abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120361814
Yikes, wat een enge foto.
pi_120361902
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 01:24 schreef Captainp00face het volgende:
Yikes, wat een enge foto.
Hij was ook niet zo van de foto's...

quote:
De 20-jarige Adam Lanza, die vrijdag een bloedbad aanrichtte op een basisschool in het Amerikaanse Newtown, wordt omschreven als intelligent, maar ook nerveus en onrustig.

Mensen die hem kenden, beschrijven hem als sociaal niet-vaardig. Volgens enkelen had hij het syndroom van Asperger, een vorm van autisme. Lanza was volgens omschrijvingen in The New York Times bleek, lang en mager. In de klas ging hij altijd dicht bij de deur zitten, zodat hij snel kon gaan zitten en wegglippen aan het einde van de les.

Volgens oud-klasgenoten deed hij alles om buiten de aandacht te blijven. In het jaarboek van zijn oude middelbare school staat op de plek waar zijn foto had moeten staan, alleen de term 'camera shy'; ofwel bang om gefotografeerd te worden.
Gelderlander
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zondag 16 december 2012 @ 01:27:54 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120361955
quote:
12s.gif Op zondag 16 december 2012 01:26 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Hij was ook niet zo van de foto's...

[..]

Gelderlander
Roddel en achterklap: "sommigen zeiden"

Begrijp me niet verkeerd: ik wil de afschuwelijkheid van de daden niet bagatelliseren, maar ik wil FEITEN en geen oeverloos gespeculeer
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_120363752
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Man man wat ben je toch ziek als je kindjes van 6/7 jaar zonder aarzelen kan neerschieten.
Zeg maar gerust afslachten, sommige kinderen zijn meer dan 10 keer geraakt. Je kunt niet eens op een waardige manier afscheid nemen in sommige gevallen.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  zondag 16 december 2012 @ 02:44:43 #55
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120363820
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 02:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Zeg maar gerust afslachten, sommige kinderen zijn meer dan 10 keer geraakt. Je kunt niet eens op een waardige manier afscheid nemen in sommige gevallen.
Leuk he, automatische wapens die vrij beschikbaar zijn?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_120364008
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Roddel en achterklap: "sommigen zeiden"

Begrijp me niet verkeerd: ik wil de afschuwelijkheid van de daden niet bagatelliseren, maar ik wil FEITEN en geen oeverloos gespeculeer
Ik vind 'volgens oud-klasgenoten' geen oeverloos gespeculeer.
pi_120364315
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 02:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Leuk he, automatische wapens die vrij beschikbaar zijn?
dom wicht in amerika zijn er legaal geen automatische wapens te koop.zijn alleen semi-automatisch te koop.

aan je andere posts in dit topic te zien neem ik aan dat je ongesteld bent?
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
  zondag 16 december 2012 @ 04:56:31 #58
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_120364829
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:22 schreef superworm het volgende:

[..]

Dat merk je direct aan de idiote, schreeuwerige discussie met die mongolen die 300 miljoen wapens niet genoeg vinden. En dat nota bene op CNN, toch niet bepaald een rechtse zender.
Wat dat betreft is de VS, over het algemeen een maatschappij die relatief dicht bij de onze staat, een andere planeet.
  zondag 16 december 2012 @ 05:00:26 #59
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_120364855
quote:
9s.gif Op zondag 16 december 2012 00:18 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wapens waren van moeder, dus ze was behoorlijk guncrazy.
Dat ze dan door haar eigen wapens om het leven is gekomen, is nogal ironisch. Verschrikkelijk, maar toch ironisch.
pi_120364909
Ik weet niet of het al gepost is maar ik ben het er wel erg mee eens.

Zolang er zoveel mediaaandacht aan word gegeven blijven mensen het ook doen denk ik. Het zal vast nooit helemaal uit te bannen zijn maar ik denk wel dat het kan helpen
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_120365157
Het vreemde is dat ik allang niet meer schrik van dit soort berichtgevingen vanuit Amerika. Als Halfgare idioten zoals George W. Bush daar president van Amerika wordt en vervolgens laat zien, hoe hij hoogst persoonlijk Amerika in verlegenheid brengt om de vete rondom zijn vader op te pakken en de klus in Irak afmaakt. Dan kijk ik allang niet meer op, dat er met regelmaat een massa moord wordt gepleegd op scholen, winkelcentra of universiteiten. Persoonlijk denk ik dat in de Amerikaanse gemeenschap waar geen ruimte bestaat voor zwakte (altijd competitief met alles) dit de uiteindelijke resultaat geeft.
  zondag 16 december 2012 @ 07:17:45 #62
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_120365248
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 02:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ik vindt het het triest dat deze jonge kinderen dood zijn. Maar in een land waar het bezit van wapens voor elke gek in de grondwet is vastgelegd dan is de logische conclusie dat je dit soort zaken als maatschappij als risico accepteert.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 16 december 2012 @ 07:24:27 #63
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_120365267
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 03:38 schreef Vaas3 het volgende:

[..]

dom wicht in amerika zijn er legaal geen automatische wapens te koop.zijn alleen semi-automatisch te koop.

aan je andere posts in dit topic te zien neem ik aan dat je ongesteld bent?
Jij kijkt zeker nooit suns of guns . Alles is te koop en achteraf te verbouwen tot een krachtig wapen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_120365280
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 07:24 schreef Megumi het volgende:

[..]

Jij kijkt zeker nooit suns of guns . Alles is te koop en achteraf te verbouwen tot een krachtig wapen.
alles kan maar ze worden nooit volautomatisch verkocht(tenzij het bouwjaar voor 1986 ligt)
en ja je kan er zelf aan knutselen en het volautomatisch maken,maar dan bezit je geen legaal vuurwapen meer.
hoe dan ook automatisch of niet ze moeten allemaal verboden worden
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_120365397
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_120365677
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Buitenland/article/detail/1549723/2012/12/16/Schutter-maakte-dag-eerder-al-ruzie-op-school.dhtml

Een "reconstructie" van hoe de dag nu werkelijk verlopen is.

Nou ja....reconstructie/werkelijk ..... ik bedoel meer; Hier waarschijnlijk enige feiten :)
pi_120365708
Bizar verhaal. Die kindjes zijn van de leeftijd van mijn koters. Afgrijselijk :{
En waarom?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120365805
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat maakt het in vredesnaam uit hoe de dader er uit ziet?? Zie al weer helemaal gebeuren dat men aan de hand vh uiterlijk allerlei bizarre theorieën worden gespuid zoals gisteren gebeurde.. Lijkt me wat minder waarschijnlijk dat het nu weer de verkeerde is, maar toch.. Waarom die sensatiezucht??
:') Nogal begrijpelijk. "Sensatiezucht" is niet iets slechts hoor, heeft gewoon te maken met onbegrip. Iedereen (behalve jij, blijkbaar) probeert altijd iets te begrijpen van dingen die bijzonder zijn, of opmerkelijk, of emotioneel of afgrijselijk. Wat daarbij helpt is een visueel beeld, de dader mag gewoon een gezicht krijgen. Het was namelijk een mens, en niet een of ander wezen wat we niet mogen zien. Dat moet gewoon compleet gemaakt worden.

Geen reden om zo geergerd of panisch over te doen.
  zondag 16 december 2012 @ 09:56:45 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120365838
Waar was die "wat maakt het uit hoe de dader eruitziet" verontwaardiging toen in deel 1 de verkeerde als dader gepost werd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_120365843
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Piers Morgan's reactie is echt fantastisch:

fromthetrenchesworldreport.com/cnns-piers-morgan-calls-for-immediate-handgun-ban-as-gun-control-shills-seek-to-exploit-mass-shooting-tradegy/28284/

Op bovenstaande site zie je hoe de gemiddelde Amerikaan over deze opmerking van Piers denkt. En die denkwijze is gewoon het eindresultaat van jaren en jaren hersenspoeling door de Amerikaanse tv.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_120368300
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat maakt het in vredesnaam uit hoe de dader er uit ziet?? Zie al weer helemaal gebeuren dat men aan de hand vh uiterlijk allerlei bizarre theorieën worden gespuid zoals gisteren gebeurde.. Lijkt me wat minder waarschijnlijk dat het nu weer de verkeerde is, maar toch.. Waarom die sensatiezucht??
Wat doe je hier eigenlijk nog?
pi_120368325
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 09:56 schreef Leandra het volgende:
Waar was die "wat maakt het uit hoe de dader eruitziet" verontwaardiging toen in deel 1 de verkeerde als dader gepost werd?
Die was er ook.
  zondag 16 december 2012 @ 12:43:44 #73
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_120369100
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 07:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik vindt het het triest dat deze jonge kinderen dood zijn. Maar in een land waar het bezit van wapens voor elke gek in de grondwet is vastgelegd dan is de logische conclusie dat je dit soort zaken als maatschappij als risico accepteert.
Exact. Hij had asperge zegt men. In Nederland zou de kans groot zijn dat hij dit plan niet zou hebben uitgevoerd omdat hij dan het illegale circuit in zou moeten duiken, contact met de juiste personen zou moeten maken, en vervolgens een aantal wapens geheim moeten houden op een plek. Daar moet je toch bepaalde skills voor hebben en dat zie ik zo iemand als hij niet doen. Kan je echter geheel anoniem via een winkel of internet legaal wapens kopen dan maak je het juist erg makkelijk voor zo'n persoon omdat hij geen barrieres hoeft te nemen waarbij veel menselijk contact nodig is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_120369472
Die blinde Amerika haat vind ik ook echt belachelijk, zag zelfs een tweet dat mensen die bultrug nog zieliger vonden dan dit omdat dit eigen schuld is van de VS. Wtf, een vrij natuurlijke dood van een dier tegen over 20 onschuldige kinderen dood? Kom op mensen, ondanks dat ik het niet eens ben met die wetgeving daar betekent het niet dat dit anders niet was gebeurd he, laten we dat vooral niet vergeten. We hebben in Nederland ook Tristan gehad en dat in een landje met 16 miljoen inwoners, ergens gewoon logisch dat in een land met 20 keer zoveel inwoners er meer mensen tot zoiets in staat zijn, dat heeft echt niet alleen te maken met de wapenwetgeving. Als je zo gek bent dat je dit wil doen dan laat je je ook echt niet tegenhouden door het feit of wapens legaal of illegaal zijn.

Oh en whiskers2009 rot lekker op uit dit topic als je er niet tegen kan dat men wil weten hoe de dader eruit ziet.
  zondag 16 december 2012 @ 13:08:44 #75
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_120369830
Wat een creepy foto.
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')