Dat waren roddels van het eerste uur.quote:Op zondag 16 december 2012 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er was ook bevestigd dat de schutter Ryan heette. Niet dus..
Volgens mij is er maar een klein percentage echt idioten die voor de lol een beetje rondknalt. Meerendeel heeft vaak wel een achtergrondverhaaltje wat het wat "logischer" maakt en ik ben er op de een of andere manier bijna zeker van dat dit ook zo`n geval is.quote:Op zondag 16 december 2012 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zouden we graag willen ja, dat het te snappen is.. Maar schoot die highway-sniper (met "handlanger") ook niet wat willekeurig rond (ik weet het echt niet meer)?
Dat je sowieso ooit op onschuldige kleine kinderen gaat schieten ontgaat me (tenzij kindsoldaten die jou anders vermoorden)
Zoals? Ik zie nog steeds veel contradicties.quote:Op zondag 16 december 2012 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat waren roddels van het eerste uur.
Vandaag is er redelijk wat aan feiten bevestigd.
Dat bedoel ik: veel te veel geruchten en veel te weinig feitenquote:Op zondag 16 december 2012 00:34 schreef Felixa het volgende:
Ook een gerucht dat hij donderdag op die school een woordenwisseling had met vier personeelsleden en dat drie van die mensen nu dood zijn.
Dat was een halve dag langquote:Op zondag 16 december 2012 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat waren roddels van het eerste uur.
Vandaag is er redelijk wat aan feiten bevestigd.
Meestal is er wel een verhaal ja (hoe onbegrijpelijk ook), maar er zijn nog te veel tegenstrijdigheden om daar zelfs nog maar aan te denken naar mijn meningquote:Op zondag 16 december 2012 00:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar een klein percentage echt idioten die voor de lol een beetje rondknalt. Meerendeel heeft vaak wel een achtergrondverhaaltje wat het wat "logischer" maakt en ik ben er op de een of andere manier bijna zeker van dat dit ook zo`n geval is.
Dat is toch altijd bij dit soort verhalen...quote:Op zondag 16 december 2012 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: veel te veel geruchten en veel te weinig feiten
Idd nu kun je er nog weinig van maken. En daarbij zijn die Amerikanen nog meer mediageil dan wij en verzint er vast wel weer iemand een nieuw verhaaltje om op FOX te komen voor een paar knaken.quote:Op zondag 16 december 2012 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meestal is er wel een verhaal ja (hoe onbegrijpelijk ook), maar er zijn nog te veel tegenstrijdigheden om daar zelfs nog maar aan te denken naar mijn mening
Dat zei ik dus zojuist ookquote:Op zondag 16 december 2012 00:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat is toch altijd bij dit soort verhalen...
Pas over een tijdje valt de hele puzzel in elkaar.
Dan zijn we het dus tóch eensquote:Op zondag 16 december 2012 00:39 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd nu kun je er nog weinig van maken. En daarbij zijn die Amerikanen nog meer mediageil dan wij en verzint er vast wel weer iemand een nieuw verhaaltje om op FOX te komen voor een paar knaken.
Blijft afwachten nu.
Yup.quote:Op zondag 16 december 2012 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zijn we het dus tóch eens
Mag, mag.. Ja op zich mag dat (en ik snap je gok), maar er kan veel kapot gemaakt worden met gokken..quote:Op zondag 16 december 2012 00:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Yup.
Ik zet iig wel in op een verziekte moeder/zoon band en dat daar een enorme haat uit is ontstaan. Gokken mag
Nouja de psychologische achtergrond van het verhaal gokken is wat minder kwalijk dan een verkeerde FB-account op CNN knallen natuurlijkquote:Op zondag 16 december 2012 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag, mag.. Ja op zich mag dat (en ik snap je gok), maar er kan veel kapot gemaakt worden met gokken..
Ryan bleek Adam om maar eens wat te noemen.. Maar ondertussen was Ryan door de hele wereld aangemerkt aal de dader, gingen zijn foto's de wereld over en zijn postings op FB ook..
Ja, want Ryan zat op Facebook toen Adam al dood was.. En als het toch stiekem Adam was die postte had iemand dat inmiddels wel gemeld aan de autoriteiten Genoeg mensen die ze beiden kennen/kenden...quote:Op zondag 16 december 2012 00:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nouja de psychologische achtergrond van het verhaal gokken is wat minder kwalijk dan een verkeerde FB-account op CNN knallen natuurlijkIs het trouwens al wel zeker dat dat om een ID-kaart switch ging?
We weten gewoon te weinig en wat we "weten" zijn vaak slechts geruchten.. Feitelijk weten we amper iets..quote:Op zondag 16 december 2012 00:54 schreef Felixa het volgende:
Was op CNN net een jeugdvriend van Adam aan de telefoon en hij zei dat Ryan altijd van alles mocht van zijn moeder maar dat ze niet wilde dat Adam zonder toezicht was. Zelfs als hij naar de wc ging, wilde ze dat iemand een oogje in het zeil hield.
Ben wel benieuwd of die Adam een baan had of studeerde. Daar is nog helemaal niets over naar buiten gekomen.
Wat kan mij dat schelen? Sterker: wat kan jou dat schelen?quote:Op zondag 16 december 2012 01:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Foto van de dader:
Http://pic.twitter.com/DUjwLmSs
Sensatiedrang.quote:Op zondag 16 december 2012 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat kan mij dat schelen? Sterker: wat kan jou dat schelen?
Wat loop jij te zeiken zeg! Als het je niet interesseert ga dan lekker elders posten..quote:Op zondag 16 december 2012 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Foto's maken het beeld wat completer, dus op zich wel logisch. Freaky ogen trouwens.quote:Op zondag 16 december 2012 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat maakt het in vredesnaam uit hoe de dader er uit ziet?? Zie al weer helemaal gebeuren dat men aan de hand vh uiterlijk allerlei bizarre theorieėn worden gespuid zoals gisteren gebeurde.. Lijkt me wat minder waarschijnlijk dat het nu weer de verkeerde is, maar toch.. Waarom die sensatiezucht??quote:Op zondag 16 december 2012 01:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat loop jij te zeiken zeg! Als het je niet interesseert ga dan lekker elders posten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |