Frituurpannen met het logo van Radio bendeleider op de zijkantquote:Op zondag 16 december 2012 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Website alles. Nu nog webshop met merchandising.
Stickers verkopen voor Serious Frietquest!quote:Op zondag 16 december 2012 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Website alles. Nu nog webshop met merchandising.
Nogmaals bedankt voor wat je tot nu toe op gezet hebt man, briljant!quote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef Kwaliteit het volgende:
jongens ik duik me nest in, stream blijft 24/7 actief en uiteraard door o.a. Gutz uptodate! Morgenavond verderwerken aan het project (live toepassingen). Tot morgen!
Downloaden is misluktquote:Op zondag 16 december 2012 23:28 schreef Kwaliteit het volgende:
Android gebruikers probeer dit eens:
http://www.mediartv.nl:8000/mobile.mp3
Beide met chrome en de standaard browser. Als ik op de link klik wil hij mxplayer gebruiken maar krijg error kan video niet afspelen. Krijg de zender ook niet via winamp of tunein gevonden.quote:
We kunnen nu alles op de FTP gooien, de server maakt dan een shuffle lijst voor de 24/7 stream. Ik kan er dus wel muziek opzetten nu, maar niet iets snel aanzetten.quote:Op maandag 17 december 2012 13:40 schreef Keselo het volgende:
Er zou toch ook een mogelijkheid komen tot het toevoegen van muziek? Het huidige gebrek aan Franzl Lang op Radio bendeleider kan natuurlijk niet.
Geeft de player een fout aan of? Welke browser gebruik je?quote:Op maandag 17 december 2012 13:41 schreef Dimitri_ het volgende:
Hij doettet niet bij mij.
Kan de download link niet openen, en de player op de website weigert dienst bij mij.
Nee de player wil gewoon niet laden.. Krijg geen fout.quote:Op maandag 17 december 2012 13:42 schreef Gutz het volgende:
[..]
Geeft de player een fout aan of? Welke browser gebruik je?
Psst, volgens mij al sinds 2005quote:Op maandag 17 december 2012 13:31 schreef SiemeN het volgende:
Mijn complimenten!
Wie had dat gedacht toen we in 2010 gewoon maar een lullig Winamp radiotje opstarten.
Ik heb nog wel zo'n 4GB aan Radio Bendeleider muziek, met jingles en Lolboy, punnik, enz mixes.quote:Op maandag 17 december 2012 13:41 schreef Gutz het volgende:
[..]
We kunnen nu alles op de FTP gooien, de server maakt dan een shuffle lijst voor de 24/7 stream. Ik kan er dus wel muziek opzetten nu, maar niet iets snel aanzetten.
Daar gaat Kwaliteit vanavond naar kijken.
Gewoon heel de aflevering Woensel West in de mix, geniaalquote:
Hmmm, hier in Chrome geen problemen, als 't goed is zou hij ook in FF moeten werkenquote:Op maandag 17 december 2012 13:43 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Nee de player wil gewoon niet laden.. Krijg geen fout.
Ik gebruik firefox.
Staat op de server!quote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef SiemeN het volgende:
Hebben we de jingle "Radio Bendeleider! Es macht mein Lederhosen nat!" nog?
Ik ga even een andere player gebruiken. Hij werkt nu bij mij ook niet lekker in IEquote:Op maandag 17 december 2012 13:48 schreef Dimitri_ het volgende:
IE doet het ook niet.. Zal wel komen doordat ik op een raar netwerk zit, en niet op mijn eigen Wifi.. Dan nog maar een paar uur wachten.
Oké.. Geef maar een seintje als de andere player ingeschakeld is, probeer ik het dan opnieuw.quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ik ga even een andere player gebruiken. Hij werkt nu bij mij ook niet lekker in IE
Zou je even kunnen kijken of de "2e" player wel werkt?quote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Oké.. Geef maar een seintje als de andere player ingeschakeld is, probeer ik het dan opnieuw.
2e player werkt als een zonnetje, in IE8 en Chromequote:Op maandag 17 december 2012 14:38 schreef Gutz het volgende:
Bij mij werkt de 2e player in IE, FF en Chrome. Als mensen even zouden willen testen?
www.bendeleider.eu
Hier nog niet werkendquote:Op maandag 17 december 2012 17:12 schreef Kwaliteit het volgende:
mobile stream is gewijzigd naar http://www.spixfm.nl:8000/mobile
werkt dit wel?
Hier eindelijk wel. Op de pc moet ik nog steeds de m3u downloaden voordat het werkt.quote:Op maandag 17 december 2012 17:12 schreef Kwaliteit het volgende:
mobile stream is gewijzigd naar http://www.spixfm.nl:8000/mobile
werkt dit wel?
Ik gooi de webplayer zo over!quote:Op maandag 17 december 2012 21:24 schreef Kwaliteit het volgende:
Goedeavond, we gaan van stream switchen ivm technische mogelijkheden.
vanaf nu kunnen de uitzendingen worden beluisterd via
http://www.mediartv.nl:8002/listen.pls of voor windows media player: http://www.mediartv.nl:8002
excuses voor het ongemak.
zijn we mee bezig, dat komt eraan...quote:Op maandag 17 december 2012 22:02 schreef borisbanaan het volgende:
Om even een zeikerd te zijn: een "now playing" zou wel leuk zijn. Is dat technisch mogelijk?
Et voila!quote:Op maandag 17 december 2012 22:02 schreef borisbanaan het volgende:
Om even een zeikerd te zijn: een "now playing" zou wel leuk zijn. Is dat technisch mogelijk?
Ik nomineer hem dan ook voor de gouden braadwurst 2012 voor zijn inzet voor de Duitstalige frituurmuziek.quote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef Gutz het volgende:
Ik wil hierbij even een bedankje plaatsen voor de volgende user:
Kwaliteit
Deze kwaliteitsuser heeft voor Radio Bendeleider een systeem opgezet waarbij we 24/7 een sleep muziek uit kunnen zenden, maar waarbij we ook van afstand de boel over kunnen nemen om zelf een programma in elkaar te zetten.
Hulde en braadworst voor deze user!
Even een brief versturen naar de Ambassade. Dit moet groots gevierd worden.quote:Op maandag 17 december 2012 23:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik nomineer hem dan ook voor de gouden braadwurst 2012 voor zijn inzet voor de Duitstalige frituurmuziek.
Heeft iemand de Duitse ambassadeur al op de hoogte gesteld?
lukt het?quote:Op maandag 17 december 2012 23:41 schreef Gutz het volgende:
Als de stream een paar keer wegvalt, ik ben aan het kloten
Graag, hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Misschien dat ik binnenkort ook maar 's live gaals het mag
Welk OS en Browser? Ik heb hier geen problemen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:16 schreef TheBlumkinGrumpkin het volgende:
Mannen, ik krijg hem niet meer aan de praat(de radio dan). Krijg in de player korte flits van 'Netwerk Error' , gisteren had ik geen problemen om te luisteren. Kan iemand me helpen?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:54 schreef Warmaster88 het volgende:
Vanavond ben ik bij Serious Request in Enschede, Dries Roelvink treed op, ik ga proberen hem iets in te laten spreken, zoals: Ik ben dries, en ik luister altijd naar radio bendeleider!
Hopelijk lukt het
Op moment van spreken gaan er nog 80 nummers omhoog.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:38 schreef SiemeN het volgende:
Heb wel het idee dat de playlist nog niet zo groot is?
Verzoekjes bij jou melden zodat ze in de playlist kunnen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
[..]
Op moment van spreken gaan er nog 80 nummers omhoog.
Niets! Wel met oplettende luisteraars die ons erop wijzen dat er bende zoals Jodi zijn doorgedrongen tot de playlist. Gelijk kopje onder gedaan na 't lezen van deze post.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:56 schreef Sfeermaker het volgende:
Wat doet 'DJ bendeleider' met breezah verzoeken?
Deze bijvoorbeeld ...
Ik hoor nu namelijk meuk van Jodi Bernal, en bovenstaanden zijn van dat kaliber wat mij betreft
Gelieve dan wel enigszins te bundelen zodat ik niet 30 PM/DM's heb.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:38 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Verzoekjes bij jou melden zodat ze in de playlist kunnen?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelieve dan wel enigszins te bundelen zodat ik niet 30 PM/DM's heb.
Moeten we eerst nog wat hebben om überhaupt te browsen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:01 schreef Gutz het volgende:
Ik ga even een nieuwe alpenplayer maken, zodat je straks ook over de site kan browsen zonder dat hij wegvalt.
Onder het mom van: "Hebben we dat alvast gehad"quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moeten we eerst nog wat hebben om überhaupt te browsen.
Zou top zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:13 schreef Kwaliteit het volgende:
ik ga binnenkort ff toffe jingles brauwen
De temperatuur van de frituur, livebeelden vanuit Zillertal etc.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef Gutz het volgende:
[..]
Onder het mom van: "Hebben we dat alvast gehad"
O, en ik neem dat ook gelijk een beetje mee. Beetje klotuh, ge wit wel eehj
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:01 schreef Gutz het volgende:
De heilige alpenplayer is klaar voor de toekomst!
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef wimbo het volgende:
Ik heb vanavond ook nog wat Ferry vd Zaande jingels geüpload.
N weerbericht, nieuws, enz.
Evenals enkele heimatkneiters.
Btw, hij doet ook op mn Android gsm, na wat knutselen:
http://www.mediartv.nl:8002/
Toevoegen als Shoucast, manually add station.
Ahhh tering eeeh, Godver man!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
Het noodlot heeft hier serieus toegeslagen, kutkachel man!
wat heb je nodig? windows media service streaming?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef Gutz het volgende:
Heeft er iemand nog een goeie frituur webcam stream?
Ik denk wat is het koud hierzo man, kutkachel man!quote:
Je plaatje is ook corrupt.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:20 schreef wimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Gutz of LudoSanders , deze kunnen weg uit Jingels, zijn helaas corrupt.
Morgen fix ik ze.
Wat een genotquote:Op woensdag 19 december 2012 00:01 schreef Gutz het volgende:
De heilige alpenplayer is klaar voor de toekomst!
Zijn eraf.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:23 schreef wimbo het volgende:
[..]
Køt dropbox, moeten links zijn blijkbaar tegenwörtig...
Ziet gut aus!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:24 schreef Gutz het volgende:
En de webcam van het pittoreske St. Johann in Tirol is nu ook live op de site.
Links naar social media, webshop, vraag plaat aan, media gallerij met photoshop shizzle.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:46 schreef Gutz het volgende:
Wie heeft er nog leuken ideetjes voor pagina's op de website?
Schreeuwbalk.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:46 schreef Gutz het volgende:
Wie heeft er nog leuken ideetjes voor pagina's op de website?
Dat kan zeer zeker!quote:Op woensdag 19 december 2012 01:25 schreef Monopoly het volgende:
Dat is een mooie meezinger op een karaoke nacht waar het bier rijkelijk vloeit. Ik ben ooit eens gefilmdMisschien kan het geluid er van in de playert hahaha
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:37 schreef Dimitri_ het volgende:
Haha die webcam ook, heerlijk onnozel.
Kreeg net weer flashbacks van het eerste jaar radio Bendeleider, toen kon je nog MSNen met BrauN om verzoekjes aan te vragen, wat een feest toentertijd.
En toen was Punnik nog actief remixjes aan het maken etc.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:42 schreef Punnik het volgende:
[..]misschien maar weer eens mee beginnen dan......
Godverdomme, laat ik nou net vanavond weg moeten.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil wel proberen om vanavond een live uitzending te doen.
Beetje ouwehoeren, lekker muziek draaien
Ik heb je de gegevens gemaild!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil wel proberen om vanavond een live uitzending te doen.
Beetje ouwehoeren, lekker muziek draaien
Het wordt nog mooier. Zometeen een heuse live uitzending vanuit de Alpenstudio aan zee.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:13 schreef Jan-Slagter het volgende:
Bendeleider staat hier nu hele dag aan zulke mooie ploatjes
Ja, dat weet ik. Ik bedoelde echter de reboot. De zender was immers een paar jaar op rij dood.quote:
In het illegale gokcircuit denderde Bendeleider trots voort.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik bedoelde echter de reboot. De zender was immers een paar jaar op rij dood.
Prachtig!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:21 schreef Gutz het volgende:
Kleine cosmetische update aan de alpenplayer gedaan. F5 om te zien!
Ik merk het, keiner muzika mehr?!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:44 schreef Monopoly het volgende:
De Alpenstudio aan zee is pfertig für Abfahrt.
Siemen ik ben de karaoke kerstplaat van Yvonne kwijt. Heb jij die nog?quote:
Helaas is mijn gehele collectie in rook opgegaan ten gevolge van een uitgebrande frituurpan.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Siemen ik ben de karaoke kerstplaat van Yvonne kwijt. Heb jij die nog?
Ingesteld.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef Gutz het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog een wallpaper voor de artistieke luisteraar
In de download.quote:
Voelde me net helemaal 1 worden met de witte chocola, viel die weg.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:49 schreef Monopoly het volgende:
Oei, ging deze AlpenDJ de fout in terwijl hij lauw bier pakte.
Ik zal eens zoeken in de platenbak.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:52 schreef Keselo het volgende:
Monopoly, heb jij toevallig de topplaat van Ricky - Genot naast je liggen? Die zou ik graag horen.
Wel de balade dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:52 schreef Keselo het volgende:
Monopoly, heb jij toevallig de topplaat van Ricky - Genot naast je liggen? Die zou ik graag horen.
Helemaal super.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken in de platenbak.
Hete deerne ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:16 schreef Keselo het volgende:
Marloes Oosting, die zou ik wel eens willen nemen zoals Kees die Spaanse neemt.
Radio Bendeleider heeft een tijdje in het illegale circuit rondgezworven.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eh wtf is dit, hoe kunnen hier 569 topics van zijn en heb ik er nog nooit een gezien?!
Ik heb er nog noooit van gehoordquote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Radio Bendeleider heeft een tijdje in het illegale circuit rondgezworven.
Het is nooit te laat om je aan te sluiten bij de frituurbeweging!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eh wtf is dit, hoe kunnen hier 569 topics van zijn en heb ik er nog nooit een gezien?!
Was dat niet BeF ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om je aan te sluiten bij de frituurbeweging!
Dat is waar ook maar Bendeleider is ook niet vies van warme frikandellen en lauwe pils.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was dat niet BeF ofzo?
Nou ik ook niet, maar bij voorkeur ijskoude pilsquote:Op woensdag 19 december 2012 20:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat is waar ook maar Bendeleider is ook niet vies van warme frikandellen en lauwe pils.
Nee, alles ligt plat zo te zien. van FTP tot Shoutcast tot Frituurquote:Op woensdag 19 december 2012 20:51 schreef Monopoly het volgende:
Ai, de Alpenhits zijn niet meer te horen over de ether?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |