quote:Op zondag 16 december 2012 21:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Op Zuid (en in Oud-Zuid) zitten genoeg tentjes waar je een biertje kunt nuttigen. Val je met je pak ook niet uit de toon
Zelfs ik heb Erik wel eens op een casual friday betrapt. Dat zal vast wel meevallen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:06 schreef Tchock het volgende:
Erik gaat vast van de meet een verkapte dress-off maken
Jij begon prompt te haten op mijn hipsterschoenen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zelfs ik heb Erik wel eens op een casual friday betrapt. Dat zal vast wel meevallen.
Ik geloof dat ik gewoon flabbergasted was dat jij sneakers droeg.quote:Op zondag 16 december 2012 21:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij begon prompt te haten op mijn hipsterschoenen.
Het tijdstip staat nog open.quote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vrijdag de 28e een meet zie ik? En vanaf hoe laat dan? Heb die dag al wat, dus weet niet zeker of ik er bij kan zijn.
Je bent gewend aan mijn chillheid. De heren hier hebben het druk.quote:Op zondag 16 december 2012 21:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het tijdstip staat nog open.
God, moet ik nu ook een poll maken voor de middag/avond? Kunnen we niet gewoon vanaf een uurtje of 19.00 gaan bieren? Tijd zat dan, ook als je de trein terug naar huis moet pakken.
Oja, we moeten rekening houden met de drukke agenda's van heren (en dames?) studenten.quote:Op zondag 16 december 2012 21:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent gewend aan mijn chillheid. De heren hier hebben het druk.
quote:Op zondag 16 december 2012 21:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waar naar toe?
Hebben we een meer datum?
Moet ik verdomme bij iedereen 'indirecte' antwoorden verwachten?!quote:Op zondag 16 december 2012 21:24 schreef De_Fietser het volgende:
Doen we aan dresscode dan?
Mart Smeets-truien zijn ook mooi toch
Sorry ik kwam gewoon binnenvallenquote:
Ik ben voornemens te komen ja.quote:Op zondag 16 december 2012 21:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Moet ik verdomme bij iedereen 'indirecte' antwoorden verwachten?!
Geef 's aan of je komt
En geen idee, iemand hier had geopperd om in pak te komen. Mij lijkt dat een beetje te, maar als iedereen dat wil...
Wel iets van dresscodequote:Op zondag 16 december 2012 21:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geef 's aan of je komt
En geen idee, iemand hier had geopperd om in pak te komen. Mij lijkt dat een beetje te, maar als iedereen dat wil...
Iedereen een roze zakdoek uit de kontzak?quote:Op zondag 16 december 2012 21:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel iets van dresscodegewoon omdat het kan.
Ik deed even muhahahaquote:Op zondag 16 december 2012 21:26 schreef Tchock het volgende:
Toen ik eenmaal besefte dat het HELEMAAL niet overzichtelijk is om alle arresten te kleurcoderen op onderwerp was het al veel te laat
[ afbeelding ]
Wat een werkquote:Op zondag 16 december 2012 21:26 schreef Tchock het volgende:
Toen ik eenmaal besefte dat het HELEMAAL niet overzichtelijk is om alle arresten te kleurcoderen op onderwerp was het al veel te laat
[ afbeelding ]
Gaat net te furr.quote:Op zondag 16 december 2012 21:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iedereen een roze zakdoek uit de kontzak?
[..]
Ik deed even muhahaha
Jaquote:
Ik dacht dat we het een hele tijd al iets hadden afgesproken over pakken bij de meetquote:Op zondag 16 december 2012 21:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geef 's aan of je komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |