Terechte klacht.quote:Op zondag 16 december 2012 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Het gaat hier godverdomme nog steeds over katten?
Dat krijg je als jailbait niet meer mag.quote:Op zondag 16 december 2012 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme, er zit ergens een zooi tieners seks op te zoeken op vandale.nlquote:Iedere dag wordt van tienduizenden woorden de betekenis of vertaling opgezocht via het gratis Van Dale Woordenboek. Maar van welke woorden wordt de betekenis het vaakst opgezocht? Bekijk hiervoor de top 100 van afgelopen maand.
Top 100 - Van Dale Woordenboek
1. pragmatisch
2. seks
3. antibiotica
4. sex
Lijkt net alsof die vis gewoon ligt te chillen.quote:
er zijn meerdere foto's van die kat, hij kijkt altijd zoquote:Op zondag 16 december 2012 23:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Lijkt net alsof die vis gewoon ligt te chillen.
soms over negersquote:Op zondag 16 december 2012 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
I can't be tamed.quote:
Samenvatting?quote:Op maandag 17 december 2012 00:00 schreef Fascination het volgende:
R&P / Jaaaaaaaaaaaaahahahah het is gelukt Help skippy de reis/date door.
Skippy is back, hoor.
Whehe niet bang om je kop te laten zien zie ikquote:Op maandag 17 december 2012 00:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Check mn foboAnimals, animals everywhere
Sta toch al met de meest domme hoofden in USquote:Op maandag 17 december 2012 00:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehe niet bang om je kop te laten zien zie ik
Sowieso, mensen die zich daar zorgen om makenquote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sta toch al met de meest domme hoofden in US
Of een lelijk mietje.quote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die zich daar zorgen om maken
Dan ben je gewoon lelijk of een mietje
Of gewoon onzeker.quote:
Dat bedoel ik, ik had een foto waar ik mn capuchon ophad en m'n zonnebril op waar 1 glas uit was met een westside teken. Gewoon omdat het kanquote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die zich daar zorgen om maken
Dan ben je gewoon lelijk of een mietje
Bad ass girl jij!quote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik had een foto waar ik mn capuchon ophad en m'n zonnebril op waar 1 glas uit was met een westside teken. Gewoon omdat het kan
Nootjes ik zou dit niet pikken.quote:
-wd award pic-quote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik had een foto waar ik mn capuchon ophad en m'n zonnebril op waar 1 glas uit was met een westside teken. Gewoon omdat het kan
Haters gaan haten, jwttog. Met mijn muts en pluizige vest laatstquote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die Amsterdam stylo.quote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel maar. Al die meiden die met een schuin hoofd op de foto gaan inclusief duckface waarvan ik zeker weet dat ze 30 foto's geschoten hebben en de 'beste' geselecteerd hebbenquote:
die beker met die comic sans tekst?quote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Nootjes ik zou dit niet pikken.
[..]
-wd award pic-
En een peace teken met de vingers erbij he!quote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel maar. Al die meiden die met een schuin hoofd op de foto gaan inclusief duckface waarvan ik zeker weet dat ze 30 foto's geschoten hebben en de 'beste' geselecteerd hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |