Owned.quote:
quote:
Mistico / Sin Cara tricksquote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef Ezio het volgende:
Dit heeft niks met katten of honden te maken maar ik vind hem zo bazig
[ afbeelding ]
munchkinquote:Op zondag 16 december 2012 23:27 schreef Ezio het volgende:
En natuurlijk mijn favoriet;
[ afbeelding ]
Maar goed op te voeden!quote:Op zondag 16 december 2012 23:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat toch ook een idiote beesten he
da's zieligggg, dat is een aandoeningquote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef Ezio het volgende:
Ik moet hier altijd om lachen;
[ afbeelding ]
Ja weet ik, heel zielig zelfsquote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
da's zieligggg, dat is een aandoening
quote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
staadquote:Op zondag 16 december 2012 23:35 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast staad met zijn Kinect te spelen
Typefoutje, moet kunnen.quote:
Ik wist helemaal niet dat dat een aandoening was, trouwens. Maar het ziet er zo droog uitquote:
Op m'n laptop liggen als ik een verslag moet makenquote:Op zondag 16 december 2012 23:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op je boeken gaan liggen als je huiswerk probeert te maken ofzo, zucht.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op je boeken gaan liggen als je huiswerk probeert te maken ofzo, zucht.
Ik ken hetquote:Op zondag 16 december 2012 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op m'n laptop liggen als ik een verslag moet maken
quote:Op zondag 16 december 2012 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op m'n laptop liggen als ik een verslag moet maken
haha luecken garpquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Het gaat hier godverdomme nog steeds over katten?
Jij opende dit topic en deed zo van;quote:Op zondag 16 december 2012 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Terechte klacht.quote:Op zondag 16 december 2012 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Dat krijg je als jailbait niet meer mag.quote:Op zondag 16 december 2012 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme, er zit ergens een zooi tieners seks op te zoeken op vandale.nlquote:Iedere dag wordt van tienduizenden woorden de betekenis of vertaling opgezocht via het gratis Van Dale Woordenboek. Maar van welke woorden wordt de betekenis het vaakst opgezocht? Bekijk hiervoor de top 100 van afgelopen maand.
Top 100 - Van Dale Woordenboek
1. pragmatisch
2. seks
3. antibiotica
4. sex
Lijkt net alsof die vis gewoon ligt te chillen.quote:
er zijn meerdere foto's van die kat, hij kijkt altijd zoquote:Op zondag 16 december 2012 23:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Lijkt net alsof die vis gewoon ligt te chillen.
soms over negersquote:Op zondag 16 december 2012 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
I can't be tamed.quote:
Samenvatting?quote:Op maandag 17 december 2012 00:00 schreef Fascination het volgende:
R&P / Jaaaaaaaaaaaaahahahah het is gelukt Help skippy de reis/date door.
Skippy is back, hoor.
Whehe niet bang om je kop te laten zien zie ikquote:Op maandag 17 december 2012 00:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Check mn foboAnimals, animals everywhere
Sta toch al met de meest domme hoofden in USquote:Op maandag 17 december 2012 00:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehe niet bang om je kop te laten zien zie ik
Sowieso, mensen die zich daar zorgen om makenquote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sta toch al met de meest domme hoofden in US
Of een lelijk mietje.quote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die zich daar zorgen om maken
Dan ben je gewoon lelijk of een mietje
Of gewoon onzeker.quote:
Dat bedoel ik, ik had een foto waar ik mn capuchon ophad en m'n zonnebril op waar 1 glas uit was met een westside teken. Gewoon omdat het kanquote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die zich daar zorgen om maken
Dan ben je gewoon lelijk of een mietje
Bad ass girl jij!quote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik had een foto waar ik mn capuchon ophad en m'n zonnebril op waar 1 glas uit was met een westside teken. Gewoon omdat het kan
Nootjes ik zou dit niet pikken.quote:
-wd award pic-quote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik had een foto waar ik mn capuchon ophad en m'n zonnebril op waar 1 glas uit was met een westside teken. Gewoon omdat het kan
Haters gaan haten, jwttog. Met mijn muts en pluizige vest laatstquote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die Amsterdam stylo.quote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel maar. Al die meiden die met een schuin hoofd op de foto gaan inclusief duckface waarvan ik zeker weet dat ze 30 foto's geschoten hebben en de 'beste' geselecteerd hebbenquote:
die beker met die comic sans tekst?quote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Nootjes ik zou dit niet pikken.
[..]
-wd award pic-
En een peace teken met de vingers erbij he!quote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel maar. Al die meiden die met een schuin hoofd op de foto gaan inclusief duckface waarvan ik zeker weet dat ze 30 foto's geschoten hebben en de 'beste' geselecteerd hebben
niet messen met deze chikaquote:
ow fuckquote:
Ik zou hem editten, deze wordt nog eens tegen je gebruiktquote:
Je moet wat bij gebrek aan een vriendin hequote:Op maandag 17 december 2012 00:17 schreef Ezio het volgende:
Ik ga maar eens slapen, met mijn das om. Gewoon, omdat hij zacht is
Zal mij een worst wezen johquote:Op maandag 17 december 2012 00:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou hem editten, deze wordt nog eens tegen je gebruikt
Deze chick.. Schijt aan alles!quote:
Wereldvrede?quote:Op maandag 17 december 2012 00:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou maar een ongelukkige stressboel worden als ik me hier al druk over maakte ja
quote:
Maak je niet zo druk om waar ik mij druk om maak, Ado.quote:Op maandag 17 december 2012 00:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]![]()
Ik zou wat anders zoeken om me druk over te maken
Ja.quote:Op maandag 17 december 2012 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die beker met die comic sans tekst?
Goed plan, ik ga maar eensquote:Op maandag 17 december 2012 00:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om waar ik mij druk om maak, Ado.
Hoi tataquote:
Ik ben inderdaad één rijke rijke tata ja.quote:
Oke Danger.Mousequote:Op maandag 17 december 2012 00:46 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad één rijke rijke tata ja.
Je lag op de IC. Massaal bloedverlies.quote:
True story?quote:
Yea, die postte ik een paar dagen geleden nogquote:Op maandag 17 december 2012 00:58 schreef ThaTim het volgende:
denk opeens aan zo'n vas voiceclipje waar ze bob marley nadoet
Waar heb je het over, ik ken jou niet eensquote:
Ga weg, gij vuige vagijn.quote:Op maandag 17 december 2012 01:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yea, die postte ik een paar dagen geleden nog
[..]
Waar heb je het over, ik ken jou niet eens
oh ja echt?quote:Op maandag 17 december 2012 01:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yea, die postte ik een paar dagen geleden nog
[..]
Waar heb je het over, ik ken jou niet eens
it's metquote:Op maandag 17 december 2012 01:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dronken Jamaicaanse, all the way
[..]
How about no
G-block ja. http://vocaroo.com/i/s0r6Yij4jkrKquote:Op maandag 17 december 2012 01:07 schreef ThaTim het volgende:
[..]
it's met
all my nigga's on C-Block
was het toch?
Hehe die jaquote:Op maandag 17 december 2012 01:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
G-block ja. http://vocaroo.com/i/s0r6Yij4jkrK
quote:Op maandag 17 december 2012 01:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wooooowquote:Op maandag 17 december 2012 01:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2012 01:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Even een slaapmutsje doen mien jong.quote:Op maandag 17 december 2012 03:53 schreef RickoKun het volgende:
Ik kan niet in slaap komen godverdeka ker
Kutleven jong.quote:Op maandag 17 december 2012 04:00 schreef RickoKun het volgende:
Aaaah jung heb ik geen zin in, ben zelfs eerder naar bed gegaan omdat ik zat was. Echter ben ik nu weer wakker geworden
jammer van die navelpiercingquote:
Hoeveel krijgt hij er normaal?quote:Op maandag 17 december 2012 08:58 schreef Germano het volgende:
De baas heeft last van spam. Sinds gisteren 3500 mails binnen gekregen.
Ik weet het niet, maar hij vroeg om het op te lossenquote:
Wat ben jij dan?quote:Op maandag 17 december 2012 09:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar hij vroeg om het op te lossen. Ik heb gezegd dat hij beter een ICT'er daarvoor kan inschakelen.
Ow, ieder zijn ding toch.quote:Op maandag 17 december 2012 09:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Niets in die richting. Al zou het soms wel handig zijn om iets meer van een pc af te weten.
well, fuck you very muchquote:Op maandag 17 december 2012 09:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom doe je zo? Echt een kutwijf de laatste tijd.
Hahahaha fuckquote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Viel mij ook al op btw. Snap er ook niks van. Lekker laten....quote:Op maandag 17 december 2012 09:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat beantwoord mijn vraag niet hoor.
ben je niks verschuldigd tochquote:Op maandag 17 december 2012 09:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat beantwoord mijn vraag niet hoor.
quote:Op maandag 17 december 2012 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Viel mij ook al op btw. Snap er ook niks van. Lekker laten....
Kutmongool... ben aan het typen staat een collega achter mequote:
quote:Op maandag 17 december 2012 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kutmongool... ben aan het typen staat een collega achter me
"Zij eet een banaan leuk"
Kusje.quote:Op maandag 17 december 2012 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kutmongool... ben aan het typen staat een collega achter me
"Zij eet een banaan leuk"
Oefenen.quote:Op maandag 17 december 2012 09:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Juist wel, waarom zou je een banaan likken?
Van wie?quote:
No.quote:
Sapstengel.quote:
Waarom? Nu heb je haar voor jou alleen.quote:
Na-aper.quote:Op maandag 17 december 2012 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? Nu heb je haar voor jou alleen.
Ik heb mijn privé blondje al.quote:Op maandag 17 december 2012 09:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Sorry, was het er mee eens :Squote:
quote:Op maandag 17 december 2012 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
Ik deel niet met anderen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Kleine viezerik. Zo zelfingenomen.
Doe ik ookquote:
Doe normaal man, zieke vent die je bent.quote:Op maandag 17 december 2012 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
Als een zusje dat wel...
Een zusje die ik ook zou neuken.
quote:Op maandag 17 december 2012 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
Als een zusje dat wel...
Een zusje die ik ook zou neuken.
Doe zelf even normaal :Squote:Op maandag 17 december 2012 10:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe normaal man, zieke vent die je bent.
Nu dat is gesetleert (LOL :") ) he, nog mensen met leuke weekendverhalen?quote:
Ik heb gewerkt.quote:Op maandag 17 december 2012 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu dat is gesetleert (LOL :") ) he, nog mensen met leuke weekendverhalen?
quote:
Ik zei leukequote:
Ik heb zaterdag gewerkt, daarna fissa gehad. Gisteren toernooi 'moeten' gooien.quote:Op maandag 17 december 2012 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu dat is gesetleert (LOL :") ) he, nog mensen met leuke weekendverhalen?
Nog gekotst?quote:Op maandag 17 december 2012 10:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag gewerkt, daarna fissa gehad. Gisteren toernooi 'moeten' gooien.
Werken? burgertrutjequote:
Je zoekt de grens dus nooit op... laf.quote:Op maandag 17 december 2012 10:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit last van kotsen of een kater.
Dat is waar. Ik stop wel met drinken als ik het niet meer fatsoenlijk weg krijg.quote:Op maandag 17 december 2012 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zoekt de grens dus nooit op... laf.
quote:Op maandag 17 december 2012 10:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik stop wel met drinken als ik het niet meer fatsoenlijk weg krijg.
Daarom juist. En als het een keertje toch fout gaat dan los ik het die avond zelf op (lees: vingers in de keel), zodat ik de dag er na weer zo fit als een hoentje ben.quote:Op maandag 17 december 2012 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wist het. Maar wel zo slim, deed ik ook vaak. Scheelt een hoop gedoe zondags
Dat heb ik echt nog nooit gedaanquote:Op maandag 17 december 2012 10:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Daarom juist. En als het een keertje toch fout gaat dan los ik het die avond zelf op (lees: vingers in de keel), zodat ik de dag er na weer zo fit als een hoentje ben.
Nooit verwacht.quote:
Nou ja, of eventjes een zure smaak in de keel of de halve zondag brak zijn. Dan weet ik het wel.quote:Op maandag 17 december 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gedaanbeetje wegrennen voor problemen
Sorry man, wil alleen maar een beetje gezelligheid hier... niet meer niet minderquote:
Als een man gewoon op de blaren zitten die ene keerquote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Nou ja, of eventjes een zure smaak in de keel of de halve zondag brak zijn. Dan weet ik het wel.
Ja of niet?! :S hij ook al...vas ook al..quote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent verbaal erg agressief de laatste tijd.
Kom jij maar eens op mijn blaar zittenquote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als een man gewoon op de blaren zitten die ene keer![]()
.
Ik weet het ook niet. Denk dat ze uit elkaar zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja of niet?! :S hij ook al...vas ook al..
wtf is dit?!
quote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent verbaal erg agressief de laatste tijd.
Jullie zijn gewoon heel erg vermoeiend.quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja of niet?! :S hij ook al...vas ook al..
wtf is dit?!
Oké.quote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry man, wil alleen maar een beetje gezelligheid hier... niet meer niet minder
Ach meid toch... wil je er over praten?quote:Op maandag 17 december 2012 10:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon heel erg vermoeiend.
Thats it?quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom jij maar eens op mijn blaar zitten [ afbeelding ].
Klopt.quote:Op maandag 17 december 2012 10:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Denk dat ze uit elkaar zijn.
Conditie als een paard. Bouw je op na verloop van tijd.quote:Op maandag 17 december 2012 10:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon heel erg vermoeiend.
Nee.quote:Op maandag 17 december 2012 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach meid toch... wil je er over praten?
Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Conditie als een paard. Bouw je op na verloop van tijd.
Je kan dan beter de negatieve geluiden voor je laten als je er niet over wil pratenquote:
Dat bepaal ik gewoon zelf hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan dan beter de negatieve geluiden voor je laten als je er niet over wil pratenvoor iedereen beter
Uiteindelijk wel, maar ik geef je gewoon een zetje even... meer niet.quote:
Die zijn juist sexy.quote:Op maandag 17 december 2012 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar ik geef je gewoon een zetje even... meer niet.
Mensen veroordelen vrouwen met tattoos in dit topic
KLB / Vrouwen met tatoeages
Soms wel iddquote:
Nee, zo'n gevoel had ik alquote:
Jammer dat het altijd onbeantwoord blijft.quote:
Oké.quote:Op maandag 17 december 2012 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar ik geef je gewoon een zetje even... meer niet.
Mensen veroordelen vrouwen met tattoos in dit topic
KLB / Vrouwen met tatoeages
Thuis natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2012 11:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Waar is die blonde doos van jou dan?
Moet je maar niet zo'n klojo wezenquote:Op maandag 17 december 2012 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer dat het altijd onbeantwoord blijft.
quote:Op maandag 17 december 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n klojo wezen
TRquote:
Krijg je niet. Ik outsmart jou met gemak.quote:Op maandag 17 december 2012 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe maar zo jonge, krijg jou nog wel.
Vrouwen houden toch van klojo's?quote:Op maandag 17 december 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n klojo wezen
Wacht maar.quote:Op maandag 17 december 2012 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijg je niet. Ik outsmart jou met gemak.
quote:
Zijn we het toch nog ergens over eens idd.quote:Op maandag 17 december 2012 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zijn we het daar ook weer over eens.
En dat Antonia Thomas lekker is.quote:Op maandag 17 december 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog ergens over eens idd.
gvd.
do wantquote:
Mannekop./quote:
Dat ook ja!!quote:Op maandag 17 december 2012 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dat Antonia Thomas lekker is.
Waarom moet ik nou weer vernoemd worden.quote:Op maandag 17 december 2012 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dat roti bazeneten is en zosk een mietje.
Jij altijd met je commentaar. Net of dat nog enige waarde heeft met je kleine tetten.quote:
Omdat ik het wil.quote:Op maandag 17 december 2012 11:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer vernoemd worden.
Ook dat idd nog!! maar verder niet.quote:Op maandag 17 december 2012 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dat roti bazeneten is en zosk een mietje.
Ik zou er geen nee door zeggen.quote:Op maandag 17 december 2012 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik echt een turn off, sorry.
quote:Op maandag 17 december 2012 11:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij altijd met je commentaar. Net of dat nog enige waarde heeft met je kleine tetten.
quote:Op maandag 17 december 2012 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook dat idd nog!! maar verder niet.
Oh sh-.quote:Op maandag 17 december 2012 11:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij altijd met je commentaar. Net of dat nog enige waarde heeft met je kleine tetten.
Dus je vriendins commentaar heeft 0,0 waarde?quote:Op maandag 17 december 2012 11:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die is natuurlijk, dat is anders.quote:Op maandag 17 december 2012 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus je vriendins commentaar heeft 0,0 waarde?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |