True maar wel handig bereikbaarquote:Op zondag 16 december 2012 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is wel betaald. Gratis moet volgens mij kunnen.
Sinds wanneer telt de week van 17 december nietquote:Op zondag 16 december 2012 22:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik tel komende week gewoon niet mee.
Ja, dat is waar. Maar daar zijn er wel meer vanquote:Op zondag 16 december 2012 22:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
True maar wel handig bereikbaaren ach het is niet duur.
Het is zondagavond, bijna maandag. Weekend is voorbij, dus de week is begonnenquote:Op zondag 16 december 2012 22:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sinds wanneer telt de week van 17 december niet
quote:
Thanks so much.quote:
Oh ik zie het. Haha, als NotGuilty komt, ben ik ook vd partij.quote:Op zondag 16 december 2012 22:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoi, volgende week bier. Het vrouwenquotum is nog niet hoog genoeg, Erik alleen is niet genoeg.
Ik. Tentamen as vrijdag.quote:
Nog 1 uur en 55 minuten.quote:Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is zondagavond, bijna maandag. Weekend is voorbij, dus de week is begonnen
De week begint niet op zondag. Scheer je weg, gristenhond!quote:Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is zondagavond, bijna maandag. Weekend is voorbij, dus de week is begonnen
quote:Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
De week begint niet op zondag. Scheer je weg, gristenhond!
Nog hartstikke ver weg joh.quote:Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef N0rah het volgende:
[..]
[..]
Thanks so much.
[..]
Oh ik zie het. Haha, als NotGuilty komt, ben ik ook vd partij.
[..]
Ik. Tentamen as vrijdag.
Niet all-inclusive wonenquote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef eriksd het volgende:
Ik heb het koud. Maar verwarming aanzetten kost geld.
Ik dacht dat jij op kantoor geld binnenharktequote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef eriksd het volgende:
Ik heb het koud. Maar verwarming aanzetten kost geld.
De wet van SpotlessMind00:quote:Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goed gelezen.Maar het sluit elkander niet meteen uit. En je mag sowieso 1 bier ofzo.
Dat was het. Totdat ik meters kreeg. Daar gingen mijn douchesessies van 1,5 uur.quote:
I also like fluffy fingers.quote:Op zondag 16 december 2012 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op kantoor geld binnenharkte
Het is al laat.quote:Op zondag 16 december 2012 22:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De wet van SpotlessMind00:
Aantal uren/1.5 en daar tel je 2 bij op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |