SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
COME ON, TILBURG![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Jaquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Even tussendoor:
47ste minuut: Volendam 1-3 Go Ahead Eagles
90ste minuut: Volendam 4-3 Go Ahead EaglesSignature![]()
En bedankt voor de spoilerquote:Op zondag 16 december 2012 16:33 schreef Salami3006 het volgende:
Even tussendoor:
90ste minuut: Volendam 4-3 Go Ahead EaglesDag verpest.
![]()
Live Eredivisiequote:Op zondag 16 december 2012 16:33 schreef Salami3006 het volgende:
Even tussendoor:
90ste minuut: Volendam 4-3 Go Ahead Eagles![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
vrouwenvoetbal hequote:Op zondag 16 december 2012 16:33 schreef Salami3006 het volgende:
Even tussendoor:
90ste minuut: Volendam 4-3 Go Ahead Eagles
oh wacht, jupiler league![]()
![]()
Hahahahahahaquote:Op zondag 16 december 2012 16:33 schreef Salami3006 het volgende:
Even tussendoor:
90ste minuut: Volendam 4-3 Go Ahead EaglesHeerlijk
Laten we hopen dat de verdediging woensdag net zo staat
![]()
![]()
Volg eens meer het nieuws.quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom doet uberbaas Poulsen niet mee?![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom doet uberbaas Poulsen niet mee?Poulsen
![]()
Actie van Pelle was waargenomen, dus geen schorsing."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef mrstylo het volgende:
Actie van Pelle was waargenomen, dus geen schorsing.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Actie van Pelle was waargenomen, dus geen schorsing.![]()
![]()
Lucky ajaxquote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom doet uberbaas Poulsen niet mee?![]()
![]()
Die Fischer lijkt toch wel echt een geweldenaar te worden zeg. Wat een talentje. Mag ook wel gezien wat hij gekost heeft, maar echt top gescout. Hopen dat hij het door kan zetten, want het zou niet het eerste supertalent zijn bij Ajax dat het toch niet kan maken.![]()
Eriksen is het voor mij ook nog net niet....quote:Op zondag 16 december 2012 16:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die Fischer lijkt toch wel echt een geweldenaar te worden zeg. Wat een talentje. Mag ook wel gezien wat hij gekost heeft, maar echt top gescout. Hopen dat hij het door kan zetten, want het zou niet het eerste supertalent zijn bij Ajax dat het toch niet kan maken.![]()
Actie van Pelle was waargenomen, dus geen schorsing.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ja die bedoelde ik onder andere ook. Zou een van de beste van de wereld gaan worden, maar ik twijfel daar toch aan. Hij overtuigt nog lang niet.quote:Op zondag 16 december 2012 16:37 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Eriksen is het voor mij ook nog net niet....![]()
was er een schorsingswaardige actie? heb niet alles gezien.quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef mrstylo het volgende:
Actie van Pelle was waargenomen, dus geen schorsing.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Dat scouten was niet zo heel moeilijk, speelde geweldig op het WK U17 en toen wou iedereen hem hebben. Koos gelukkig voor Ajax.quote:Op zondag 16 december 2012 16:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
jaquote:Op zondag 16 december 2012 16:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
was er een schorsingswaardige actie? heb niet alles gezien.![]()
Kostte wel 1,3 miljoenquote:Op zondag 16 december 2012 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat scouten was niet zo heel moeilijk, speelde geweldig op het WK U17 en toen wou iedereen hem hebben. Koos gelukkig voor Ajax.![]()
Klopt.... Het is het net niet. Soms goede potten, maar echt geweldig is hij nooit...quote:Op zondag 16 december 2012 16:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik onder andere ook. Zou een van de beste van de wereld gaan worden, maar ik twijfel daar toch aan. Hij overtuigt nog lang niet.![]()
Kampioenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Keepert.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Siem
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Die keeper
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Epic dit.Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Zo makkelijk dit![]()
![]()
![]()
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 !!!
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
graag op anoniem![]()
0-2 en al klaar voor plaats 3xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
En dan na dit weekend derde staanquote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef KingRoland het volgende:
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 !!!
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoesen had al wel paar mooie acties. Zit lekker in de wedstrijd.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Hoesen Godenzoon![]()
![]()
ach, soms valt een bal per ongeluk twee keer goed.quote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een pauperteam heeft dat Willem II zeg. Echt bizar dat die 0-2 voor stonden in Eindhoven[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Hoesen die de bal afpakt
Kein gewalt! Wir sind das volk!
1-2
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
![]()
dit kan een rare pot worden[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
quote:Op zondag 16 december 2012 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
Begint allemaal wederom bij balverlies Eriksen.![]()
![]()
Wat ben jij dom.quote:Op zondag 16 december 2012 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
Begint allemaal wederom bij balverlies Eriksen.
![]()
Is ook een middelmatige speler.quote:Op zondag 16 december 2012 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
Begint allemaal wederom bij balverlies Eriksen.Het leven is een toverbal.![]()
Verdorrie Ajax, zo als zo vaak, heb je net een marge, gelijk weer een goal tegen[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Klopt.quote:Op zondag 16 december 2012 16:46 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Is ook een middelmatige speler.Noot noot.![]()
Jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
JaNope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat ze een herhaling lieten zien.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wie zegt dat ik dat plaatje bedoel?quote:Op zondag 16 december 2012 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het is gewoon zo
-> http://i.imgur.com/GfkBz.gif
Ga je mij serieus uitleggen wat een gif is?![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ga dan koken ofzo als je er niks van snapt.![]()
![]()
Ja dat doe ik zo.quote:Op zondag 16 december 2012 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ga dan koken ofzo als je er niks van snapt.
Maar ik bepaal zelf wel wat ik van Eriksen vind.
Het is niet het talent waar iedereen het altijd over had. Goede speler, maar meer ook niet.Noot noot.![]()
http://i50.tinypic.com/117e97m.gifquote:Op zondag 16 december 2012 16:48 schreef debeterebob het volgende:
Kent iemand nog een leuk gifje met een neger?![]()
[niggaflip.gif]quote:Op zondag 16 december 2012 16:48 schreef debeterebob het volgende:
Jij bent gewoon een ransuilquote:Op zondag 16 december 2012 16:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat plaatje bedoel?
Ga je mij serieus uitleggen wat een gif is?![]()
http://i.imgur.com/m9k3q.gifquote:Op zondag 16 december 2012 16:48 schreef debeterebob het volgende:
Eenschhhhhh...quote:Op zondag 16 december 2012 16:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat doe ik zo.
Het is niet het talent waar iedereen het altijd over had. Goede speler, maar meer ook niet.![]()
![]()
Doe dit even via een DMquote:Op zondag 16 december 2012 16:49 schreef Jojoortje het volgende:
En me elke keer dom noemen als ik mijn mening geef over Eriksen siert jou ook niet GGMM.![]()
Elke keer als hij de bal verliest je punt willen maken begint ook een beetje droevig te worden. Als je niet wil dat spelers iemand proberen te passeren en alleen maar achteruit voetballen had je Ajax niet moeten supporten.quote:Op zondag 16 december 2012 16:49 schreef Jojoortje het volgende:
En me elke keer dom noemen als ik mijn mening geef over Eriksen siert jou ook niet GGMM.![]()
Op je 19de de beste speler van Ajax zijn is toch best knap.quote:Op zondag 16 december 2012 16:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat doe ik zo.
Het is niet het talent waar iedereen het altijd over had. Goede speler, maar meer ook niet.![]()
Is die serieus 19?quote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Op je 19de de beste speler van Ajax zijn is toch best knap.![]()
Zegt ook genoeg over Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
20 debiel.quote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Op je 19de de beste speler van Ajax zijn is toch best knap."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Elke keer als ik mijn punt probeer te maken mij dom noemen begint nog droeviger te worden. Je hoeft het heus niet met mij eens te zijn hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke keer als hij de bal verliest je punt willen maken begint ook een beetje droevig te worden. Als je niet wil dat spelers iemand proberen te passeren en alleen maar achteruit voetballen had je Ajax niet moeten supporten.Noot noot.![]()
Mwah, het is niet het supertalent dat iedere Ajaxfan hem noemde. Tuurlijk is het knap, maar die heeft gewoon een lekker jaar gehad toen, gebeurd ook weleens. Had daarna eigenlijk meteen getransfereerd moeten worden voor een miljoenenbedrag.quote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Echt vergelijkbaar enzoquote:Op zondag 16 december 2012 16:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fischer is echt 150x beter dan Eriksen![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef muzas het volgende:
http://i47.photobucket.co(...)839_a2bf15c655_o.gif![]()
![]()
Ben ik ook niet, zoals ik kenbaar maakte.quote:Op zondag 16 december 2012 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Elke keer als ik mijn punt probeer te maken mij dom noemen begint nog droeviger te worden. Je hoeft het heus niet met mij eens te zijn hoor.![]()
Ik heb het over nu.quote:Op zondag 16 december 2012 16:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mwah, het is niet het supertalent dat iedere Ajaxfan hem noemde. Tuurlijk is het knap, maar die heeft gewoon een lekker jaar gehad toen, gebeurd ook weleens. Had daarna eigenlijk meteen getransfereerd moeten worden voor een miljoenenbedrag.![]()
De Jong en Hoesen zijn prima.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik ben zelf fan van Capablanca en Carlsen.quote:Op zondag 16 december 2012 16:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fischer is echt 150x beter dan Eriksen![]()
staat ie in de file dan?quote:Op zondag 16 december 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik gun Eriksen alles. Geen vieze voetballer etc.
Alleen hij is er nog lang niet, klaar.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dat ligt er aan waar je wil dat hij komt.quote:Op zondag 16 december 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen hij is er nog lang niet, klaar.
Discussies hierover eindigen altijd met "ja maar er werd gezegd dat hij naar barcelona zou gaan". Ja, dan heb je gelijk ja.![]()
Mooi.quote:Op zondag 16 december 2012 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, zoals ik kenbaar maakte.Noot noot.![]()
Ik denk dat hij er wel klaar voor is.quote:Op zondag 16 december 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen hij is er nog lang niet, klaar.![]()
Die was heel goed gisterquote:Op zondag 16 december 2012 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben fan van Gerard Aafjes. There I said it.![]()
Daarmee is ze flink wat jaren te laat mee.quote:Op zondag 16 december 2012 16:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook, gisteravond.![]()
NEIN WIR SIND DIE BESTEquote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn Gerard Aafjes poster gisteren extra lang gepoetst.graag op anoniem![]()
Geldig excuus.quote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja was foutje, heb een kater enzo, niet zo scherp
Wordt uiteindelijk een goede voor Atletico, Valencia, Arsenal enz. Ik denk geen basis bij de absolute top.![]()
Hij werd HET grote talent van Ajax genoemd. Natuurlijk is Eriksen een talent, anders voetbal je niet op je 19e al in Ajax 1, maar HET grote talent van Ajax vind ik hem (nog) niet.quote:Op zondag 16 december 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar je wil dat hij komt.
Discussies hierover eindigen altijd met "ja maar er werd gezegd dat hij naar barcelona zou gaan". Ja, dan heb je gelijk ja.
En natuurlijk hoop ik wel dat hij dat gaat worden.Noot noot.![]()
Ik vond hem wel leuk.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dat is hij wel. Hij is het grootste talent wat Ajax momenteel heeft.quote:Op zondag 16 december 2012 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij werd HET grote talent van Ajax genoemd. Natuurlijk is Eriksen een talent, anders voetbal je niet op je 19e al in Ajax 1, maar HET grote talent van Ajax vind ik hem (nog) niet.
En natuurlijk hoop ik wel dat hij dat gaat worden.
Ik snap jouw definitie van talent niet zo.![]()
Fischer is hét talentquote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is hij wel. Hij is het grootste talent wat Ajax momenteel heeft.
Ik snap jouw definitie van talent niet zo.![]()
![]()
Goud.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
JAAAAAAAAAAAAA[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Wat wil je dat Eriksen meer gaat doen dan dat hij nu al doet?quote:Op zondag 16 december 2012 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij werd HET grote talent van Ajax genoemd. Natuurlijk is Eriksen een talent, anders voetbal je niet op je 19e al in Ajax 1, maar HET grote talent van Ajax vind ik hem (nog) niet.
En natuurlijk hoop ik wel dat hij dat gaat worden.![]()
![]()
en al die neuzen zeiken dat AZ 0-0 speelde, Ajax krijgt er zelfs 2 tegen
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ja, maar daar hebben ze een tijdje de neiging gehad dat bij iedere speler die zijn debuut maakte te roepen.quote:Op zondag 16 december 2012 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En natuurlijk hoop ik wel dat hij dat gaat worden.
Klaassen was ook zo'n gigantisch talent. Hoeveel minuten heeft die al gemaakt dit seizoen?
Oja en 2-2![]()
![]()
Willem 2-2
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
2-2
Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Jij denkt dat Eriksen later in de basis zal staan van een Europese topclub? Barca? Man. United?quote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is hij wel. Hij is het grootste talent wat Ajax momenteel heeft.
Ik snap jouw definitie van talent niet zo.Noot noot.![]()
Jij deelt gratis wijsheden uit vandaag?quote:Op zondag 16 december 2012 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wedstrijd is 90 min en als je begint sta je automatisch al gelijk![]()
Goede jinx.quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:
Ajax wint toch wel, niet zo juichen![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een pauperteam heeft dat Willem II zeg. Echt bizar dat die 0-2 voor stonden in Eindhoven
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
En nog steeds kunnen PSV, Twente of Feyenoord niet kampioen worden.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ajax is nu teleurgesteld dat het 2-2 staat tegen willem II
Toen het 2-2 stond bij PSV - Willem II was PSV dolgeukkigSignature![]()
Zeg ik dat?quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij denkt dat Eriksen later in de basis zal staan van een Europese topclub? Barca? Man. United?![]()
![]()
Als je scoort, dan kan je winnenquote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij deelt gratis wijsheden uit vandaag?![]()
Daarmee vertel je natuurlijk niet het hele verhaal.quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef Salami3006 het volgende:
Ajax is nu teleurgesteld dat het 2-2 staat tegen willem II
Toen het 2-2 stond bij PSV - Willem II was PSV dolgeukkigOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Een soort clasie.quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef Karelnoord het volgende:
Eriksen. Jezus wat is die gozert overschat.
![]()
Ajax, tyfes idioten. Tegen fucking willem 2What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
that's football.quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je scoort, dan kan je winnenknow'm sayin?
word? word.![]()
Frank de Boer, Bergkamp, Ronald de Boer en Overmars denken van wel.quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij denkt dat Eriksen later in de basis zal staan van een Europese topclub? Barca? Man. United?![]()
TV uit alles wegquote:Op zondag 16 december 2012 17:00 schreef FireFox1 het volgende:
Ajax, tyfes idioten. Tegen fucking willem 2![]()
Ik ben bij deze supporter afquote:Op zondag 16 december 2012 17:00 schreef FireFox1 het volgende:
Ajax, tyfes idioten. Tegen fucking willem 2![]()
Tegen Vitesse hielden ze de 0-2 anders goed vast.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Potential doesn't wins games.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ronald de Boer kan je nooit verstaan, dus ik kan dit niet checken.quote:Op zondag 16 december 2012 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Frank de Boer, Bergkamp, Ronald de Boer en Overmars denken van wel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: