SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon standaard aardappelen, vlees, groente..quote:Op zondag 16 december 2012 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat en waarom moet je op zondag zo vroeg koken?
Waarom zo vroeg, de mannen moeten dadelijk al naar het werk.. en mam is geblesseerd![]()
![]()
Aardappelen, vlees en groente, de standaard saaie oerhollandse pot.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jaquote:Op zondag 16 december 2012 10:38 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
maar nog steeds lekker. Alleen niet elke dag.quote:Op zondag 16 december 2012 10:38 schreef Samzz het volgende:
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Meh.quote:Op zondag 16 december 2012 10:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar nog steeds lekker. Alleen niet elke dag.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ah oke. Goed bezigLief dat je helpt
Krantenjongens die de krant niet ff een extra tikkie extra geven.. ding is nu zeiknat aan 1 kant![]()
![]()
Irritant ja, gebeurt hier ook vaakquote:Op zondag 16 december 2012 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ah oke. Goed bezigLief dat je helpt
Krantenjongens die de krant niet ff een extra tikkie extra geven.. ding is nu zeiknat aan 1 kant![]()
![]()
Ooit een keer ruzie gehad met een hond tijdens het bezorgen, hij had heel die krant versnippert. Toen die vrouw opendeed kreeg ze een nieuwe
.
![]()
Dat is wel lief van je. Kom je dan geen krant tekort?quote:Op zondag 16 december 2012 10:45 schreef muhahaha het volgende:
Ooit een keer ruzie gehad met een hond tijdens het bezorgen, hij had heel die krant versnippert. Toen die vrouw opendeed kreeg ze een nieuwe
.
![]()
We hielden er altijd 2 tot 3 overquote:Op zondag 16 december 2012 10:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel lief van je. Kom je dan geen krant tekort?.
![]()
Je hebt altijd wel reservequote:Op zondag 16 december 2012 10:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel lief van je. Kom je dan geen krant tekort?![]()
![]()
Voor het weekend verdorie. Hadden die Maya's dat niet op maandag kunnen plannen?quote:Op zondag 16 december 2012 11:21 schreef Spezza19 het volgende:
Ja. Eind van de wereld is volgende week pasI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Wel aardig. Beetje moe van gisteren.quote:
En ik vraag me af waarom mijn pc Neverwinter Nights niet wil installeren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet zo uitgeslapen dan?quote:Op zondag 16 december 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel aardig. Beetje moe van gisteren.
En ik vraag me af waarom mijn pc Neverwinter Nights niet wil installeren.
Hehe, weet ik ook niet. Harde schijf vol?
![]()
PC wel sterk genoeg?quote:Op zondag 16 december 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik vraag me af waarom mijn pc Neverwinter Nights niet wil installeren.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Heb nog bijna 1 TB over, dat zal het niet zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo uitgeslapen dan?
Hehe, west ik ook niet. Harde schijf vol?
Dit is een betere dan mijn vorige pc en daar draaide die soepel op.quote:Hij begint gewoon niet met installeren. Geen melding of wat dan ook.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat zal het niet zijn, nee. Doe eens rechtermuisknop -> starten als adminstrator (of iets in die strekking) ?quote:Op zondag 16 december 2012 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog bijna 1 TB over, dat zal het niet zijn.
[..]
Dit is een betere dan mijn vorige pc en daar draaide die soepel op.
[..]
Hij begint gewoon niet met installeren. Geen melding of wat dan ook.![]()
Gedownloade versie?quote:Op zondag 16 december 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik vraag me af waarom mijn pc Neverwinter Nights niet wil installeren.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heb je naar buiten gekeken?quote:Op zondag 16 december 2012 11:35 schreef muhahaha het volgende:
Je pc wil eigenlijk zeggen dat je iets buiten de deur moet gaan doen.
Om te janken![]()
Zonnetje om te janken?quote:Op zondag 16 december 2012 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je naar buiten gekeken?
Om te janken
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Hij is nu bezigquote:Op zondag 16 december 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal het niet zijn, nee. Doe eens rechtermuisknop -> starten als adminstrator (of iets in die strekking) ?
Toen ik dat deed, vroeg hij of ik disc 1 er in wilde doen ipv 3. Dat was gek, want als je 1 erin doet en wilt installeren, zegt ie dat je 3 erin moet doen.
Maar dat genegeerd en heb setup.exe gevonden op disc 1. Nu is ie bezig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 11:35 schreef muhahaha het volgende:
Je pc wil eigenlijk zeggen dat je iets buiten de deur moet gaan doen.
Hij is me zat. Zelfs mijn pc wijst me af.Neen, ik heb alles legaal.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan is het stom dat ie niet werktquote:Op zondag 16 december 2012 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is me zat. Zelfs mijn pc wijst me af.
[..]
Neen, ik heb alles legaal.. Wel de goede volgorde van discs?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben aan het stuiterennnnnnn
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Dat maak jij er weer vanquote:Op zondag 16 december 2012 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is me zat. Zelfs mijn pc wijst me af.
[..]
Neen, ik heb alles legaal..
![]()
Straks wedstrijd, voor het eerst sinds 5 wekenquote:
quote:Het gaat nu goed. Om een of andere reden werkte de shortcut die je krijgt bij het inserten van de disc niet. Maar nu doet ie het.quote:Op zondag 16 december 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het stom dat ie niet werkt. Wel de goede volgorde van discs?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Goed bezigquote:Op zondag 16 december 2012 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is nu bezig
Toen ik dat deed, vroeg hij of ik disc 1 er in wilde doen ipv 3. Dat was gek, want als je 1 erin doet en wilt installeren, zegt ie dat je 3 erin moet doen.
Maar dat genegeerd en heb setup.exe gevonden op disc 1. Nu is ie bezig.. Dat van die discs is wel vreemd
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Straks wedstrijd, voor het eerst sinds 5 weken![]()
![]()
![]()
Ik Miste Je naast Me vannacht.quote:
Succesquote:Op zondag 16 december 2012 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Straks wedstrijd, voor het eerst sinds 5 weken![]()
![]()
Dank Je. Hoop dat mijn conditie het niet teveel af laat weten Vandaag, want deze moeten we winnen. En dat kunnen we ook.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik jou naast mijquote:Op zondag 16 december 2012 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik Miste Je naast Me vannacht.![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Wat een eye candy zeg. Maar is het een soort slasher (ik heb niet met geluid kunnen kijken)?quote:Op zondag 16 december 2012 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het gaat nu goed. Om een of andere reden werkte de shortcut die je krijgt bij het inserten van de disc niet. Maar nu doet ie het.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik Wou tegen je aan kruipen terwijl ik mijn slechte film Keekquote:
RPG volgens de regels van D&D.quote:Op zondag 16 december 2012 11:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een eye candy zeg. Maar is het een soort slasher (ik heb niet met geluid kunnen kijken)?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er zit een gozer in de trein heel raar te kijken naar mijn enorme sporttas.
Sporttas jaquote:Op zondag 16 december 2012 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Er zit een gozer in de trein heel raar te kijken naar mijn enorme sporttas.![]()
.
![]()
Oei, de afkortingen-woorden-ratio in jouw zin komt boven de 30%, dit wordt wat ongegrijpelijk voor mij.quote:Op zondag 16 december 2012 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
RPG volgens de regels van D&D.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Godver. Ik snap waarom ik nooit ziek ben. Leuk is het niet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Role Playing Game + Dungeons & Dragonsquote:Op zondag 16 december 2012 11:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, de afkortingen-woorden-ratio in jouw zin komt boven de 30%, dit wordt wat ongegrijpelijk voor mij.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 11:50:06 ]![]()
Komt vast goedquote:Op zondag 16 december 2012 11:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dank Je. Hoop dat mijn conditie het niet teveel af laat weten Vandaag, want deze moeten we winnen. En dat kunnen we ook.!
![]()
Ik wilde tegen je aan kruipen zonder redenquote:Op zondag 16 december 2012 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik Wou tegen je aan kruipen terwijl ik mijn slechte film Keek![]()
Welke film keek je?What you forget, you are gonna repeat.
Hmm, een soort larpen dus?quote:Op zondag 16 december 2012 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Role Playing Game + Dungeons & DragonsBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb een leren jas Waarin Mijn borsten niet opvallen. En ik heb mijn sportbeha al aan, dus het Ziet Eruit als een zielig b-cupje vandaag.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik sta toch eerste rijquote:
Bring it onquote:Op zondag 16 december 2012 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde tegen je aan kruipen zonder reden![]()
Welke film keek je?
Het is een bordspel.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Misschien heb je wel hele mooie ogenquote:Op zondag 16 december 2012 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een leren jas Waarin Mijn borsten niet opvallen. En ik heb mijn sportbeha al aan, dus het Ziet Eruit als een zielig b-cupje vandaag..
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag even aan Vinnie of hij nog ruimte heeft onder zijn steen
Bij een leren jas is dat juist wel mooi met borsten. Als ze dan ziet dat het leer niet laf staat weet je---al is het dus niet zo'n grote uitstulping---dat het hoogstwaarschijnlijk mooi is daaronder.quote:Op zondag 16 december 2012 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een leren jas Waarin Mijn borsten niet opvallen. En ik heb mijn sportbeha al aan, dus het Ziet Eruit als een zielig b-cupje vandaag.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Heb ik ja.quote:Op zondag 16 december 2012 11:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien heb je wel hele mooie ogen.
Volgens deze link wel.quote:Op zondag 16 december 2012 11:54 schreef muhahaha het volgende:
Een bordspel installeer je niet op je pc.
http://www.intertoys.nl/g(...)n-pc-cdr-607401.htmlI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Larpen is dit soort spellen (inclusief de onderliggende regels) uitvoeren in het echt.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Cheerleaderfilm uit 2000 oid. Heel Amerikaans, veel Drama, veel trillende lipjes e.d.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Zie ook:quote:Op zondag 16 december 2012 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Larpen is dit soort spellen (inclusief de onderliggende regels) uitvoeren in het echt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Aha. Maar is dat dan leuker dan het op de computer te doen?quote:Op zondag 16 december 2012 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Larpen is dit soort spellen (inclusief de onderliggende regels) uitvoeren in het echt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ah. Ik hou niet van dramaquote:Op zondag 16 december 2012 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Cheerleaderfilm uit 2000 oid. Heel Amerikaans, veel Drama, veel trillende lipjes e.d.
Het Is zo'n bikerding. Het steekt nauwelijks in, het Deukt alleen licht in onder mijn borsten omdat Ik Zit En Een buik heb.quote:Op zondag 16 december 2012 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij een leren jas is dat juist wel mooi met borsten. Als ze dan ziet dat het leer niet laf staat weet je---al is het dus niet zo'n grote uitstulping---dat het hoogstwaarschijnlijk mooi is daaronder.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wat voor patches zitten erop?quote:Op zondag 16 december 2012 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het Is zo'n bikerding. Het steekt nauwelijks in, het Deukt alleen licht in onder mijn borsten omdat Ik Zit En Een buik heb.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Geen idee. Nooit gelarpt.quote:Op zondag 16 december 2012 11:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aha. Maar is dat dan leuker dan het op de computer te doen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het is Een Rasechte chickflick. Maar Dit Was De Eerste, vindt de 4e Het Leukst. Met Hayden panettierre.quote:hoe schrijf Je Haar achternaam?
Helemaal Niksquote:Op zondag 16 december 2012 11:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor patches zitten erop?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Panettierequote:Op zondag 16 december 2012 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is Een Rasechte chickflick. Maar Dit Was De Eerste, vindt de 4e Het Leukst. Met Hayden panettierre.hoe schrijf Je Haar achternaam?
Goed in Mijn fobo zoeken.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bamquote:Nee, sorryquote:Op zondag 16 december 2012 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraag even aan Vinnie of hij nog ruimte heeft onder zijn steen.
![]()
Chickflicksquote:Op zondag 16 december 2012 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is Een Rasechte chickflick. Maar Dit Was De Eerste, vindt de 4e Het Leukst. Met Hayden panettierre.hoe schrijf Je Haar achternaam?
![]()
Owja, ik weet weer waarom ik het spel had verwijderd.
Alles geïnstalleerd, inclusief de uitbreidingen. Kan op play drukken wat ik wil, maar verder dan 5 seconden laadscherm komt ie niet. Raawwwrrr.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Alleen plaats voor speciale mensenquote:Op zondag 16 december 2012 12:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan afvragen waarom hij zo moeilijk vrienden maakt![]()
![]()
Ja, Ik vind haar Zo lirfquote:
Plek zat voor WT dus!quote:Op zondag 16 december 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen plaats voor speciale mensenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Samen Perfume Kijken Dan maar?quote:
Perfumequote:Op zondag 16 december 2012 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen Perfume Kijken Dan maar?
Ik vind Het Echt een Van De beste films Die Ik Gezien heb.quote:
Oke vooruit, je bent een uitzondering.quote:Op zondag 16 december 2012 12:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik ben van het verkeerde soort "speciaal".![]()
nu ga ik Door De bus Heen glijden, bedankt.quote:
Eerlijk delen he?quote:
Kom maar hierheen glijdenquote:Op zondag 16 december 2012 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nu ga ik Door De bus Heen glijden, bedankt.
ik ga Eerst Als Een vatkentje door de modder rollen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
met mij. Bef Drie koekjequote:
Normaalgesproken ben ik niet zo toegeeflijk, maar in dit geval...quote:
Gaan we daarna samen douchenquote:Op zondag 16 december 2012 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ga Eerst Als Een vatkentje door de modder rollen.
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 16-12-2012 12:25:50 ]What you forget, you are gonna repeat.
quote:Lastig he, plaatjes posten met één hand.quote:
Er staat een goede wind.... het langste gedeelte van de route had ik of tegen of zijwind.... echt topquote:Op zondag 16 december 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Middag
Goed bezig. Ik wil vandaag ook gaan lopen
![]()
![]()
Nee hoorquote:Op zondag 16 december 2012 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Lastig he, plaatjes posten met één hand.
Oh, dat voel je extra goed danquote:Op zondag 16 december 2012 12:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er staat een goede wind.... het langste gedeelte van de route had ik of tegen of zijwind.... echt top![]()
![]()
Hier doen ze 't niet anders.quote:
Oh, bij mij wel. Refresh je browser eens?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Nope, maakt niet uit.quote:Op zondag 16 december 2012 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, bij mij wel. Refresh je browser eens?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op zondag 16 december 2012 12:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe je netjes. Ik lig nog steeds in mijn nest
.
Ik had er zin in.... en ik ga zo ff brunchen
![]()
![]()
Ik wil ook, maar ik heb geen zin in broodquote:Op zondag 16 december 2012 12:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik had er zin in.... en ik ga zo ff brunchen
![]()
![]()
Ik heb ook hongerquote:Op zondag 16 december 2012 12:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik had er zin in.... en ik ga zo ff brunchen
.
![]()
Ik kan ook pannenkoeken bakkenquote:Op zondag 16 december 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar ik heb geen zin in brood![]()
![]()
Magnum White was er weer toch?quote:Op zondag 16 december 2012 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb trek in pizza
Of in die nieuwe mcflurryDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wat is de nieuwe mcflurry?quote:Op zondag 16 december 2012 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb trek in pizza
Of in die nieuwe mcflurry![]()
Magnum White Almondquote:
chocola
Witte chocola
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 12:33:17 ]![]()
Oh, niet de standaard White van afgelopen zomer? Snel eens halen danquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kniesoor die daar op letquote:Op zondag 16 december 2012 12:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zit meer bij de andere kant van de Fam. ...
Nope.. Ik heb die nieuwe nog niet geproefd hoorquote:Op zondag 16 december 2012 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, niet de standaard White van afgelopen zomer? Snel eens halen dan![]()
![]()
Whasup?quote:Op zondag 16 december 2012 12:35 schreef kingtoppie het volgende:
Tutututu, ddaaadidididdaaaaadoodooee.![]()
Ik vond die andere niet zo speciaal eigenlijk, want dat was gewoon een Mcflurry met van die magnum dinkies er doorheen..quote:Op zondag 16 december 2012 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope.. Ik heb die nieuwe nog niet geproefd hoorDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hij wordt veel besteld, dus zal wel lekker zijn ja
Van origine is D&D dat wel.quote:Op zondag 16 december 2012 11:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een bordspel installeer je niet op je pc.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja vond ik ookquote:Op zondag 16 december 2012 12:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond die andere niet zo speciaal eigenlijk, want dat was gewoon een Mcflurry met van die magnum dinkies er doorheen..![]()
![]()
Wie bedenkt die combinaties eigenlijk, kunnen mensen ideetjes insturen?quote:Op zondag 16 december 2012 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hij wordt veel besteld, dus zal wel lekker zijn ja
En saus waardoor het ijs ook naar witte chocolade smaakt.quote:Op zondag 16 december 2012 12:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond die andere niet zo speciaal eigenlijk, want dat was gewoon een Mcflurry met van die magnum dinkies er doorheen..What you forget, you are gonna repeat.
Brunch ze.quote:
Ik heb net kerststol gegeten.
Nee. Ik weet niet hoe het wel gaat, maar als mensen ideeen zouden mogen insturen...quote:Op zondag 16 december 2012 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie bedenkt die combinaties eigenlijk, kunnen mensen ideetjes insturen?
Oh? Dat is me niet opgevallen eigenlijk.. Maar sowieso vind ik vaak die porties die ze gebruiken een beetje weinig.. Al maakte het toen met de Twix variant dat je 3 toevoegingen had het redelijk goedquote:Op zondag 16 december 2012 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En saus waardoor het ijs ook naar witte chocolade smaakt.
Oh ja, wacht, er zijn natuurlijk van die sick fucks die vanalles gaan bedenken danquote:Op zondag 16 december 2012 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Ik weet niet hoe het wel gaat, maar als mensen ideeen zouden mogen insturen...
Maar ik ben bv. Bounty en Milky Way nog niet tegengekomen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Bij Magnum White Almond ook 3 toevoegingen. Maar er gaat alsnog net zoveel in als in een M&M's McFlurryquote:Op zondag 16 december 2012 12:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh? Dat is me niet opgevallen eigenlijk.. Maar sowieso vind ik vaak die porties die ze gebruiken een beetje weinig.. Al maakte het toen met de Twix variant dat je 3 toevoegingen had het redelijk goed
Bounty is getest, scheen ranzig te zijn. Milky Way niks over gehoord.quote:Op zondag 16 december 2012 12:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ja, wacht, er zijn natuurlijk van die sick fucks die vanalles gaan bedenken dan
Maar ik ben bv. Bounty en Milky Way nog niet tegengekomen..What you forget, you are gonna repeat.
Het is ook dat het vaak zo slecht gemengd wordt.. Ik weet niet hoe de mensen daar bij "jouw" filiaal het er vanaf brengen, maar hier ben ik echt nog geen goeie tegengekomenquote:Op zondag 16 december 2012 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij Magnum White Almond ook 3 toevoegingen. Maar er gaat alsnog net zoveel in als in een M&M's McFlurry
Middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
De roerprocedure is 5-7 seconden. Het ligt puur aan de persoon hoe die dat doet. Maar de apparaten staan zo afgesteld.quote:Op zondag 16 december 2012 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is ook dat het vaak zo slecht gemengd wordt.. Ik weet niet hoe de mensen daar bij "jouw" filiaal het er vanaf brengen, maar hier ben ik echt nog geen goeie tegengekomenWhat you forget, you are gonna repeat.
Hier ookquote:Op zondag 16 december 2012 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is ook dat het vaak zo slecht gemengd wordt.. Ik weet niet hoe de mensen daar bij "jouw" filiaal het er vanaf brengen, maar hier ben ik echt nog geen goeie tegengekomenwaardeloos vind ik dat
![]()
Meer tijd mag zeker niet omdat het allemaal snel door moet kunnen blijven gaan?quote:Op zondag 16 december 2012 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De roerprocedure is 5-7 seconden. Het ligt puur aan de persoon hoe die dat doet. Maar de apparaten staan zo afgesteld.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik sta altijd eerst 5 minuten zelf nog door te roeren alvorens te beginnen met etenquote:Op zondag 16 december 2012 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ookwaardeloos vind ik dat
Maar dan is een deel al gesmolten van de warmte van je hand
Heeft ook geen zin.quote:Op zondag 16 december 2012 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meer tijd mag zeker niet omdat het allemaal snel door moet kunnen blijven gaan?What you forget, you are gonna repeat.
Brutaaltje!quote:
Oh, das wel jammer danquote:![]()
Tevens heb ik altijd het idee dat het roerapparaat te hoog hangt voor sommige medewerkers, ik weet niet hoe goed jij erbij kan, maar ik had laatst een medewerkster die me hielp, die nog kleiner was dan dat wij zijn, en die kon er niet al te best bij
Jij piept wel anders als je later vastgebonden voor mij ligt.quote:
Maar jongens, ik ben ziek thuis van werk. Dan wil ik het niet over werk hebben
Over seks?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hier is het droog en ik heb een auto. Moet ik wat voor je meenemen?quote:Op zondag 16 december 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, maar geen zin om door de regen te gaan.
Heb ik ook nog ergensquote:Op zondag 16 december 2012 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Brunch ze.
Ik heb net kerststol gegeten.![]()
![]()
Aww, kusje om 't goed te maken? Of liever wat anders?quote:Op zondag 16 december 2012 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar jongens, ik ben ziek thuis van werk. Dan wil ik het niet over werk hebbenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee.quote:Op zondag 16 december 2012 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, kusje om 't goed te maken? Of liever wat anders?What you forget, you are gonna repeat.
Als jij hier bent is het of gesmolten of koudquote:Op zondag 16 december 2012 12:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier is het droog en ik heb een auto. Moet ik wat voor je meenemen?![]()
![]()
Lieve God, de komende weken wil ik graag continu slapen. Kunt u mijn afspraken afzeggen en mijn werk laten afbranden? Danku. ZzzzzzI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
In apeldoorn hebben ze toch wel een mac? Hahaquote:Op zondag 16 december 2012 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij hier bent is het of gesmolten of koudDit account is niet meer in gebruik.![]()
Geslaagd....quote:Op zondag 16 december 2012 12:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht ik post eventjes wat geks.![]()
Whats wrong?quote:Op zondag 16 december 2012 12:49 schreef Tamashii het volgende:
Lieve God, de komende weken wil ik graag continu slapen. Kunt u mijn afspraken afzeggen en mijn werk laten afbranden? Danku. ZzzzzzRustig aan.![]()
Regen waarquote:Op zondag 16 december 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, maar geen zin om door de regen te gaan.
![]()
![]()
Ja klopt, maar dan moet je eerst hier helemaal heen rijdenquote:Op zondag 16 december 2012 12:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In apeldoorn hebben ze toch wel een mac? Haha.
Hehequote:. Nah, te lui om de deur uit te gaan
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 12:49 schreef Tamashii het volgende:
Lieve God, de komende weken wil ik graag continu slapen. Kunt u mijn afspraken afzeggen en mijn werk laten afbranden? Danku. Zzzzzz
Dat gaat werken![]()
![]()
Hmm.. De stad in gaan of toch maar niet.. Heb er eigenlijk niks te zoeken behalve dan een McFlurry scoren
quote:Op zondag 16 december 2012 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
Hehe. Nah, te lui om de deur uit te gaan
![]()
![]()
Vrijdag komt je wens uit vermoed ik.quote:Op zondag 16 december 2012 12:49 schreef Tamashii het volgende:
Lieve God, de komende weken wil ik graag continu slapen. Kunt u mijn afspraken afzeggen en mijn werk laten afbranden? Danku. Zzzzzz
Ik heb nog zo veel te doen. En dat doen mag je letterlijk nemen in dit gevalquote:Op zondag 16 december 2012 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrijdag komt je wens uit vermoed ik.14 SHADES OF GREY
Dan niet....quote:Op zondag 16 december 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. De stad in gaan of toch maar niet.. Heb er eigenlijk niks te zoeken behalve dan een McFlurry scoren![]()
Zoveel te doen.... ik heb nog zoveel te doen...quote:Op zondag 16 december 2012 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog zo veel te doen. En dat doen mag je letterlijk nemen in dit gevalDit account is niet meer in gebruik.![]()
Oh, jammerquote:Op zondag 16 december 2012 12:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb mijn brood al op hoor..... als ik nu zou gaan bakken is het voor later.....
![]()
Dat was toch volgende weekquote:Op zondag 16 december 2012 12:56 schreef Spezza19 het volgende:
Gaat er nog wat met die SR meet gebeuren?
Of is dat weer van een andere SC?![]()
In R&P is er ook een SR meetquote:Op zondag 16 december 2012 12:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat was toch volgende week
Of is dat weer van een andere SC?![]()
![]()
Wat is leuker / beter ?quote:Op zondag 16 december 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. De stad in gaan of toch maar niet.. Heb er eigenlijk niks te zoeken behalve dan een McFlurry scorenRustig aan.![]()
Elk jaar is nog hoger geweest als het jaar er voor.quote:Op zondag 16 december 2012 13:00 schreef kingtoppie het volgende:
SR was in enschede right?
Hoop stiekem best wel dat ze niet boven leiden uitkomen![]()
Kom je m dan wel halen?quote:Op zondag 16 december 2012 13:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als JK voor mij een kerstkadootje gaat halen vind ik het beter
Enschede daar heb ik niets te zoeken14 SHADES OF GREY
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zondag 16 december 2012 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Elk jaar is nog hoger geweest als het jaar er voor.
Rustig aan.![]()
Jein.... Ik was niet helemaal serieus, maar ik hou wel van leuke kadootjes ... en was er niet nog een kerstmarkt in Rotje?quote:![]()
Dat klopt.quote:Op zondag 16 december 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.![]()
Geen idee? Kerstcircus weet ik wel..quote:Op zondag 16 december 2012 13:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jein.... Ik was niet helemaal serieus, maar ik hou wel van leuke kadootjes ... en was er niet nog een kerstmarkt in Rotje?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wel in Dordrecht vandaagquote:Op zondag 16 december 2012 13:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jein.... Ik was niet helemaal serieus, maar ik hou wel van leuke kadootjes ... en was er niet nog een kerstmarkt in Rotje?
14 SHADES OF GREY
Oe... circus... weet je wel hoelang geleden ik daar heen geweest benquote:Op zondag 16 december 2012 13:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee? Kerstcircus weet ik wel..![]()
![]()
quote:voor mij ook niet
14 SHADES OF GREY
Nee, eigenlijk weet ik dat nietquote:Op zondag 16 december 2012 13:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe... circus... weet je wel hoelang geleden ik daar heen geweest ben
Kerstkaarten, die moet ik ook nog even doenquote:Op zondag 16 december 2012 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
Douchen + aankleden en ff kerstkaartjes op de bus pleuren.. frisse neus halen![]()
![]()
Goed streven, ik smeer een boterham.quote:Op zondag 16 december 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga eens kijken of een stukkie hardlopen wilt lukken.Rustig aan.![]()
Gister kreeg ik nog zo'n persoon op me af die het nodig vond om te vragen of ik GOD kende!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik wil wel blijven leven graag!quote:Op zondag 16 december 2012 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrijdag komt je wens uit vermoed ik.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
En?quote:Op zondag 16 december 2012 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gister kreeg ik nog zo'n persoon op me af die het nodig vond om te vragen of ik GOD kende!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gister kreeg ik nog zo'n persoon op me af die het nodig vond om te vragen of ik GOD kende!
Dat wordt mijn nieuwe openingszin.Rustig aan.![]()
Met welk deel van een fototoestel kun jij je nu het meest identificeren? De (of het???) diafragma?quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wat is die manier van snelheid uitdrukken raar zeg, voor normale stervelingen.quote:Op zondag 16 december 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
Conditie is ver te zoekenNa 5 minuten doodop
Endomondo linkjeBeter onethisch dan oneetbaar![]()
De aan- en uitknopquote:Op zondag 16 december 2012 13:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met welk deel van een fototoestel kun jij je nu het meest identificeren? De (of het???) diafragma?![]()
![]()
Ja, dat was mij ook al opgevallenquote:Op zondag 16 december 2012 13:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is die manier van snelheid uitdrukken raar zeg, voor normale stervelingen.![]()
![]()
Ik dacht dat vrouwen altijd een stuk moeilijker waren!quote:
*drukt op aanknop fototoestel*Rustig aan.![]()
In wat voor situaties komt dit het meest voor?quote:Op zondag 16 december 2012 13:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Soms wil ik mezelf ook wel eens uitzettenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Als ik gek word van mezelf (verveling). Maar daarom dus nu ook op fokquote:Op zondag 16 december 2012 13:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In wat voor situaties komt dit het meest voor?![]()
![]()
Dus eigenlijk is FOK! jouw uitknop. Hmm.quote:Op zondag 16 december 2012 13:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ik gek word van mezelf (verveling). Maar daarom dus nu ook op fokBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Uh, het wil niet zeggen dat ik eenvoudig in elkaar steek hoorquote:Op zondag 16 december 2012 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
Fototoestel voldoet niet aan deze regel:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 16 december 2012 13:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is FOK! jouw uitknop. Hmm.![]()
![]()
Overigens dat draaiknoppaar rechtsboven van de vrouw, die zijn heerlijk.quote:Op zondag 16 december 2012 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
Fototoestel voldoet niet aan deze regel:
[ afbeelding ]
Daarvoor heb je dus alcohol.quote:Op zondag 16 december 2012 13:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Argh. Ik haat het als wonden niet willen genezenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 16 december 2012 13:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uh, het wil niet zeggen dat ik eenvoudig in elkaar steek hoor
Rustig aan.![]()
Ongeveer zo eenvoudig als een camera; als je naar binnen wilt komen moet je eerst focussen, dan knopje indrukken, spiegel omhoog, diafragma dicht EN DAN PAS gaat het gordijntje open.quote:
Succes!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Geloof me nou maarquote:Beter kon ik het niet verwoordenquote:Op zondag 16 december 2012 13:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ongeveer zo eenvoudig als een camera; als je naar binnen wilt komen moet je eerst focussen, dan knopje indrukken, spiegel omhoog, diafragma dicht EN DAN PAS gaat het gordijntje open.
Succes!![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 13:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ongeveer zo eenvoudig als een camera; als je naar binnen wilt komen moet je eerst focussen, dan knopje indrukken, spiegel omhoog, diafragma dicht EN DAN PAS gaat het gordijntje open.
Succes!![]()
Rustig aan.![]()
Helaas nietquote:Op zondag 16 december 2012 13:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Er bestaan geen eenvoudige vrouwen, toch?
Het raadsel van mijn gebruikersnaam is bijna ontrafeldquote:Op zondag 16 december 2012 13:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En net zoals bij een camera heb je dus eerst een "klik" nodig.![]()
![]()
Vodka is beter, maar whisky is beter dan niets. Alcohol doodt de bacteriën.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Weet ik niet.quote:Op zondag 16 december 2012 13:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Er bestaan geen eenvoudige vrouwen, toch?
Rustig aan.![]()
Stroh rum 80 dan maarquote:Op zondag 16 december 2012 13:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vodka is beter, maar whisky is beter dan niets. Alcohol doodt de bacteriën.
En dan tegen alle verwachting in is Fototoestel90 eigenlijk afgekort F90 en slaat het dus hierop:quote:Op zondag 16 december 2012 13:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het raadsel van mijn gebruikersnaam is bijna ontrafeld
quote:Bij beginnende keelpijn kregen wij vroeger een natte koude theedoek met daarom een dikke wollen sjaal om de nek, het slaapt niet lekker, maar je keelpijn was de volgende dag over.
- P. Lutje
Doe bij beginnende keelpijn, 's avonds voor het slapen gaan een koude natte opgerolde theedoek om je hals, daarover een opgerolde plastic zak (broeieffect)en als laatste een wollen shawl. 's morgens is je keelpijn over.
- C. Kuyte![]()
Sluikreclame, ik verwacht een banquote:Op zondag 16 december 2012 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan tegen alle verwachting in is Fototoestel90 eigenlijk afgekort F90 en slaat het dus hierop:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daar heb ik dus vanavond pas wat aanquote:
Wel aparte methode. Maar komt wel op hetzelfde neer als met veel kleding in bed liggen als je ziek bent. Uitzweten van bacterien.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Was het eerste linkje bij "Beginnende keelpijn" op google. Geen idee of het goed werkt trouwensquote:Op zondag 16 december 2012 13:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus vanavond pas wat aan
Wel aparte methode. Maar komt wel op hetzelfde neer als met veel kleding in bed liggen als je ziek bent. Uitzweten van bacterien.![]()
![]()
Het uitzweten van bacterien werkt, weet ik uit ervaring. Dus denk dat er wel een logica achter zit als je het plaatselijk doet.quote:Op zondag 16 december 2012 13:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Was het eerste linkje bij "Beginnende keelpijn" op google. Geen idee of het goed werkt trouwensDit account is niet meer in gebruik.![]()
Als je lichaam dan wel plaatselijk warmer wordt dan gaan processen vaak sneller dan normaal.
Daarom ook koorts, zodat processen tegen ziekteverwerkkers zogezegd sneller verlopen..
Als dat plaatselijk is zal dat zeker ook gelden
Rustig aan.![]()
Voor mensen met een slecht humeur vandaag:
- geluid snoeihard
- - hardop meezingen!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat heel centraal gelegen knopje waar in de meeste gevallen een beschermkapje opzit?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, zaterdag.quote:Op zondag 16 december 2012 14:00 schreef Spezza19 het volgende:
Maar goed, doen we nog een SR meet mensen?What you forget, you are gonna repeat.
Deze?quote:Op zondag 16 december 2012 14:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat heel centraal gelegen knopje waar in de meeste gevallen een beschermkapje opzit?
Beter onethisch dan oneetbaar
Forum Opties Forumhop: Hop naar: