SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Is je hok nu alweer een puinzooi?quote:Op zondag 16 december 2012 14:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ach ja, ik ga maar eens wat nuttigs doen :pBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik zeg ook maar wat. Weet ik veel. Je staat ook niet in de lijst?quote:What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Aan-uit-aan-uit-aan-uit-aan-uit?quote:Op zondag 16 december 2012 14:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ach ja, ik ga maar eens wat nuttigs doen :pProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Neequote:Op zondag 16 december 2012 14:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is je hok nu alweer een puinzooi?
quote:![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 14:10 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
Prettige Feestdagen
Vanwege Frasier (poes) en Sara Raats
Rustig aan.![]()
hij movede niet hihi.quote:
verder heb ik last van water in m'n oor. morgen afspraak maken bij de huisarts.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ruim 15 jaar terugquote:WAAAROM? Ik bedoel.... heeft je werk iets met God te maken?quote:Op zondag 16 december 2012 13:29 schreef Tamashii het volgende:
Gister kreeg ik nog zo'n persoon op me af die het nodig vond om te vragen of ik GOD kende!![]()
Ehm vroeg een Engel?quote:Op zondag 16 december 2012 14:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ruim 15 jaar terug
[..]
WAAAROM? Ik bedoel.... heeft je werk iets met God te maken?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik was wat dimensies doorelkaar aan het halen; gisteravond in reality en het heden in de fok-dimensiequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Don't loop if you can't handle it....quote:Op zondag 16 december 2012 14:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was wat dimensies doorelkaar aan het halen; gisteravond in reality en het heden in de fok-dimensie
Toedelssssssssssssss![]()
![]()
*grinnik*quote:Op zondag 16 december 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik weer.
Heb ik eindelijk een super gevonden die open is, ligt mijn portefeuille nog thuis.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zit zo iig niet meer achter mijn pc... en mobiel fok!en is niet fijn
problem solved![]()
![]()
O je had echt helemaal niks meer in huis....quote:Op zondag 16 december 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik weer.
Heb ik eindelijk een super gevonden die open is, ligt mijn portefeuille nog thuis.
handig![]()
![]()
bij sommige topics flipt de iPod. ik ben nu bij m'n ouders hihi.Werewolf
Nope, alleen snoepgoedquote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O je had echt helemaal niks meer in huis....
handig.
![]()
Met je Ipod fok!en kan dat ook al ....quote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef sararaats het volgende:
bij sommige topics flipt de iPod. ik ben nu bij m'n ouders hihi.![]()
![]()
Zolang het een iPod touch is . . .quote:Op zondag 16 december 2012 14:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met je Ipod fok!en kan dat ook al ....Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik durf te wedden dat ik zelfs daarvan nog iets leuks kan makenquote:
In mijn vriezer zit eigenlijk altijd brood, vlees, groenten en andere muk![]()
![]()
Ach soquote:Op zondag 16 december 2012 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zolang het een iPod touch is . . .![]()
dat is het ook maar een 2nd generation.quote:Op zondag 16 december 2012 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zolang het een iPod touch is . . .Werewolf
Ik ga verder youtuben.... anders moet ik dweilen
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 16 december 2012 14:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik zelfs daarvan nog iets leuks kan maken
In mijn vriezer zit eigenlijk altijd brood, vlees, groenten en andere muk
Ik heb Pepernoten, chocolade pepernoten, koekjes, spijs nog iets, tucjes.
Oja en veel alcohol.
![]()
Als de voetbalwedstrijd begint, begin ik met strijken, dus tel je zegeningen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:23 schreef fietsie het volgende:
Ik ga verder youtuben.... anders moet ik dweilenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Je zal je nog verbazen..... op Aruba heb ik eens een soort van broodtaart gegeten.... dat was praktisch oud brood, kaneel, koekjes en drankquote:Op zondag 16 december 2012 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Ik heb Pepernoten, chocolade pepernoten, koekjes, spijs nog iets, tucjes.
Oja en veel alcohol.
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 14:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als de voetbalwedstrijd begint, begin ik met strijken, dus tel je zegeningen.
Strijken![]()
![]()
Oja, Smacks heb ik wel alleen geen melk meerquote:Op zondag 16 december 2012 14:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je zal je nog verbazen..... op Aruba heb ik eens een soort van broodtaart gegeten.... dat was praktisch oud brood, kaneel, koekjes en drank.
Klinkt als een uitdaging ...![]()
![]()
Welke voetbalwedstrijd? Mijn tv schakelt automatisch af bij die ehm, vertoningen....quote:Op zondag 16 december 2012 14:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als de voetbalwedstrijd begint, begin ik met strijken, dus tel je zegeningen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Feyenoord - ADO Den Haag.quote:Op zondag 16 december 2012 14:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Welke voetbalwedstrijd? Mijn tv schakelt automatisch af bij die ehm, vertoningen....Lekker een beetje recreatief strijken bij een voetbalwedstrijd, lekker hoor.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ahja dat werkt hier dus niet; alleen bij rugby kan mijn tv grasvelden weergevenquote:Op zondag 16 december 2012 14:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Feyenoord - ADO Den Haag.Lekker een beetje recreatief strijken bij een voetbalwedstrijd, lekker hoor.
Veel succes!quote:Op zondag 16 december 2012 14:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ok, nu stop ik echt met computeren
Doei mensen![]()
Nee, ik was gewoon buiten. Ik wilde eigenlijk een heel betoog houden over alle zieke mensen, oorlogen en blabla. Maar ik wachtte op iemand.quote:Op zondag 16 december 2012 14:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ruim 15 jaar terug
[..]
WAAAROM? Ik bedoel.... heeft je werk iets met God te maken?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wat de SR meet betreft, ik kan vrijdag en zondagavond. Zaterdag kan ik wel overdag, maar niet in de avond. Wie heeft voorkeur voor wat?What you forget, you are gonna repeat.
Goede keus voor op de Zondag met dit regenweerquote:
Wat een rotweer inderdaad. Beter gewoon brak op de bank!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vooral met mijn zieke hoofdquote:Op zondag 16 december 2012 14:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goede keus voor op de Zondag met dit regenweer
What you forget, you are gonna repeat.
Dan zouden we juist nog een aantal weken langer moeten hebben..quote:Op zondag 16 december 2012 14:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Feitelijk zouden we al dood moeten zijn, de Maya's hielden geen rekening met schrikkeljaren.
JONGE!quote:Op zondag 16 december 2012 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoooooo'n groten vuurbal jonguh
BAM!What you forget, you are gonna repeat.
Korter want ze hielden geen rekening met een dag extra elke 4 jaarquote:Op zondag 16 december 2012 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zouden we juist nog een aantal weken langer moeten hebben..
[..]
JONGE!.
![]()
Dus langer. Want we hebben elke keer een dag extra gekregen waar de Maya's geen rekening mee hielden.quote:Op zondag 16 december 2012 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Korter want ze hielden geen rekening met een dag extra elke 4 jaar.
Wacht. Nu snap ik het niet meer. Laat maar
Wehehe je draait het omquote:Op zondag 16 december 2012 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus langer. Want we hebben elke keer een dag extra gekregen waar de Maya's geen rekening mee hielden.
Wacht. Nu snap ik het niet meer. Laat maar.
De Maya's kwamen korter uit, onze kalender loopt langer dan die van hun.
![]()
Ligt er maar net aan hoe ze rekenden. Zoveel dagen tot het einde van de wereld, wat dan toevallig op deze datum uitkwam, of daadwerkelijk perse deze datum, ongeacht hoeveelheid dagen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe je draait het om.
De Maya's kwamen korter uit, onze kalender loopt langer dan die van hun.
Lijkt mij het 2e uiteraard, en dan niet tot het einde van de wereld maar gewoon omdat ze geen zin hadden om de kalender langer te maken oid.quote:Op zondag 16 december 2012 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe ze rekenden. Zoveel dagen tot het einde van de wereld, wat dan toevallig op deze datum uitkwam, of daadwerkelijk perse deze datum, ongeacht hoeveelheid dagen.
Rustig aan.![]()
De 21e is geloof ik de gecorrigeerde datum.quote:Op zondag 16 december 2012 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe ze rekenden. Zoveel dagen tot het einde van de wereld, wat dan toevallig op deze datum uitkwam, of daadwerkelijk perse deze datum, ongeacht hoeveelheid dagen.![]()
Niet, hun kalendar stopt gewoon op 21-12-2012. Ze hadden nog verder kunnen gaan met berekenen maar ik gok dat ze dat niet nodig achttequote:Op zondag 16 december 2012 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe ze rekenden. Zoveel dagen tot het einde van de wereld, wat dan toevallig op deze datum uitkwam, of daadwerkelijk perse deze datum, ongeacht hoeveelheid dagen.. Kalenders zijn niks meer dan berekingen van zonnestanden
. Nu gaat dat volledig geautomatiseerd en kunnen we letterlijk duizenden jaren vooruit gaan, toen moest dat nog met de hand
.
![]()
Maar is dat gewoon omdat ze bij die datum geen zin meer hadden om verder te gaan, of omdat er toen een bepaalde hoeveelheid dagen om zouden zijn?quote:Op zondag 16 december 2012 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet, hun kalendar stopt gewoon op 21-12-2012. Ze hadden nog verder kunnen gaan met berekenen maar ik gok dat ze dat niet nodig achtte. Kalenders zijn niks meer dan berekingen van zonnestanden
. Nu gaat dat volledig geautomatiseerd en kunnen we letterlijk duizenden jaren vooruit gaan, toen moest dat nog met de hand
.
Omdat er dan een bepaalde hoeveelheid dagen om zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar is dat gewoon omdat ze bij die datum geen zin meer hadden om verder te gaan, of omdat er toen een bepaalde hoeveelheid dagen om zouden zijn?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ze hadden geen zin meer. Er is geen enkele aanwijzing dat er iets ernstigs gaat gebeuren en ik denk dat ze zelf vonden dat ze wel ver genoeg vooruit waren gegaanquote:Op zondag 16 december 2012 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar is dat gewoon omdat ze bij die datum geen zin meer hadden om verder te gaan, of omdat er toen een bepaalde hoeveelheid dagen om zouden zijn?.
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat er dan een bepaalde hoeveelheid dagen om zijn.Wat is het nou?quote:Op zondag 16 december 2012 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze hadden geen zin meer. Er is geen enkele aanwijzing dat er iets ernstigs gaat gebeuren en ik denk dat ze zelf vonden dat ze wel ver genoeg vooruit waren gegaan.
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En waarom heb jij wel gelijk, en Kaneel niet?Kan ook allebei he...quote:Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat er dan een bepaalde hoeveelheid dagen om zijn.Het boeit me daadwerkelijk geen kutquote:Op zondag 16 december 2012 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze hadden geen zin meer. Er is geen enkele aanwijzing dat er iets ernstigs gaat gebeuren en ik denk dat ze zelf vonden dat ze wel ver genoeg vooruit waren gegaan.
![]()
Ik vind het wel leuk om te zien hoe jullie die discussie graag aangaan![]()
Kaneel, al wat gehoord?What you forget, you are gonna repeat.
Vreemde manier van discussieren danquote:Op zondag 16 december 2012 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het boeit me daadwerkelijk geen kut![]()
Kaneel, al wat gehoord?.
![]()
Vooral als je niet snapt welke kant ik op wilde gaan, en je erbij blijft dat jij perse gelijk hebt. Maar omdat het me niet boeit, ga ik daar ook maar niet meer verder op in en meer moeite in stekenquote:Op zondag 16 december 2012 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vreemde manier van discussieren dan.
Een cyclus afgelopen - dus bepaalde datum - en gestopt op dat punt omdat ze ver genoeg vooruit waren gelopen.quote:Rustig aan.![]()
Is geen discussie. Het is gewoon een kalender. Dus zijn er aan het einde een vooraf bepaalde hoeveelheid dagen om. Werkt exact hetzelfde als onze kalender, is alleen op iets anders gebaseerd.quote:Op zondag 16 december 2012 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Het boeit me daadwerkelijk geen kut![]()
Kaneel, al wat gehoord?
Na de 21ste begint gewoon hun nieuwe cyclus.
En nee, anders had ik wel wat gezegd.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oja nu snap ik het niet meerquote:Op zondag 16 december 2012 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral als je niet snapt welke kant ik op wilde gaan, en je erbij blijft dat jij perse gelijk hebt. Maar omdat het me niet boeit, ga ik daar ook maar niet meer verder op in en meer moeite in steken.
Ja hoor meis, droom lekker verder en zeg het gewoon meteen als je het saai vindquote:Op zondag 16 december 2012 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus langer. Want we hebben elke keer een dag extra gekregen waar de Maya's geen rekening mee hielden.
Wacht. Nu snap ik het niet meer. Laat maar.
![]()
Dat kan. Kan me echt niet boeien.quote:Op zondag 16 december 2012 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is geen discussie. Het is gewoon een kalender. Dus zijn er aan het einde een vooraf bepaalde hoeveelheid dagen om. Werkt exact hetzelfde als onze kalender, is alleen op iets anders gebaseerd.
Na de 21ste begint gewoon hun nieuwe cyclus.
En nee, anders had ik wel wat gezegd.
Je hoeft niet zo boos te doen hoor, ik vraag het maar uit interesse
Ik ben helemaal niet boos.quote:Op zondag 16 december 2012 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan. Kan me echt niet boeien.
Je hoeft niet zo boos te doen hoor, ik vraag het maar uit interesseEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Neem Fok! nou eens niet zo serieusquote:Op zondag 16 december 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja nu snap ik het niet meer.
[..]
Ja hoor meis, droom lekker verder en zeg het gewoon meteen als je het saai vind.
Zo komt je 'En nee, anders had ik het wel gezegd' wel over.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Gaat zo moeilijk inderdaad...quote:Op zondag 16 december 2012 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neem Fok! nou eens niet zo serieusRustig aan.![]()
Ik zit hier briesend achter mijn keyboard jongen niet normaal meer.quote:![]()
.
Mja, als dit nou in het cafe was had ik je desinteresse allang opgemerktquote:Op zondag 16 december 2012 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neem Fok! nou eens niet zo serieus.
![]()
Vervelingstip: youtuben op Mike en Thomas
Jij gaat in het cafe over dit soort dingen praten?quote:Op zondag 16 december 2012 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zit hier briesend achter mijn keyboard jongen niet normaal meer.![]()
.
[..]
Mja, als dit nou in het cafe was had ik je desinteresse allang opgemerkt.
![]()
![]()
Jij praat alleen maar over voetbal, tieten en bier?quote:Op zondag 16 december 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat in het cafe over dit soort dingen praten?
Overigens zou dat voor alles gelden omdat je online de gezichtsuitdrukking niet kunt zien... het is maar hoe je mijn tekst wil invullen he.
![]()
Nee, ik houd niet van voetbal en bierquote:Op zondag 16 december 2012 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij praat alleen maar over voetbal, tieten en bier?.
![]()
Overigens zou dat voor alles gelden omdat je online de gezichtsuitdrukking niet kunt zien... het is maar hoe je mijn tekst wil invullen hequote:Op zondag 16 december 2012 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van voetbal en bier.
.
![]()
Nouquote:Op zondag 16 december 2012 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
Stampvoetend*
IK BEN NIET BOOS GODVERDOMME![]()
![]()
Sommige dingen kun je prima goed interpreteren zonder dat je de gezichtsuitdrukking ziet.quote:Op zondag 16 december 2012 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Overigens zou dat voor alles gelden omdat je online de gezichtsuitdrukking niet kunt zien... het is maar hoe je mijn tekst wil invullen he.
![]()
Ik kan nog over wiskunde lullen als daar interesse in is.quote:Op zondag 16 december 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat in het cafe over dit soort dingen praten?Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: