Dat hoop ik voor ze, anders krijgen we een maagdenkoningin, dan moeten we weer een of andere Duitser van lage adel als Bernhardt importeren met veel geld op de toonbank.quote:Op zondag 23 december 2012 19:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze gaan meer op hun ma lijken als ze ouder worden.0
quote:Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Zet er eens wat tekst bij. Wat is het doel van het posten van deze foto
Bummer, ik dacht een diepzinnige discussiequote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht een gezellig gezinnetje met de kerstgedachte.
Ja, mmmm..... Ga ik er ook maar 1 posten om er weer een beetje een andere sfeer in te gooien voor wat evenwichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Het betreffende plaatje zou je verwachtingspatroon al moeten temperen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Bummer, ik dacht een diepzinnige discussie
In die sfeer ben ik al behoorlijk, daar heb ik dit niet voor nodigquote:Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, mmmm..... Ga ik er ook maar 1 posten om er weer een beetje een andere sfeer in te gooien voor wat evenwicht
Wel lekker hard zetten graag
Heb je de spoiler al gezien? Heerlijke tekstquote:Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In die sfeer ben ik al behoorlijk, daar heb ik dit niet voor nodig
Ja, stelt verwachtingspatroon maar weer bijquote:Op zondag 23 december 2012 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Het betreffende plaatje zou je verwachtingspatroon al moeten temperen.
Ik ken hem. Ik ken de helft van de queenliedjes uit mijn hoofd denk ik. En er zijn heel veel queenliedjes, dat weet jequote:Op zondag 23 december 2012 19:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je de spoiler al gezien? Heerlijke tekst
Zou willen dat ik dat zo kon roepen hahaha
Mwa, ze vochten terug. Die wilma (kindsterretje) die heeft helemaal niets overgehouden aan haar inzet. Al moet ik zeggen dat die nog steeds positief isquote:Op zondag 23 december 2012 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ken hem. Ik ken de helft van de queenliedjes uit mijn hoofd denk ik. En er zijn heel veel queenliedjes, dat weet je
Wat een zwaar leven eigenlijk Padsels. Dat maakt me verdrietig
quote:Op zondag 23 december 2012 19:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Mwa, ze vochten terug. Die wilma (kindsterretje) die heeft helemaal niets overgehouden aan haar inzet. Al moet ik zeggen dat die nog steeds positief is
Dat is toch best gay, dude...quote:Op zondag 23 december 2012 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ken hem. Ik ken de helft van de queenliedjes uit mijn hoofd denk ik. En er zijn heel veel queenliedjes, dat weet je
Ze zeggen dat Freddie ook erg positief was!quote:Op zondag 23 december 2012 19:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Mwa, ze vochten terug. Die wilma (kindsterretje) die heeft helemaal niets overgehouden aan haar inzet. Al moet ik zeggen dat die nog steeds positief is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 19:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is toch best gay, dude...
Exact wat ik in gedachten had.quote:Op zondag 23 december 2012 19:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen omdat ik altijd zo stofzuig?
quote:Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Exact wat ik in gedachten had.
ieeeeuw!quote:
timmmmm over 50 jaar!!!!!!!!!quote:
Bij jou moet ik altijd aan deze denkenquote:Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Exact wat ik in gedachten had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |