Ik kijk de wedstrijd man, ik kom later wel met voorbeeldenquote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Je kan dat wel overal roepen maar je komt nooit met voorbeelden neusje
Vandaag feyenoord gezien?quote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Je kan dat wel overal roepen maar je komt nooit met voorbeelden neusje
Dat mag je toelichten.quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord al het hele seizoen steeds 'iets te veel' krijgt.
Halve zool.quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
al die mazzelgoaltjes van jullie al dit seizoen noem je geen joods geluk?
ga jij eens naar eindhovenquote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Shreyas het volgende:
Als Twente of Feyenoord op zo een wijze de 3-2 maakt hoor je niemand, als Ajax het doet is het ineens ''Lucky Ajax", ''Joods Geluk", 'KNJB", "onverdiend'', etc.![]()
Beter klapt iemand hemquote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Gelijkspelletje zou wel verdiend zijn. Allemaal de schuld van Davy.
De verdediging van veel Nederlandse (top)clubs is dramatisch dit seizoenquote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die verdediging van Ajax, de tering. Alsof ze rechtstreeks uit de Fjes komen.
zou zeker verdiend zijn, maar neem liever alle punten mee hierheenquote:Op zondag 16 december 2012 18:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Gelijkspelletje zou wel verdiend zijn. Allemaal de schuld van Davy.
Want?quote:
Ik wil nog niet dood in Oss gevonden worden. Mag iemand anders van mij doen. TwenteFC of zo. Die slaat nogal graag.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |