Vraag het maar in de SCquote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef KingRoland het volgende:
Dat Davy haters heeft begrijp ik niet
Speciaal voor Davy.quote:
Eh, net won Feyenoord met een late 3-2 en het halve topic begon te zeiken over een thuisfluitende scheidsquote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Shreyas het volgende:
Als Twente of Feyenoord op zo een wijze de 3-2 maakt hoor je niemand, als Ajax het doet is het ineens ''Lucky Ajax", ''Joods Geluk", 'KNJB", "onverdiend'', etc.![]()
Calimero alert.quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Shreyas het volgende:
Als Twente of Feyenoord op zo een wijze de 3-2 maakt hoor je niemand, als Ajax het doet is het ineens ''Lucky Ajax", ''Joods Geluk", 'KNJB", "onverdiend'', etc.![]()
Jij mist de posts van GGMM?quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Shreyas het volgende:
Neem een knuffel en knuffel hem evenquote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Shreyas het volgende:
al die mazzelgoaltjes van jullie al dit seizoen noem je geen joods geluk?quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Shreyas het volgende:
Omdat Feyenoord al het hele seizoen steeds 'iets te veel' krijgt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, net won Feyenoord en het halve topic begon te zeiken over een thuisfluitende scheids
Zeg dan niet dat mensen bij Feyenoord niet zeuren?quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord al het hele seizoen steeds 'iets te veel' krijgt.
Nee, al die mazzelgoaltjes waarmee Twente en PSV afgelopen 7 jaar kampioen werden noem ik ook geen geluk meer. Eerst wel hoor, maar inmiddels realiseer ik me dat dat gewoon een kwaliteit is.quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
al die mazzelgoaltjes van jullie al dit seizoen noem je geen joods geluk?
Je kan dat wel overal roepen maar je komt nooit met voorbeelden neusjequote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, omdat Frank dat zegt toch???quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |