quote:In dit programma gaan John van den Heuvel en zijn team ouders proberen te helpen die zijn geconfronteerd met een internationale kinderontvoering door hun ex-partner.
Het is zo’n beetje het ergste wat je als ouder kan overkomen: op een dag sta je op het schoolplein en je ziet je kind niet. Ook niet als iedereen naar huis is en het schoolplein leeg. Razende paniek neemt de overhand; je belt met vrienden, familie, kennissen, school, sportclubs etc. Na verloop van tijd moet je de vreselijke conclusie trekken: mijn kind is echt weg.
Wie gaat ook kijken?quote:Aflevering zondag 16 december:
Op 2 januari 2012 wordt het Nederlandse jongetje Collin van den Blink door zijn moeder ontvoerd naar haar geboorteland Suriname. Zijn vader Leo, die het gezag over Collin heeft en voor hem zorgt, schakelt John van den Heuvel in om hem te helpen zijn zoon terug te krijgen.
Dit is het begin van een enerverende en zenuwslopende zoektocht naar het ontvoerde kind. Balancerend tussen hoop en vrees reist John samen met Leo naar Suriname. Lukt het hem om vader en zoon met elkaar te herenigen en veilig terug te keren naar Nederland?
Omdat, denk ik, het hier gaat om ontvoeringen naar het buitenland. Dan kun je misschien nog wel weten waar het kind zich bevindt, maar daarmee heb je hem/haar nog niet terug.quote:Op zondag 16 december 2012 12:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vraag me dus af waarom hij die kinderen dan wel kan vinden maar de politie niet? Lijkt me toch dat het hele Nederlandse korps het beter kan dan een uitgerangeerde wijkagent met een beetje cashflow van John de Mol
Het schijnt toch best vaak voor te komen en ik denk dat de ouders die aan dit programma meewerken, dat niet doen omdat ze mediageil zijn maar omdat met media erbij soms meer voor elkaar gekregen kan worden.quote:Op zondag 16 december 2012 13:02 schreef JRRY het volgende:
Ik vind het sowieso ook een wonder dat hij hier kandidaten voor heeft gevonden, zoveel gevallen zijn er niet lijkt me en al helemaal niet zoveel die mediageiil zijn en alles willen laten vastleggen.
ja is even wat anders hequote:Op zondag 16 december 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
Ik zit er klaar voor, wel even wennen, niet in het TV SC topic
Mee eens!quote:Op zondag 16 december 2012 20:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja is even wat anders he
Maar straks bij Rob over naar de SC!
Verandering is lastig hequote:Op zondag 16 december 2012 20:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja is even wat anders he
Maar straks bij Rob over naar de SC!
quote:
en ik neem SBS6 op, overtreders wordt wel epischquote:Op zondag 16 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Wel balen dat ze te laat beginnen: dan missen we een stukje van Robze doen het er gewoon om.
Ik heb geen voorstukje gezien, wat komt er dan? Even snel is toch nog reclame.quote:Op zondag 16 december 2012 20:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en ik neem SBS6 op, overtreders wordt wel episch
quote:Op zondag 16 december 2012 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ondertussen bij John
[ afbeelding ]
er gaan arrestaties uitzenden met het arrestatieteamquote:Op zondag 16 december 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen voorstukje gezien, wat komt er dan? Even snel is toch nog reclame.
ditquote:Op zondag 16 december 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
In de traditie van RTL beginnen we natuurlijk niet op tijd.
het lijken de belgen welquote:Op zondag 16 december 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
In de traditie van RTL beginnen we natuurlijk niet op tijd.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ondertussen bij John
[ afbeelding ]
ik ben een sucker voor nederlandse kutseries, kan ik mooi tijdens werk kijkenquote:
ik trek nog maar een witbiertje openquote:Op zondag 16 december 2012 20:10 schreef hexje het volgende:
God god...Alsof iemand het hart uit je lijf rukt. Ik zal mijn zakdoekjes alvast pakken.
Jaja DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:Op zondag 16 december 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:
740 kinderen dit jaar naar het buitenland ontvoerd
ontvoerd is in deze natuurlijk een ruim begripquote:Op zondag 16 december 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:
Dat is de ene kant van het verhaal he...heel veel van die 740 kinderen vinden het niet erg om met de vader te emigreren.quote:Op zondag 16 december 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:
rtl4 aapquote:
2 aardappelsquote:Op zondag 16 december 2012 20:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik kan niet zien wie nu John van den Heuvel is
quote:Op zondag 16 december 2012 20:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 16 december 2012 20:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Vreselijke woordspeling idd.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 20:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
John in zijn studententijd..
Godverdommequote:Op zondag 16 december 2012 20:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wtfquote:Op zondag 16 december 2012 20:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies, ze laten 1 kant van het verhaal zien.quote:Op zondag 16 december 2012 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"Het kind moet zo snel mogelijk terug!!11"
Dus het kind vind het per definitie in Suriname kutter dan hier?
Dus deze man heeft geen schuld?
Deze man slaat zijn kind niet?
Meester Frank Visser stylequote:Op zondag 16 december 2012 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, ze laten 1 kant van het verhaal zien.
Een beetje journalist past hoor en wederhoor toe.
Het is net begonnen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, ze laten 1 kant van het verhaal zien.
Een beetje journalist past hoor en wederhoor toe.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:15 schreef Little_Acorn het volgende:
Buitenboys wel veel in het nieuws zeg!
ze ontvoeren het liefst zelf dat kindquote:Op zondag 16 december 2012 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Moeder denkt alleen aan haarzelf
Dit weten ze omdat ze kunnen gedachtenlezen bij de kinderbescherming
precies... er zijn altijd 2 kanten aan het verhaalquote:Op zondag 16 december 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
Tja we weten nu niks van wat die moeder dacht en waarom ze dat jongetje heeft meegenomen...
Geen wederhoor whatsoeverquote:Op zondag 16 december 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
Tja we weten nu niks van wat die moeder dacht en waarom ze dat jongetje heeft meegenomen...
Misschien komt dat nog wel.quote:Op zondag 16 december 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
Altijd met deze programma's, maar 1 kant van het verhaal altijdquote:Op zondag 16 december 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
Dat vraag ik me ook af inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 20:18 schreef Little_Acorn het volgende:
Maar hij mag op zijn beurt nu toch ook niet zomaar zijn zoon weer meenemen naar NL? Of wel?
Maar nu de kinderbescherming!quote:Op zondag 16 december 2012 20:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Altijd met deze programma's, maar 1 kant van het verhaal altijd
volgens de nederlandse wet wel, maar die geld niet in surinamequote:Op zondag 16 december 2012 20:18 schreef Little_Acorn het volgende:
Maar hij mag op zijn beurt nu toch ook niet zomaar zijn zoon weer meenemen naar NL? Of wel?
De instanties zouden hem tegenzitten...quote:Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
Laten we hopen dat hij ook eerst een normaal gesprek met de moeder aangaat dan... en het lijkt me inderdaad niet dat hij Colin gewoon even mee kan nemen naar Nederland.
Nouja, hoezo niet? Als alles rond is verder.quote:Op zondag 16 december 2012 20:18 schreef Little_Acorn het volgende:
Maakt het verhaal al wat minder eenzijdig in ieder geval. Ze geloven die vader dus ook niet zomaar meteen.quote:
Dan zou ik graag willen weten waarom dat zo is; normaal gesproken krijgt de moeder het kind toegewezen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
OK de rechtbank had wel besloten dat Colin bij zijn vader moest wonen.
Dus zodra de zoon Suriname uit is, is het oké? Sneu voor dat jochie hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
volgens de nederlandse wet wel, maar die geld niet in suriname
misschien kan Sjon de rastapruik van Alberto lenenquote:
Misschien toch omdat de moeder labiel was? Dat weten we dus niet inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zou ik graag willen weten waarom dat zo is; normaal gesproken krijgt de moeder het kind toegewezen.
Lekker warm?quote:Op zondag 16 december 2012 20:20 schreef hexje het volgende:
Kunnen jullie echt niet bedenken waarom moeder naar Suriname is gegaan met Colin?
Nee, want de nederlandse wet geld niet in het buitenlandquote:Op zondag 16 december 2012 20:21 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Dus zodra de zoon Suriname uit is, is het oké? Sneu voor dat jochie hoor.
Omdat er een co-ouderschap is afgesproken en die moeder het kind meeneemt naar Su?quote:Op zondag 16 december 2012 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zou ik graag willen weten waarom dat zo is; normaal gesproken krijgt de moeder het kind toegewezen.
Geduld Sinterklaas!quote:Op zondag 16 december 2012 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
boooring, ga confronteren en verhaal halen bij moeder
Ja, Surinaams geschreeuw willen we.quote:Op zondag 16 december 2012 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
boooring, ga confronteren en verhaal halen bij moeder
Te veel gelul d'r om heen en to tnu toe shit journalistiekquote:
Hij heeft nog zijn robotjuristen van DAS in zijn netwerkquote:
min een half uur reclamequote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
Ze moeten het een beetje rekken he? Het duurt anderhalf uur.
Hoezo? Hij beantwoordt alle vragen die jullie tot nu toe hadden. Het wordt dus goed uitgewerkt. Tis geen sbs6quote:
Wij willen spermalampen, confrontaties en Koosquote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoezo? Hij beantwoordt alle vragen die jullie tot nu toe hadden. Het wordt dus goed uitgewerkt. Tis geen sbs6
"ik heb een vreemd stijfje!", aldus de vaderquote:
Euh, wel legaal, niet achterin een busje gooien ofzo.quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Of je gaat gewoon naar waar die woontwat doe ze moeilijk, willen ze Colin terugontvoeren of wat
quote:Op zondag 16 december 2012 20:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Euh, wel legaal, niet achterin een busje gooien ofzo.
Hij heeft zich eindelijk gesettelt in Suriname, vriendjes, school, en dan wordt je weer terugontvoert door Johnquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 20:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik mis de stem van Arend Langenberg een beetje..
Ik had ook deze gedachte.quote:Op zondag 16 december 2012 20:28 schreef Me_Wesley het volgende:
Als dit maar niet net als Pro Deo telkens van die half afgemaakte zaken zijn.
Ik ook hoorquote:Op zondag 16 december 2012 20:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik mis de stem van Arend Langenberg een beetje..
Reverse Mauro, hij moet naar NL en wil nietquote:
DAT DIT KAN IN SURINAME!quote:Op zondag 16 december 2012 20:29 schreef MissJ het volgende:
ik verwacht nu dat elk moment Alberto vanuit een hoek op komt duiken
quote:Op zondag 16 december 2012 20:29 schreef MissJ het volgende:
ik verwacht nu dat elk moment Alberto vanuit een hoek op komt duiken
ja dat begrijp ik ook niet helemaalquote:Op zondag 16 december 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
Waarom niet meteen mee naar Suriname? Ze wisten het adres van de moeder, dan weet je toch dat je Colin snel gaat vinden?
Inderdaad,quote:Op zondag 16 december 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
Waarom niet meteen mee naar Suriname? Ze wisten het adres van de moeder, dan weet je toch dat je Colin snel gaat vinden?
Jezus, wat origineelquote:
Ja, bij de shell.quote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef Ties02 het volgende:
Nu weet elke kinderlokker waar ie onopgelet kindjes kan ontvoeren
quote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
Voor school? ZOmeteen komt hij te laat op school
Ja, was al in het voorstukje te zien.quote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
Waarom een busje?> Gaan ze hem toch in dat busje gooien?
Heel spannend dus!quote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Alsof ze een aanslag op Obama beramen.
ik stiekum de bus van BangBrosquote:
Ja ff tearjerken voor de kijkcijfers, knuffelmomentje enzo.quote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat doen ze moeilijk, ze hebben colin al een paar keer gezien
ditquote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Alsof ze een aanslag op Obama beramen.
quote:Op zondag 16 december 2012 20:32 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is alles aan dit programma zo fout als het maar zijn kan.
Maar ik blijf nog even kijken.
Je houdt van ebonys?quote:Op zondag 16 december 2012 20:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik stiekum de bus van BangBros
geven ze niet om, de kijkcijfers boven allesquote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog geen één keer gehad over wat Colin ZELF zou willen
Dat is helemaal niet relevant johquote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Precies, misschien vindt hij het wel hardstikke leuk daar.quote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze gaan er vanuit dat NL superieus isquote:Op zondag 16 december 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, misschien vindt hij het wel hardstikke leuk daar.
En moeder heeft dat wel gedaan?quote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En het is koud en kutweer.quote:Op zondag 16 december 2012 20:34 schreef donald_dick het volgende:
en dan is dat kind weer terug in nederland, kompleet gemindfucked, en dan werkt pappa 60 uur per week in zijn eigen zaakje
Zit er dik in dat ze dat doenquote:Op zondag 16 december 2012 20:35 schreef MissJ het volgende:
en toen net voor het moment supreme... RECLAME!
Ik zat het net te denkenquote:Op zondag 16 december 2012 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeie vermomming heeft John ook
Ik mis een snor of dreadlocksquote:Op zondag 16 december 2012 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeie vermomming heeft John ook
met een heel oud tshirtquote:
GoPro3quote:Op zondag 16 december 2012 20:36 schreef donald_dick het volgende:
ik wilnu ook een GoPro in mijn auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |