Frituurpannen met het logo van Radio bendeleider op de zijkantquote:Op zondag 16 december 2012 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Website alles. Nu nog webshop met merchandising.
Stickers verkopen voor Serious Frietquest!quote:Op zondag 16 december 2012 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Website alles. Nu nog webshop met merchandising.
Nogmaals bedankt voor wat je tot nu toe op gezet hebt man, briljant!quote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef Kwaliteit het volgende:
jongens ik duik me nest in, stream blijft 24/7 actief en uiteraard door o.a. Gutz uptodate! Morgenavond verderwerken aan het project (live toepassingen). Tot morgen!
Downloaden is misluktquote:Op zondag 16 december 2012 23:28 schreef Kwaliteit het volgende:
Android gebruikers probeer dit eens:
http://www.mediartv.nl:8000/mobile.mp3
Beide met chrome en de standaard browser. Als ik op de link klik wil hij mxplayer gebruiken maar krijg error kan video niet afspelen. Krijg de zender ook niet via winamp of tunein gevonden.quote:
We kunnen nu alles op de FTP gooien, de server maakt dan een shuffle lijst voor de 24/7 stream. Ik kan er dus wel muziek opzetten nu, maar niet iets snel aanzetten.quote:Op maandag 17 december 2012 13:40 schreef Keselo het volgende:
Er zou toch ook een mogelijkheid komen tot het toevoegen van muziek? Het huidige gebrek aan Franzl Lang op Radio bendeleider kan natuurlijk niet.
Geeft de player een fout aan of? Welke browser gebruik je?quote:Op maandag 17 december 2012 13:41 schreef Dimitri_ het volgende:
Hij doettet niet bij mij.
Kan de download link niet openen, en de player op de website weigert dienst bij mij.
Nee de player wil gewoon niet laden.. Krijg geen fout.quote:Op maandag 17 december 2012 13:42 schreef Gutz het volgende:
[..]
Geeft de player een fout aan of? Welke browser gebruik je?
Psst, volgens mij al sinds 2005quote:Op maandag 17 december 2012 13:31 schreef SiemeN het volgende:
Mijn complimenten!
Wie had dat gedacht toen we in 2010 gewoon maar een lullig Winamp radiotje opstarten.
Ik heb nog wel zo'n 4GB aan Radio Bendeleider muziek, met jingles en Lolboy, punnik, enz mixes.quote:Op maandag 17 december 2012 13:41 schreef Gutz het volgende:
[..]
We kunnen nu alles op de FTP gooien, de server maakt dan een shuffle lijst voor de 24/7 stream. Ik kan er dus wel muziek opzetten nu, maar niet iets snel aanzetten.
Daar gaat Kwaliteit vanavond naar kijken.
Gewoon heel de aflevering Woensel West in de mix, geniaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |