abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120372736

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner

[ Bericht 1% gewijzigd door slacker_nl op 16-12-2012 20:44:28 ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_120373088
Nieuwe schoenen aan laten meten!! :D

http://www.adidas.nl/Here(...)94_610,nl_NL,pd.html

Nooit gedacht dat ik nog eens een Adidas schoen zou nemen :) Merk echt dat ik veel meer steun en stabiliteit heb, schoen is lichter en ze zien er nog flitsend uit ook :)
Mijn vorige schoenen waren maar een paar maanden oud. Beetje zonde van het geld..
pi_120373139
Gave schoen B-)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  zondag 16 december 2012 @ 14:50:39 #4
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120373162
Lol, kwam net het boek van Honselaar weer tegen. Wat was dat een hit hier een aantal maanden geleden! Nu hoor je er niemand meer over :D
pi_120373851
Oh ja, die hype was ik ook alweer vergeten :') _O-
Ja doei.
pi_120374755
quote:
17s.gif Op zondag 16 december 2012 14:50 schreef GotC het volgende:
Lol, kwam net het boek van Honselaar weer tegen. Wat was dat een hit hier een aantal maanden geleden! Nu hoor je er niemand meer over :D
Mensen lezen het, gebruiken en het hebben het er niet meer over. Ik hanteer z'n schema's gewoon. Er wordt momenteel redelijk weinig over traingingsmethodieken gesproken. Mss als de huidige Evy-lopers weer wat meer verdieping zoeken komt Honselaar weer een keer naar boven. Goed boek overigens!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 16 december 2012 @ 15:39:05 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120374940
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:34 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Mensen lezen het, gebruiken en het hebben het er niet meer over. Ik hanteer z'n schema's gewoon. Er wordt momenteel redelijk weinig over traingingsmethodieken gesproken. Mss als de huidige Evy-lopers weer wat meer verdieping zoeken komt Honselaar weer een keer naar boven. Goed boek overigens!
Dat is waar. Maar gezien de mix van mensen in het topic, zou je eigenlijk wel verwachten dat schema's zouden worden besproken. Of verwijzingen naar het boek. Ook voor de mensen die met hartslagmeter willen gaan lopen.

Daarbij heb ik zojuist onze creditcard even gebruikt voor wat nuttig leesvoer :Y) En Yur kan er niet eens wat over zeggen *O* want het gaat over voeding (incl afvallen) richting marathon.
pi_120374957
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:48 schreef Manual het volgende:
Nieuwe schoenen aan laten meten!! :D

http://www.adidas.nl/Here(...)94_610,nl_NL,pd.html

Nooit gedacht dat ik nog eens een Adidas schoen zou nemen :) Merk echt dat ik veel meer steun en stabiliteit heb, schoen is lichter en ze zien er nog flitsend uit ook :)
Mijn vorige schoenen waren maar een paar maanden oud. Beetje zonde van het geld..
Nice O+
  zondag 16 december 2012 @ 15:41:28 #9
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120375028
Vorige week liep ik ergens op de Erasmusbrug *O*
pi_120377390
8km zitten er weer op :) O+ was echt heerlijk weer, én heerlijk weer :+

http://www.endomondo.com/workouts/113403427

Laatste eindje wat versneld O+

*zing* You could go the distance
You could run the mile
You could walk straight through hell with a smile *zing*
Ja doei.
  zondag 16 december 2012 @ 17:18:15 #11
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120379646
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
8km zitten er weer op :) O+ was echt heerlijk weer, én heerlijk weer :+

http://www.endomondo.com/workouts/113403427

Laatste eindje wat versneld O+

*zing* You could go the distance
You could run the mile
You could walk straight through hell with a smile *zing*
Goed gedaan hoor!
F means you're fucked
pi_120379876
Ik had dit weekend willen lopen, maar ik ben sinds gisteren snipperdesnipverkouden ;( Hopelijk heb ik morgen weer iets minder snot in m'n hoofd :(
pi_120380217
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Goed gedaan hoor!
Meh, overdrijven is ook een vak! Was maar een 8k in een rustweek. :D Heb het iig naar m'n zin gehad, da's 't belangrijkste! Liep echt te stralen tijdens m'n versnellingen, dat wel O+ en dat werkte volgens mij echt aanstekelijk op iedereen die ik tegenkwam :@ *)
Ja doei.
  zondag 16 december 2012 @ 17:38:26 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120380446
Wow, dat boek van Honselaar is nog best aan de prijs. Hij zit in mijn verlanglijstje bij bol. ;) Even bonnen sparen. :)
pi_120383638
quote:
17s.gif Op zondag 16 december 2012 14:50 schreef GotC het volgende:
Toevallig dat je het er over hebt! Ik heb het een half jaar geleden ook aangeschaft naar aanleiding van dit topic, lees nu eenmaal alles wat los en vast zit, maar ben er pas twee weken geleden in begonnen.
  zondag 16 december 2012 @ 18:44:17 #16
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120383680
quote:
17s.gif Op zondag 16 december 2012 15:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar gezien de mix van mensen in het topic, zou je eigenlijk wel verwachten dat schema's zouden worden besproken. Of verwijzingen naar het boek. Ook voor de mensen die met hartslagmeter willen gaan lopen.

Daarbij heb ik zojuist onze creditcard even gebruikt voor wat nuttig leesvoer :Y) En Yur kan er niet eens wat over zeggen *O* want het gaat over voeding (incl afvallen) richting marathon.
Hoe heet het boek? Ik heb ook weer een boek op m'n verlanglijstje gezet. Het is niet specifiek hardlopen, maar ik hoop er voortaan beter takken mee te kunnen ontwijken..
  zondag 16 december 2012 @ 18:44:19 #17
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120383681
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:23 schreef hatsaflats het volgende:
Ik had dit weekend willen lopen, maar ik ben sinds gisteren snipperdesnipverkouden ;( Hopelijk heb ik morgen weer iets minder snot in m'n hoofd :(
met snot in je hoofd kan je ook lopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_120383708
Vanwaar deze topictitel? Hopelijk niemand gewond of geblesseerd?

Ben een paar dagen weggeweest (naar Hamburg ivm concert van Muse) en nu te moe om alles bij te lezen......
  zondag 16 december 2012 @ 18:47:16 #19
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120383773
Potverdeeje, wat heb ik toch een leuk vak! Zowel promotie voorbereiden als sollicitatiegesprek voor morgen doe ik weer met héél veel plezier O+

Ik ga eens even kijken wat voor kerstloopjes er zijn en ga me inschrijven, al is het alleen maar om me te blijven beseffen dat er na 21 december ook nog een leven is.
  zondag 16 december 2012 @ 18:53:39 #20
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120383992
quote:
17s.gif Op zondag 16 december 2012 15:39 schreef GotC het volgende:

[..]

ik denk dat er destijds een redelijk aantal lopers op zoek waren naar meer kilometers en/of hogere doelen zoals HM's, dit groepje is doorgeschoven, al dan niet met evt.schema's,maar er zijn hier op dit moment niet veel anderen die de stap nemen van bijv Evy 10km naar HM
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 16 december 2012 @ 18:53:40 #21
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120383994
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanwaar deze topictitel? Hopelijk niemand gewond of geblesseerd?
De TS krijgt morgen weer nieuw gips in het ziekenhuis.
  zondag 16 december 2012 @ 18:54:00 #22
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120384012
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:47 schreef Quoi het volgende:
Potverdeeje, wat heb ik toch een leuk vak! Zowel promotie voorbereiden als sollicitatiegesprek voor morgen doe ik weer met héél veel plezier O+

Ik ga eens even kijken wat voor kerstloopjes er zijn en ga me inschrijven, al is het alleen maar om me te blijven beseffen dat er na 21 december ook nog een leven is.
2de kerstdag een kerstcross bij HAAG :Y
F means you're fucked
  zondag 16 december 2012 @ 18:57:03 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120384117
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:54 schreef YUR het volgende:

[..]

2de kerstdag een kerstcross bij HAAG :Y
Ik zie het :+ Nogal HAAG-dominated, die hardloopkalender ;)

Wat vind je overigens van deze? De bonte haasloop :D We gaan weleens een hapje eten daaro... Leuke locatie!
  zondag 16 december 2012 @ 19:00:11 #24
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120384254
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:57 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik zie het :+ Nogal HAAG-dominated, die hardloopkalender ;)

Wat vind je overigens van deze? De bonte haasloop :D We gaan weleens een hapje eten daaro... Leuke locatie!
Is ook leuk inderdaad, maar ik kan er in ieder geval niet aan meedoen :)

En HAAG is nu eenmaal een leuke club met een superomgeving. En de kerstcross is gratis O+
F means you're fucked
  zondag 16 december 2012 @ 19:01:22 #25
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120384303
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 19:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Is ook leuk inderdaad, maar ik kan er in ieder geval niet aan meedoen :)
Ik denk dat het 'm wordt!

én de kerstcross 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')