SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Is je hok nu alweer een puinzooi?quote:Op zondag 16 december 2012 14:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ach ja, ik ga maar eens wat nuttigs doen :pBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik zeg ook maar wat. Weet ik veel. Je staat ook niet in de lijst?quote:What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Aan-uit-aan-uit-aan-uit-aan-uit?quote:Op zondag 16 december 2012 14:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ach ja, ik ga maar eens wat nuttigs doen :pProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Neequote:Op zondag 16 december 2012 14:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is je hok nu alweer een puinzooi?
quote:![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 14:10 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
Prettige Feestdagen
Vanwege Frasier (poes) en Sara Raats
Rustig aan.![]()
hij movede niet hihi.quote:
verder heb ik last van water in m'n oor. morgen afspraak maken bij de huisarts.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ruim 15 jaar terugquote:WAAAROM? Ik bedoel.... heeft je werk iets met God te maken?quote:Op zondag 16 december 2012 13:29 schreef Tamashii het volgende:
Gister kreeg ik nog zo'n persoon op me af die het nodig vond om te vragen of ik GOD kende!![]()
Ehm vroeg een Engel?quote:Op zondag 16 december 2012 14:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ruim 15 jaar terug
[..]
WAAAROM? Ik bedoel.... heeft je werk iets met God te maken?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik was wat dimensies doorelkaar aan het halen; gisteravond in reality en het heden in de fok-dimensiequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Don't loop if you can't handle it....quote:Op zondag 16 december 2012 14:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was wat dimensies doorelkaar aan het halen; gisteravond in reality en het heden in de fok-dimensie
Toedelssssssssssssss![]()
![]()
*grinnik*quote:Op zondag 16 december 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik weer.
Heb ik eindelijk een super gevonden die open is, ligt mijn portefeuille nog thuis.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zit zo iig niet meer achter mijn pc... en mobiel fok!en is niet fijn
problem solved![]()
![]()
O je had echt helemaal niks meer in huis....quote:Op zondag 16 december 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik weer.
Heb ik eindelijk een super gevonden die open is, ligt mijn portefeuille nog thuis.
handig![]()
![]()
bij sommige topics flipt de iPod. ik ben nu bij m'n ouders hihi.Werewolf
Nope, alleen snoepgoedquote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O je had echt helemaal niks meer in huis....
handig.
![]()
Met je Ipod fok!en kan dat ook al ....quote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef sararaats het volgende:
bij sommige topics flipt de iPod. ik ben nu bij m'n ouders hihi.![]()
![]()
Zolang het een iPod touch is . . .quote:Op zondag 16 december 2012 14:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met je Ipod fok!en kan dat ook al ....Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik durf te wedden dat ik zelfs daarvan nog iets leuks kan makenquote:
In mijn vriezer zit eigenlijk altijd brood, vlees, groenten en andere muk![]()
![]()
Ach soquote:Op zondag 16 december 2012 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zolang het een iPod touch is . . .![]()
dat is het ook maar een 2nd generation.quote:Op zondag 16 december 2012 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zolang het een iPod touch is . . .Werewolf
Ik ga verder youtuben.... anders moet ik dweilen
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 16 december 2012 14:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik zelfs daarvan nog iets leuks kan maken
In mijn vriezer zit eigenlijk altijd brood, vlees, groenten en andere muk
Ik heb Pepernoten, chocolade pepernoten, koekjes, spijs nog iets, tucjes.
Oja en veel alcohol.
![]()
Als de voetbalwedstrijd begint, begin ik met strijken, dus tel je zegeningen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:23 schreef fietsie het volgende:
Ik ga verder youtuben.... anders moet ik dweilenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Je zal je nog verbazen..... op Aruba heb ik eens een soort van broodtaart gegeten.... dat was praktisch oud brood, kaneel, koekjes en drankquote:Op zondag 16 december 2012 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Ik heb Pepernoten, chocolade pepernoten, koekjes, spijs nog iets, tucjes.
Oja en veel alcohol.
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 14:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als de voetbalwedstrijd begint, begin ik met strijken, dus tel je zegeningen.
Strijken![]()
![]()
Oja, Smacks heb ik wel alleen geen melk meerquote:Op zondag 16 december 2012 14:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je zal je nog verbazen..... op Aruba heb ik eens een soort van broodtaart gegeten.... dat was praktisch oud brood, kaneel, koekjes en drank.
Klinkt als een uitdaging ...![]()
![]()
Welke voetbalwedstrijd? Mijn tv schakelt automatisch af bij die ehm, vertoningen....quote:Op zondag 16 december 2012 14:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als de voetbalwedstrijd begint, begin ik met strijken, dus tel je zegeningen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Feyenoord - ADO Den Haag.quote:Op zondag 16 december 2012 14:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Welke voetbalwedstrijd? Mijn tv schakelt automatisch af bij die ehm, vertoningen....Lekker een beetje recreatief strijken bij een voetbalwedstrijd, lekker hoor.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ahja dat werkt hier dus niet; alleen bij rugby kan mijn tv grasvelden weergevenquote:Op zondag 16 december 2012 14:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Feyenoord - ADO Den Haag.Lekker een beetje recreatief strijken bij een voetbalwedstrijd, lekker hoor.
Veel succes!quote:Op zondag 16 december 2012 14:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ok, nu stop ik echt met computeren
Doei mensen![]()
Nee, ik was gewoon buiten. Ik wilde eigenlijk een heel betoog houden over alle zieke mensen, oorlogen en blabla. Maar ik wachtte op iemand.quote:Op zondag 16 december 2012 14:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ruim 15 jaar terug
[..]
WAAAROM? Ik bedoel.... heeft je werk iets met God te maken?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wat de SR meet betreft, ik kan vrijdag en zondagavond. Zaterdag kan ik wel overdag, maar niet in de avond. Wie heeft voorkeur voor wat?What you forget, you are gonna repeat.
Goede keus voor op de Zondag met dit regenweerquote:
Wat een rotweer inderdaad. Beter gewoon brak op de bank!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vooral met mijn zieke hoofdquote:Op zondag 16 december 2012 14:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goede keus voor op de Zondag met dit regenweer
What you forget, you are gonna repeat.
Dan zouden we juist nog een aantal weken langer moeten hebben..quote:Op zondag 16 december 2012 14:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Feitelijk zouden we al dood moeten zijn, de Maya's hielden geen rekening met schrikkeljaren.
JONGE!quote:Op zondag 16 december 2012 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoooooo'n groten vuurbal jonguh
BAM!What you forget, you are gonna repeat.
Korter want ze hielden geen rekening met een dag extra elke 4 jaarquote:Op zondag 16 december 2012 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zouden we juist nog een aantal weken langer moeten hebben..
[..]
JONGE!.
![]()
Dus langer. Want we hebben elke keer een dag extra gekregen waar de Maya's geen rekening mee hielden.quote:Op zondag 16 december 2012 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Korter want ze hielden geen rekening met een dag extra elke 4 jaar.
Wacht. Nu snap ik het niet meer. Laat maar
Wehehe je draait het omquote:Op zondag 16 december 2012 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus langer. Want we hebben elke keer een dag extra gekregen waar de Maya's geen rekening mee hielden.
Wacht. Nu snap ik het niet meer. Laat maar.
De Maya's kwamen korter uit, onze kalender loopt langer dan die van hun.
![]()
Ligt er maar net aan hoe ze rekenden. Zoveel dagen tot het einde van de wereld, wat dan toevallig op deze datum uitkwam, of daadwerkelijk perse deze datum, ongeacht hoeveelheid dagen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe je draait het om.
De Maya's kwamen korter uit, onze kalender loopt langer dan die van hun.
Lijkt mij het 2e uiteraard, en dan niet tot het einde van de wereld maar gewoon omdat ze geen zin hadden om de kalender langer te maken oid.quote:Op zondag 16 december 2012 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe ze rekenden. Zoveel dagen tot het einde van de wereld, wat dan toevallig op deze datum uitkwam, of daadwerkelijk perse deze datum, ongeacht hoeveelheid dagen.
Rustig aan.![]()
De 21e is geloof ik de gecorrigeerde datum.quote:Op zondag 16 december 2012 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe ze rekenden. Zoveel dagen tot het einde van de wereld, wat dan toevallig op deze datum uitkwam, of daadwerkelijk perse deze datum, ongeacht hoeveelheid dagen.![]()
Niet, hun kalendar stopt gewoon op 21-12-2012. Ze hadden nog verder kunnen gaan met berekenen maar ik gok dat ze dat niet nodig achttequote:Op zondag 16 december 2012 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe ze rekenden. Zoveel dagen tot het einde van de wereld, wat dan toevallig op deze datum uitkwam, of daadwerkelijk perse deze datum, ongeacht hoeveelheid dagen.. Kalenders zijn niks meer dan berekingen van zonnestanden
. Nu gaat dat volledig geautomatiseerd en kunnen we letterlijk duizenden jaren vooruit gaan, toen moest dat nog met de hand
.
![]()
Maar is dat gewoon omdat ze bij die datum geen zin meer hadden om verder te gaan, of omdat er toen een bepaalde hoeveelheid dagen om zouden zijn?quote:Op zondag 16 december 2012 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet, hun kalendar stopt gewoon op 21-12-2012. Ze hadden nog verder kunnen gaan met berekenen maar ik gok dat ze dat niet nodig achtte. Kalenders zijn niks meer dan berekingen van zonnestanden
. Nu gaat dat volledig geautomatiseerd en kunnen we letterlijk duizenden jaren vooruit gaan, toen moest dat nog met de hand
.
Omdat er dan een bepaalde hoeveelheid dagen om zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar is dat gewoon omdat ze bij die datum geen zin meer hadden om verder te gaan, of omdat er toen een bepaalde hoeveelheid dagen om zouden zijn?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ze hadden geen zin meer. Er is geen enkele aanwijzing dat er iets ernstigs gaat gebeuren en ik denk dat ze zelf vonden dat ze wel ver genoeg vooruit waren gegaanquote:Op zondag 16 december 2012 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar is dat gewoon omdat ze bij die datum geen zin meer hadden om verder te gaan, of omdat er toen een bepaalde hoeveelheid dagen om zouden zijn?.
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat er dan een bepaalde hoeveelheid dagen om zijn.Wat is het nou?quote:Op zondag 16 december 2012 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze hadden geen zin meer. Er is geen enkele aanwijzing dat er iets ernstigs gaat gebeuren en ik denk dat ze zelf vonden dat ze wel ver genoeg vooruit waren gegaan.
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En waarom heb jij wel gelijk, en Kaneel niet?Kan ook allebei he...quote:Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat er dan een bepaalde hoeveelheid dagen om zijn.Het boeit me daadwerkelijk geen kutquote:Op zondag 16 december 2012 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze hadden geen zin meer. Er is geen enkele aanwijzing dat er iets ernstigs gaat gebeuren en ik denk dat ze zelf vonden dat ze wel ver genoeg vooruit waren gegaan.
![]()
Ik vind het wel leuk om te zien hoe jullie die discussie graag aangaan![]()
Kaneel, al wat gehoord?What you forget, you are gonna repeat.
Vreemde manier van discussieren danquote:Op zondag 16 december 2012 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het boeit me daadwerkelijk geen kut![]()
Kaneel, al wat gehoord?.
![]()
Vooral als je niet snapt welke kant ik op wilde gaan, en je erbij blijft dat jij perse gelijk hebt. Maar omdat het me niet boeit, ga ik daar ook maar niet meer verder op in en meer moeite in stekenquote:Op zondag 16 december 2012 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vreemde manier van discussieren dan.
Een cyclus afgelopen - dus bepaalde datum - en gestopt op dat punt omdat ze ver genoeg vooruit waren gelopen.quote:Rustig aan.![]()
Is geen discussie. Het is gewoon een kalender. Dus zijn er aan het einde een vooraf bepaalde hoeveelheid dagen om. Werkt exact hetzelfde als onze kalender, is alleen op iets anders gebaseerd.quote:Op zondag 16 december 2012 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Het boeit me daadwerkelijk geen kut![]()
Kaneel, al wat gehoord?
Na de 21ste begint gewoon hun nieuwe cyclus.
En nee, anders had ik wel wat gezegd.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oja nu snap ik het niet meerquote:Op zondag 16 december 2012 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral als je niet snapt welke kant ik op wilde gaan, en je erbij blijft dat jij perse gelijk hebt. Maar omdat het me niet boeit, ga ik daar ook maar niet meer verder op in en meer moeite in steken.
Ja hoor meis, droom lekker verder en zeg het gewoon meteen als je het saai vindquote:Op zondag 16 december 2012 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus langer. Want we hebben elke keer een dag extra gekregen waar de Maya's geen rekening mee hielden.
Wacht. Nu snap ik het niet meer. Laat maar.
![]()
Dat kan. Kan me echt niet boeien.quote:Op zondag 16 december 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is geen discussie. Het is gewoon een kalender. Dus zijn er aan het einde een vooraf bepaalde hoeveelheid dagen om. Werkt exact hetzelfde als onze kalender, is alleen op iets anders gebaseerd.
Na de 21ste begint gewoon hun nieuwe cyclus.
En nee, anders had ik wel wat gezegd.
Je hoeft niet zo boos te doen hoor, ik vraag het maar uit interesse
Ik ben helemaal niet boos.quote:Op zondag 16 december 2012 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan. Kan me echt niet boeien.
Je hoeft niet zo boos te doen hoor, ik vraag het maar uit interesseEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Neem Fok! nou eens niet zo serieusquote:Op zondag 16 december 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja nu snap ik het niet meer.
[..]
Ja hoor meis, droom lekker verder en zeg het gewoon meteen als je het saai vind.
Zo komt je 'En nee, anders had ik het wel gezegd' wel over.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Gaat zo moeilijk inderdaad...quote:Op zondag 16 december 2012 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neem Fok! nou eens niet zo serieusRustig aan.![]()
Ik zit hier briesend achter mijn keyboard jongen niet normaal meer.quote:![]()
.
Mja, als dit nou in het cafe was had ik je desinteresse allang opgemerktquote:Op zondag 16 december 2012 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neem Fok! nou eens niet zo serieus.
![]()
Vervelingstip: youtuben op Mike en Thomas
Jij gaat in het cafe over dit soort dingen praten?quote:Op zondag 16 december 2012 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zit hier briesend achter mijn keyboard jongen niet normaal meer.![]()
.
[..]
Mja, als dit nou in het cafe was had ik je desinteresse allang opgemerkt.
![]()
![]()
Jij praat alleen maar over voetbal, tieten en bier?quote:Op zondag 16 december 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat in het cafe over dit soort dingen praten?
Overigens zou dat voor alles gelden omdat je online de gezichtsuitdrukking niet kunt zien... het is maar hoe je mijn tekst wil invullen he.
![]()
Nee, ik houd niet van voetbal en bierquote:Op zondag 16 december 2012 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij praat alleen maar over voetbal, tieten en bier?.
![]()
Overigens zou dat voor alles gelden omdat je online de gezichtsuitdrukking niet kunt zien... het is maar hoe je mijn tekst wil invullen hequote:Op zondag 16 december 2012 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van voetbal en bier.
.
![]()
Nouquote:Op zondag 16 december 2012 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
Stampvoetend*
IK BEN NIET BOOS GODVERDOMME![]()
![]()
Sommige dingen kun je prima goed interpreteren zonder dat je de gezichtsuitdrukking ziet.quote:Op zondag 16 december 2012 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Overigens zou dat voor alles gelden omdat je online de gezichtsuitdrukking niet kunt zien... het is maar hoe je mijn tekst wil invullen he.
![]()
Ik kan nog over wiskunde lullen als daar interesse in is.quote:Op zondag 16 december 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat in het cafe over dit soort dingen praten?Rustig aan.![]()
Niet mee eensquote:Op zondag 16 december 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je prima goed interpreteren zonder dat je de gezichtsuitdrukking ziet.
Sommige dingen niet, ik kan het weten want ik heb er last van.quote:Op zondag 16 december 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
Sommige dingen kun je prima goed interpreteren zonder dat je de gezichtsuitdrukking ziet.
Rustig aan.![]()
Ja, net als mijn sarcasme want die word altijd feilloos gespot.quote:Op zondag 16 december 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je prima goed interpreteren zonder dat je de gezichtsuitdrukking ziet..
![]()
Mag ik vragen waarom?quote:Klopt, sterker nog, de meeste dingen niet. Maar bepaalde dingen wel.quote:Op zondag 16 december 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sommige dingen niet, ik kan het weten want ik heb er last van.Over het algemeen herken ik sarcasme wel.quote:Op zondag 16 december 2012 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, net als mijn sarcasme want die word altijd feilloos gespot..
![]()
Onze communicatie bestaat voor 80% uit non-verbale communicatie.quote:
Hier gebruiken we dus maar 20% van ons communicatievermogen waardoor je niet om miscommunicatie heen kan. We gebruiken er iets meer van door smileys toe te voegen, deze zijn een soort vervanging voor de gezichtsuitdrukking, maar dan mis je nog een hoop van het non-verbale.What you forget, you are gonna repeat.
Oke je hebt gelijk.quote:Op zondag 16 december 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
Over het algemeen herken ik sarcasme wel.![]()
WITCHDOCTORquote:Op zondag 16 december 2012 15:23 schreef fietsie het volgende:
Ik gooi hem er gewoon nog een keer in:![]()
Klopt, maar ik zeg toch ook nergens dat je alles goed kan interpreteren? Ik heb het over bepaalde situaties. Een voorbeeld kan ik zo even niet verzinnen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onze communicatie bestaat voor 80% uit non-verbale communicatie.
Hier gebruiken we dus maar 20% van ons communicatievermogen waardoor je niet om miscommunicatie heen kan. We gebruiken er iets meer van door smileys toe te voegen, deze zijn een soort vervanging voor de gezichtsuitdrukking, maar dan mis je nog een hoop van het non-verbale.![]()
Gheghe er stuitert hier een uk: "Nog een keer die!"quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou, dat stuk tussen TGND en ik vind ik wel een uitstekend voorbeeld... ik ken haar niet zo goed en voor mijn idee discussierde ze gewoon mee... ik had het wel opgemerkt als ik haar gezicht had kunnen zien.quote:Op zondag 16 december 2012 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zeg toch ook nergens dat je alles goed kan interpreteren? Ik heb het over bepaalde situaties. Een voorbeeld kan ik zo even niet verzinnen.![]()
Preciesquote:Op zondag 16 december 2012 15:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat stuk tussen TGND en ik vind ik wel een uitstekend voorbeeld... ik ken haar niet zo goed en voor mijn idee discussierde ze gewoon mee... ik had het wel opgemerkt als ik haar gezicht had kunnen zien.![]()
Dat stuk over communicatie wat ik net het getypt, jullie kunnen er niet uit opmaken of ik het geïrriteerd vertel omdat ik het stom vind het nog eens uit te moeten leggen, dat ik het jullie vriendelijk vertel om jullie erover te informeren, of dat ik het vertel met een ondertoon 'kijk mij eens wijs zijn'. Dat kun je uit zo'n stukje tekst op geen enkele manier opmaken.
Net als dit stukje.What you forget, you are gonna repeat.
Alles kan je hier anders opvatten.quote:Op zondag 16 december 2012 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zeg toch ook nergens dat je alles goed kan interpreteren? Ik heb het over bepaalde situaties. Een voorbeeld kan ik zo even niet verzinnen.
Voorbeeld:
Nee.
Kun je opvatten als:
Nee
Nee
Nee
Nee
Nee![]()
Nee
Nee![]()
Nee![]()
Nee
Als je elkaar beter kent gaat het wel gemakkelijker. Ik weet bv dat Vinniiee alleen over tieten wil praten, nou dan is het heel simpel.
![]()
Is ie zo ontevreden met de zijne dan?quote:Op zondag 16 december 2012 15:30 schreef muhahaha het volgende:
Als je elkaar beter kent gaat het wel gemakkelijker. Ik weet bv dat Vinniiee alleen over tieten wil praten, nou dan is het heel simpel.
Dat is ongetwijfeld duidelijker, ja. Maar dat was mijn punt ook niet.quote:Op zondag 16 december 2012 15:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat stuk tussen TGND en ik vind ik wel een uitstekend voorbeeld... ik ken haar niet zo goed en voor mijn idee discussierde ze gewoon mee... ik had het wel opgemerkt als ik haar gezicht had kunnen zien.Ligt eraan wat er aan vooraf gaat, vaak herken ik het wel.quote:Op zondag 16 december 2012 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alles kan je hier anders opvatten.
Voorbeeld:
Nee.
Kun je opvatten als:
Nee
Nee
Nee
Nee
Nee![]()
Nee
Nee![]()
Nee![]()
Nee![]()
Dan nog.quote:Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld duidelijker, ja. Maar dat was mijn punt ook niet.
[..]
Ligt eraan wat er aan vooraf gaat, vaak herken ik het wel.
Let maar eens op hoe vaak het hier verkeerd gaat
quote:Op zondag 16 december 2012 15:30 schreef muhahaha het volgende:
![]()
![]()
Feit dat het je punt niet is maakt het pijnlijk duidelijk dat we onderling wat missen en dat is dus de non-verbale communicatiequote:Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
Dat is ongetwijfeld duidelijker, ja. Maar dat was mijn punt ook niet..
![]()
Prima, jongen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:30 schreef muhahaha het volgende:
![]()
Exactly!quote:Op zondag 16 december 2012 15:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Feit dat het je punt niet is maakt het pijnlijk duidelijk dat we onderling wat missen en dat is dus de non-verbale communicatie.
En dit is nou mijn punt.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op zondag 16 december 2012 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nog.
Let maar eens op hoe vaak het hier verkeerd gaat.
![]()
Ik denk dat veel mensen vergeten om -alles- op een forum een beetje met een korreltje zout te nemen....quote:Op zondag 16 december 2012 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Exactly!
[..]
En dit is nou mijn punt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als iedereen nou eens zou typen zonder smileys, zou iedereen overal een eigen invulling aan kunnen geven.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ook datquote:Op zondag 16 december 2012 15:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen vergeten om -alles- op een forum een beetje met een korreltje zout te nemen....
Grappige is dat hij mijn sarcasme niet spot en daarvoor aangaf het vaak te zienquote:Op zondag 16 december 2012 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dit: Oke?
Of is het sarcasme en zal het je aan je bips oxideren?
I is confused.
![]()
Sarcasme.quote:Op zondag 16 december 2012 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dit: Oke?
Of is het sarcasme en zal het je aan je bips oxideren?
I is confusedDat lijkt me niet een heel goed plan.quote:Op zondag 16 december 2012 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens zou typen zonder smileys, zou iedereen overal een eigen invulling aan kunnen geven.![]()
Ik herkende het wel, hoor. Mijn reactie was dan ook sarcasme.quote:Op zondag 16 december 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grappige is dat hij mijn sarcasme niet spot en daarvoor aangaf het vaak te zien.
![]()
Ja sorry hoor, maar al die signalen die je non verbaal zou kunnen zien zie je eventueel ook gewoon terug in die 20% verbale communicatie, ergo je kunt van die 20% een goed kloppend beeld maken van de 100%quote:Op zondag 16 december 2012 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier gebruiken we dus maar 20% van ons communicatievermogen waardoor je niet om miscommunicatie heen kan. We gebruiken er iets meer van door smileys toe te voegen, deze zijn een soort vervanging voor de gezichtsuitdrukking, maar dan mis je nog een hoop van het non-verbale.
Rustig aan.![]()
Als ik mij niet vergis ging het onderzoek waar dit getal uitkomt over gesprekken tussen twee personen met een emotionele/persoonlijke inhoud.quote:Op zondag 16 december 2012 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier gebruiken we dus maar 20% van ons communicatievermogen waardoor je niet om miscommunicatie heen kan. We gebruiken er iets meer van door smileys toe te voegen, deze zijn een soort vervanging voor de gezichtsuitdrukking, maar dan mis je nog een hoop van het non-verbale.
Is wel een significant detail om te vermelden (wat in de standaard boekjes natuurlijk weer niet gebeurt).Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar al die signalen die je non verbaal zou kunnen zien zie je eventueel ook gewoon terug in die 20% verbale communicatie, ergo je kunt van die 20% een goed kloppend beeld maken van de 100%![]()
Een gesprek tussen 2 aspergers zou allicht een andere uitkomst geven jaquote:Op zondag 16 december 2012 15:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis ging het onderzoek waar dit getal uitkomt over gesprekken tussen twee personen met een emotionele/persoonlijke inhoud.
Is wel een significant detail om te vermelden (wat in de standaard boekjes natuurlijk weer niet gebeurt).
Rustig aan.![]()
Ga ik toch proberen vandaag te doen. Kijken hoevaak het vanaf nu verkeerd wordt opgevat.quote:Op zondag 16 december 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet een heel goed plan.Eigenlijk niet. Je maakt je eigen interpretatie, maar het zou heel goed kunnen dat jouw interpretatie anders is dan hoe de 'zender' het bedoeld.quote:Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar al die signalen die je non verbaal zou kunnen zien zie je eventueel ook gewoon terug in die 20% verbale communicatie, ergo je kunt van die 20% een goed kloppend beeld maken van de 100%Alles!quote:Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Helemaal van Sha Na Na natuurlijkWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik zag hem 2 maandjes geleden voorbij fietsen, mijn zus werd bijna door hem aangereden (hij was op de fiets) mijn zus keek niet naar linksquote:Jochem vriendelijk gedag zeggen.
Rustig aan.![]()
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 16 december 2012 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik toch proberen vandaag te doen. Kijken hoevaak het vanaf nu verkeerd wordt opgevat.
[..]
Eigenlijk niet. Je maakt je eigen interpretatie, maar het zou heel goed kunnen dat jouw interpretatie anders is dan hoe de 'zender' het bedoeld.
[..]
Alles!![]()
Dat zou kunnen, maar in veel gevallen hoeft dat zeker niet zo te zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eigenlijk niet. Je maakt je eigen interpretatie, maar het zou heel goed kunnen dat jouw interpretatie anders is dan hoe de 'zender' het bedoeld.
In het extreme neem je dan een vriend die je heel goed kent, dan weet je gewoon wat iemand bedoelt.Rustig aan.![]()
Ik ookquote:Op zondag 16 december 2012 15:40 schreef muhahaha het volgende:
Jammer want ik vind smileys leuk om te gebruiken.
![]()
![]()
Dit heb ik geleerd in mijn vak communicatietechnieken. Deze percentages gaan over de algemene communicatie. Tussen 2 personen, tussen grote groepen, alles. De algemene communicatie.quote:Op zondag 16 december 2012 15:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis ging het onderzoek waar dit getal uitkomt over gesprekken tussen twee personen met een emotionele/persoonlijke inhoud.
Is wel een significant detail om te vermelden (wat in de standaard boekjes natuurlijk weer niet gebeurt).What you forget, you are gonna repeat.
Tuurlijk. En communicatie moet je zien als "informatieoverdracht". Hoe je dat meet (wat is de waarde van een knipoog, en wat dan van het laten wippen van je schoen over de teenrand) is natuurlijk ook weer vrij moeilijk te bepalen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een gesprek tussen 2 aspergers zou allicht een andere uitkomst geven ja
Op het moment dat het doel informatieoverdracht (bijvoorbeeld een leraar bij een klas) zie je dat het percentage ook keldert.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat maakt het makkelijker, ja. Maar dan nog ontstaan daar fouten in. Ik en mijn beste vriendin hebben ook regelmatig 'ruzie' gehad om miscommunicatie via sms/whatsapp.quote:Op zondag 16 december 2012 15:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar in veel gevallen hoeft dat zeker niet zo te zijn.
In het extreme neem je dan een vriend die je heel goed kent, dan weet je gewoon wat iemand bedoelt.What you forget, you are gonna repeat.
Tis nogal lastig te onderzoeken hey, ik vraag me af hoe je daar objectief over kunt oordelen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit heb ik geleerd in mijn vak communicatietechnieken. Deze percentages gaan over de algemene communicatie. Tussen 2 personen, tussen grote groepen, alles. De algemene communicatie.Rustig aan.![]()
Ja het kan, maar het hoeft niet zo te zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
staan daar fouten in. Ik en mijn beste vriendin hebben ook regelmatig 'ruzie' gehad om miscommunicatie via sms/whatsapp.
Sommige situaties zijn wel duidelijk.
Als je hem zo in het extreme doortrekt zijn gesprekken met non verbale communicatie erin ook altijd onduidelijk omdat je niet PRECIES weet wat iemand bedoelt...Rustig aan.![]()
Het kost me ook meer moeite dan ik had verwacht om ze nu niet te gebruiken, moet ik zeggen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:40 schreef muhahaha het volgende:
Jammer want ik vind smileys leuk om te gebruiken.
Klopt.quote:Op zondag 16 december 2012 15:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja het kan, maar het hoeft niet zo te zijn.
Sommige situaties zijn wel duidelijk.What you forget, you are gonna repeat.
Lastig om een gewoonte af te leren jaquote:Op zondag 16 december 2012 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het kost me ook meer moeite dan ik had verwacht om ze nu niet te gebruiken, moet ik zeggen..
Die van mij vond ik leukerquote:.
![]()
De percentages zwalken ook nog eens tussen verschillende onderzoeken. Ik vind het dan weer stom dat je dit dan weer leert als zijnde een waarheid bij een vak.quote:Op zondag 16 december 2012 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit heb ik geleerd in mijn vak communicatietechnieken. Deze percentages gaan over de algemene communicatie. Tussen 2 personen, tussen grote groepen, alles. De algemene communicatie.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik plaag maarquote:Op zondag 16 december 2012 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lastig om een gewoonte af te leren ja.
[..]
Die van mij vond ik leuker.
![]()
Volgens onderzoek moet er wel voorstaan ja,quote:Op zondag 16 december 2012 15:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De percentages zwalken ook nog eens tussen verschillende onderzoeken. Ik vind het dan weer stom dat je dit dan weer leert als zijnde een waarheid bij een vak.
En dan heb ik gelijk mijn bedenkingen hoe het onderzoek gedaan is, vaak vinden onderzoekers het ook leuk beeld wat te vertekenen omdat het dan extremer uitkomt zogezegd.Rustig aan.![]()
Ik heb stoute meisjes staartjes in dus dan mag ik datquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 15:47:22 ]![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb stoute meisjes staartjes in dus dan mag ik dat
Rustig aan.![]()
Je moet het zien als 'gemiddelden', omdat het over algemene communicatie gaat. Specifieke krijg ik vanaf begin Februari, als het goed is. Mocht je dan nog meer willen weten, roep me maar.quote:Op zondag 16 december 2012 15:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De percentages zwalken ook nog eens tussen verschillende onderzoeken. Ik vind het dan weer stom dat je dit dan weer leert als zijnde een waarheid bij een vak.
En ik neem toch aan dat alles gecheckt is, voor ze het als vak aanbieden.What you forget, you are gonna repeat.
Sow he het lijkt wel een doordeweeksedag hier... zo serieus...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zeg, ik ben wel benieuwd naar die uk van jou, heb je een foto van dr?quote:Op zondag 16 december 2012 15:49 schreef fietsie het volgende:
Sow he het lijkt wel een doordeweeksedag hier... zo serieus...What you forget, you are gonna repeat.
Het probleem met psychologie is dat je ergens bepaalde waarden aan hangt...quote:Op zondag 16 december 2012 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet het zien als 'gemiddelden', omdat het over algemene communicatie gaat. Specifieke krijg ik vanaf begin Februari, als het goed is. Mocht je dan nog meer willen weten, roep me maar.
En ik neem toch aan dat alles gecheckt is, voor ze het als vak aanbieden.
Het is niet objectief meer.
Veel communicatie gaat ook non verbaal... Een ober naar je toe wenken bijvoorbeeld gaat allemaal zonder woorden...
Dan kan je zeggen dat 4/5 x de ober gewenkt wordt ipv aangesproken en daarom 80% van de communicatie non verbaal gaat.... Etc etc het ligt er totaal aan waar het onderzoek op gebaseerd is.
En wat betreft dit...
Dit is even iets te veelzijdig en er komen allerlei grijze gebieden in voor, objectief meten kan gewoon niet.. Je kunt het wel zo objectief mogelijk proberen te achterhalen maar zelfs dan lijkt het me enorm moeilijk omdat je niet in iemands hoofd kan kijken. Laat staan dat het bewust gaat en niet onbewust in een persoons hoofd.Rustig aan.![]()
Ik stiekem ook welquote:Op zondag 16 december 2012 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeg, ik ben wel benieuwd naar die uk van jou, heb je een foto van dr?![]()
![]()
Wat een onzin dit lieverd.quote:Op zondag 16 december 2012 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het probleem met psychologie is dat je ergens bepaalde waarden aan hangt...
Veel communicatie gaat ook non verbaal... Een ober naar je toe wenken bijvoorbeeld gaat allemaal zonder woorden...
Dan kan je zeggen dat 4/5 x de ober gewenkt wordt ipv aangesproken en daarom 80% van de communicatie non verbaal gaat.... Etc etc het ligt er totaal aan waar het onderzoek op gebaseerd is.
En wat betreft dit...
Dit is even iets te veelzijdig en er komen allerlei grijze gebieden in voor, objectief meten kan gewoon niet.. Je kunt het wel zo objectief mogelijk proberen te achterhalen maar zelfs dan lijkt het me enorm moeilijk omdat je niet in iemands hoofd kan kijken. Laat staan dat het bewust gaat en niet onbewust in een persoons hoofd.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Er word gekeken naar wat verbaal en wat non-verbaal is, en wat er in een gesprek tussen 2 mensen, meerder mensen, etc. wordt gebruikt.quote:Op zondag 16 december 2012 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het probleem met psychologie is dat je ergens bepaalde waarden aan hangt...
En wat betreft dit...
Dit is even iets te veelzijdig en er komen allerlei grijze gebieden in voor, objectief meten kan gewoon niet.. Je kunt het wel zo objectief mogelijk proberen te achterhalen maar zelfs dan lijkt het me enorm moeilijk omdat je niet in iemands hoofd kan kijken. Laat staan dat het bewust gaat en niet onbewust in een persoons hoofd.
Verbaal is puur en alleen de tekst.
Non-verbaal is je ondertoon, je lichaamstaal, je gezichtsuitdrukking, etc.
Dus alleen dat al, het feit dat verbale communicatie uit maar 1 ding bestaat, en non-verbaal onder vele dingen te verdelen is, die ook nog eens erg belangrijk zijn in de communicatie, kun je percentages uit halen.What you forget, you are gonna repeat.
Dat kan het absoluut.quote:Op zondag 16 december 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komop zeg, wil je zeggen dat het objectief gemeten kan worden?What you forget, you are gonna repeat.
Je moet toch echt waardes hangen aan die verschillende ''eigenschappen'' zogezegd.quote:Op zondag 16 december 2012 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er word gekeken naar wat verbaal en wat non-verbaal is, en wat er in een gesprek tussen 2 mensen, meerder mensen, etc. wordt gebruikt.
Verbaal is puur en alleen de tekst.
Non-verbaal is je ondertoon, je lichaamstaal, je gezichtsuitdrukking, etc.
Dus alleen dat al, het feit dat verbale communicatie uit maar 1 ding bestaat, en non-verbaal onder vele dingen te verdelen is, die ook nog eens erg belangrijk zijn in de communicatie, kun je percentages uit halen.
Een gezichtsuitdrukking kan veeeel meer zeggen dan lichaamstaal bijvoorbeeld, maar het kan allicht ook andersom.Rustig aan.![]()
Hoe dan?quote:
Ja in het boekje van het onderzoek zelf, maar de wereld buiten het onderzoek ligt nog een stuk complexer, te complex om te kunnen meten.Rustig aan.![]()
Het is een wetenschap. Dus ik ga geen fucking discussie aan of het objectief of subjectief is.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:01 schreef Tamashii het volgende:
Het is een wetenschap. Dus ik ga geen fucking discussie aan of het objectief of subjectief is.
Sommige dingen zijn absoluut, wiskunde daar kun je niet om heen dat staat hard.
Bij psychologie suggereert onderzoek A iets anders als onderzoek B (omdat de onderzoeken anders zijn verlopen, omdat de onderzoeksgroep net iets anders is... etc etc)
Bij wiskunde kan dat niet want dan zijn de berekeningen gewoon fout.Rustig aan.![]()
Jij denkt echt te moeilijkquote:Op zondag 16 december 2012 15:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet toch echt waardes hangen aan die verschillende ''eigenschappen'' zogezegd.
Een gezichtsuitdrukking kan veeeel meer zeggen dan lichaamstaal bijvoorbeeld, maar het kan allicht ook andersom.
Jouw denkvermogen is complex. Het onderzoek is gebasseerd op feiten. Het gaat puur om wat verbaal, wat non-verbaal is en wat in welke mate van belang is in de communicatie. En daarin gaat vrijwel alles in het non-verbale gelijk op. Natuurlijk is soms de gezichtsuitdrukking belangrijker dan de ondertoon, of de ondertoon belangrijker dan de lichaamstaal. Maar uiteindelijk komt dat allemaal op een break-even punt, waar je een objectieve algemene conclusie uit kunt opmaken.quote:Op zondag 16 december 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ja in het boekje van het onderzoek zelf, maar de wereld buiten het onderzoek ligt nog een stuk complexer, te complex om te kunnen meten.
Je kan wel elk gesprek gaan analyseren, want in elk gesprek werkt communicatie weer anders. Maar ik heb het hier puur en alleen over het algemene, dus meest voorkomende.What you forget, you are gonna repeat.
Why? Ik wil gewoon weten waar dingen op gebaseerd zijn anders zegt een onderzoek mij 0.0quote:Op zondag 16 december 2012 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij denkt echt te moeilijkRustig aan.![]()
Dan zoek je dat toch lekker op?quote:Op zondag 16 december 2012 16:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Why? Ik wil gewoon weten waar dingen op gebaseerd zijn anders zegt een onderzoek mij 0.0What you forget, you are gonna repeat.
En hoe belangrijk wat is in een gesprek dat is feitelijk?quote:Op zondag 16 december 2012 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jouw denkvermogen is complex. Het onderzoek is gebasseerd op feiten. Het gaat puur om wat verbaal, wat non-verbaal is en wat in welke mate van belang is in de communicatie. En daarin gaat vrijwel alles in het non-verbale gelijk op. Natuurlijk is soms de gezichtsuitdrukking belangrijker dan de ondertoon, of de ondertoon belangrijker dan de lichaamstaal. Maar uiteindelijk komt dat allemaal op een break-even punt, waar je een objectieve algemene conclusie uit kunt opmaken.
Je kan wel elk gesprek gaan analyseren, want in elk gesprek werkt communicatie weer anders. Maar ik heb het hier puur en alleen over het algemene, dus meest voorkomende.
Ligt dat niet totaal aan het persoon waar het gesprek over gaat, tussen wie het gehouden wordt en nog 1000'en andere variabelen?
Ok de algemene gesprekken volgens het onderzoek dan, dan nog vraag ik me af hoe je dat dan gaat meten.Rustig aan.![]()
Nogmaals, ik heb het niet over iedere gesprek op zich, maar het meest voorkomende, het algemene.quote:Op zondag 16 december 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En hoe belangrijk wat is in een gesprek dat is feitelijk?
Ligt dat niet totaal aan het persoon waar het gesprek over gaat, tussen wie het gehouden wordt en nog 1000'en andere variabelen?
Ok de algemene gesprekken volgens het onderzoek dan, dan nog vraag ik me af hoe je dat dan gaat meten.
Ga alsjeblieft niet zo moeilijk lopen doen. Ik heb al koppijn genoeg.What you forget, you are gonna repeat.
Buurmeis, ik heb ze ge-DM-d want niet iedereen kan het wat boeien
Goed hoor, beetje brakquote:![]()
Met jou?
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dan kan je beter zelf stoppen met reageren.quote:Op zondag 16 december 2012 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb het niet over iedere gesprek op zich, maar het meest voorkomende, het algemene.
Ga alsjeblieft niet zo moeilijk lopen doen. Ik heb al koppijn genoeg.
Ik zeg wel niks meer.
Rustig aan.![]()
Als je koppijn hebt waarom zit je uberhaupt dan op fokquote:Op zondag 16 december 2012 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb het niet over iedere gesprek op zich, maar het meest voorkomende, het algemene.
Ga alsjeblieft niet zo moeilijk lopen doen. Ik heb al koppijn genoeg.
En dan deze discussie te voeren![]()
Ja aan de betere hand... kutweekend maar nog 3 dagen werken en dan 2 weken vankantiequote:Op zondag 16 december 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje brak![]()
Met jou?
![]()
Mazzelaarquote:Op zondag 16 december 2012 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja aan de betere hand... kutweekend maar nog 3 dagen werken en dan 2 weken vankantieIk moet er nog 4....
Omdat de hele dag slapen en hangen mijn ritme verneukt. Daarom.quote:Op zondag 16 december 2012 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je koppijn hebt waarom zit je uberhaupt dan op fok
En dan deze discussie te voerenWhat you forget, you are gonna repeat.
Goedzo! Het heerst wel ehquote:Op zondag 16 december 2012 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja aan de betere hand... kutweekend maar nog 3 dagen werken en dan 2 weken vankantie
Ik nog 4 dagen, dan volgende week 1 dag en dan weer 3 dagen
Okquote:Op zondag 16 december 2012 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat de hele dag slapen en hangen mijn ritme verneukt. Daarom.Ja behoorlijk, en onontkoombaar ...quote:Op zondag 16 december 2012 16:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goedzo! Het heerst wel eh
Ik nog 4 dagen, dan volgende week 1 dag en dan weer 3 dagen![]()
![]()
Dan nog hoef je niet de discussie te voeren als je daar koppijn van krijgt, dat is dan niet zo slim vind ik.quote:Op zondag 16 december 2012 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat de hele dag slapen en hangen mijn ritme verneukt. Daarom.
Dit moet je niet vijandig interpreteren.Rustig aan.![]()
Het blijft leuk om te zien hoe bijna niemand hier een fatsoenlijk discussie kan houden, uitzonderingen daargelatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik voer hem ook niet meer?quote:Op zondag 16 december 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan nog hoef je niet de discussie te voeren als je daar koppijn van krijgt, dat is dan niet zo slim vind ik.What you forget, you are gonna repeat.
Ja, mijn hersenen zitten ook al weer vol met snotjesquote:Op zondag 16 december 2012 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ok
[..]
Ja behoorlijk, en onontkoombaar ...En paar weken geleden ook al.. Kan toch niet
En ik eet nog wel fruit enzulks
Ik pak mijn bakje popcorn erbij.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Dat is dan goed, maar ik zeg alleen dat je dan een beetje rustig aan moet doen.quote:Op zondag 16 december 2012 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik voer hem ook niet meer?Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Het blijft leuk om te zien hoe bijna niemand hier een fatsoenlijk discussie kan houden, uitzonderingen daargelatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het met je eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja dat weet ik wel.quote:
Maar Thunderdome....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik lig de hele dag al op bed. Rustig genoeg lijkt mequote:Op zondag 16 december 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is dan goed, maar ik zeg alleen dat je dan een beetje rustig aan moet doen.
Ja, ik ga maar weer smileys gebruiken, want ik kom over als een chagrijnige kut zonder smileys. En dat bedoel ik maar
quote:Op zondag 16 december 2012 16:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Het blijft leuk om te zien hoe bijna niemand hier een fatsoenlijk discussie kan houden, uitzonderingen daargelatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan prima fatsoenlijke discussies houden RokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Ik heb ze nog niet ontvangen?quote:Op zondag 16 december 2012 16:08 schreef fietsie het volgende:
Buurmeis, ik heb ze ge-DM-d want niet iedereen kan het wat boeien
quote:*kijkt onschuldig*
quote:Op zondag 16 december 2012 16:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel.
Maar Thunderdome....Ja maar dat zegt ze alleen maar hoor, da's natuurlijk nie echt Thunderdome nie hihihihihihi :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Voel je je aangesproken?quote:Op zondag 16 december 2012 16:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan prima fatsoenlijke discussies houden Rokje
Just kidding hoor, ik hits de gemoederen even op, vind ik leuk
quote:Op zondag 16 december 2012 16:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]*kijkt onschuldig*
[..]
Ja maar dat zegt ze alleen maar hoor, da's natuurlijk nie echt Thunderdome nie hihihihihihi :$Oh oh oke hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
"HAHAHAHA DIE ROKJE TOCH, DA'S TOCH OOK NIET AARDIG xD"What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Oh als dat niet aardig is.....quote:Op zondag 16 december 2012 16:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
"HAHAHAHA DIE ROKJE TOCH, DA'S TOCH OOK NIET AARDIG xD"
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hebben we allemaal wel eens last van ... of altijdquote:Op zondag 16 december 2012 16:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
"HAHAHAHA DIE ROKJE TOCH, DA'S TOCH OOK NIET AARDIG xD"![]()
![]()
Nee, jij bent sowieso veel gemener, daar kan ik toch niet tegenop :$quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
WAT NOU IK HEB JE RUG TRUT GODVERDOMMEquote:
Oow heb je me geblokkeerd ofzo ?quote:Op zondag 16 december 2012 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet ontvangen?![]()
Ach, dat constante gemiep hier is wel vermakelijk.. Beetje olie op het vuur gooien is ook vermakelijkquote:Op zondag 16 december 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben we allemaal wel eens last van ... of altijd
Haha. HAAHAAA.quote:Op zondag 16 december 2012 16:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, jij bent sowieso veel gemener, daar kan ik toch niet tegenop :$I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Constant valt ook wel mee. Je komt wel weer op het juiste moment binnen vallenquote:Op zondag 16 december 2012 16:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ach, dat constante gemiep hier is wel vermakelijk.. Beetje olie op het vuur gooien is ook vermakelijk![]()
![]()
Ik heb een brede rug hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 16:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
WAT NOU IK HEB JE RUG TRUT GODVERDOMMEI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee, ik heb niemand geblokkeerd. Ik zou ook megod niet weten hoe dat moetquote:
Goed punt.. Dat enquote:Op zondag 16 december 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Constant valt ook wel mee. Je komt wel weer op het juiste moment binnen vallen
Tis inderdaad verkeerd dat dat plaatje daar ophoudt...quote:Op zondag 16 december 2012 16:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goed punt.. Dat en
[ afbeelding ]
Kon die niet iets langer gemaakt worden?
Rustig aan.![]()
Nou idd, ontzettend breed pfoeeeeee echt wauwquote:![]()
Ik bewonder dan ook graag je achterkant.. Je rug dus eh
Moet je aan de makers vragenquote:Op zondag 16 december 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis inderdaad verkeerd dat dat plaatje daar ophoudt...
Kon die niet iets langer gemaakt worden?
Zaterdag trouwens wel een leuke meisjen ontmoet, alleen de kans dat ik haar ooit weer zie is nogal nihil.
Rustig aan.![]()
Ohja he, vandaar mijn bijnaam. Die slaat op mijn rug.quote:Op zondag 16 december 2012 16:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou idd, ontzettend breed pfoeeeeee echt wauw![]()
Ik bewonder dan ook graag je achterkant.. Je rug dus eh![]()
Shit is on bitchz.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Mag ik het anders opnieuw maken?quote:Op zondag 16 december 2012 16:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet je aan de makers vragen
Rustig aan.![]()
Oh well... isn't that cutequote:Op zondag 16 december 2012 16:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goed punt.. Dat en
[ afbeelding ]
![]()
Wat.. Tamme Asser? Vrijheidsstrijdster? Kreng? Kuttekop? Wijn? Which one?quote:Op zondag 16 december 2012 16:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja he, vandaar mijn bijnaam. Die slaat op mijn rug.![]()
Shit is on bitchz.
Mwehehehehehe
Dat weet ik niet of jij dat mag, ik ga daar niet overquote:Op zondag 16 december 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag ik het anders opnieuw maken?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of jij dat mag, ik ga daar niet over
Rustig aan.![]()
quote:![]()
Can u my darling, can u picture this?quote:Op zondag 16 december 2012 16:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat.. Tamme Asser? Vrijheidsstrijdster? Kreng? Kuttekop? Wijn? Which one?
MweheheheheheI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
I actually can with my imaginationquote:Op zondag 16 december 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Can u my darling, can u picture this?![]()
Animals strike curious poses, they feel the heat.. The heat between *kapt zin af*
Hoofdpijn moe, verveeld...quote:Op zondag 16 december 2012 16:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi KT
Hoe is de sfeer hier?
Niet heel vreugdzaam denk
Rustig aan.![]()
Meeeee and u.quote:Op zondag 16 december 2012 16:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
I actually can with my imagination![]()
Animals strike curious poses, they feel the heat.. The heat between *kapt zin af*
Zo vanquote:Op zondag 16 december 2012 16:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi KT
Hoe is de sfeer hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Kom hier dan,quote:Op zondag 16 december 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Slap
Wat nou gapenHOE durf je
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo vanHaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij ook in de CAB?quote:Op zondag 16 december 2012 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
JJH vooral, maar ik ook vaak genoeg..Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]whahaha
Ik vind het ook wel meevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, dat valt toch wel mee?quote:Op zondag 16 december 2012 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoofdpijn moe, verveeld...
Niet heel vreugdzaam denk![]()
![]()
quote:quote:Op zondag 16 december 2012 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]whahaha
Ja, ik vond het gewoon een leuk plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 16 december 2012 16:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vond het gewoon een leuk plaatje
Is het ookquote:Op zondag 16 december 2012 16:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vond het gewoon een leuk plaatjeik moest hard op lachen
![]()
![]()
Hoiquote:"Het valt wel maar niet mee" zou m'n moeder zeggen.. Maar die zit niet op fok :$quote:Op zondag 16 december 2012 16:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Mijn pa zou het afmaken met "En als het valt, valt het naar benee.."quote:Op zondag 16 december 2012 16:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoi
[..]
"Het valt wel maar niet mee" zou m'n moeder zeggen.. Maar die zit niet op fok :$Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Iemand tips voor aanhoudende "jeuk" anders dan : neem je vrouw?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wassen.quote:Op zondag 16 december 2012 16:33 schreef fietsie het volgende:
Iemand tips voor aanhoudende "jeuk" anders dan : neem je vrouw?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Maakt niet uit, ik lik het er wel uit.quote:
OKE HAHA< genoeg voor vandaag.
Dat zou mijn moeder ook hebben gezegdquote:Op zondag 16 december 2012 16:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoi
[..]
"Het valt wel maar niet mee" zou m'n moeder zeggen.. Maar die zit niet op fok :$
Tamme!? Wie noem jij tamme dan!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wat bedoel je met 'jeuk'?quote:Op zondag 16 december 2012 16:33 schreef fietsie het volgende:
Iemand tips voor aanhoudende "jeuk" anders dan : neem je vrouw?What you forget, you are gonna repeat.
Neem je buurvrouw?quote:Op zondag 16 december 2012 16:33 schreef fietsie het volgende:
Iemand tips voor aanhoudende "jeuk" anders dan : neem je vrouw?Rustig aan.![]()
talkpoeder ?quote:Op zondag 16 december 2012 16:33 schreef fietsie het volgende:
Iemand tips voor aanhoudende "jeuk" anders dan : neem je vrouw?![]()
![]()
Ach wee ach wee, hoe heeft die storm en striemende regen mijn lot getart, mijn tere ziel ontzet. Ik en mijn gestel zijn met de toestand zeer verlegen. Ach wee, ach wee, lag ik maar weer in mijn bedquote:Op zondag 16 december 2012 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn pa zou het afmaken met "En als het valt, valt het naar benee.."What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Jeuk...
Niet krabben sowieso en je huid hydrateren.... Droge huid is funnest...
Dussehh... Body lotion erop ofzo?Ik weeth et ook niet.
Rustig aan.![]()
Helemaal goed dit.quote:
Ik wil eigenlijk a.s. vrijdag meet in Ede. Kom je?
Goed, lamquote:Jij?
Die moeders ook altijdquote:Op zondag 16 december 2012 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zou mijn moeder ook hebben gezegdEcht eh.. Alsof jij tam bentquote:
Mensen moesten eens weten!quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goed, lamJij?
[..]
Die moeders ook altijd
[..]
Echt eh.. Alsof jij tam bentI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ehm.. Dat is de 21e he? Dunno of ik kan, pm/dm anders tijd en locatie, dan kijk ik zodra ik wat weet, ik zou namelijk 22 en 23 vrij zijn want weg met band/orkest..quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helemaal goed dit.
Ik wil eigenlijk a.s. vrijdag meet in Ede. Kom je?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ede, goed ideequote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helemaal goed dit.
Ik wil eigenlijk a.s. vrijdag meet in Ede. Kom je?.
Goed hoor, erachter gekomen dat ik een conditie heb van 5 minuten hardlopenquote:.
Ik dacht het, jij zei hetquote:Echt eh.. Alsof jij tam bent.
![]()
Ik bedoel maar.. ZE MOESTEN EENS WETEN!! JA!!!quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik win!quote:Op zondag 16 december 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ede, goed idee.
[..]
Goed hoor, erachter gekomen dat ik een conditie heb van 5 minuten hardlopen.
[..]
Ik dacht het, jij zei het.
Ik hooguit 250 meter
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hardlopenquote:Op zondag 16 december 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ede, goed idee.
[..]
Goed hoor, erachter gekomen dat ik een conditie heb van 5 minuten hardlopen.
[..]
Ik dacht het, jij zei het.
You need to point a gun at me before I start running
Je rent ook niet naar Tamas toe?quote:Op zondag 16 december 2012 16:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HardlopenYou need to point a gun at me before I start running
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar ik voetbalde tot een paar jaar geleden 2 wedstrijden op een dag, met gemakquote:.
Ik moet weer conditie krijgenquote:Op zondag 16 december 2012 16:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HardlopenYou need to point a gun at me before I start running
. Haha
![]()
![]()
Dat kan met de fiets en met de treinquote:Op zondag 16 december 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je rent ook niet naar Tamas toe?
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: