Jou mod maken was ook het grootste pluspunt van Fok! dit jaar.quote:
Wat een held is die vent. Ben je dit jaar in het olympisch stadion geweest? Het was echt fantastisch.quote:
Ik moet bijna blozen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jou mod maken was ook het grootste pluspunt van Fok! dit jaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door Maharbal op 16-12-2012 21:38 ]quote:Op zondag 16 december 2012 21:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jou mod maken was ook het grootste pluspunt van Fok! dit jaar.
Wat een hel was dat. Tot 04:30 tubular bells soundchecken.quote:Op zondag 16 december 2012 21:37 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Wat een held is die vent. Ben je dit jaar in het olympisch stadion geweest? Het was echt fantastisch.
'normale kleding' in de zin van alleen maar in pak/net komen of 'normale kleding' in de zin van gebrek aan nette kleding?quote:Op zondag 16 december 2012 21:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
nou er zitten mensen bij mij in de werkgroep...die hebben nog nooit van 'normale' kleding gehoord.
in de zin van zwaar alternatieve kleding.quote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
'normale kleding' in de zin van alleen maar in pak/net komen of 'normale kleding' in de zin van gebrek aan nette kleding?
Pax, de treinen vanuit Groningen rijden rechtstreeks op Zuid (en dus andersom). Je kunt dus tot een uur of 0.00 weg geloof ik, en dan hoor je het nog te halen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:35 schreef Paxcon het volgende:
Heb het liever twee weken later ivm met tentamens, en aan wat voor tijd moet ik denken, aangezien ik fucking ver moet reizen..
Oh, en als er echt een dresscode komt laat ik het schieten
Someone missed somethingquote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mag hoor. I have that effect on people.
En het probleem daarmee is?quote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
in de zin van zwaar alternatieve kleding.
Ik had een kaart voor Moönchengladbach afgelopen september maar toen kon ik niet met uni en alles. Baal er nog steeds van. Al moet ik zeggen dat ik vooral zijn latere werk waardeer.quote:Op zondag 16 december 2012 21:37 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Wat een held is die vent. Ben je dit jaar in het olympisch stadion geweest? Het was echt fantastisch.
Godzijdank.quote:Op zondag 16 december 2012 21:40 schreef Maharbal het volgende:
Uiteraard stop ik nu met het misbruiken van mijn macht.
Uiteraard zal ik nu stoppen met het misbruiken van mijn rechten.
[..]
Pax, de treinen vanuit Groningen rijden rechtstreeks op Zuid (en dus andersom). Je kunt dus tot een uur of 0.00 weg geloof ik, en dan hoor je het nog te halen.
Ik stel voor dat we rond 18.00 / 19.00 biertjes gaan doen.
[..]
Someone missed something
Zeer vreemd, zeker voor Leiden. Ik zou elke dag wel in een overhemd en een jasje willen komen maar mijn kast is nog niet vol genoeg om dat elke dag te realiseren.quote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
in de zin van zwaar alternatieve kleding.
Ik ben op de mobiele site. Dan mis je nog al vaak wat.quote:Op zondag 16 december 2012 21:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Pax, de treinen vanuit Groningen rijden rechtstreeks op Zuid (en dus andersom). Je kunt dus tot een uur of 0.00 weg geloof ik, en dan hoor je het nog te halen.
[..]
Someone missed something
Oh okequote:Op zondag 16 december 2012 21:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Someone missed something
Ik heb elke dag een overhemd aan.quote:Op zondag 16 december 2012 21:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zeer vreemd, zeker voor Leiden. Ik zou elke dag wel in een overhemd en een jasje willen komen maar mijn kast is nog niet vol genoeg om dat elke dag te realiseren.
Dan zet ik je er bij deze bij.quote:Op zondag 16 december 2012 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke. Moet vast lukken dan denk ik.
Ik niet!quote:
No worry's gewoon komen!quote:Op zondag 16 december 2012 21:42 schreef Paxcon het volgende:
Het punt is alleen wel dat ik altijd zaterdag om 06.00 bij mn supermarkt moet beginnen maar ach.
eeuwig zonde. Ik ben wel geweest (in Amsterdam) en ben de muziek alleen maar meer gaan waarderen. Ik moet zeggen dat ik Old Ideas nog te weinig beluisterd heb. Maar Suzanne,quote:Op zondag 16 december 2012 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had een kaart voor Moönchengladbach afgelopen september maar toen kon ik niet met uni en alles. Baal er nog steeds van. Al moet ik zeggen dat ik vooral zijn latere werk waardeer.
En wat een prachtig album is Old Ideas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |