of commerciële economiequote:
Jawel, vind wel leuk bitch gezichtje.quote:Op zondag 16 december 2012 20:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie kijken ook niet verder dan d'r tieten
Jouw smaak.quote:Op zondag 16 december 2012 20:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel, vind wel leuk bitch gezichtje.
Nee man! Verder werkt alles gewoon, alleen youtube loopt te kutten.quote:
Dat is ook het enige dat streamt, no?quote:Op zondag 16 december 2012 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man! Verder werkt alles gewoon, alleen youtube loopt te kutten.
Ik wou wat zeggen, maar da's te grofquote:
Buffert, ook goed.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is ook het enige dat streamt, no?
Hmz. Maar waarom dan zo ineens. Wat helpt het om dat uit te doen en weer aan te doen?quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is ook het enige dat streamt, no?
Het is gewoon jaloezie. Pure afgunst op hetgeen zij niet hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 20:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel, vind wel leuk bitch gezichtje.
Zeg dit dan ook nietquote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wou wat zeggen, maar da's te grof
Als een vrouw niet wil afwassen, maar voor de rest alles wel doet geef je toch ook een klap?!quote:Op zondag 16 december 2012 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man! Verder werkt alles gewoon, alleen youtube loopt te kutten.
Misschien zit je cache vol, lastig om te zeggen. Kan zo snel niets vinden op Google.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmz. Maar waarom dan zo ineens. Wat helpt het om dat uit te doen en weer aan te doen?
Hmz. Kutzooi man, gekloot altijdquote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien zit je cache vol, lastig om te zeggen. Kan zo snel niets vinden op Google.
Oh shit, don't go there.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is gewoon jaloezie. Pure afgunst op hetgeen zij niet hebben.
Altijd paraat om de waarheid te vertellen. Mensen willen het niet horen of durven het niet te zeggenquote:
voor kerst oid?quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
moet een jurkje zoeken voor mijn zusje, ze draagt nooit jurkeni have no idea what i'm looking for
Ik ben inderdaad blij dat ik niet zo'n geplamuurde varkenskop hebquote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is gewoon jaloezie. Pure afgunst op hetgeen zij niet hebben.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
moet een jurkje zoeken voor mijn zusje, ze draagt nooit jurkeni have no idea what i'm looking for
quote:Op zondag 16 december 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Altijd paraat om de waarheid te vertellen. Mensen willen het niet horen of durven het niet te zeggen.
Jaquote:
ow please noquote:
Ze heeft jouw lichaamsbouw toch? Gewoon zo'n afkledend zwart jurkje tot net boven de knieen en een mooie open halsquote:Op zondag 16 december 2012 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawe doen met de familie en er is een dresscode en de dresscode is gala en ik zei wat doe jij dan aan
ja gewoon spijkerbroek. Dus ik zei nee dat kan niet want dresscode. Nu moet ik een jurkje zoeken maar ze heeft NEVER nog een jurk aangehad
.
Wat is dat nou weer voor bullshit, een dresscode aanhoudenquote:Op zondag 16 december 2012 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawe doen met de familie en er is een dresscode en de dresscode is gala en ik zei wat doe jij dan aan
ja gewoon spijkerbroek. Dus ik zei nee dat kan niet want dresscode. Nu moet ik een jurkje zoeken maar ze heeft NEVER nog een jurk aangehad
.
Ik weet waar jij kijktquote:
Dat is iets Zweeds.quote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit, een dresscode aanhouden
Nee mijn zusje is voller bij de heupen/taille, borsten zijn wel hetzelfde. Maar ze wil iets wat niet sluit bij de hals maar wel beetje titty show doet. Maar natuurlijk als ik iets leuks zie, vindt zij het niet leukquote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze heeft jouw lichaamsbouw toch? Gewoon zo'n afkledend zwart jurkje tot net boven de knieen en een mooie open hals
Hou je bek, je gaat niet dineren in je joggingsbroekquote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit, een dresscode aanhouden
Net alsof je er niet netjes uit kunt zien met een broek en blousje ofzoquote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek, je gaat niet dineren in je joggingsbroek
kan best als je naar de mac gaatquote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek, je gaat niet dineren in je joggingsbroek
Bemoei je niet met onze tradities.quote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net alsof je er niet netjes uit kunt zien met een broek en blousje ofzo
Doe ik toch ook niet jullie doen maar lekker verkleedpartijtje en ik zeg dat het bullshit isquote:Op zondag 16 december 2012 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bemoei je niet met onze tradities.
Daar moet je tli voor hebben volgens mij.quote:Op zondag 16 december 2012 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee mijn zusje is voller bij de heupen/taille, borsten zijn wel hetzelfde. Maar ze wil iets wat niet sluit bij de hals maar wel beetje titty show doet. Maar natuurlijk als ik iets leuks zie, vindt zij het niet leuk
Nee ze is geen maat 34.quote:Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef VeerEli het volgende:
Past ze niet gewoon een jurkje van jou dan
Ja daarom vroeg ik tli net waar die bodycon rode jurk van is maar ze zegt niksquote:Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar moet je tli voor hebben volgens mij.
H&M heeft ook vaak wel wat leuks
OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.gifquote:Op zondag 16 december 2012 20:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze heeft jouw lichaamsbouw toch? Gewoon afkledend
whut?quote:
Met alleen 34 mag je iets afkledends aan?quote:
Ja ik dacht een beetje A-lijn voor dr omdat ze soms een beetje onzeker is over d'r heupen, maar denk juist dat zo'n bodycon d'r curves wel mooi showt.quote:
Nee, maar een jurkje die WD wijd valt, past haar zusje ook nog inquote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met alleen 34 mag je iets afkledends aan?
Wat is haar stijl qua jurkjes etc dan? Omdat je zegt dat wat jij mooi vind, zij weer niet leuk vind.quote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik dacht een beetje A-lijn voor dr omdat ze soms een beetje onzeker is over d'r heupen, maar denk juist dat zo'n bodycon d'r curves wel mooi showt.
Insinueer jij nu incestueuze toestanden? Zou wel één en ander verklaren.quote:Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker je curves showen aan je vader.
Ja dat weet ik dus niet want ze heeft nooit jurkjes gehad.quote:Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is haar stijl qua jurkjes etc dan? Omdat je zegt dat wat jij mooi vind, zij weer niet leuk vind.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als een vrouw niet wil afwassen, maar voor de rest alles wel doet geef je toch ook een klap?!
Dresscode volgend jaar = beachpartyquote:Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
Kan ze zelf niet zoeken ofzoquote:Op zondag 16 december 2012 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet want ze heeft nooit jurkjes gehad.
Mango skatjuh. Heb de mijne vanmiddag terug gebracht, spijt nuquote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik tli net waar die bodycon rode jurk van is maar ze zegt niks
Ze vroeg aan mij om te zoeken, ben niet te beroerd om dat te doen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan ze zelf niet zoeken ofzoGeef d'r wat leuke sites en laat het d'r uitzoeken.
Nitwit. Hij stond zo mooi bij jou!quote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mango skatjuh. Heb de mijne vanmiddag terug gebracht, spijt nu
Iedereen zegt dat het je goed staat en je brengt hem terug? Wtfquote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Teruggebracht?quote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerst had je dus spijt dat je 'm had gekocht, nu heb je spijt dat je 'm hebt teruggebracht?quote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zou liever janine bonen dan nina tbhquote:Op zondag 16 december 2012 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Insinueer jij nu incestueuze toestanden? Zou wel één en ander verklaren.
Ja kutje. Sheeeit, morgen terug dan maarquote:Op zondag 16 december 2012 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nitwit. Hij stond zo mooi bij jou!
jij mag allebei doen, of ben je familie?quote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou liever janine bonen dan nina tbh
omgquote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kutje. Sheeeit, morgen terug dan maar
Jij bent een kutje. Godverdomme zegquote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kutje. Sheeeit, morgen terug dan maar
Daar ben ik een vrouw voor.quote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerst had je dus spijt dat je 'm had gekocht, nu heb je spijt dat je 'm hebt teruggebracht?
[ afbeelding ]
Nee heteroquote:Op zondag 16 december 2012 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij mag allebei doen, of ben je familie?
Welke Janine? Van GTST?quote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou liever janine bonen dan nina tbh
Als je morgen maar teruggaat. Anders word ik boos. Moet ik je billekoek geven.quote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef tliciouz het volgende:
Ja hou maar op, nu al helemaal spijt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |