Zit er niet echt inquote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk niet dat Real Madrid hun kampioenschap gaat prolongeren.
Als Real Madrid punten verspeelt wel weer jaquote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sorry man. Mobiele site werkte niet echt mee.
Gaat het?
Inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk niet dat Real Madrid hun kampioenschap gaat prolongeren.
Gelukkig!quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Real Madrid punten verspeelt wel weer ja
Barca heeft vandaag nog niet gewonnen hoor, wordt een lastige wedstrijd.quote:Op zondag 16 december 2012 20:56 schreef Shreyas het volgende:
Barcelona kan vandaag een voorschot nemen op de titel. Als ze vanavond winnen staan ze 13 punten voor op Real Madrid en 9 punten voor op Atletico Madrid. Ik zie ze zo een voorsprong dan niet meer weggeven.
Ik zeg ook: "Barcelona kán een voorschot nemen op de titel'', ik zei niet: ''Barcelona neemt een voorschot op de titel''quote:Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Barca heeft vandaag nog niet gewonnen hoor, wordt een lastige wedstrijd.
Vergat nog een zinnetjequote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zeg ook: "Barcelona kán een voorschot nemen op de titel'', ik zei niet: ''Barcelona neemt een voorschot op de titel''
4-0, 3x Messi.quote:Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Barca heeft vandaag nog niet gewonnen hoor, wordt een lastige wedstrijd.
Maar als ze winnen, denk ik idd dat ze het niet meer weggeven.
Whehehe.twitter:SierdVos twitterde op zondag 16-12-2012 om 21:00:51Waarschijnlijk zit er ergens een grote Nederlander op de tribune met een mars in zijn mond. Zoek hem! Jan Boskamp reageer retweet
Sport1 abbo nemen op TV.quote:Op zondag 16 december 2012 21:02 schreef graaierrr het volgende:
Stream van Sport1 doet het niet, iemand dezelfde problemen?
Zoveel sport kijk ik ook niet. Af en toe een wedstrijd.quote:
Nee, Arjen Robben natuurlijkquote:
15:09 hier.quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Shreyas het volgende:
Die stream van mij loop 6 minuten achter
Ze zijn 10x beter dan laatst tegen Real Madrid.quote:
Alleen kwam die van Atletico met zijn noppen vooruit en Messi met zijn wreef vooruit. Nogal een verschil..quote:
En heeft nog een "goede" kop erop. Niet zo'n arrogante als bijvoorbeeld ronaldo.quote:
Geen idee of hij echt in het systeem past. Bij ibra ging het ook niet heel geweldig. Villa speelt er ook gewoon vanaf links. Barcelona speelt natuurlijk zonder een echte spits.quote:Op zondag 16 december 2012 21:35 schreef OmniRocket het volgende:
Falcao zou er 150 in één seizoen maken als die voor Barca speelde
Hij werd echt helemaal gek bij de 1-1.quote:Op zondag 16 december 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
kuuuuuuuuuuut ben het vergeten....
heeft Sierd nog leuke dingen gedaan?
koekoek misschien?
Ik vind Falcao een betere spits dan Ibrahimovic ...quote:Op zondag 16 december 2012 21:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Geen idee of hij echt in het systeem past. Bij ibra ging het ook niet heel geweldig. Villa speelt er ook gewoon vanaf links. Barcelona speelt natuurlijk zonder een echte spits.
GOOOOOOOOOOOOOOOL en net bij het Barcelona doelpunt een serie oerkreten.quote:Op zondag 16 december 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
kuuuuuuuuuuut ben het vergeten....
heeft Sierd nog leuke dingen gedaan?
koekoek misschien?
Je meent hetquote:Op zondag 16 december 2012 21:38 schreef mrstylo het volgende:
Dit vond ik niet fake overkomen eigenlijk.
Mod van het jaar bij deze Guitarist.quote:Op zondag 16 december 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je meent hetDie hele vent is een en al fake.
Doomtrooper award: Stylo.quote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mod van het jaar bij deze Guitarist.
Ik ook. Maar bedoelde ermee dat zo'n type spits. Echte nummer 9 niet past bij dit barcelona. Je ziet het bij Villa en voorheen Eto'o (die ook gewoon vaak vanaf de zijkant kwam)quote:Op zondag 16 december 2012 21:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik vind Falcao een betere spits dan Ibrahimovic ...
Je hapte.quote:Op zondag 16 december 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je meent hetDie hele vent is een en al fake.
edit: oh je zei niet.mijn god..
Ik ook niet . Hij ging echt HELEMAAL los..quote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit zo uit zijn dak horen gaan.
Dat klopt wel ja.quote:Op zondag 16 december 2012 21:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik ook. Maar bedoelde ermee dat zo'n type spits. Echte nummer 9 niet past bij dit barcelona. Je ziet het bij Villa en voorheen Eto'o (die ook gewoon vaak vanaf de zijkant kwam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |