quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:43 schreef Bosbeetle het volgende:
En in de categorie tof daar was ik bij en wat kan die oude 'lul' beats maken silver apples op incubate: http://t.co/esuIie4v
Hier in Enschede lag een paar cm sneeuw, maar de bussen reden gewoon door.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:12 schreef On het volgende:
Na een uur tevergeefs op twee bussen te hebben gewacht nu in bed met koffie en muziek van Coltrane. Deze dag krijgt een time out-kaart.
Het weer was helemaal niet zo extreem, vond ik. Maar waar ik woon hebben de bussen pas net ronde wielen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hier in Enschede lag een paar cm sneeuw, maar de bussen reden gewoon door.
Is het weer daar zo extremer dan, of falen daar gewoon de bussen gewoon harder?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had nergens last van de weg van mijn bed naar de computer was helemaal sneeuwvrij
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:57 schreef Gehenna het volgende:
Die van de Ramones kende ik ook nog niet![]()
Wel erg tof gedaan, het wordt tijd voor een zanger.
Misschien wil Cher wel..
Hoe tof zou het zijn als zoiets als godflesh dat meeneemt als 'drumcomputer'quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:27 schreef On het volgende:
O en voordat Darkestrah begint te wijsneuzen. Die Ramones cover is nieuw.
Ik ben voorquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe tof zou het zijn als zoiets als godflesh dat meeneemt als 'drumcomputer'
Over powernaps gesproken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef Gehenna het volgende:
Oeh Twinsistermoon @ Incubate is nu ook terug te luisteren
https://soundcloud.com/in(...)-netherlands/s-ZXgCd
Dat was bijna onmogelijk omdat er altijd luidruchtige mensen binnenkwamen met allemaal schoengeluiden etc.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Over powernaps gesproken.Ben daar volgens mij ook even ingedut.
Ja was wel heeeeeeel fragiel allemaal, maar op zich wel mooiquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Over powernaps gesproken.Ben daar volgens mij ook even ingedut.
en krakende/piepende deurenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat was bijna onmogelijk omdat er altijd luidruchtige mensen binnenkwamen met allemaal schoengeluiden etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |