Waarom niet? Oh nee wacht dat is naturlijk de natuur toch?quote:
Mensen zijn geen dieren.quote:Op zondag 16 december 2012 18:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom niet? Oh nee wacht dat is naturlijk de natuur toch?
Mooi, ziekenhuizen maar dicht knallen? En mensen niet meer behandelen maar dood laten gaan. Want zo is immers de natuur.
Nou prima toch, zolang er nog volk is dat dergelijke instituten hun geld wil geven dan prima.quote:Op zondag 16 december 2012 18:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het niet alleen een gevoelskwestie maar als het dat zou zijn dan ben ik blij dat er nog zoveel mensen met gevoelskwesties zijnEn ja, ik breng ook vogeltjes naar het vogelasiel als ze hulp nodig hebben en ook egeltjes en andere dieren. En dat voelt prima
je vergeet heel even dat mensen zoogdieren zijn en gewoon onderdeel van de natuur zijn?quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 18:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je vergeet heel even dat mensen zoogdieren zijn en gewoon onderdeel van de natuur zijn?
Dus als we de stelling aan houden dat zo de natuur werkt, moeten we mensen ook niet meer helpen.
Stop maar met kanker onderzoek, of iets vinden op aids of wat dan ook. Zonde geld, je moet maar accepteren hoe de natuur werkt.
Gebleken is dat het niet zijn beste kant is, dus ben erg benieuwd.quote:Op zondag 16 december 2012 18:25 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ik denk dat meneer wel weer een ander non-argument gaat verzinnen nu....
Prima als jij dier en mens op 1 lijn wilt stellen hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 18:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je vergeet heel even dat mensen zoogdieren zijn en gewoon onderdeel van de natuur zijn?
Dus als we de stelling aan houden dat zo de natuur werkt, moeten we mensen ook niet meer helpen.
Stop maar met kanker onderzoek, of iets vinden op aids of wat dan ook. Zonde geld, je moet maar accepteren hoe de natuur werkt.
ik stel dieren en mensen niet op 1 lijn. Ik geef alleen aan dat je argumenten zeer krom zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima als jij dier en mens op 1 lijn wilt stellen hoor.
Ik doe 't niet.
Ja je punt is?quote:Op zondag 16 december 2012 18:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik stel dieren en mensen niet op 1 lijn. Ik geef alleen aan dat je argumenten zeer krom zijn.
De natuur zijn gang laten gaan behalven voor mensen want dat zijn geen dieren.
Toch gek, de mens is namelijk een zoogdier, we komen voort volgens de wetenschap waar jij kennelijk graag van quote voort uit de aap. En je dat is inderdaad ook een dier.
Neuh, maar onszelf maar boven al het andere plaatsen en de rest maar laten stikken vind ik ook weer zo wat. Ik geloof echt niet dat we er minder van worden als we de natuur hier en daar eens een handje helpen indien nodig.quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja je punt is?
Omdat we vroeger apen waren moeten we nu onszelf maar hetzelfde behandelen als dieren en vice versa?
mijn punt is is dat je argument weer zwak is door aan te geven dat de mens geen dier is. Terwijl dit wel het geval is en tevens wetenschappelijk bewezen is. Dat laatste is voor jou kennelijk van belang aangezien je daar graag van wilt qouten.quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja je punt is?
Omdat we vroeger apen waren moeten we nu onszelf maar hetzelfde behandelen als dieren en vice versa?
Amen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:34 schreef ook_gek het volgende:
het is vrij simpel samen te vatten naar mijn mening.
Als er mensen en instanties zijn die willen helpen met redden is dat prima. Laat ze zeker hun gang gaan. Kennelijk vind die groep dat belangrijk. Geef ze dan ook de volledige ruimte om hun uiterste best te doen. Is er geen mogelijkheid, dan knoop door hakken en dier afmaken zonder na te denken of het dan er na wel of niet meer bruikbaar is. Kan het op een manier dat een andere organisatie belang kan hebben gewoon doen. Is dat niet 100% zeker, jammer dan.
Mensen die niks met dieren hebben ook prima, lees gewoon lekker iets anders en gaat door met je leven. Ieder zo zijn of haar ding.
Financieel belanghebbende organisaties kunnen en mogen niet een advies orgaan zijn wat te doen. Zij kunnen en zullen nooit opjectief naar de situatie kunnen kijken. Immers is in dit geval de walvis een bron van mogelijke inkomen. Een financieel belang.
Dat is het zelfde als de Shell zelf onderzoek te laten doen naar de schade die de natuur mogelijk aangebracht gaat worden door hun eigen boringen. Dat dient uitgevoerd te worden door een financieel niet belanghebbende organisatie.
Nee ,maar aangezien we zelf de grootste kanker voor deze planeet zijnquote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja je punt is?
dat mag je doen, hij staat niet op een lijsje van bedrijgde diersoortenquote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Nee ,maar aangezien we zelf de grootste kanker voor deze planeet zijn
staat er naar mijn mening niets in de weg om types als jou te ruimen
...of wilde je zeggen dat je uniek in je soort was
skelet ook niet meer nodig ?quote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat mag je doen, hij staat niet op een lijsje van bedrijgde diersoorten
Gunther von Hagens wilt het lichaam vast wel, kan hij die ook opzetten voor Body Worlds om daar mee over de wereld te reizen en geld te verdienen.quote:
Kenne we lagge om zun kleine piemelquote:Op zondag 16 december 2012 18:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gunther von Hagens wilt het lichaam vast wel, kan hij die ook opzetten voor Body Worlds om daar mee over de wereld te reizen en geld te verdienen.
Nou.. hahaquote:Op zondag 16 december 2012 18:45 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Kenne we lagge om zun kleine piemel![]()
(voor Fok begrippen )
Wat kijkt U lief .quote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou.. hahaZullen we nu weer normaal doen?
quote:Op zondag 16 december 2012 11:32 schreef Voorschrift het volgende:
Het is een fucking vis, wake up zeg.
denken dat de mens meer is als een dier.quote:Op zondag 16 december 2012 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima als jij dier en mens op 1 lijn wilt stellen hoor.
Ik doe 't niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |