71quote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
70ste minuut
Called it
Zei ik toch
Omdat jij hem jinxed. Deed je GVD gisteren met Philips ook. Verschrikkelijke oetlul dat je er loopt. Doe eens zetten dat W2 dadelijk gelijkmaakt.quote:
Nee ik ga niet liegen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat jij hem jinxed. Deed je GVD gisteren met Philips ook. Verschrikkelijke oetlul dat je er loopt. Doe eens zetten dat W2 dadelijk gelijkmaakt.
Davy is een Ajaciedquote:Op zondag 16 december 2012 17:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat jij hem jinxed. Deed je GVD gisteren met Philips ook. Verschrikkelijke oetlul dat je er loopt. Doe eens zetten dat W2 dadelijk gelijkmaakt.
Totaal niet verdiend toch. Zwakste wedstrijd die ik in tijden van ze heb gezien.quote:Op zondag 16 december 2012 17:59 schreef Tarado het volgende:
Eindelijk, nu de 3 punten mee naar huis nemen
Echt he.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Saaie wedstrijd
Typische 2-3 wedstrijd van Ajax
Nee joh. Blunder dat ze twee goals doorlaten, maar verder is Ajax de betere op het veld. Hoewel maar net.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef KingRoland het volgende:
Dat Davy haters heeft begrijp ik niet
Vraag het maar in de SCquote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef KingRoland het volgende:
Dat Davy haters heeft begrijp ik niet
Speciaal voor Davy.quote:
Eh, net won Feyenoord met een late 3-2 en het halve topic begon te zeiken over een thuisfluitende scheidsquote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Shreyas het volgende:
Als Twente of Feyenoord op zo een wijze de 3-2 maakt hoor je niemand, als Ajax het doet is het ineens ''Lucky Ajax", ''Joods Geluk", 'KNJB", "onverdiend'', etc.![]()
Calimero alert.quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Shreyas het volgende:
Als Twente of Feyenoord op zo een wijze de 3-2 maakt hoor je niemand, als Ajax het doet is het ineens ''Lucky Ajax", ''Joods Geluk", 'KNJB", "onverdiend'', etc.![]()
Jij mist de posts van GGMM?quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Shreyas het volgende:
Neem een knuffel en knuffel hem evenquote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Shreyas het volgende:
al die mazzelgoaltjes van jullie al dit seizoen noem je geen joods geluk?quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Shreyas het volgende:
Omdat Feyenoord al het hele seizoen steeds 'iets te veel' krijgt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, net won Feyenoord en het halve topic begon te zeiken over een thuisfluitende scheids
Zeg dan niet dat mensen bij Feyenoord niet zeuren?quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord al het hele seizoen steeds 'iets te veel' krijgt.
Nee, al die mazzelgoaltjes waarmee Twente en PSV afgelopen 7 jaar kampioen werden noem ik ook geen geluk meer. Eerst wel hoor, maar inmiddels realiseer ik me dat dat gewoon een kwaliteit is.quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
al die mazzelgoaltjes van jullie al dit seizoen noem je geen joods geluk?
Je kan dat wel overal roepen maar je komt nooit met voorbeelden neusjequote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, omdat Frank dat zegt toch???quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |