Wel iets van dresscodequote:Op zondag 16 december 2012 21:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Moet ik verdomme bij iedereen 'indirecte' antwoorden verwachten?!
Geef 's aan of je komt
En geen idee, iemand hier had geopperd om in pak te komen. Mij lijkt dat een beetje te, maar als iedereen dat wil...
Iedereen een roze zakdoek uit de kontzak?quote:Op zondag 16 december 2012 21:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel iets van dresscodegewoon omdat het kan.
Ik deed even muhahahaquote:Op zondag 16 december 2012 21:26 schreef Tchock het volgende:
Toen ik eenmaal besefte dat het HELEMAAL niet overzichtelijk is om alle arresten te kleurcoderen op onderwerp was het al veel te laat
[ afbeelding ]
Wat een werkquote:Op zondag 16 december 2012 21:26 schreef Tchock het volgende:
Toen ik eenmaal besefte dat het HELEMAAL niet overzichtelijk is om alle arresten te kleurcoderen op onderwerp was het al veel te laat
[ afbeelding ]
Gaat net te furr.quote:Op zondag 16 december 2012 21:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iedereen een roze zakdoek uit de kontzak?
[..]
Ik deed even muhahaha
Jaquote:
Ik dacht dat we het een hele tijd al iets hadden afgesproken over pakken bij de meetquote:Op zondag 16 december 2012 21:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Moet ik verdomme bij iedereen 'indirecte' antwoorden verwachten?!
Geef 's aan of je komt
En geen idee, iemand hier had geopperd om in pak te komen. Mij lijkt dat een beetje te, maar als iedereen dat wil...
Gewoon spijkerbroek, Jasje, dasje lijkt me genoeg toch.quote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het een hele tijd al iets hadden afgesproken over pakken bij de meet.
Ik praat sowieso niet heel veel. Ik ben een schuchter type.quote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef Actaeon het volgende:
Maharbal wil je irl wel je duckjokes enigszins achterwege laten?
Is jasje/dasje ook ok of moet het echt een heel pak zijn?quote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het een hele tijd al iets hadden afgesproken over pakken bij de meet.
Of dat we ons allemaal kaal scheren, makkelijk om elkaar dan te herkennenquote:Op zondag 16 december 2012 21:30 schreef eriksd het volgende:
Wat maakt het uit, ik zie er toch niet uit.
Ik had je meer als schichtig bedacht eigenlijk.quote:Op zondag 16 december 2012 21:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik praat sowieso niet heel veel. Ik ben een schuchter type.
Jasje , dasje lijkt mij ook prima, heb alles liggen (zoals het een rechtenstudent betaamt )quote:Op zondag 16 december 2012 21:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Is jasje/dasje ook ok of moet het echt een heel pak zijn?
Onze topic rebel.quote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef Tchock het volgende:
Gaan jullie echt een meet met dresscode doen?In dat geval was ik ook niet gekomen als ik wel kon
nou er zitten mensen bij mij in de werkgroep...die hebben nog nooit van 'normale' kleding gehoord.quote:Op zondag 16 december 2012 21:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jasje , dasje lijkt mij ook prima, heb alles liggen (zoals het een rechtenstudent betaamt )
Bikini oke, Uggs gaan echt te furrquote:Op zondag 16 december 2012 21:32 schreef Maharbal het volgende:
Vrouwen moeten wel in bikini overigens. Daarbij mag je, bij hoge uitzondering, deze keer Uggs dragen.
Ik heb ook alles maar jasje/dasje leek mij an sich ook wel okequote:Op zondag 16 december 2012 21:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jasje , dasje lijkt mij ook prima, heb alles liggen (zoals het een rechtenstudent betaamt )
Voor warme voeten en zulks.quote:Op zondag 16 december 2012 21:33 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Bikini oke, Uggs gaan echt te furr
Een (goed zittend/ogend) pak is net zoals alle andere kleding gewoon mooi, ook buiten werk/studie om. Vanwaar de associatie met snobberig gedrag?quote:Op zondag 16 december 2012 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, gewoon een hekel aan dat over-snobberige gedrag
Dat hoor je mij ook nooit ontkennen. Maar dat is iets anders dan een dresscode voor een paar biertjes met wat medestudenten.quote:Op zondag 16 december 2012 21:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En (goed zittend/ogend) pak is net zoals alle andere kleding gewoon mooi, ook buiten werk/studie om.
Daarom een klein beetje rebels toch.quote:Op zondag 16 december 2012 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, gewoon een hekel aan dat over-snobberige gedrag
Ik geloof dat het meer leuk is bedoeld omdat het hier wel vaak over pakken/kleding ging.quote:Op zondag 16 december 2012 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook nooit ontkennen. Maar dat is iets anders dan een dresscode voor een paar biertjes met wat medestudenten.
Als je koude voeten hebt, dan moet je gewoon een biertje drinkenquote:
Je bedoelt 'een'.quote:Op zondag 16 december 2012 21:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor warme voeten en zulks.
[..]
Een (goed zittend/ogend) pak is net zoals alle andere kleding gewoon mooi, ook buiten werk/studie om. Vanwaar de associatie met snobberig gedrag?
Goeie avatar, fan?quote:Op zondag 16 december 2012 21:35 schreef Paxcon het volgende:
Heb het liever twee weken later ivm met tentamens, en aan wat voor tijd moet ik denken, aangezien ik fucking ver moet reizen..
Oh, en als er echt een dresscode komt laat ik het schieten
Jij moet wel komen Pax.quote:Op zondag 16 december 2012 21:35 schreef Paxcon het volgende:
Heb het liever twee weken later ivm met tentamens, en aan wat voor tijd moet ik denken, aangezien ik fucking ver moet reizen..
Oh, en als er echt een dresscode komt laat ik het schieten
Jou mod maken was ook het grootste pluspunt van Fok! dit jaar.quote:
Wat een held is die vent. Ben je dit jaar in het olympisch stadion geweest? Het was echt fantastisch.quote:
Ik moet bijna blozen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jou mod maken was ook het grootste pluspunt van Fok! dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |