Anders is een transferium ook nog wel een optie. Klein stukje OV kan wel.quote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat parkeren in Amsterdam vraag ik mij dus ook af, lijkt mij lastig om ergens in de buurt van de pub gratis te parkeren zodat je niet het OV nodig hebt om bij je auto te komen. Ik weet daar echter niet het antwoord op, ben niet bekend in Amsterdam en omstreken (nog niet, hoop er ooit te wonen).
Als ik vroeger naar Amsterdam ging, werd er geparkeerd bij het station van Abcoude.quote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat parkeren in Amsterdam vraag ik mij dus ook af, lijkt mij lastig om ergens in de buurt van de pub gratis te parkeren zodat je niet het OV nodig hebt om bij je auto te komen. Ik weet daar echter niet het antwoord op, ben niet bekend in Amsterdam en omstreken (nog niet, hoop er ooit te wonen).
In Zuid niet, dat is kut. Maar je kunt wel je auto een paar metrostations verder weg zetten en met de metro komen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Is het daar relax met parkeren enzulks?
Je bent een held. Waar is het eigenlijk?quote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef Maharbal het volgende:
Goed, dan staat het tijdstip bij deze op 18.00
Amstelveen is op 2 minuten en makkelijk parkeren. Gewoon in buitenveldert neerknallen en 5 minuten lopen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ohja, nog makkelijker jaquote:Op zondag 16 december 2012 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Amstelveen is op 2 minuten en makkelijk parkeren. Gewoon in buitenveldert neerknallen en 5 minuten lopen.
Jaquote:Op zondag 16 december 2012 22:01 schreef N0rah het volgende:
Een avv is toch een wet in materiële zin?
Ja, is synoniem.quote:Op zondag 16 december 2012 22:01 schreef N0rah het volgende:
Hoi, volgende week bier. Het vrouwenquotum is nog niet hoog genoeg, Erik alleen is niet genoeg.quote:Op zondag 16 december 2012 22:01 schreef N0rah het volgende:
Ja, maar verder who cares?quote:Op zondag 16 december 2012 22:01 schreef N0rah het volgende:
Die is wel betaald. Gratis moet volgens mij kunnen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:02 schreef Actaeon het volgende:
De Amsterdam site geeft als handigste P+R Arena aan.
Meer 2 weken eigenlijk.quote:Op zondag 16 december 2012 22:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoi, volgende week bier. Het vrouwenquotum is nog niet hoog genoeg, Erik alleen is niet genoeg.
2 weken toch?quote:Op zondag 16 december 2012 22:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoi, volgende week bier. Het vrouwenquotum is nog niet hoog genoeg, Erik alleen is niet genoeg.
True maar wel handig bereikbaarquote:Op zondag 16 december 2012 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is wel betaald. Gratis moet volgens mij kunnen.
Sinds wanneer telt de week van 17 december nietquote:Op zondag 16 december 2012 22:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik tel komende week gewoon niet mee.
Ja, dat is waar. Maar daar zijn er wel meer vanquote:Op zondag 16 december 2012 22:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
True maar wel handig bereikbaaren ach het is niet duur.
Het is zondagavond, bijna maandag. Weekend is voorbij, dus de week is begonnenquote:Op zondag 16 december 2012 22:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sinds wanneer telt de week van 17 december niet
quote:
Thanks so much.quote:
Oh ik zie het. Haha, als NotGuilty komt, ben ik ook vd partij.quote:Op zondag 16 december 2012 22:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik. Tentamen as vrijdag.quote:
Nog 1 uur en 55 minuten.quote:Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is zondagavond, bijna maandag. Weekend is voorbij, dus de week is begonnen
De week begint niet op zondag. Scheer je weg, gristenhond!quote:Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is zondagavond, bijna maandag. Weekend is voorbij, dus de week is begonnen
quote:Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
De week begint niet op zondag. Scheer je weg, gristenhond!
Nog hartstikke ver weg joh.quote:Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef N0rah het volgende:
[..]
[..]
Thanks so much.
[..]
Oh ik zie het. Haha, als NotGuilty komt, ben ik ook vd partij.
[..]
Ik. Tentamen as vrijdag.
Niet all-inclusive wonenquote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef eriksd het volgende:
Ik heb het koud. Maar verwarming aanzetten kost geld.
Ik dacht dat jij op kantoor geld binnenharktequote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef eriksd het volgende:
Ik heb het koud. Maar verwarming aanzetten kost geld.
De wet van SpotlessMind00:quote:Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goed gelezen.Maar het sluit elkander niet meteen uit. En je mag sowieso 1 bier ofzo.
Dat was het. Totdat ik meters kreeg. Daar gingen mijn douchesessies van 1,5 uur.quote:
I also like fluffy fingers.quote:Op zondag 16 december 2012 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op kantoor geld binnenharkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |