Ik bedoel dat ze het steeds over bakken heeft en hoe slecht dat wel niet is. Stomen lijkt mij niet schadelijk voor de gezondheid.quote:Op maandag 17 december 2012 10:52 schreef Karina het volgende:
Als het gestoomd is, is het niet rauw, dat kan natuurlijk niet!
En ze eten toch alleen groente? Dus vis kan sowieso niet.
Heb jij zo weinig keuzevrijheid gehad dan, of dingen moeten doen onder dwang?quote:
Ik geloof bij Pauw en Witteman zei ze dat ze geen vis wil omdat er allemaal giftige dingen in de zee zitten..quote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze het steeds over bakken heeft en hoe slecht dat wel niet is. Stomen lijkt mij niet schadelijk voor de gezondheid.
Ik wil weten waarom ze geen vis eten.
quote:Op maandag 17 december 2012 10:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Melk is niet goed voor je. Melk is babyvoedsel.
Dat had ik ook bij dat bericht.quote:Op maandag 17 december 2012 11:09 schreef hexje het volgende:
Ik moet ineens aan Ils G. denken. Ik hopelijk gaat Francis geen rare dingen doen als ze nog meer onder druk wordt gezet....
Waarschijnlijk wat ze zelf in haar hoofd haalt of ze ergens leest..quote:Op maandag 17 december 2012 11:01 schreef Karina het volgende:
Ik zat al een beetje te zoeken, maar ik kan niet zo snel vinden wat nou precies de "regels" zijn.
Misschien 'gaan' ze ook niet naar de tandarts...quote:Op maandag 17 december 2012 11:33 schreef Poppejans het volgende:
En allebei gele tanden, dat komt vast niet door al dat ''gezonde'' fruitwat ze dagelijks in enorme hoeveelheden wegkauwen.
De tandarts gebruikt ook alleen maar GIF!quote:Op maandag 17 december 2012 12:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Misschien 'gaan' ze ook niet naar de tandarts...
Aandachtsgeil ja.quote:Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef Remzz het volgende:
Raar dat die moeder toestaat dat alles word gefilmt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |