanHet gaat over de oneindigheid van de tijd en de korte duur van het leven en jou minimale rol in de wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets dacht ik ook maar dat was niet genoeg ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het gaat over de oneindigheid van de tijd en de korte duur van het leven en jou minimale rol in de wereld.
Wat had je als cijfer?quote:Op maandag 17 december 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook maar dat was niet genoeg ofzo
Gelukkig wist ik de zooi van mijn boeken wel
quote:Op maandag 17 december 2012 14:43 schreef Thorb het volgende:
Had net Nederlands mondeling, dit gedicht. Ik snap er nog steeds niets vanGaat over de afsluitdijk, simpel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je deze week toetsen?quote:Op maandag 17 december 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook maar dat was niet genoeg ofzo
Gelukkig wist ik de zooi van mijn boeken wel
Ja en hij ging zaterdag (of vrijdag?) al om half 1 weg.quote:Op maandag 17 december 2012 14:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, hij had geen eens meer tijd om mij te helpen, dus het zal wel serieuze shit zijn.
Misschien moeten we hem even in de gaten houden, dit lijkt de verkeerde kant op te gaan.quote:Op maandag 17 december 2012 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja en hij ging zaterdag (of vrijdag?) al om half 1 weg.
Zo nu en dan een corrigerend pak slaag op FIFA van mij en alles komt goed !quote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem even in de gaten houden, dit lijkt de verkeerde kant op te gaan.
ROT OPquote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef Vraagje100 het volgende:
Waneer komt de toty eigenlijk? Eind december of januari?
Ik om 5 uur vanachtquote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef Thorb het volgende:
Sliep gister al om 12 uur, vond ik wel netjes
Op de releasedag van GTA Vquote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef Vraagje100 het volgende:
jij haalt al je energie uit je overmatige vet reserves.quote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik om 5 uur vanacht8 uur er weer uit
Danke dan weet ik het ongeveerquote:Op maandag 17 december 2012 14:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Op de releasedag van GTA V
Je moeder is een vetreservequote:Op maandag 17 december 2012 14:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
jij haalt al je energie uit je overmatige vet reserves.
Tijd voor een nieuw account..Vraagje100 is allang geweest. Ik zou er een nulletje achter zettenquote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef Vraagje100 het volgende:
Ik haal gewoon een 9quote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
AK vond ik altijd zo belachelijk in de 6de
Als ik leerde haalde ik een 5 als ik niet leerde haalde ik een 7.
Handicap.quote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
AK vond ik altijd zo belachelijk in de 6de
Als ik leerde haalde ik een 5 als ik niet leerde haalde ik een 7.
eigenlijk wel iddquote:Op maandag 17 december 2012 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw account..Vraagje100 is allang geweest. Ik zou er een nulletje achter zetten [ afbeelding ]
Nee, ik heb 2 maversquote:Op maandag 17 december 2012 14:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jou moeder ook .... o wacht je had 2 vaders !
Daaromquote:
Hier stopte ik met lezen, hoax.quote:Op maandag 17 december 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom
Ik dacht huh toen ik het al had gepostZou maver ook een kruising tussen een moeder en een vader zijn?
quote:
Rot eens op met je nerd taalgebruik.quote:Op maandag 17 december 2012 14:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen, hoax.
Stream!!??quote:
Niks mis met een goede nerd zo nu en dan....quote:Op maandag 17 december 2012 14:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rot eens op met je nerd taalgebruik.
OOOH SNAAAAPPPPP HET IS AAN JONGENS IK HERHAAL HET IS AAN!quote:Op maandag 17 december 2012 15:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Aan je pikkie trekken oh wacht die heb je niet
Maar kan ze ook koken?quote:Op maandag 17 december 2012 15:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niks mis met een goede nerd zo nu en dan....
[ afbeelding ]
brandblussserzzzzquote:Op maandag 17 december 2012 15:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
OOOH SNAAAAPPPPP HET IS AAN JONGENS IK HERHAAL HET IS AAN!
Ik kan jou knock-out slaan met 1 welgemikte swaffel.quote:Op maandag 17 december 2012 15:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Aan je pikkie trekken oh wacht die heb je niet
haal ff een arizona flesje voor me. With honeyquote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ga , even boodschappen doen en hope ndat ik me daarna kan concentreren op mijn studie in plaats van hier trollen.
Gr gr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |