Was die erin gegaan was die wedstrijd nog legendarischer geworden dan de 4-2-met-hattrick van Guidettiquote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die kopbal van Pelleop m'n netvlies gebrand, staat'ie.
Zeker weten, ja.quote:Op zondag 16 december 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was die erin gegaan was die wedstrijd nog legendarischer geworden dan de 4-2-met-hattrick van Guidetti
Nog de de afdrukken op me kop van mijn vingers die erin gebeiteld waren, zoooo dichtbij toenquote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die kopbal van Pelleop m'n netvlies gebrand, staat'ie.
Sowieso ging ALLES vandaag over rechts en was het pijnlijk hoe slecht Elabdellaoui met Schaken aansloot ja, PRECIES dat zei ik tegen Kapitein vanmiddag. Enige manier hoe dat ging was via Pelle, maar ja die stond dan weer daardoor met zijn rug richting de 16quote:Op zondag 16 december 2012 17:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nog de de afdrukken op me kop van mijn vingers die erin gebeiteld waren, zoooo dichtbij toen![]()
Ellabdeallaoui deed het aanvallend niet verkeerd, er was echter totaal geen aansluiting van Schaken of het middenveld.
Na thunderdome doorgegaan naae de kuip. Lekkerrequote:Op zondag 16 december 2012 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Caland !!!!!!!!!!
Ben je weer bezopen gek
quote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Na thunderdome doorgegaan naae de kuip. Lekkerre
Jij in de RAI ja? Ik had geen zin daarin. Maar positief dat je 't naar je zin gehad hepquote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Na thunderdome doorgegaan naae de kuip. Lekkerre
1 wedstrijd, dan kan hij tenminste niet geschorst worden voor Ajax-uit.quote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een wedstrijd
Lees alleen dat mensen vinden dat Pelle nog een schorsing moet krijgen? Waarvoor dat dan?
Omdat ze jaloers en krankzinnig zijn. Pelle heeft niets verkeerd gedaan. Scheids heeft het beoordeeld, dus kan er niets meer gegeven worden.quote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een wedstrijd
Lees alleen dat mensen vinden dat Pelle nog een schorsing moet krijgen? Waarvoor dat dan?
De scheids heeft het teruggezien en vond het "absoluut geen rode kaart".quote:Op zondag 16 december 2012 17:42 schreef Irritatie100 het volgende:
dacht ook al, heb Pelle niks zien doen. Alleen een of andere kerel die op de grond lag te creperen na een duel met Pelle, toen zag dat de scheids niks gaf en toen INEENS al klagend en wegwerpgebaren makend opstond
Mulder trouwens
ik stond al te juichenquote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
What the fuck gebeurde er trouwens met die shit (aan mijn zijde van het stadion) dat Bossen eerst naar de stip wijst, en vervolgens 'faket' dat hij een doeltrap bedoelde?
Leg dan gewoon uit dat je overruled bent door je lijnrechter i.p.v. dit toneelstukje
Die waren aan het schoppen begin van de wedstrijdquote:Op zondag 16 december 2012 17:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Die van ado lagen sowieso vaker op de grond dan dat ze aan het voetballen waren
Zei net dit in de slowchat:quote:Op zondag 16 december 2012 17:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Die van ado lagen sowieso vaker op de grond dan dat ze aan het voetballen waren
quote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef Helpmefok het volgende:
Hun moeders hebben vroeger gewerkt achter Holland Spoor en ze hebben datzelfde principe toegepast op de grasmat in De Kuip...
Wanneer was dat?quote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
What the fuck gebeurde er trouwens met die shit (aan mijn zijde van het stadion) dat Bossen eerst naar de stip wijst, en vervolgens 'faket' dat hij een doeltrap bedoelde?
Leg dan gewoon uit dat je overruled bent door je lijnrechter i.p.v. dit toneelstukje
Inderdaad, ik dacht dat tie ook een penalty gaf.quote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die eerste tackle op Graziano aan de (kijkend vanaf X) rechterkant van de 16
Gozer was de weg compleet kwijt joh. Had je Caland neergezet op het veld met zn bezopen harses had hij nog beter gefloten.quote:Op zondag 16 december 2012 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat tie ook een penalty gaf.
Sowieso had hij de wedstrijd niet onder controle en had tie geen overzicht, en dan druk ik me nog diplomatiek uit.
was duidelijk een penal zat er met mijn neus bovenopquote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die eerste tackle op Graziano aan de (kijkend vanaf X) rechterkant van de 16
Ik ook, was een penalty.quote:Op zondag 16 december 2012 17:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
was duidelijk een penal zat er met mijn neus bovenop
Ik miste het Z-publiek. Wat een kansloze boel op E.quote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Dekatria het volgende:
Gekkenhuis op W trouwens, na die 3-2. Kwam ergens beneden terecht
Overduidelijk niet. Die shit van ADO was geen penalty, verder was BMI geen rood. Ons is 2 penalties onthouden.quote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2-2 was op zijn plaats geweest
Lief dagboek,...quote:Op zondag 16 december 2012 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik miste het Z-publiek. Wat een kansloze boel op E.
Even serieus, ik sta ergens met Donraja, Kapo en Don's broer. Komen er van die 50+ wijven "Ja vaste plekke hiero oprottuhhh daaaag daaaaaaaag".. Echt van die korte-vlotkapsel wijven, een had knalrood haar zelfs.
Wat gebeurde er vervolgens: wij stappen een stukje opzij, ik kon niet helemaal weg bij die stoel. "Ja hallo nog een stukkie verder".
Ik: "Dacht je godverdomme dat ik over hem heen ging klimmen ofzo?"
Wijf: "Ja nou je staat in de weg"
Ik voor 't eerst in mn leven dit gezicht in real life weten te realiseren:!
Wat een wijven, wat een publiek
Voortaan maar weer op Z. Heb zo'n hekel aan dat "dit is mijn plekje" publiek aan de andere kant van t stadion.
Pelle de nieuwe suarez.... had ook wel een kaartje mogen hebbenquote:Op zondag 16 december 2012 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Overduidelijk niet. Die shit van ADO was geen penalty, verder was BMI geen rood. Ons is 2 penalties onthouden.
4-1 ofzo was meer naar verhouding geweest, punt uit.
Hij ging voor geel, en kreeg niksquote:Op zondag 16 december 2012 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pelle de nieuwe suarez.... had ook wel een kaartje mogen hebben
Neuh. En sowieso was ADO nooit in de wedstrijd gekomen als die onterechte penalty niet gegeven wordt en als Pelle zijn 2 penalties wel zou krijgen (en Schaken was ook een penal trouwens).quote:Op zondag 16 december 2012 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pelle de nieuwe suarez.... had ook wel een kaartje mogen hebben
Ja die Bossen kan godverdomme helemaal niets goed doen vandaagquote:Op zondag 16 december 2012 18:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij ging voor geel, en kreeg niks
Legioenzaal was niet zozeer 'vechten' als meer een soort van spatisch-dansen waarbij je elkaar zo nu en dan op de smoel beukt ofzo toch?quote:Op zondag 16 december 2012 18:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb je trouwens nog steeds dat supporters onderling met elkaar gaan vechten in de legioenzaal? Dat vond ik altijd wel zo triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |