Doe normaal man, zieke vent die je bent.quote:Op maandag 17 december 2012 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
Als een zusje dat wel...
Een zusje die ik ook zou neuken.
quote:Op maandag 17 december 2012 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
Als een zusje dat wel...
Een zusje die ik ook zou neuken.
Doe zelf even normaal :Squote:Op maandag 17 december 2012 10:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe normaal man, zieke vent die je bent.
Nu dat is gesetleert (LOL :") ) he, nog mensen met leuke weekendverhalen?quote:
Ik heb gewerkt.quote:Op maandag 17 december 2012 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu dat is gesetleert (LOL :") ) he, nog mensen met leuke weekendverhalen?
quote:
Ik zei leukequote:
Ik heb zaterdag gewerkt, daarna fissa gehad. Gisteren toernooi 'moeten' gooien.quote:Op maandag 17 december 2012 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu dat is gesetleert (LOL :") ) he, nog mensen met leuke weekendverhalen?
Nog gekotst?quote:Op maandag 17 december 2012 10:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag gewerkt, daarna fissa gehad. Gisteren toernooi 'moeten' gooien.
Werken? burgertrutjequote:
Je zoekt de grens dus nooit op... laf.quote:Op maandag 17 december 2012 10:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit last van kotsen of een kater.
Dat is waar. Ik stop wel met drinken als ik het niet meer fatsoenlijk weg krijg.quote:Op maandag 17 december 2012 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zoekt de grens dus nooit op... laf.
quote:Op maandag 17 december 2012 10:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik stop wel met drinken als ik het niet meer fatsoenlijk weg krijg.
Daarom juist. En als het een keertje toch fout gaat dan los ik het die avond zelf op (lees: vingers in de keel), zodat ik de dag er na weer zo fit als een hoentje ben.quote:Op maandag 17 december 2012 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wist het. Maar wel zo slim, deed ik ook vaak. Scheelt een hoop gedoe zondags
Dat heb ik echt nog nooit gedaanquote:Op maandag 17 december 2012 10:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Daarom juist. En als het een keertje toch fout gaat dan los ik het die avond zelf op (lees: vingers in de keel), zodat ik de dag er na weer zo fit als een hoentje ben.
Nooit verwacht.quote:
Nou ja, of eventjes een zure smaak in de keel of de halve zondag brak zijn. Dan weet ik het wel.quote:Op maandag 17 december 2012 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gedaanbeetje wegrennen voor problemen
Sorry man, wil alleen maar een beetje gezelligheid hier... niet meer niet minderquote:
Als een man gewoon op de blaren zitten die ene keerquote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Nou ja, of eventjes een zure smaak in de keel of de halve zondag brak zijn. Dan weet ik het wel.
Ja of niet?! :S hij ook al...vas ook al..quote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent verbaal erg agressief de laatste tijd.
Kom jij maar eens op mijn blaar zittenquote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als een man gewoon op de blaren zitten die ene keer![]()
.
Ik weet het ook niet. Denk dat ze uit elkaar zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja of niet?! :S hij ook al...vas ook al..
wtf is dit?!
quote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent verbaal erg agressief de laatste tijd.
Jullie zijn gewoon heel erg vermoeiend.quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja of niet?! :S hij ook al...vas ook al..
wtf is dit?!
Oké.quote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry man, wil alleen maar een beetje gezelligheid hier... niet meer niet minder
Ach meid toch... wil je er over praten?quote:Op maandag 17 december 2012 10:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon heel erg vermoeiend.
Thats it?quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom jij maar eens op mijn blaar zitten [ afbeelding ].
Klopt.quote:Op maandag 17 december 2012 10:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Denk dat ze uit elkaar zijn.
Conditie als een paard. Bouw je op na verloop van tijd.quote:Op maandag 17 december 2012 10:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon heel erg vermoeiend.
Nee.quote:Op maandag 17 december 2012 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach meid toch... wil je er over praten?
Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Conditie als een paard. Bouw je op na verloop van tijd.
Je kan dan beter de negatieve geluiden voor je laten als je er niet over wil pratenquote:
Dat bepaal ik gewoon zelf hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan dan beter de negatieve geluiden voor je laten als je er niet over wil pratenvoor iedereen beter
Uiteindelijk wel, maar ik geef je gewoon een zetje even... meer niet.quote:
Die zijn juist sexy.quote:Op maandag 17 december 2012 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar ik geef je gewoon een zetje even... meer niet.
Mensen veroordelen vrouwen met tattoos in dit topic
KLB / Vrouwen met tatoeages
Soms wel iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |