Help eerst jezelf zou ik zeggen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Nee ,maar aangezien we zelf de grootste kanker voor deze planeet zijn
staat er naar mijn mening niets in de weg om types als jou te ruimen
...of wilde je zeggen dat je uniek in je soort was
Zal vast een hele vreemde vraag zijn, maar wat probeer je nou precies te bereiken?quote:Op maandag 17 december 2012 09:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Help eerst jezelf zou ik zeggen.
Hoe zeggen jullie hippies dat altijd ook alweer, een betere wereld begint bij jezelf?
Ach, een beetje rellen is toch altijd leukquote:Op maandag 17 december 2012 09:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal vast een hele vreemde vraag zijn, maar wat probeer je nou precies te bereiken?
Het enige wat je doet is een beetje om je heen schoppen. Gebruik maken van de meest zwakke argumenten, keer op keer op je bek gaan en dan maar weer druk om je heen gaan schoppen.
Jouw interpretatie, maar het argument dat wij allemaal kanker zijn en ik uitgeroeid moet worden is natuurlijk ook weinig onderbouwd he. Dit is een internetforum, openbaar. Maar als je enkel wilt zwemelen met gelijkgestemden ook prima, zeg dat dan gewoon.quote:Op maandag 17 december 2012 09:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal vast een hele vreemde vraag zijn, maar wat probeer je nou precies te bereiken?
Het enige wat je doet is een beetje om je heen schoppen. Gebruik maken van de meest zwakke argumenten, keer op keer op je bek gaan en dan maar weer druk om je heen gaan schoppen.
Maar vertel? Je lult lekker maar gaat niet in op mijn vraag wat je hier precies doet op schoppen en non argumenten gebruiken.quote:
Tikje overdreven inderdaad, niet mijn ding.quote:maar het argument dat wij allemaal kanker zijn en ik uitgeroeid moet worden is natuurlijk ook weinig onderbouwd he.
Dat is iets anders dan om je heen schoppen. Geen enkele discussie waarde. Als je graag tegen gas wilt geven moet je wel met een goed argument komen.quote:Dit is een internetforum, openbaar. Maar als je enkel wilt zwemelen met gelijkgestemden ook prima, zeg dat dan gewoon.
En alweer ontwijk je mijn vraag.quote:Op maandag 17 december 2012 10:18 schreef Voorschrift het volgende:
Ik herken me daar niet in, dus zoals ik al zei, jouw interpretatie.
Vreemd want je argumeten worden tegen gesproken door onder andere de wetenschap en tastbare feiten.quote:Op maandag 17 december 2012 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vind het toch goede argumenten hoor.
Tot op heden heb jij anders geen enkele goede tegen reden gegeven die goed onderbouwd is. Zit daar nog altijd op de wachten.quote:Eenstemeer omdat er net zoveel valide argumenten vóór de redding zijn als tegen.
Namelijk geen, het is een gevoelskwestie.
Het is op een zandbank in the middle of nowhere.quote:Op maandag 17 december 2012 10:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar in NL hebben we alles dusdanig gereguleerd dat "de natuur zijn gang laten gaan" niet meer mogelijk is. We kunnen geen walvis wekenlang op het strand laten liggen. Dat veroorzaakt overlast, stank en smurrie. Er moet dus iets gedaan worden.
Maar denk je dat daar niks op afkomt? Als het geen beesten zijn, zijn het wel mensen die er iets mee willen. Met alle gevolgen van dien. Daarnaast blijft het skelet ook nog achter. Mensen gaan daarmee aan de haal als je dat laat liggen, en daar zit niemand op te wachten. Het moest dus worden opgeruimd.quote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is op een zandbank in the middle of nowhere.
En wat voor last hebben die mensen dan van de mensen die met eigen financiele middelen het wel willen redden?quote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef Voorschrift het volgende:
Ja, en waarom niet redden? Omdat er ook mensen zijn die het geen reet kan boeien
Tja dan kan je het zieke huis argument aanhalen omdat mensen ziek worden en dat is ook de natuur.quote:en de natuur hun gang willen laten gaan.
Zo lang het geen basting geld kost gewoon de mensen die willen redden hun gang laten gaan. Niemand die daar last van heeft.quote:We komen geen steek verder zo.
Mensen en boten die daar op af komen. Als de natuur z'n gang laten gaan zo belangrijk is, moet je niet willen dat er mensen op af komen. Iets wat namelijk wel gaat gebeuren.quote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is op een zandbank in the middle of nowhere.
Neuh, dat denk ik ook nietquote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef Voorschrift het volgende:
Ja, en waarom niet redden? Omdat er ook mensen zijn die het geen reet kan boeien en de natuur hun gang willen laten gaan.
We komen geen steek verder zo.
Wat ik veel debieler vind zijn de doods bedreigingen naar BV ecomare en texel. Kom op zeg, dan sla je wel extreem door als persoon.quote:Op maandag 17 december 2012 11:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Neuh, dat denk ik ook nietAls meningen zo ver van elkaar afliggen dan gaat dat vaak niet samen komen
Maar goed, iedereen recht op zijn mening.
Er worden wel behoorlijk wat vingers gewezen nu heb ik het idee. Ecomare en de reddingsmaatschappij wijzen naar de gemeente en de gemeente wijst naar de deskundigen..
Ja, dat is ook zo. Net als de stille tocht me toch een beetje te ver gingquote:Op maandag 17 december 2012 11:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik veel debieler vind zijn de doods bedreigingen naar BV ecomare en texel. Kom op zeg, dan sla je wel extreem door als persoon.
Dat is helemaal te kansloos inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 11:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Net als de stille tocht me toch een beetje te ver ging
Ja als je het verschil niet ziet tussen een mens met kanker of een aangespoelde bultrug dan is discussie zinloos op dit vlak.quote:Op maandag 17 december 2012 11:07 schreef ook_gek het volgende:
Tja dan kan je het zieke huis argument aanhalen omdat mensen ziek worden en dat is ook de natuur.
Ik gebruik alleen je eerder genoemde argument dat je de natuur z'n gang moet laten gaan en daar geen cent aan uit te geven.quote:Op maandag 17 december 2012 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als je het verschil niet ziet tussen een mens met kanker of een aangespoelde bultrug dan is discussie zinloos op dit vlak.
Maar toen ik de vergelijking met een hond met een gebroken poot maakte, was het ook niet goed. Terwijl dat toch dichter bij elkaar ligt.quote:Op maandag 17 december 2012 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als je het verschil niet ziet tussen een mens met kanker of een aangespoelde bultrug dan is discussie zinloos op dit vlak.
Daar kun je wellicht vooral uit opmaken dat het maken van vergelijkingen die hout snijden je niet bepaald goed afgaat.quote:Op maandag 17 december 2012 13:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar toen ik de vergelijking met een hond met een gebroken poot maakte, was het ook niet goed. Terwijl dat toch dichter bij elkaar ligt.
of jij/jullie zien niet dat het een degelijke vergelijking is..quote:Op maandag 17 december 2012 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar kun je wellicht vooral uit opmaken dat het maken van vergelijkingen die hout snijden je niet bepaald goed afgaat.
Dat zal het zijn. Een huisdier met een gebroken pootje en een aangespoeld zoogdier in het wild.quote:Op maandag 17 december 2012 13:42 schreef mschol het volgende:
of jij/jullie zien niet dat het een degelijke vergelijking is..
Ik snap dat de vergelijking met mensen en dieren niet opgaat. Want hoewel mensen ook zoogdieren zijn, werkt dat nu eenmaal niet meer zo.quote:Op maandag 17 december 2012 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar kun je wellicht vooral uit opmaken dat het maken van vergelijkingen die hout snijden je niet bepaald goed afgaat.
even je post gecorrigeerdquote:Op maandag 17 december 2012 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Een dier met een gebroken pootje en een aangespoeld dier in het wild.
Same difference.
Veranderd is niet gecorrigeerd. Het gaat nog steeds over een huisdier versus een dier in het wild.quote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef mschol het volgende:
even je post gecorrigeerd
vertel mij nu het verschil?
Ach kennelijk zijn er voor beiden gevallen mensen bereid financieel in te springen om te helpen. Prima toch? Vallen ze niemand last mee.quote:Op maandag 17 december 2012 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Een huisdier met een gebroken pootje en een aangespoeld zoogdier in het wild.
Same difference.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |