Zit er niet echt inquote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk niet dat Real Madrid hun kampioenschap gaat prolongeren.
Als Real Madrid punten verspeelt wel weer jaquote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sorry man. Mobiele site werkte niet echt mee.
Gaat het?
Inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk niet dat Real Madrid hun kampioenschap gaat prolongeren.
Gelukkig!quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Real Madrid punten verspeelt wel weer ja
Barca heeft vandaag nog niet gewonnen hoor, wordt een lastige wedstrijd.quote:Op zondag 16 december 2012 20:56 schreef Shreyas het volgende:
Barcelona kan vandaag een voorschot nemen op de titel. Als ze vanavond winnen staan ze 13 punten voor op Real Madrid en 9 punten voor op Atletico Madrid. Ik zie ze zo een voorsprong dan niet meer weggeven.
Ik zeg ook: "Barcelona kán een voorschot nemen op de titel'', ik zei niet: ''Barcelona neemt een voorschot op de titel''quote:Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Barca heeft vandaag nog niet gewonnen hoor, wordt een lastige wedstrijd.
Vergat nog een zinnetjequote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zeg ook: "Barcelona kán een voorschot nemen op de titel'', ik zei niet: ''Barcelona neemt een voorschot op de titel''
4-0, 3x Messi.quote:Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Barca heeft vandaag nog niet gewonnen hoor, wordt een lastige wedstrijd.
Maar als ze winnen, denk ik idd dat ze het niet meer weggeven.
Whehehe.twitter:SierdVos twitterde op zondag 16-12-2012 om 21:00:51Waarschijnlijk zit er ergens een grote Nederlander op de tribune met een mars in zijn mond. Zoek hem! Jan Boskamp reageer retweet
Sport1 abbo nemen op TV.quote:Op zondag 16 december 2012 21:02 schreef graaierrr het volgende:
Stream van Sport1 doet het niet, iemand dezelfde problemen?
Zoveel sport kijk ik ook niet. Af en toe een wedstrijd.quote:
Nee, Arjen Robben natuurlijkquote:
15:09 hier.quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Shreyas het volgende:
Die stream van mij loop 6 minuten achter
Ze zijn 10x beter dan laatst tegen Real Madrid.quote:
Alleen kwam die van Atletico met zijn noppen vooruit en Messi met zijn wreef vooruit. Nogal een verschil..quote:
En heeft nog een "goede" kop erop. Niet zo'n arrogante als bijvoorbeeld ronaldo.quote:
Geen idee of hij echt in het systeem past. Bij ibra ging het ook niet heel geweldig. Villa speelt er ook gewoon vanaf links. Barcelona speelt natuurlijk zonder een echte spits.quote:Op zondag 16 december 2012 21:35 schreef OmniRocket het volgende:
Falcao zou er 150 in één seizoen maken als die voor Barca speelde
Hij werd echt helemaal gek bij de 1-1.quote:Op zondag 16 december 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
kuuuuuuuuuuut ben het vergeten....
heeft Sierd nog leuke dingen gedaan?
koekoek misschien?
Ik vind Falcao een betere spits dan Ibrahimovic ...quote:Op zondag 16 december 2012 21:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Geen idee of hij echt in het systeem past. Bij ibra ging het ook niet heel geweldig. Villa speelt er ook gewoon vanaf links. Barcelona speelt natuurlijk zonder een echte spits.
GOOOOOOOOOOOOOOOL en net bij het Barcelona doelpunt een serie oerkreten.quote:Op zondag 16 december 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
kuuuuuuuuuuut ben het vergeten....
heeft Sierd nog leuke dingen gedaan?
koekoek misschien?
Je meent hetquote:Op zondag 16 december 2012 21:38 schreef mrstylo het volgende:
Dit vond ik niet fake overkomen eigenlijk.
Mod van het jaar bij deze Guitarist.quote:Op zondag 16 december 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je meent hetDie hele vent is een en al fake.
Doomtrooper award: Stylo.quote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mod van het jaar bij deze Guitarist.
Ik ook. Maar bedoelde ermee dat zo'n type spits. Echte nummer 9 niet past bij dit barcelona. Je ziet het bij Villa en voorheen Eto'o (die ook gewoon vaak vanaf de zijkant kwam)quote:Op zondag 16 december 2012 21:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik vind Falcao een betere spits dan Ibrahimovic ...
Je hapte.quote:Op zondag 16 december 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je meent hetDie hele vent is een en al fake.
edit: oh je zei niet.mijn god..
Ik ook niet . Hij ging echt HELEMAAL los..quote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit zo uit zijn dak horen gaan.
Dat klopt wel ja.quote:Op zondag 16 december 2012 21:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik ook. Maar bedoelde ermee dat zo'n type spits. Echte nummer 9 niet past bij dit barcelona. Je ziet het bij Villa en voorheen Eto'o (die ook gewoon vaak vanaf de zijkant kwam)
Welke verslaggever geeft nou zulke tips. Sierdquote:
Nee deze heb ik niet gemaakt.quote:Op zondag 16 december 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is Feintzebra je nieuwe internetnaam?
Hahah, ja dat viel wel op jaquote:Op zondag 16 december 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
Aad riep het al 10 seconden voor de goal. Aad weet alles.
Sierd zei het nog voor de wedstrijd. Aad weet alles.quote:Op zondag 16 december 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
Aad riep het al 10 seconden voor de goal. Aad weet alles.
twitter:aad300 twitterde op zondag 16-12-2012 om 21:50:07We zijn er klaar voor @SPORT1_nl #baratm http://t.co/c4aUAuCA reageer retweet
Messi ookquote:Op zondag 16 december 2012 21:52 schreef Lemsterr het volgende:
Die Adriano schiet ze de laatste tijd wel binnen zeg
Het zou mooi zijn als hij in ieder geval boven de 90 goals kan eindigenquote:Op zondag 16 december 2012 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Messi scoort altijd in de tweede helft dus er moet nog wat aankomen.
Inderdaad, snel Villa erinquote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef TheGeneral het volgende:
Wissel Alexis maar. Die bakt er weer niks van.
ATHELETITIIIIIIquote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
GOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLL MESSSSSIIIIIIIIII
twitter:MessiStats twitterde op zondag 16-12-2012 om 22:12:29RECORD! Barcelona have now scored 170 official goals in 2012, equalling their club & Spanish record from 2011 [via @barcastat] reageer retweet
quote:
quote:
quote:
Hoi Sierdquote:
Jessica Alba ook, alleen dan van de keuken naar de woonkamerquote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
Alba![]()
.
Die rent gewoon 300x op en neer per wedstrijd.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jessica Alba ook, alleen dan van de keuken naar de woonkamer
Aye! Met jou kan ik pratenquote:
Gozer heeft gewoon gewed op 2x messi. Kan niet anders.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef TheFatLady het volgende:
Lekker verdedigd ook, hakje in de eigen 16
Mijn stream loopt 5 minuten achter manquote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Gewoon 2 minuten verschil tussen
Pelé mag nog niet eens in de schaduw staan van Messiquote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Messi is een legende . De Pelé van deze tijd
dezequote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Pelé mag nog niet eens in de schaduw staan van Messi
quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef TheFatLady het volgende:
Toch netjes, 4-1. Had vooraf zo'n score niet verwacht tegen de beste ploeg van Madrid.
Ik wel, als Barcelona thuis speelt en Messi in vorm is, dan is Barcelona onverslaanbaar.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef TheFatLady het volgende:
Toch netjes, 4-1. Had vooraf zo'n score niet verwacht tegen de beste ploeg van Madrid.
Sukkelquote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef TheFatLady het volgende:
Ja die ja, de officieel beste voetballer ter wereld, aldus FIFA, is toch een klasse minder dan Messi.quote:
Eerste helft vond ik Atletico beter dan Barcelonaquote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef TheFatLady het volgende:
Ging redelijk gelijk op, maar de betere kansen waren voor Atletico.quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eerste helft vond ik Atletico beter dan Barcelona
2e helft was Barcelona superieur. Atletico had toen helemaal niks meer te vertellen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ging redelijk gelijk op, maar de betere kansen waren voor Atletico.
Tot de goal, daarna was Barca de veel beter ploeg.
Klopt, 1e helft zat er ook nog meer spanning in.quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2e helft was Barcelona superieur. Atletico had toen helemaal niks meer te vertellen.
Maar ik genoot vooral van de eerste helft
En dat vond ik stiekem wel jammer.quote:Op zondag 16 december 2012 22:59 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Klopt, 1e helft zat er ook nog meer spanning in.
2e helft zijn ze niet meer aan de bal gekomen.
Hij word niet zo vertroeteld als Messi bij Barcelona, en dat steekt hem.quote:Op maandag 17 december 2012 09:29 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond Ronaldo gisteren ook absoluut niet sterk spelen, eigenlijk al weken niet.
Vergeet niet dat er nog "maar" 16 wedstrijden zijn gespeeld. Nog 22 dus te gaan.quote:Op zondag 16 december 2012 23:53 schreef ruudbackus het volgende:
Real Madrid staat nu wel heel ver achter 13 punten zijn minimaal 5 wedstrijden die Barca moet verliezen.
In de Eredivisie is niets onmogelijk, In de PD wel. Als Real 13 punten voorstond op Barcelona, was het ook over een uit.quote:Op maandag 17 december 2012 22:13 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er nog "maar" 16 wedstrijden zijn gespeeld. Nog 22 dus te gaan.
In deze vorm geeft Barca het niet meer weg, maar niets is onmogelijk.
Heb je Real - Atletico wel gezien?quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef TheFatLady het volgende:
Nee, die wedstrijd heb ik inderdaad niet gezien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 03:59 schreef Equites het volgende:
[..]
Heb je Real - Atletico wel gezien?Atletico heeft 1 doelpoging gehad
![]()
Real heeft het geluk dit seizoen helaas niet mee, ze waren ook tegen Espanyol weer zoveel beter. Vorig seizoen was gewoon te goed lijkt het wel
Nee dat is zeker waar. Volgens mij spelen er ook veel dingen op de achtergrond mee die wij als kijker niet te zien krijgen natuurlijk. Die hele kwestie met Ronaldo zit nog steeds niet goed en al die verhalen dat Mourinho er vandoor gaat helpen ook niet mee. Marcelo vind ik ook wel een groot gemis eigenlijk en de Modric aankoop snap ik echt niet als je Kaka hebt lopen...quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nee, die wedstrijd heb ik inderdaad niet gezien.
Over dat geluk ben ik het helemaal met je eens trouwens. Real had vorig jaar bij een aantal wedstrijden het geluk wel mee en Barca veelal net niet. Dit jaar is het precies andersom.
Maar 13 punten verschil kan je natuurlijk niet alleen aan geluk wijten.
Modric is wel geschikter voor het voetbal wat Real speelt maar waarom ze Kaka niet verkopen is mij een raadsel, ook van die jongen zelf,quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:52 schreef Equites het volgende:
[..]
Nee dat is zeker waar. Volgens mij spelen er ook veel dingen op de achtergrond mee die wij als kijker niet te zien krijgen natuurlijk. Die hele kwestie met Ronaldo zit nog steeds niet goed en al die verhalen dat Mourinho er vandoor gaat helpen ook niet mee. Marcelo vind ik ook wel een groot gemis eigenlijk en de Modric aankoop snap ik echt niet als je Kaka hebt lopen...
Kaká moet terug naar Milan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Modric is wel geschikter voor het voetbal wat Real speelt maar waarom ze Kaka niet verkopen is mij een raadsel, ook van die jongen zelf,
Kaka speelt altijd prima als die weer een keer op mag komen draven. Modric vind ik maar zwak altijd op het middenveld, veel balverlies, is ook maar een klein ventje natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Modric is wel geschikter voor het voetbal wat Real speelt maar waarom ze Kaka niet verkopen is mij een raadsel, ook van die jongen zelf,
Kaka is wel een goeie voetballer maar zoals hij bij Milan gebruikt werd was hij 3 keer beterquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:17 schreef Equites het volgende:
[..]
Kaka speelt altijd prima als die weer een keer op mag komen draven. Modric vind ik maar zwak altijd op het middenveld, veel balverlies, is ook maar een klein ventje natuurlijk.
Heel jammer ja, Realhater, weer lekker 2 uur aan ergeren.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:17 schreef OverRated het volgende:
"Verslag van de Match of the Day, Malaga - Real Madrid, gespeeld in de Primera Division. Met commentaar van Sierd de Vos + Wim Kieft."
Zaterdag, 20:00 uur. Jammer dat Sierd Barcelona niet heeft
Echt hequote:
Hey Pelle speelt morgen ook nog hequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:15 schreef Shreyas het volgende:
Jaaaaa![]()
Heeft hij toch meer dan 90 goals gemaakt in één jaar, dat record zal wel even blijven staan
Ronaldo straks nog die staat het dichtstbijquote:
20 achter ofzo?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ronaldo straks nog die staat het dichtstbij
Lijkt me een wat voorbarige conclusiequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:31 schreef mrstylo het volgende:
Mourinho gaat dus weg na vandaag. Casillas wissel zetten.![]()
![]()
Hij zal wel niet weggaan maar volgens mij wacht hij gewoon op z'n ontslag, zodat ie kan gaan cashen. Daarom doet hij deze gekke dingen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lijkt me een wat voorbarige conclusie
Mourinho wilt niet ontslagen worden, dat schaadt zijn ego. Net als Van Gaal, die wil altijd doen geloven dat hij overal zelf is opgestapt en dat de club of bond (KNVB) in kwestie hem altijd wilde behouden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij zal wel niet weggaan maar volgens mij wacht hij gewoon op z'n ontslag, zodat ie kan gaan cashen. Daarom doet hij deze gekke dingen.
Hij doet er anders wel heel erg z'n best voor de laatste tijd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mourinho wilt niet ontslagen worden, dat schaadt zijn ego. Net als Van Gaal, die wil altijd doen geloven dat hij overal zelf is opgestapt en dat de club of bond (KNVB) in kwestie hem altijd wilde behouden.
Mourinho's imago zal een deuk opleveren in zijn trainerscarrière.
Wat een lelijk getal. Dan had Müller het met 85 toch beter voor elkaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:49 schreef Shreyas het volgende:
Ik zie Messi niet nog een keer scoren. Dus hij blijft staan op 91 goals dan
Daar gaat het op lijken ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:29 schreef sjeppert het volgende:
als ze nog meer punten verspelen is de competitie gespeeld en wordt barca kampioen
Maakt niet uit, de wereld is nog niet vergaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:34 schreef Shreyas het volgende:
Oh, ik zat er dus naast met mijn voorspelling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, als hij straks thuis is gaat hij Fifa 2013 spelenquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
16 puntjes achter op Barça [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |