A'dam Zuid heeft geen metro. edit: Waaacht ik vergiste me met Muiderpoortquote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het treinstation of het metrostation?
Ik ben nog in dubio of ik met OV kom of met de auto.quote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sorryoverigens rijd ik zelf niet als ik moet drinken.
One and the same.quote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het treinstation of het metrostation?
Heeft het wel.quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
A'dam Zuid heeft geen metro. edit: Waaacht ik vergiste me met Muiderpoort
Ow, dan stap ik zeker gewoon op het spoor uit elke keerquote:
Die edit was er al lang toen jij je snappy comment begonquote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ow, dan stap ik zeker gewoon op het spoor uit elke keer
Schoft...quote:Op zondag 16 december 2012 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die edit was er al lang toen jij je snappy comment begon
Daarom kwamen we elkaar tegen op het spoor. Al die Zuidassers krijgen zelfmoordneigingen van het werken aldaar.quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ow, dan stap ik zeker gewoon op het spoor uit elke keer
Aaah dus iedereen komt gewoon daar eerst?quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
One and the same.
[..]
Heeft het wel.
Jij bent altijd zo heerlijk assertief Tchockquote:Op zondag 16 december 2012 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die edit was er al lang toen jij je snappy comment begon
quote:
Ik ook van julliequote:Op zondag 16 december 2012 22:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo heerlijk assertief Tchock
naast het station kan je prima biertje doen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Aaah dus iedereen komt gewoon daar eerst?
Aaah cool.quote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
naast het station kan je prima biertje doen.
Yup. Meteen een RC openen als je er komt werken, scheelt gedoe.quote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef eriksd het volgende:
Wat dat betreft kan je je geld goed kwijt op de zuidas.
Wat heb je daar allemaal gekocht dan?quote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef Tchock het volgende:
On a sidenote: ik hoop dat FOK! geld krijgt voor elke redirect naar ibood.com, want dan heeft Danny echt al flink op mij verdiend
Niets, ik klik er steeds per ongeluk opquote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Wat heb je daar allemaal gekocht dan?
dat mag niet he, lulhannesquote:Op zondag 16 december 2012 21:26 schreef Tchock het volgende:
Toen ik eenmaal besefte dat het HELEMAAL niet overzichtelijk is om alle arresten te kleurcoderen op onderwerp was het al veel te laat
[ afbeelding ]
en dat ging gepaard met diepgravende discussiesquote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Nieuw record neergezet mbt de volloopsnelheid van een topic?
dan moet norah wel komenquote:Op zondag 16 december 2012 21:32 schreef Maharbal het volgende:
Vrouwen moeten wel in bikini overigens. Daarbij mag je, bij hoge uitzondering, deze keer Uggs dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |