Zit er niet echt inquote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk niet dat Real Madrid hun kampioenschap gaat prolongeren.
Als Real Madrid punten verspeelt wel weer jaquote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sorry man. Mobiele site werkte niet echt mee.
Gaat het?
Inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk niet dat Real Madrid hun kampioenschap gaat prolongeren.
Gelukkig!quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Real Madrid punten verspeelt wel weer ja
Barca heeft vandaag nog niet gewonnen hoor, wordt een lastige wedstrijd.quote:Op zondag 16 december 2012 20:56 schreef Shreyas het volgende:
Barcelona kan vandaag een voorschot nemen op de titel. Als ze vanavond winnen staan ze 13 punten voor op Real Madrid en 9 punten voor op Atletico Madrid. Ik zie ze zo een voorsprong dan niet meer weggeven.
Ik zeg ook: "Barcelona kán een voorschot nemen op de titel'', ik zei niet: ''Barcelona neemt een voorschot op de titel''quote:Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Barca heeft vandaag nog niet gewonnen hoor, wordt een lastige wedstrijd.
Vergat nog een zinnetjequote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zeg ook: "Barcelona kán een voorschot nemen op de titel'', ik zei niet: ''Barcelona neemt een voorschot op de titel''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |