SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon standaard aardappelen, vlees, groente..quote:Op zondag 16 december 2012 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat en waarom moet je op zondag zo vroeg koken?
Waarom zo vroeg, de mannen moeten dadelijk al naar het werk.. en mam is geblesseerd![]()
![]()
Aardappelen, vlees en groente, de standaard saaie oerhollandse pot.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jaquote:Op zondag 16 december 2012 10:38 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
maar nog steeds lekker. Alleen niet elke dag.quote:Op zondag 16 december 2012 10:38 schreef Samzz het volgende:
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Meh.quote:Op zondag 16 december 2012 10:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar nog steeds lekker. Alleen niet elke dag.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ah oke. Goed bezigLief dat je helpt
Krantenjongens die de krant niet ff een extra tikkie extra geven.. ding is nu zeiknat aan 1 kant![]()
![]()
Irritant ja, gebeurt hier ook vaakquote:Op zondag 16 december 2012 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ah oke. Goed bezigLief dat je helpt
Krantenjongens die de krant niet ff een extra tikkie extra geven.. ding is nu zeiknat aan 1 kant![]()
![]()
Ooit een keer ruzie gehad met een hond tijdens het bezorgen, hij had heel die krant versnippert. Toen die vrouw opendeed kreeg ze een nieuwe
.
![]()
Dat is wel lief van je. Kom je dan geen krant tekort?quote:Op zondag 16 december 2012 10:45 schreef muhahaha het volgende:
Ooit een keer ruzie gehad met een hond tijdens het bezorgen, hij had heel die krant versnippert. Toen die vrouw opendeed kreeg ze een nieuwe
.
![]()
We hielden er altijd 2 tot 3 overquote:Op zondag 16 december 2012 10:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel lief van je. Kom je dan geen krant tekort?.
![]()
Je hebt altijd wel reservequote:Op zondag 16 december 2012 10:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel lief van je. Kom je dan geen krant tekort?![]()
![]()
Voor het weekend verdorie. Hadden die Maya's dat niet op maandag kunnen plannen?quote:Op zondag 16 december 2012 11:21 schreef Spezza19 het volgende:
Ja. Eind van de wereld is volgende week pasI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Wel aardig. Beetje moe van gisteren.quote:
En ik vraag me af waarom mijn pc Neverwinter Nights niet wil installeren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet zo uitgeslapen dan?quote:Op zondag 16 december 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel aardig. Beetje moe van gisteren.
En ik vraag me af waarom mijn pc Neverwinter Nights niet wil installeren.
Hehe, weet ik ook niet. Harde schijf vol?
![]()
PC wel sterk genoeg?quote:Op zondag 16 december 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik vraag me af waarom mijn pc Neverwinter Nights niet wil installeren.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Heb nog bijna 1 TB over, dat zal het niet zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo uitgeslapen dan?
Hehe, west ik ook niet. Harde schijf vol?
Dit is een betere dan mijn vorige pc en daar draaide die soepel op.quote:Hij begint gewoon niet met installeren. Geen melding of wat dan ook.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat zal het niet zijn, nee. Doe eens rechtermuisknop -> starten als adminstrator (of iets in die strekking) ?quote:Op zondag 16 december 2012 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog bijna 1 TB over, dat zal het niet zijn.
[..]
Dit is een betere dan mijn vorige pc en daar draaide die soepel op.
[..]
Hij begint gewoon niet met installeren. Geen melding of wat dan ook.![]()
Gedownloade versie?quote:Op zondag 16 december 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik vraag me af waarom mijn pc Neverwinter Nights niet wil installeren.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heb je naar buiten gekeken?quote:Op zondag 16 december 2012 11:35 schreef muhahaha het volgende:
Je pc wil eigenlijk zeggen dat je iets buiten de deur moet gaan doen.
Om te janken![]()
Zonnetje om te janken?quote:Op zondag 16 december 2012 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je naar buiten gekeken?
Om te janken
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Hij is nu bezigquote:Op zondag 16 december 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal het niet zijn, nee. Doe eens rechtermuisknop -> starten als adminstrator (of iets in die strekking) ?
Toen ik dat deed, vroeg hij of ik disc 1 er in wilde doen ipv 3. Dat was gek, want als je 1 erin doet en wilt installeren, zegt ie dat je 3 erin moet doen.
Maar dat genegeerd en heb setup.exe gevonden op disc 1. Nu is ie bezig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 11:35 schreef muhahaha het volgende:
Je pc wil eigenlijk zeggen dat je iets buiten de deur moet gaan doen.
Hij is me zat. Zelfs mijn pc wijst me af.Neen, ik heb alles legaal.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan is het stom dat ie niet werktquote:Op zondag 16 december 2012 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is me zat. Zelfs mijn pc wijst me af.
[..]
Neen, ik heb alles legaal.. Wel de goede volgorde van discs?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben aan het stuiterennnnnnn
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Dat maak jij er weer vanquote:Op zondag 16 december 2012 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is me zat. Zelfs mijn pc wijst me af.
[..]
Neen, ik heb alles legaal..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: