Hmmm, hier in Chrome geen problemen, als 't goed is zou hij ook in FF moeten werkenquote:Op maandag 17 december 2012 13:43 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Nee de player wil gewoon niet laden.. Krijg geen fout.
Ik gebruik firefox.
Staat op de server!quote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef SiemeN het volgende:
Hebben we de jingle "Radio Bendeleider! Es macht mein Lederhosen nat!" nog?
Ik ga even een andere player gebruiken. Hij werkt nu bij mij ook niet lekker in IEquote:Op maandag 17 december 2012 13:48 schreef Dimitri_ het volgende:
IE doet het ook niet.. Zal wel komen doordat ik op een raar netwerk zit, en niet op mijn eigen Wifi.. Dan nog maar een paar uur wachten.
Oké.. Geef maar een seintje als de andere player ingeschakeld is, probeer ik het dan opnieuw.quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ik ga even een andere player gebruiken. Hij werkt nu bij mij ook niet lekker in IE
Zou je even kunnen kijken of de "2e" player wel werkt?quote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Oké.. Geef maar een seintje als de andere player ingeschakeld is, probeer ik het dan opnieuw.
2e player werkt als een zonnetje, in IE8 en Chromequote:Op maandag 17 december 2012 14:38 schreef Gutz het volgende:
Bij mij werkt de 2e player in IE, FF en Chrome. Als mensen even zouden willen testen?
www.bendeleider.eu
Hier nog niet werkendquote:Op maandag 17 december 2012 17:12 schreef Kwaliteit het volgende:
mobile stream is gewijzigd naar http://www.spixfm.nl:8000/mobile
werkt dit wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |