Hij was ook niet zo van de foto's...quote:
Gelderlanderquote:De 20-jarige Adam Lanza, die vrijdag een bloedbad aanrichtte op een basisschool in het Amerikaanse Newtown, wordt omschreven als intelligent, maar ook nerveus en onrustig.
Mensen die hem kenden, beschrijven hem als sociaal niet-vaardig. Volgens enkelen had hij het syndroom van Asperger, een vorm van autisme. Lanza was volgens omschrijvingen in The New York Times bleek, lang en mager. In de klas ging hij altijd dicht bij de deur zitten, zodat hij snel kon gaan zitten en wegglippen aan het einde van de les.
Volgens oud-klasgenoten deed hij alles om buiten de aandacht te blijven. In het jaarboek van zijn oude middelbare school staat op de plek waar zijn foto had moeten staan, alleen de term 'camera shy'; ofwel bang om gefotografeerd te worden.
Roddel en achterklap: "sommigen zeiden"quote:Op zondag 16 december 2012 01:26 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij was ook niet zo van de foto's...
[..]
Gelderlander
Zeg maar gerust afslachten, sommige kinderen zijn meer dan 10 keer geraakt. Je kunt niet eens op een waardige manier afscheid nemen in sommige gevallen.quote:Op zondag 16 december 2012 00:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Man man wat ben je toch ziek als je kindjes van 6/7 jaar zonder aarzelen kan neerschieten.
Leuk he, automatische wapens die vrij beschikbaar zijn?quote:Op zondag 16 december 2012 02:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust afslachten, sommige kinderen zijn meer dan 10 keer geraakt. Je kunt niet eens op een waardige manier afscheid nemen in sommige gevallen.
Ik vind 'volgens oud-klasgenoten' geen oeverloos gespeculeer.quote:Op zondag 16 december 2012 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Roddel en achterklap: "sommigen zeiden"
Begrijp me niet verkeerd: ik wil de afschuwelijkheid van de daden niet bagatelliseren, maar ik wil FEITEN en geen oeverloos gespeculeer
dom wicht in amerika zijn er legaal geen automatische wapens te koop.zijn alleen semi-automatisch te koop.quote:Op zondag 16 december 2012 02:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk he, automatische wapens die vrij beschikbaar zijn?
Wat dat betreft is de VS, over het algemeen een maatschappij die relatief dicht bij de onze staat, een andere planeet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat merk je direct aan de idiote, schreeuwerige discussie met die mongolen die 300 miljoen wapens niet genoeg vinden. En dat nota bene op CNN, toch niet bepaald een rechtse zender.
Dat ze dan door haar eigen wapens om het leven is gekomen, is nogal ironisch. Verschrikkelijk, maar toch ironisch.quote:Op zondag 16 december 2012 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wapens waren van moeder, dus ze was behoorlijk guncrazy.
Ik vindt het het triest dat deze jonge kinderen dood zijn. Maar in een land waar het bezit van wapens voor elke gek in de grondwet is vastgelegd dan is de logische conclusie dat je dit soort zaken als maatschappij als risico accepteert.quote:Op zondag 16 december 2012 02:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust afslachten, sommige kinderen zijn meer dan 10 keer geraakt. Je kunt niet eens op een waardige manier afscheid nemen in sommige gevallen.
Jij kijkt zeker nooit suns of guns . Alles is te koop en achteraf te verbouwen tot een krachtig wapen.quote:Op zondag 16 december 2012 03:38 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
dom wicht in amerika zijn er legaal geen automatische wapens te koop.zijn alleen semi-automatisch te koop.
aan je andere posts in dit topic te zien neem ik aan dat je ongesteld bent?
alles kan maar ze worden nooit volautomatisch verkocht(tenzij het bouwjaar voor 1986 ligt)quote:Op zondag 16 december 2012 07:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker nooit suns of guns . Alles is te koop en achteraf te verbouwen tot een krachtig wapen.
quote:Op zondag 16 december 2012 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat maakt het in vredesnaam uit hoe de dader er uit ziet?? Zie al weer helemaal gebeuren dat men aan de hand vh uiterlijk allerlei bizarre theorieën worden gespuid zoals gisteren gebeurde.. Lijkt me wat minder waarschijnlijk dat het nu weer de verkeerde is, maar toch.. Waarom die sensatiezucht??
fromthetrenchesworldreport.com/cnns-piers-morgan-calls-for-immediate-handgun-ban-as-gun-control-shills-seek-to-exploit-mass-shooting-tradegy/28284/quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Piers Morgan's reactie is echt fantastisch:
Wat doe je hier eigenlijk nog?quote:Op zondag 16 december 2012 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat maakt het in vredesnaam uit hoe de dader er uit ziet?? Zie al weer helemaal gebeuren dat men aan de hand vh uiterlijk allerlei bizarre theorieën worden gespuid zoals gisteren gebeurde.. Lijkt me wat minder waarschijnlijk dat het nu weer de verkeerde is, maar toch.. Waarom die sensatiezucht??
Die was er ook.quote:Op zondag 16 december 2012 09:56 schreef Leandra het volgende:
Waar was die "wat maakt het uit hoe de dader eruitziet" verontwaardiging toen in deel 1 de verkeerde als dader gepost werd?
Exact. Hij had asperge zegt men. In Nederland zou de kans groot zijn dat hij dit plan niet zou hebben uitgevoerd omdat hij dan het illegale circuit in zou moeten duiken, contact met de juiste personen zou moeten maken, en vervolgens een aantal wapens geheim moeten houden op een plek. Daar moet je toch bepaalde skills voor hebben en dat zie ik zo iemand als hij niet doen. Kan je echter geheel anoniem via een winkel of internet legaal wapens kopen dan maak je het juist erg makkelijk voor zo'n persoon omdat hij geen barrieres hoeft te nemen waarbij veel menselijk contact nodig is.quote:Op zondag 16 december 2012 07:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik vindt het het triest dat deze jonge kinderen dood zijn. Maar in een land waar het bezit van wapens voor elke gek in de grondwet is vastgelegd dan is de logische conclusie dat je dit soort zaken als maatschappij als risico accepteert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |