Was die erin gegaan was die wedstrijd nog legendarischer geworden dan de 4-2-met-hattrick van Guidettiquote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die kopbal van Pelleop m'n netvlies gebrand, staat'ie.
Zeker weten, ja.quote:Op zondag 16 december 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was die erin gegaan was die wedstrijd nog legendarischer geworden dan de 4-2-met-hattrick van Guidetti
Nog de de afdrukken op me kop van mijn vingers die erin gebeiteld waren, zoooo dichtbij toenquote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die kopbal van Pelleop m'n netvlies gebrand, staat'ie.
Sowieso ging ALLES vandaag over rechts en was het pijnlijk hoe slecht Elabdellaoui met Schaken aansloot ja, PRECIES dat zei ik tegen Kapitein vanmiddag. Enige manier hoe dat ging was via Pelle, maar ja die stond dan weer daardoor met zijn rug richting de 16quote:Op zondag 16 december 2012 17:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nog de de afdrukken op me kop van mijn vingers die erin gebeiteld waren, zoooo dichtbij toen![]()
Ellabdeallaoui deed het aanvallend niet verkeerd, er was echter totaal geen aansluiting van Schaken of het middenveld.
Na thunderdome doorgegaan naae de kuip. Lekkerrequote:Op zondag 16 december 2012 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Caland !!!!!!!!!!
Ben je weer bezopen gek
quote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Na thunderdome doorgegaan naae de kuip. Lekkerre
Jij in de RAI ja? Ik had geen zin daarin. Maar positief dat je 't naar je zin gehad hepquote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Na thunderdome doorgegaan naae de kuip. Lekkerre
1 wedstrijd, dan kan hij tenminste niet geschorst worden voor Ajax-uit.quote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een wedstrijd
Lees alleen dat mensen vinden dat Pelle nog een schorsing moet krijgen? Waarvoor dat dan?
Omdat ze jaloers en krankzinnig zijn. Pelle heeft niets verkeerd gedaan. Scheids heeft het beoordeeld, dus kan er niets meer gegeven worden.quote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een wedstrijd
Lees alleen dat mensen vinden dat Pelle nog een schorsing moet krijgen? Waarvoor dat dan?
De scheids heeft het teruggezien en vond het "absoluut geen rode kaart".quote:Op zondag 16 december 2012 17:42 schreef Irritatie100 het volgende:
dacht ook al, heb Pelle niks zien doen. Alleen een of andere kerel die op de grond lag te creperen na een duel met Pelle, toen zag dat de scheids niks gaf en toen INEENS al klagend en wegwerpgebaren makend opstond
Mulder trouwens
ik stond al te juichenquote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
What the fuck gebeurde er trouwens met die shit (aan mijn zijde van het stadion) dat Bossen eerst naar de stip wijst, en vervolgens 'faket' dat hij een doeltrap bedoelde?
Leg dan gewoon uit dat je overruled bent door je lijnrechter i.p.v. dit toneelstukje
Die waren aan het schoppen begin van de wedstrijdquote:Op zondag 16 december 2012 17:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Die van ado lagen sowieso vaker op de grond dan dat ze aan het voetballen waren
Zei net dit in de slowchat:quote:Op zondag 16 december 2012 17:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Die van ado lagen sowieso vaker op de grond dan dat ze aan het voetballen waren
quote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef Helpmefok het volgende:
Hun moeders hebben vroeger gewerkt achter Holland Spoor en ze hebben datzelfde principe toegepast op de grasmat in De Kuip...
Wanneer was dat?quote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
What the fuck gebeurde er trouwens met die shit (aan mijn zijde van het stadion) dat Bossen eerst naar de stip wijst, en vervolgens 'faket' dat hij een doeltrap bedoelde?
Leg dan gewoon uit dat je overruled bent door je lijnrechter i.p.v. dit toneelstukje
Inderdaad, ik dacht dat tie ook een penalty gaf.quote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die eerste tackle op Graziano aan de (kijkend vanaf X) rechterkant van de 16
Gozer was de weg compleet kwijt joh. Had je Caland neergezet op het veld met zn bezopen harses had hij nog beter gefloten.quote:Op zondag 16 december 2012 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat tie ook een penalty gaf.
Sowieso had hij de wedstrijd niet onder controle en had tie geen overzicht, en dan druk ik me nog diplomatiek uit.
was duidelijk een penal zat er met mijn neus bovenopquote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die eerste tackle op Graziano aan de (kijkend vanaf X) rechterkant van de 16
Ik ook, was een penalty.quote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
was duidelijk een penal zat er met mijn neus bovenop
Ik miste het Z-publiek. Wat een kansloze boel op E.quote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Dekatria het volgende:
Gekkenhuis op W trouwens, na die 3-2. Kwam ergens beneden terecht
Overduidelijk niet. Die shit van ADO was geen penalty, verder was BMI geen rood. Ons is 2 penalties onthouden.quote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2-2 was op zijn plaats geweest
Lief dagboek,...quote:Op zondag 16 december 2012 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik miste het Z-publiek. Wat een kansloze boel op E.
Even serieus, ik sta ergens met Donraja, Kapo en Don's broer. Komen er van die 50+ wijven "Ja vaste plekke hiero oprottuhhh daaaag daaaaaaaag".. Echt van die korte-vlotkapsel wijven, een had knalrood haar zelfs.
Wat gebeurde er vervolgens: wij stappen een stukje opzij, ik kon niet helemaal weg bij die stoel. "Ja hallo nog een stukkie verder".
Ik: "Dacht je godverdomme dat ik over hem heen ging klimmen ofzo?"
Wijf: "Ja nou je staat in de weg"
Ik voor 't eerst in mn leven dit gezicht in real life weten te realiseren:!
Wat een wijven, wat een publiek
Voortaan maar weer op Z. Heb zo'n hekel aan dat "dit is mijn plekje" publiek aan de andere kant van t stadion.
Pelle de nieuwe suarez.... had ook wel een kaartje mogen hebbenquote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Overduidelijk niet. Die shit van ADO was geen penalty, verder was BMI geen rood. Ons is 2 penalties onthouden.
4-1 ofzo was meer naar verhouding geweest, punt uit.
Hij ging voor geel, en kreeg niksquote:Op zondag 16 december 2012 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pelle de nieuwe suarez.... had ook wel een kaartje mogen hebben
Neuh. En sowieso was ADO nooit in de wedstrijd gekomen als die onterechte penalty niet gegeven wordt en als Pelle zijn 2 penalties wel zou krijgen (en Schaken was ook een penal trouwens).quote:Op zondag 16 december 2012 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pelle de nieuwe suarez.... had ook wel een kaartje mogen hebben
Ja die Bossen kan godverdomme helemaal niets goed doen vandaagquote:Op zondag 16 december 2012 18:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij ging voor geel, en kreeg niks
Legioenzaal was niet zozeer 'vechten' als meer een soort van spatisch-dansen waarbij je elkaar zo nu en dan op de smoel beukt ofzo toch?quote:Op zondag 16 december 2012 18:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb je trouwens nog steeds dat supporters onderling met elkaar gaan vechten in de legioenzaal? Dat vond ik altijd wel zo triest
Beste man vandaag.quote:Op zondag 16 december 2012 18:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb je trouwens nog steeds dat supporters onderling met elkaar gaan vechten in de legioenzaal? Dat vond ik altijd wel zo triest
En hoe speelde Mathijssen?
Alles beter dan De_Krommequote:Op zondag 16 december 2012 18:11 schreef Muto het volgende:
Die ADO-Supporters zijn ook niet meer wat ze zijn geweest hè.
Als hij hier nog eens langskomt, even vragen wat die spits moet kosten. Goed spelertje.quote:
Komend weekend wordt fucking hard Gek. Ajax eraf tegen Utrecht, PSV bij NAC, Twente bij ... geen idee maar ook een zware ploeg (heerenveen?)quote:Op zondag 16 december 2012 18:13 schreef Dekatria het volgende:
Ajax alsnog gewonnen. Ach, Vitesse en PSV punten verspeeld noem ik alsnog een goed weekend
Zeker, en volgend weekend een leuk schema voor de boeg, met NAC-PSV (avondje NAC, angstgegner psv) en Utreg - Ajax, ook nog AZ - Twente.quote:Op zondag 16 december 2012 18:13 schreef Dekatria het volgende:
Ajax alsnog gewonnen. Ach, Vitesse en PSV punten verspeeld noem ik alsnog een goed weekend
Komend weekend Staan we gewoon op de gedeeld Eerste plaats Qua punten. Daar Ben ik gewoon serieus van overtuigd.quote:Op zondag 16 december 2012 18:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker, en volgend weekend een leuk schema voor de boeg, met NAC-PSV (avondje NAC, angstgegner psv) en Utreg - Ajax, ook nog AZ - Twente.
Tussendoor nog bekerwedstrijd in Heerenveen, en dan die andere noorderlingen thuis ontvangen.
Kom maar op
Ajax verliest wel ja na de pittige bekerpot tegen Groningen. En dan met 4-2 op de bek in Utrecht.quote:Op zondag 16 december 2012 18:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komend weekend Staan we gewoon op de gedeeld Eerste plaats Qua punten. Daar Ben ik gewoon serieus van overtuigd.
5 miljoen, standaard. Die tweede ring moet af.quote:Op zondag 16 december 2012 18:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Als hij hier nog eens langskomt, even vragen wat die spits moet kosten. Goed spelertje.
Als hij in Bernabeu is geweest, geeft hij alleen om de derde ringquote:Op zondag 16 december 2012 18:18 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
5 miljoen, standaard. Die tweede ring moet af.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:18 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
5 miljoen, standaard. Die tweede ring moet af.
Dat dus.quote:Op zondag 16 december 2012 18:23 schreef Cara het volgende:
Bossen vindt de kaart van indi twijfelachtig maar nog steeds een strafschop. Kan iemand die randdebiel in bescherming nemen en hem nooit meer laten fluiten??
Let op, morgen komt hij weer langs.quote:Op zondag 16 december 2012 18:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gek zei dat we Chery moesten kopen voor 5 miljoen. Nou, hoeft niet, hij scoort ook voor ons ZONDER dat hij op onze loonlijst staat
Hee ouwe ben jij dr ook weer! Mooi zoquote:
Hij had Pelle rood kunnen geven.quote:Op zondag 16 december 2012 18:23 schreef Cara het volgende:
Bossen vindt de kaart van indi twijfelachtig maar nog steeds een strafschop. Kan iemand die randdebiel in bescherming nemen en hem nooit meer laten fluiten??
Was überhaupt schandalig. IK ZEI TOCH DIE MAAKT ER MEER DAN 15!!!quote:Op zondag 16 december 2012 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
We moeten niet meer kankeren op Immers.
Jawel man schandalig. Drie penalties onthouden en een teveel gegeven aan ADO. Sukkel dattie is.quote:Op zondag 16 december 2012 18:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij had Pelle rood kunnen geven.
Zo slecht vond ik hem niet fluiten
Niet slecht? Ik vond hem echt verschrikkelijk slecht vandaag, hij floot zo ontzettend warrig.quote:Op zondag 16 december 2012 18:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij had Pelle rood kunnen geven.
Zo slecht vond ik hem niet fluiten
Klinkt gunstig. Het is dan wel zaak dat Feyenoord wint van Groningen natuurlijk. Kan nog lastig worden.quote:Op zondag 16 december 2012 18:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker, en volgend weekend een leuk schema voor de boeg, met NAC-PSV (avondje NAC, angstgegner psv) en Utreg - Ajax, ook nog AZ - Twente.
Tussendoor nog bekerwedstrijd in Heerenveen, en dan die andere noorderlingen thuis ontvangen.
Kom maar op
Schaken op z'n enkel getrapt, verloor erdoor zijn schoen. Verder Pellé vlak voor t eind van de eerste helft... Al was die twijfelachtig vonden Kapo en ik.quote:Op zondag 16 december 2012 18:29 schreef Muto het volgende:
Hoeveel pingels hadden we moeten krijgen? Sowieso nog eentje op die actie van Ebdadinges?
Dit is eenvan de belangrijkste speelrondes die er komt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klinkt gunstig. Het is dan wel zaak dat Feyenoord wint van Groningen natuurlijk. Kan nog lastig worden.
Hoogstens geel, en dat kon hij nou net wél gebruiken.quote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef Muto het volgende:
Mwoah, ik vind dat van Pelle geen schorsingwaardig. Gewoon een duw die je wel vaker ziet.
twee wedstrijden zou ik wel mee kunnen leven, is hij er in de arena sowieso bij.quote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef Muto het volgende:
Mwoah, ik vind dat van Pelle geen schorsingwaardig. Gewoon een duw die je wel vaker ziet.
Gozer brengt sowieso echt de juiste mentaliteit. GUIDETTI 2.0 maar op een hele andere manier. Echt superpositief.quote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef TC03 het volgende:
Wel mooi hoe boos Pelle is op die stervende zwaan bij EL.
Volkomen terecht.quote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef TC03 het volgende:
Wel mooi hoe boos Pelle is op die stervende zwaan bij EL.
omdat ie hard werkt en af en toe een pingel binnenschiet?. ik verwacht meer van een nummer 10 van Feyenoord...vooral in voetballend opzicht.quote:Op zondag 16 december 2012 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
We moeten niet meer kankeren op Immers.
Nou ja, hij speelt niet als een echt nummer 10.quote:Op zondag 16 december 2012 18:36 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
omdat ie hard werkt en af en toe een pingel binnenschiet?. ik verwacht meer van een nummer 10 van Feyenoord...vooral in voetballend opzicht.
Zo ist. Ontzettend belangrijk.quote:Op zondag 16 december 2012 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gozer brengt sowieso echt de juiste mentaliteit. GUIDETTI 2.0 maar op een hele andere manier. Echt superpositief.
Ik hoop dat het veldspel ook weer beter wordt, want dat was vandaag en vorige week dramatisch. punten tellen natuurlijk, maar het liefst ook met goed voetbal.quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klinkt gunstig. Het is dan wel zaak dat Feyenoord wint van Groningen natuurlijk. Kan nog lastig worden.
Hopelijk gaat Parma niet moeilijk liggen te doen, maar die zijn toch halverwege een nieuw faillissement..quote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo ist. Ontzettend belangrijk.
Feyenoord bereid een bod voor op Pellé.
Aldus Radio Rijnmond.
Zul je zien dat ie er geen bal meer in legt als ie gekocht is.quote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aldus Radio Rijnmond.
Toch EEN betere 10 (in TEAMcontext) Dan Bakkal was. Een Bakkal met de "ren- en onderscheppingskwaliteiten" van IMMERS was geweldig Geweest.quote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef TC03 het volgende:
Wat is Immers trouwens een emotieloos figuur.
Dat zei ik ook alquote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie er geen bal meer in legt als ie gekocht is.
Ben nog steeds blij met die kansen die die miste in CL/EL ja.quote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toch EEN betere 10 (in TEAMcontext) Dan Bakkal was. Een Bakkal met de "ren- en onderscheppingskwaliteiten" van IMMERS was geweldig Geweest.
Ben blijer met immers dan bakkal though.
Sowieso lullig om dat in zijn schoenen te schuiven. Hadden we Pelle gehad bij Kiev, hadden we allang en breed vCL4 gehaald (dus EL) en misschien zelfs CL.quote:Op zondag 16 december 2012 18:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben nog steeds blij met die kansen die die miste in CL/EL ja.
Zou fantastisch zijn als dat lukt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aldus Radio Rijnmond.
Als je in t buitenland vertelt dat een middenvelder van kampioen Feyenoord er 23 ingelegd heeft, betalen ze zelfs 8 miljoen voor een gast als Immers. Zonder grap. Helemaal met Geel aan de onderhandelingstafel.quote:Op zondag 16 december 2012 18:46 schreef Muto het volgende:
Immers kan en moet beter, maar als hij zo doorgaat haalt hij de 20 doelpunten. Dan doe je het gewoon goed. Bovendien, Feyenoord heeft geen betere speler voor die positie.
Verhoek, dát is pas drama.
Alleen jammer dat hij gehuurd is van ADO, althans dat schijnt toch zo te zijn?quote:Op zondag 16 december 2012 18:49 schreef Helpmefok het volgende:
ers. Zonder grap. Helemaal met Geel aan de onderhand
Pellè heeft een jas.quote:Op zondag 16 december 2012 18:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
Fijne aan Pelle is ook dat hij nooit ziek of geblesseerd is.
Volgens was Guidetti rond deze tijd al twee keer ziek geweest
Dit seizoen ja, en komend seizoen definitief overgenomen. Ligt contractueel al vast. Dus is "onze" speler gewoon.quote:Op zondag 16 december 2012 18:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij gehuurd is van ADO, althans dat schijnt toch zo te zijn?
Nu nog hopen dat Pellè en Immers geen geel pakken volgende week, zou toch zuur zijn als je in de Arena niet op volle sterkte kan aantreden.quote:Op zondag 16 december 2012 18:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
BMI zijn kaart wordt gewoon geseponeerd en ook voor Pelle hoeven we niet te vrezen, gezien het arbitrale duo het geconstateerd heeft. Het was sowieso geen rood, maar goed. Je weet het maar nooit met de KNVB.
Klop dit alsjeblieft af.quote:Op zondag 16 december 2012 18:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ok, ik hoorde iets over voor drie seizoenen gehuurd maar dat kan natuurlijk niet (zo lang duurde zijn contrat bij ADO niet eens). Netjes dan.quote:Op zondag 16 december 2012 18:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit seizoen ja, en komend seizoen definitief overgenomen. Ligt contractueel al vast. Dus is "onze" speler gewoon.
Nee klopt z'n contract bij ADO verloopt 2014 al...quote:Op zondag 16 december 2012 18:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ok, ik hoorde iets over voor drie seizoenen gehuurd maar dat kan natuurlijk niet (zo lang duurde zijn contrat bij ADO niet eens). Netjes dan.
Ja volgens mij ook.quote:Op zondag 16 december 2012 18:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dit jaar en volgend jaar wordt ie getekend begreep ik?
Dan hebben we vandaag echt tegen 15 man gespeeld.quote:
Dat zei ik vanmiddag gelijk al.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klop dit alsjeblieft af.. Kampioenstitel staat of valt met Pellé.
Volgens mij draagt Pelle ook wel een goede winterjas. En zijn vriendin is 17 dus die mag nog geen wiet halen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maar de hamvraag is, eet hij vaak bij Vapiano?quote:Op zondag 16 december 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij draagt Pelle ook wel een goede winterjas. En zijn vriendin is 17 dus die mag nog geen wiet halen.
Echt he, ongelooflijk genieten dat getik daar aan die zijlijn, hoe zij tussen die drie man uitkwamen telkens weer. Helaasch had verder JP het ook niet qua actie/voorzet.quote:Op zondag 16 december 2012 20:01 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vind het zo (positief) opvallend hoe goed Vilhena en Boëtius elkaar kunnen vinden. Heerlijke korte combinaties, hoeven niet te kijken om te weten waar de ander is.
Ik weet dat het te danken is omdat ze al jaren in de jeugd samen spelen, maar doet toch goed om te zien dat ze elkaar ook gewoon op eredivisieniveau zo goed weten te vinden
niet helemaal waar , haalde twee x de achterlijn en legde een keer verkeerd en de tweede keer perfect terug op Pelle...quote:Op zondag 16 december 2012 20:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Echt he, ongelooflijk genieten dat getik daar aan die zijlijn, hoe zij tussen die drie man uitkwamen telkens weer. Helaasch had verder JP het ook niet qua actie/voorzet.
Schaken speelt het hele seizoen dramatisch. Of eigenlijk haalt hij al het hele seizoen zijn normale niveau.quote:Op zondag 16 december 2012 20:04 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
niet helemaal waar , haalde twee x de achterlijn en legde een keer verkeerd en de tweede keer perfect terug op Pelle...
schaken was echt dramatisch vandaag .
JP Speelde best kut. Het gekke is DAT Hij ondanks dat een verademing was tov verhoek.quote:Op zondag 16 december 2012 20:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Echt he, ongelooflijk genieten dat getik daar aan die zijlijn, hoe zij tussen die drie man uitkwamen telkens weer. Helaasch had verder JP het ook niet qua actie/voorzet.
Dat was Nelom, Boetius passte door op Nelom, die gaf hem 1x hard voorlangs, kreeg commentaar van Pelle, en legde hem de tweede keer, bij een identieke actie wel precies waar Pelle heen liep (mooi dat je kon zien dat er gewoon op getraind word, aangezien de opbouw exact hetzelfde verliep)quote:Op zondag 16 december 2012 20:04 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
niet helemaal waar , haalde twee x de achterlijn en legde een keer verkeerd en de tweede keer perfect terug op Pelle...
schaken was echt dramatisch vandaag .
Ik vind schaken dit seizoen dus op zich niet zo zwak spelen. Okeej, zijn voorzetten laten vandaag te wensen over, en vandaag leed hij ook wel veel balverlies, maar hij passeert zijn mannetje nog steeds wel iedere wedstrijd best wel vaak, en krijgt hem dan ook gewoon voor...quote:Op zondag 16 december 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Schaken speelt het hele seizoen dramatisch. Of eigenlijk haalt hij al het hele seizoen zijn normale niveau.
Je had in ieder geval het idee van heuj hier kan wat gebeuren, dit wordt nog wat. Daarnaast hield hij constant 2-3 man bezet, waardoor ook Vilhena een stuk meer ruimte kreeg. Volgende week gewoon hij en Schaken in de basis, Verhoekquote:Op zondag 16 december 2012 20:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JP Speelde best kut. Het gekke is DAT Hij ondanks dat een verademing was tov verhoek.!
Toch velde hij ons vorig seizoen praktisch in zijn eentje in De Kuip...😥quote:Op zondag 16 december 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
Verhoek is echt een draak van een voetballer. Heeft echt helemaal niks van een goede buitenspeler op een aardige trap na.
Boëtius kwam terug van een blessure, lijkt me dat dat de reden is.quote:Op zondag 16 december 2012 20:10 schreef ace_eleven het volgende:
Dit zal Verhoek zijn laatste basisplaats voorlopig wel zijn denk ik. Ik vermoed dat hij opgesteld werd omdat spelers toch vaak wel goed presteren tegen hun oude club, maar daar was dus bij Verhoek niets van te merken. Ik vond Immers overigens wel goed spelen vandaag
Dat zei ik dus net al.quote:Op zondag 16 december 2012 20:11 schreef heiden6 het volgende:
Wel een goede bal van Boëtius op De Vrij waar de 3-2 uit kwam. Hij heeft tenminste overzicht.
Vond hem weer vaak op de juiste plek staan, maar wederom met de motoriek, het inzicht en voetballend vermogen van een G-elftal speler.quote:Op zondag 16 december 2012 20:10 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond Immers overigens wel goed spelen vandaag
Stond er bij mij nog niet, had de pagina al even open staan.quote:
Nee dat heeft goed geholpen jongenquote:Wormgoor pest Pellè: 'Ik streek door zijn haar, dat vond hij niet leuk'
Vito Wormgoor zondag in de uitwedstrijd tegen Feyenoord (3-2) heel wat te stellen met Graziano Pellè. De aanvaller maakte echt 'oorlog' in het strafschopgebied van ADO Den Haag en was door zijn lengte en fysieke kracht vaak moeilijk af te stoppen.
Met een doelpunt en een versierde strafschop was Pellè weer meer dan waardevol voor de Rotterdammers. Wormgoor, die zich zichtbaar stoorde aan alle fratsen en capriolen van Pellè, trachtte zijn sterke opponent met een 'handig' foefje een paar keer uit zijn spel te halen. 'Ik streek soms met mijn handen door zijn haar."
"Dat vond hij niet leuk, nee", verzekerde Wormgoor met een knipoog in gesprek met het ANP. "Even hoopte ik zelfs dat hij tijdens de wedstrijd naar de kleedkamer zou gaan om nieuwe gel in zijn haar te smeren, haha."
Ik vind dat hij wel steeds beter in de gaten krijgt waar zijn medespelers zijn, maar met zijn motoriek zal hij nooit een elegante speler worden neequote:Op zondag 16 december 2012 20:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vond hem weer vaak op de juiste plek staan, maar wederom met de motoriek, het inzicht en voetballend vermogen van een G-elftal speler.
Holla danquote:Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef Fuszy het volgende:
Ik vond Immers die bal wel heel slecht inschieten bij die penalty. Voor mijn gevoel zat er amper kracht aan en schoot hij hem nog niet eens ver de hoek in.
Als de keeper al een hoek lijkt in te gaan, hoeft hij niet hard en strak in de hoek.quote:Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef Fuszy het volgende:
Ik vond Immers die bal wel heel slecht inschieten bij die penalty. Voor mijn gevoel zat er amper kracht aan en schoot hij hem nog niet eens ver de hoek in.
12 uit 13.quote:Op zondag 16 december 2012 20:22 schreef mrstylo het volgende:
Wat is Pelle toch een irritante speler.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef Fuszy het volgende:
Ik vond Immers die bal wel heel slecht inschieten bij die penalty.
Daar klaag ik niet over, leek voor mij dat hij niet eens zijn best deed om die bal er goed in te schieten. Voor mijn gevoel omdat het toch ado is.quote:
1 woord, toivonenquote:Op zondag 16 december 2012 20:22 schreef mrstylo het volgende:
Dat doek met die hond en die ooievaar?quote:Op zondag 16 december 2012 20:28 schreef Caland het volgende:
Doek van TIFO is trouwens afgekeurd door de Tonnebank.
Don't worry. Sleegers speelt Immers binnen no time uit de basis.quote:Op zondag 16 december 2012 20:26 schreef Lastpost het volgende:
Ik lach ook geregeld om Wijnaldum als ie in dat PSV-shirt weer een zoveelste kans verziekt, maar wat is het zuur dat wij het nu met Immers moeten doen en die jongen daar rondloopt.
Pijnlijk.
Portret van Aad Mansveld en de tekst 'Aad was immers ook een Feyenoorder'quote:Op zondag 16 december 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat doek met die hond en die ooievaar?
Sleegers is meer een buitenspeler toch?quote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
Don't worry. Sleegers speelt Immers binnen no time uit de basis.
Ik vond de verdediging vandaag kut spelen, ongeconcentreerd ook. Op Mathijsen na. Dat moet volgende week echt wel beter.quote:Op zondag 16 december 2012 20:27 schreef Tomasso het volgende:
Ik vond de gehele voorhoede vandaag kut spelen eigenlijk. Schaken, Verhoek èn Pelle. Ebdalloui liet ook wel erg vaak z'n mannetje lopen, maar de drang naar voren was wel goed.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:22 schreef mrstylo het volgende:
BMI <> Strootmanquote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Strootman, van Bommel en Marcelo die nog ff lekker een klap geeft?
Gister weer 2x gescoordquote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef Muto het volgende:
In de B1 schijnt een talentvolle nummer 10 rond te lopen. Slabbekoorn.
Hij heeft zelfs al een topic op fok.quote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef Muto het volgende:
In de B1 schijnt een talentvolle nummer 10 rond te lopen. Slabbekoorn.
Dan stel je wat voor.quote:Op zondag 16 december 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs al een topic op fok.
Meen je dat? Dan heeft hij een goude toekomst.quote:Op zondag 16 december 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs al een topic op fok.
Neequote:Op zondag 16 december 2012 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
BMI <> Strootman
Van Bommel <> Jullie coash
Marcelo is een pussy, dus geen gemene speler.
Neequote:Op zondag 16 december 2012 20:26 schreef Lastpost het volgende:
Ik lach ook geregeld om Wijnaldum als ie in dat PSV-shirt weer een zoveelste kans verziekt, maar wat is het zuur dat wij het nu met Immers moeten doen en die jongen daar rondloopt.
Pijnlijk.
Ik dacht dat het over Pellè ging?quote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De hele tijd makkelijk gaan liggen, elleboogstoot, duw terwijl de bal niet in de buurt is.
Hij trapte op de rug van de tegenstander. Dan ben je gewoon vies.quote:
trollquote:Op zondag 16 december 2012 20:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij trapte op de rug van de tegenstander. Dan ben je gewoon vies.
Nee, centrale speler. Hoe hij speelt is vergelijkbaar met Iniesta, vind ikquote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sleegers is meer een buitenspeler toch?
BMI komt vanavond even bij je langs om te laten zien wat pas vies is.quote:Op zondag 16 december 2012 20:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar we hebben Singh al?quote:Op zondag 16 december 2012 20:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, centrale speler. Hoe hij speelt is vergelijkbaar met Iniesta, vind ik
Wanneer dan?quote:Op zondag 16 december 2012 20:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
SCoort tenminste vaker en verdedigt tenminste mee.quote:Op zondag 16 december 2012 20:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Immers maakt inderdaad meer indruk in het Feyenoord-shirt.
Immers is beter dan Wijnaldum, niet dat dat enorm veel zegt overigens.quote:Op zondag 16 december 2012 20:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Immers maakt inderdaad meer indruk in het Feyenoord-shirt.
Vanaf 3:20quote:Op zondag 16 december 2012 20:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij noemt Bmi irritant, dan ben je sowieso al niet serieus te nemen
Heb niet zo'n accountquote:Op zondag 16 december 2012 20:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vanaf 3:20
http://eredivisielive.nl/(...)rd-ado-den-haag.html
Ja daar zat absoluut opzet bij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Niet trollen..quote:Op zondag 16 december 2012 20:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef Dekatria het volgende:
Ik zie inderdaad geen verschil met die speler van Sparta laatst. Nee, volstrekt terecht rood. Donkerrood. Wat een disrespect. Walgelijk. Dat dit kan, in Nederland. En dat met die recente incidenten nog zo vers in het achterhoofd. Het is een schande. Een gotspe. Een aanfluiting. Uit de selectie, met die gozer. En die ADO trainer noemt het ook nog eens overdreven, tot overmaat van ramp. Jan van Halst zal hier straks terecht nog even over doorgaan, bij Studio Voetbal... want dit kan zo niet langer.Anders edit je hem nog 40-45xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste is inderdaad iets dat ik wel van een '10' verwacht ja, ideaal wanneer je in de omschakeling geen man hebt die de linies verbind omdat ie nog aan het bikkelen is voor de eigen 16.quote:Op zondag 16 december 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
SCoort tenminste vaker en verdedigt tenminste mee.
Hij is ook meer een schaduw spits vind ik, geen echte 10quote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad iets dat ik wel van een '10' verwacht ja, ideaal wanneer je in de omschakeling geen man hebt die de linies verbind omdat ie nog aan het bikkelen is voor de eigen 16.
Gelukkig hebben we nu een creatieve speler achter hem in plaats van Leerdam (wie?).quote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef zoekeenleven het volgende:
Hij is ook meer een schaduw spits vind ik, geen echte 10
Vilhena?quote:Op zondag 16 december 2012 21:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu een creatieve speler achter hem in plaats van Leerdam (wie?).
quote:Feyenoord weigert ludiek spandoek
Feyenoord - ADO Den Haag is altijd een beladen wedstrijd en de mannen en vrouwen van TIFO Rotterdam vonden het dan ook toepasselijk om een ludiek spandoek te prepareren voor de wedstrijd van zondagmiddag. Supporters staken uren werk in een portret van ADO-legende Aad Mansveld met de tekst 'Aad was Immers ook een Feyenoorder'. De Rotterdamse club vond het grote spandoek echter ontoelaatbaar en de aanvraag van TIFO Rotterdam werd dan ook geweigerd.
Het is niet de eerste keer dat een doek niet door de keuring komt. Een landkaart waar Enschede afgebeeld stond op Duitse gronden werd in het seizoen 2010/2011 al afgekeurd. Supporters lieten toen een metersgroot blanco spandoek verschijnen tijdens de wedstrijd tegen FC Twente om te protesteren tegen de betutteling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Wat een betutteling zegquote:
Tsja, je middenveld wordt nu niet overlopen want met Wijnaldum wel altijd gebeurde en dat gebeurt bij psv ook.quote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad iets dat ik wel van een '10' verwacht ja, ideaal wanneer je in de omschakeling geen man hebt die de linies verbind omdat ie nog aan het bikkelen is voor de eigen 16.
Ja, duh. Ik bedoelde wie is Leerdam ook alweer?quote:
Wat een aanstellerij zeg!quote:
De grootsheid van de Pel verbleekt een beetje bij Ivo, maar dat is logisch.quote:
Maar Pelle is dan ook unaniem een doorslaand succes.quote:Op zondag 16 december 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
De grootsheid van de Pel verbleekt een beetje bij Ivo, maar dat is logisch.
quote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ivo krijgt echt zo'n enorme paarse kloppende fallus van dat Italiaans praten, ik weet 't zeker.
Een paar PSV´ers vinden hem irritant.quote:
Hij valt me iig enorm mee. Nog nooit een persoonlijk interview met 'm gezien, maar vind 'm wel sympathiek overkomen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Een paar PSV´ers vinden hem irritant.
Idd. Aardige gast.quote:Op zondag 16 december 2012 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij valt me iig enorm mee. Nog nooit een persoonlijk interview met 'm gezien, maar vind 'm wel sympathiek overkomen.
Voel je niks vanquote:Op zondag 16 december 2012 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Z'n chick is wel echt lekker man.Alleen beetje dubieus dat ze 17 is maargoed.
Dat maakt het alleen maar mooier man.quote:Op zondag 16 december 2012 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Z'n chick is wel echt lekker man.Alleen beetje dubieus dat ze 17 is maargoed.
Vent mag nooit meer fluiten. Idioot.quote:Op zondag 16 december 2012 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Wedstrijdje hoor
Bossen totaal, maar dan ook totáál geen idee meer waar hij zelf mee bezig was. Wat een bizarre vertoning was dat zeg.
Sorry.quote:Voetballend een dramatische pot, maar gelukkig in sfeer gecompenseerd. Wel een doof linkeroor overgehouden aan dat gebler van HMF.
Dat zei ik dus ookquote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ivo krijgt echt zo'n enorme paarse kloppende fallus van dat Italiaans praten, ik weet 't zeker.
Vind het wel een beetje eng hoor als mannen van zijn leeftijd aan meisjes van 17 zittenquote:Op zondag 16 december 2012 21:51 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar mooier man.
Dan kijk jij geen pornoquote:Op zondag 16 december 2012 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje eng hoor als mannen van zijn leeftijd aan meisjes van 17 zitten
Dat krijgt iedereen van jouw getetter.quote:Op zondag 16 december 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
Sorry.
Hoe is het met de misselijkheid?
Sowieso vind ik het altijd een verademing dat Koeman net zo blij lijkt te zijn met de 3-2 als de rest van de supporters. Advocaat (quote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
Is het trouwens iemand opgevallen dat Koeman wat dunner in zijn gezicht wordt? Hij is flink afgevallen. Vind ik persoonlijk een goed teken richting je spelers: krijg je nooit van die zeekoeien als die debiel die bij Groningen rondloopt.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:01 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat krijgt iedereen van jouw getetter.
Geen idee. Zullen wel een paar lolbroeken joden hebben altijd weg gezongen hebben tegen wat mensen, die weg gingen en dat niet konden waarderen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Lul.
Happeltje, goede jongen die je er bent: weet jij toevallig wat dat opstootje op X was, vlak naast het gele kruis? Het was rond de 80e minuut, begreep dat een paar supporters aan het knokken waren
Vlak na de 1-0 was dat toch? Zag er zelfs vanaf Z hilarisch uit.quote:Op zondag 16 december 2012 22:03 schreef Caland het volgende:
Ik vond het wel grappig dat die ADO supporters 10...9...8 gingen doen op die plexiglaswand. Dat moet er van de andere kant hilarisch hebben uitgezien.
Koeman heeft er ook een overigens. "Met name". Let maar op.quote:Op zondag 16 december 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
Mario Been net op sport 1.
nogmaals. Check.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:03 schreef Caland het volgende:
Ik vond het wel grappig dat die ADO supporters 10...9...8 gingen doen op die plexiglaswand. Dat moet er van de andere kant hilarisch hebben uitgezien.
Was geniaal man. HMF al staande als enige in dat vak de longen uit z'n lijf bleren, tot overslaande stem aan toe om daarna superdroog n puffertje uit z'n broekzak te halen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:01 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dat krijgt iedereen van jouw getetter.
Ik vond het al raar waarom daar opeens die lege plek ontstond. Wat een volk.quote:
Er stond een gozer met een geschminkt gezicht in een ooievaarskostuum, met in zijn hand een stok met daaraan vast een opblaasooievaar geplakt...quote:Op zondag 16 december 2012 22:03 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat er weer een vuurwerkbommetje aankwam. Maar ze zijn volwassener.quote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het al raar waarom daar opeens die lege plek ontstond. Wat een volk.
Puffertjequote:Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was geniaal man. HMF al staande als enige in dat vak de longen uit z'n lijf bleren, tot overslaande stem aan toe om daarna superdroog n puffertje uit z'n broekzak te halen.
He man, ik heb longontsteking, zonder grap.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er stond een gozer met een geschminkt gezicht in een ooievaarskostuum, met in zijn hand een stok met daaraan vast een opblaasooievaar geplakt...
Toen die 1-1 viel, begon hij de 'ooievaar' af te trekken en 'spoot' hij ermee over de Feyenoordsupporters op E... True story..
Ik heb nog nooit zo'n kankerdebiel gezien, zelfs door supporters van het Nederland Elftal (je weet wel, die gasten met molens op hun kop) zou die gozer in elkaar geramd worden.
1tje had een ado poncho aan en ook geschminkt en allesquote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er stond een gozer met een geschminkt gezicht in een ooievaarskostuum, met in zijn hand een stok met daaraan vast een opblaasooievaar geplakt...
Toen die 1-1 viel, begon hij de 'ooievaar' af te trekken en 'spoot' hij ermee over de Feyenoordsupporters op E... True story..
Ik heb nog nooit zo'n kankerdebiel gezien, zelfs door supporters van het Nederland Elftal (je weet wel, die gasten met molens op hun kop) zou die gozer in elkaar geramd worden.
Ja die ja, dat was een ooievaarsponcho/ooievaarspak. Die stond dus die opblaasooievaar af te trekkenquote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
1tje had een ado poncho aan en ook geschminkt en alles
Ben trots op jequote:Op zondag 16 december 2012 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He man, ik heb longontsteking, zonder grap.. Was uberhaupt een wonder dat ik zo snel weer op mijn benen stond.
Heeeeeeee daar heb je die andere baasquote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef DonRaja het volgende:
Eindelijk thuis, we worden gewoon kampioen
Zat je net aan de verkeerde kant. Op J was alle pret zo te zien.quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
Waar stond jij eigenlijk, ook op E? O nee op D zei je he?
Moet jij eigenlijk niet ook hard lachen om al die gasten (Derksen etc.) die zeiden "Feyenoord kan dit nooit weer presteren" (2e worden, afgelopen seizoen).quote:
Echt een randdebiel eerste klas. Die was dus écht het padje af.quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja die ja, dat was een ooievaarsponcho/ooievaarspak. Die stond dus die opblaasooievaar af te trekken
D ja, ik haalde de gemiddelde leeftijd van 70 jaar ietsjes naar benedenquote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
E was ook wel lachen hoor, maar echt een tyfuszaadvak. Wat een supportersquote:Op zondag 16 december 2012 22:13 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
D ja, ik haalde de gemiddelde leeftijd van 70 jaar ietsjes naar beneden
Is dat vooral vrije verkoop ofzo? Of wel gewoon seizoenskaarthouders.quote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
E was ook wel lachen hoor, maar echt een tyfuszaadvak. Wat een supporters! Fucking Ajaxpubliek, met hun vaste plaatsjes, broodjes WARME kroket
waar ze maar 30 seconden voor hoefden te wachten i.p.v. een half uur.
Echt, die E zal wel staan voor 'elite' want ik voelde me er niet thuis..
Maar de aanwezigheid van Da Don en Kapo deed en hoop pijn wegnemen
Ja natuurlijk, die gasten zijn niet wijs. Met hun als ze 8e worden hebben ze het goed gedaanquote:Op zondag 16 december 2012 22:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet jij eigenlijk niet ook hard lachen om al die gasten (Derksen etc.) die zeiden "Feyenoord kan dit nooit weer presteren" (2e worden, afgelopen seizoen).
Fuck that shit, wij worden kampioen gek
Geen idee. Het is vooral "dit is me plek kijk maar op me kaartjuh" trutjespubliekquote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat vooral vrije verkoop ofzo? Of wel gewoon seizoenskaarthouders.
Je vergeet die bijdehante kutwijven. Man wat had ik die graag een schuif gegeven over die stoeltjes naar voren.quote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
E was ook wel lachen hoor, maar echt een tyfuszaadvak. Wat een supporters! Fucking Ajaxpubliek, met hun vaste plaatsjes, broodjes WARME kroket
waar ze maar 30 seconden voor hoefden te wachten i.p.v. een half uur.
Echt, die E zal wel staan voor 'elite' want ik voelde me er niet thuis..
Maar de aanwezigheid van Da Don en Kapo deed en hoop pijn wegnemen
Ik dacht ff dat jij voor me zatquote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat vooral vrije verkoop ofzo? Of wel gewoon seizoenskaarthouders.
Je ging toch een seizoenskaart voor het leven halen?quote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vergeet die bijdehante kutwijven. Man wat had ik die graag een schuif gegeven over die stoeltjes naar voren.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je ging toch een seizoenskaart voor het leven halen?
Ik snap je probleem niet zo?quote:Op zondag 16 december 2012 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee. Het is vooral "dit is me plek kijk maar op me kaartjuh" trutjespubliek. 50-jarige kortvlotkapselhoeren
.
Echt een tyfusgrote ergernis van mij dat ik niemand op Z kan meenemen. Heb zo weinig aan mijn SCC, elke keer wil ik wel met iemand anders naar De Kuip.
Zit ik komend halve seizoen tussen, mooi manquote:Op zondag 16 december 2012 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee. Het is vooral "dit is me plek kijk maar op me kaartjuh" trutjespubliek. 50-jarige kortvlotkapselhoeren
.
Echt een tyfusgrote ergernis van mij dat ik niemand op Z kan meenemen. Heb zo weinig aan mijn SCC, elke keer wil ik wel met iemand anders naar De Kuip.
Zijn alleen beschikbaar voor kutvakken voor wat ik begreep. Niet dat ik ernaar heb geinformeerd so far. Vooral een "Nieuwe Kuip" is onheilspellend, want die nieuwe SCC zou niet overgaan naar een nieuw stadion denkt die vereniging...quote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je ging toch een seizoenskaart voor het leven halen?
Dat kan wel vanaf D ja, niet vanaf E (andere ingang). En D was uitverkocht geloof ik.quote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik snap je probleem niet zo?
Als ik maten meeneem voor Feyenoord koop ik altijd voor D/E, en dan gewoon Z oplopen, niets aan het handje.
Als je een roodharige troll ziet, schop der even postuum op der smoel voor me.quote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef CasselerRIP het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |