* sp3c maakt aantekeningenquote:Op maandag 17 december 2012 12:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sp3c let je even op: libelle.
Dude.quote:
quote:
Eigenlijk gaat het precies hetzelfde. Alleen in het eerste geval gaat de chinees eruit, in het tweede erinquote:
Ik leef om jou te verbazenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het valt me nog mee dat timmmm het plaatje niet weghaalt.
VS is meer van halal worst.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk gaat het precies hetzelfde. Alleen in het eerste geval gaat de chinees eruit, in het tweede erin
NWS / NWS verkiezingen 2012quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:29 schreef DeParo het volgende:
Ik hoop dat de NWS verkiezingen gaan werken.
Ik dacht dat ik een aardig evenwicht had gemaakt tussen positief en negatief, maar ik zie dat er een paar bij zijn gekomenquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het lastig deze als mod in te vullen, omdat er ook veel negatieve vragen instaan
Op zich vind ik het ook helemaal niet erg hoor. Negatieve awards horen er nou eenmaal bij. Wat zijn de gouden loekies zonder de loden leeuwquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een aardig evenwicht had gemaakt tussen positief en negatief, maar ik zie dat er een paar bij zijn gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |