Nee, verwoorde het verkeerd, bedoelde ook buiten topwedstrijden.quote:
Tegen Ajax was het dramatisch. Zakte hij volledig door het ijs en dat is zeker niet de eerste keer.quote:Op zondag 16 december 2012 15:34 schreef tompsv18 het volgende:
Tegen Twente en Feyenoord was hij de beste van het veld.
Het is al jaren zo dat op de beslissende momenten PSV faalt. Dat heeft veel te maken met het ontbreken van de mentale weerbaarheid. Zowel in aanvallend als verdedigend opzicht.quote:Op zondag 16 december 2012 15:35 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Complementaire kwaliteiten ben ik met je eens. Die mentale weerbaarheid niet. Soms zit er gewoon niet meer in. Wanneer je dan geen fatsoenlijke verdediging hebt die een stormende, alles of niets-spelende tegenstander kan tegenhouden, laat je vaak punten liggen.
PSV kan feitelijk een tegenstander al seizoenen lang alleen maar tegenhouden door te blijven aanvallen. Controleren of verdedigen kunnen ze niet.
PSVLeon stop eens met hem te tweeten.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 16-12-2012 om 15:09:25Mensen kap ajb met #gomes tweets. #psv heeft met #zoet en #tyton twee keepers voor jaaaaaren onder contract. Bertrams komt daar nog bij reageer retweet
Helaas voor jou is Ajax niet de enige topwedstrijd in een seizoenquote:Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, verwoorde het verkeerd, bedoelde ook buiten topwedstrijden.
[..]
Tegen Ajax was het dramatisch. Zakte hij volledig door het ijs en dat is zeker niet de eerste keer.
Maar idd, tegen Twente speelde hij wel goed.
Of het is simpelweg een gebrek aan kwaliteit. Te weinig aankopen die echt doorgroeien naar een hoger niveau.quote:Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is al jaren zo dat op de beslissende momenten PSV faalt. Dat heeft veel te maken met het ontbreken van de mentale weerbaarheid.
Alleen maar de grootste.quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Helaas voor jou is Ajax niet de enige topwedstrijd in een seizoen
Ik vind het kwalitatief ook niet helemaal super. Niet in verhouding wat je er voor betaald hebt. Maar goed, volgens vele is PSV kwalitatief het beste elftal.quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Of het is simpelweg een gebrek aan kwaliteit. Te weinig aankopen die echt doorgroeien naar een hoger niveau.
De JC schaal levert geen kampioenschap op, dus die wedstrijd zegt mij vrij weinig. Maar als jij er blij mee bent, prima toch.quote:Op zondag 16 december 2012 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tijdens de JC-schaal was hij ook gewoon goed, net als vorig seizoen in het thuisduel.
Hij heeft het over wedstrijden tegen Ajax en dat was er ook een.quote:Op zondag 16 december 2012 15:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De JC schaal levert geen kampioenschap op, dus die wedstrijd zegt mij vrij weinig. Maar als jij er blij mee bent, prima toch.
JC-schaal was een oefenwedstrijdje voor ons, stelde niet zo veel voor. Dacht dat we dat nu wel duidelijk hadden gemaakt.quote:Op zondag 16 december 2012 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tijdens de JC-schaal was hij ook gewoon goed, net als vorig seizoen in het thuisduel.
Flikker eens gauw opquote:Op zondag 16 december 2012 15:41 schreef mrstylo het volgende:
Kunnen we Wijnaldum niet ruilen voor Labyad bij Sporting?
Omdat jullie verloren. Als je had gewonnen was het natuurlijk geweldig.quote:Op zondag 16 december 2012 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
JC-schaal was een oefenwedstrijdje voor ons, stelde niet zo veel voor. Dacht dat we dat nu wel duidelijk hadden gemaakt.
Eerst 12 wedstrijden waren ook om warm te draaien zeker?quote:Op zondag 16 december 2012 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
JC-schaal was een oefenwedstrijdje voor ons, stelde niet zo veel voor. Dacht dat we dat nu wel duidelijk hadden gemaakt.
JC schaal telt niet, dat is puur een vriendschappelijke wedstrijd.quote:Op zondag 16 december 2012 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ow zo. Van mij mag Strootman nog 3 keer als bekerwinnaar de JC schaal tegen Ajax winnen. Zolang hij in de competitie weer niet thuis geeft heb ik daar geen problemen mee.quote:Op zondag 16 december 2012 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij heeft het over wedstrijden tegen Ajax en dat was er ook een.
oefenwedstrijd klinkt beter dan vriendschappelijkquote:Op zondag 16 december 2012 15:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
JC schaal telt niet, dat is puur een vriendschappelijke wedstrijd.
Nee. Goedkoop en makkelijk dit.quote:Op zondag 16 december 2012 15:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat jullie verloren. Als je had gewonnen was het natuurlijk geweldig.
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 16 december 2012 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst 12 wedstrijden waren ook om warm te draaien zeker?
Nou neequote:Op zondag 16 december 2012 15:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat jullie verloren. Als je had gewonnen was het natuurlijk geweldig.
Dan zie je hoe hopeloos ik ben met Wijnaldum.quote:Op zondag 16 december 2012 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Flikker eens gauw opdie hoeft niet meer terug te komen. Wijnaldum gewoon lekker verkopen alles boven 3.5 miljoen moet je pakken.
Onze team kostte totaal 30miljoen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:43 schreef rubbereend het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat we 8e staan als ik het topic zo lees en dat de concurrenten het vele malen beter doen dan wij
boeiend wat een team kost. Tel je trouwens bij Ajax wat de jeugdopleiding kost?quote:Op zondag 16 december 2012 15:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan zie je hoe hopeloos ik ben met Wijnaldum.
[..]
Onze team kostte totaal 30miljoen.
Die van Ajax 10 miljoen.
Die van Feyenoord ook 10 miljoen.
Die van Vitesse 20 miljoen.
Je moet kijken naar de hele begroting, niet alleen naar het 1e elftal en de jeugdopleiding. En dan nog... Het gaat erom wie de meeste punten pakt, niet wie de minste centen spendeert.quote:Op zondag 16 december 2012 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
boeiend wat een team kost. Tel je trouwens bij Ajax wat de jeugdopleiding kost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |